'Ja wat is er?', klonk ergens van ver achter haar. 'Ik sta onder je', klonk het toen. Divestream kwam weer bij positieven en ze sprong snel naar beneden. 'Niks, ik kreeg even een korte wankeling', zei Divestream neutraal, om geen angst uit te schijnen, en ze liep gauw voor Fastclaw uit. Ze sprong toen op een waterrat die zijn kans net te laat zag om te ontsnappen. Divestream spinde geamuseerd. Toen gaf ze Fastclaw steeds meerdere likken. Ze wikkelde ook haar lichaam even rond de zijne. Ze had de waterrat nu opgepakt, en was die gaan begraven bij de rivier, die dicht bij hun lag. Toen begon ze maar te vertellen aan Fastclaw. 'Ik ging laatst met Duskpelt jagen, en toen ben ik uit een boom gevallen toen ik een lijster wou opjagen', zei ze zuchtend, bang dat hij haar nu zwak ging vinden. Divestream zag dat zonhoog al voorbij was, en het zou niet lang meer duren of ze moesten teruggaan naar het kamp. Jammer... dacht Divestream. Ze vrolijkte alweer op bij het idee dat ze dan waarschijnlijk bij Fastclaw kon gaan liggen, tegen zijn warme vacht aan.