|
|
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 19:51 | |
| Als ik klaar ben met mijn post inhaalslag is het denk ik al wel 22:00 uur ofzo:P |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 19:52 | |
| - Dapplepaw schreef:
- O ja, dat zij je al ;D Failure.
Maar..heel mooi ;D En weet je ook waarom ze in het asiel is beland? Ze was een fokkers teef. En mensen hebben haar uiteindelijk gewoon op straat gedumpt. Kort om; Centjes binnen, hond er uit. |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 19:54 | |
| - Inkmask schreef:
- Als ik klaar ben met mijn post inhaalslag is het denk ik al wel 22:00 uur ofzo:P
dan doe je van alles de helft dus halve posts halve animaties en half op je bed liggen? |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 20:02 | |
| Even wachten tot eten klaar is en dan eten, dan programmatje downloaden en dan ga ik livestreamen mensen dus prepaaaare o3o Ik ga een grote manip maken Ik lig hier echt in een deuk om, als je het stukje in de anime weet is het gewoon hilarisch x'D OHH ALBAFICA <3 |
|
| |
Linn 46
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 20:10 | |
| - Smoketear schreef:
- Dapplepaw schreef:
Maar..heel mooi ;D En weet je ook waarom ze in het asiel is beland? Ze was een fokkers teef. En mensen hebben haar uiteindelijk gewoon op straat gedumpt. Kort om; Centjes binnen, hond er uit. Ugh, ik haat zo'n mensen D; Gelukkig geven jullie haar een nieuw kansje ^-^ |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 20:14 | |
| - Nikias schreef:
- Smoketear schreef:
- Dapplepaw schreef:
Maar..heel mooi ;D En weet je ook waarom ze in het asiel is beland? Ze was een fokkers teef. En mensen hebben haar uiteindelijk gewoon op straat gedumpt. Kort om; Centjes binnen, hond er uit. Ugh, ik haat zo'n mensen D; Gelukkig geven jullie haar een nieuw kansje ^-^ Yep. en bij mij en mijn moeder is ze is goede handen <3 |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 20:15 | |
| - Smoketear schreef:
- Nikias schreef:
- Smoketear schreef:
- Dapplepaw schreef:
Maar..heel mooi ;D En weet je ook waarom ze in het asiel is beland? Ze was een fokkers teef. En mensen hebben haar uiteindelijk gewoon op straat gedumpt. Kort om; Centjes binnen, hond er uit. Ugh, ik haat zo'n mensen D; Gelukkig geven jullie haar een nieuw kansje ^-^ Yep. en bij mij en mijn moeder is ze is goede handen <3 ;D Gelukkig maar *-* |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 20:27 | |
| Zin in de reunie v.d musical. (: Duurt nog even maaroke haha. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 20:40 | |
| - Icy schreef:
- Even wachten tot eten klaar is en dan eten, dan programmatje downloaden en dan ga ik livestreamen mensen dus prepaaaare o3o Ik ga een grote manip maken
Ik lig hier echt in een deuk om, als je het stukje in de anime weet is het gewoon hilarisch x'D OHH ALBAFICA <3 Oeh, love that style <3 Oude anime's zijn veel leuker gemaakt vind ik altijd o3o |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 20:42 | |
| |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 20:42 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 20:48 | |
| |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 20:54 | |
| Doeiiii Je ziet net niet hoe ik streamen ga ;o https://join.me/146-032-104MENSEN LIVESTREAM! Ik ga een manipje voor de opvolger van FL maken: JAF o3o Watch me while I do it c: Ondertussen rpg ik wel, en chat ik ook, dus don't mind please als ik wat afwijk xD |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 20:58 | |
| |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 20:59 | |
| Alright, vriendin has left dus ik ga zo even beginnen xD Ik zeg het jullie ik ben heeeeel snel afgeleid dus prepaaaaare :'D |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 21:10 | |
| DOCTOR: Donna? DONNA: Doctor! DOCTOR: What, what are you.... DONNA: Oh ... my ... God!!! DOCTOR: How? DONNA: It's me! DOCTOR: Yes, I can see that. DONNA: Oh, this is brilliant! DOCTOR: What the hell are you doing over there? DONNA: I was looking for you. DOCTOR: Me? What for? DONNA: I was reading .... on the internet .... so weird ... they crept along ... they (pointing to Miss Foster) were talking ... aha, it's you!!
I love this scene <3 |
|
| |
Cesanne 73
| CAT'S PROFILEAge: Old age: the crown of life, our play's last act.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 21:14 | |
| Icerocky is levend ^^ (Hij zit dus in de windclan =)) |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 21:18 | |
| Ik ga morgen tot woensdag naar london babez. Dus ik ga weinig tot niet online zijn. |
|
| |
12
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 21:27 | |
| a, ik lief CP.
Nu nog bij de TC |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 21:38 | |
| Whahahah ;D I'm just a evil one D= Wie o wie is de maker van Stray? *-* 't is gewoon een awesome site D: En een Awesome lay-out D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|