We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
aha nice ^^ Amberpool is gewoon een poes..haha ;D Ik ben slecht in het spelen van poezen, maar dat komt wel goed. Trouwens quinty, is Xaraz geen kater?
“The heart was made to be broken”
Saxon
Deceased
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
Mij ex, om dat ik boos ben dat hij binnen een week al met een ander heeft. En zijn vrienden. Die zijn hebben me bedreigd om dat ik boos was en dat heb laten zien, en dan heb alleen maar een brief door mijn ex zijn brieven bus gegooid met daar op dat ik me zwaar gekwetst voelt dat hij nu al een ander heeft na een ander half jaar. Ik zei daar in dat ik me gewoon vervangen voel. Maar blijk baar kunnen ze niet tegen de waarheid.
En nu hebben ze me bedreigd door te zeggen dat ik alles kwijt raak waar ik van hou. En dat ik pijn zou leiden. Heuy
Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Het leven is hard, het leven is hard, en daar moet ik mee leren om gaan. Maar ag, ik zie in wat ik kwijt ben; en dat is niks. Ik ben gewoon een laffe zak kwijt, that's all.
Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear