|
|
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 23:54 | |
| ;D Maar ik niet x}. En ik verveel me nu, dus why not? ;D |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 0:27 | |
| Sigh Waz ik moet nogsteeds bij je inbreken en al je wc boeken stelen. En k ga nu slapen.. Morgen langee dag. God save me.. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 0:46 | |
| Ik begin moe te worden *gaapt* |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 7:19 | |
| en toen had ik zin om de hele Power of three serie te vertalen (omdat ik die zelf thuis heb)
Alleen moet Jaypaw/feather een betere naam dan Gaaienpoot/veer >< |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 8:00 | |
| Y u know all the english? Iig, over een uur naar school, lekker twee uur in die koude repteren D: Lemmenowmam .__. |
|
| |
Cesanne 73
| CAT'S PROFILEAge: Old age: the crown of life, our play's last act.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 8:22 | |
| Ben weer wakker (eigenlijk al een tijdje xp) Vandaag effe lekker niks doen ^^ (Behalve reageren op postjes) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 8:31 | |
| ik doe een poging om The sight te vertalen Weet iemand een goede naam voor Jaykit, want Gaaienkit klinkt heel erg vaag... |
|
| |
Cesanne 73
| CAT'S PROFILEAge: Old age: the crown of life, our play's last act.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 8:44 | |
| Ik zou zeggen hou gewoon Jaykit xp Maar dat gaat waarschijnlijk niet... Eehm, Gaaikit dan? dus zonder de -En- |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 8:54 | |
| Poging tot uitslapen: Denied! Nu lig ik een beetje brak op mijn bed omdat ik die eigenlijk veel te warm vind, maar ik wil er ook niet uit ... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 8:55 | |
| ik noem hem gewoon Vogelkit tot ik een betere naam heb gevonden... |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 9:08 | |
| *Yawns* Zo, nu nog zwem + slaapfeestje overleven met moeheid D: |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 9:10 | |
| - Chikita schreef:
- *Yawns*
Zo, nu nog zwem + slaapfeestje overleven met moeheid D: Hmm, van zwemmen wordt je meestal wel wakker |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 9:17 | |
| |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 9:21 | |
| Babs;; Haha, k hoop het x'D ~~ In de ochtend met Max en Tristan chatten, is slecht voor mij x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 9:50 | |
| - De clans zijn vertaald! (het kan zijn dat ik namen fout heb of verpest ofzow (Vogelkit/Jaykit moet een betere naam... maar Gaaikit/Gaaienkit klinkt niet zo leuk...) ><):
DonderClan Leider Vuurster ▬ knappe kater met een vuurrode vacht Commandant Braamklauw ▬ Donkerbruine cyperse kater met amberkleurige ogen Leerling: Bessenpoot Medicijnkat Bladpoel ▬ Lichtbruine cyperse poes met amberkleurig ogen Krijgers Schorspels ▬ Donkerbruine cyperse kater Leerling: Hazelpoot Zandstorm ▬ Vaalrode poes Leerling: Honingpoot Wolkstaart ▬ Langharige witte kater Leerling: Sintelpoot Stropels ▬ Goudbruine cyperse kater Doornklauw ▬ Goudbruine cyperse kater Leerling: Papaverpoot Lichthart ▬ Witte poes met rode vlekken Asvacht ▬ Vaalgrijze kater met donkerdere vlekken en donkerblauwe ogen Zuringstaart ▬ Lapjespoes met amberkleurige ogen Spinnenbeen ▬ Zwarte kater met een bruine buik, lange poten en amberkleurige ogen Leerling: Muizenpoot Beek waar kleine vissen zwemmen (Beek) ▬ Bruine cyperse poes met grijze ogen, vroeger lid van de Stam van Stromen Water Stormvacht ▬ Donkergrijze kater met amberkleurige ogen, vroeger lid van de RivierClan Witvleugel ▬ Witte poes met groene ogen Berkenblad ▬ Lichtbruine cyperse kater Leerlingen Bessenpoot ▬ Crèmekleurige kater Hazelpoot ▬ Kleine grijs met witte poes Muizenpoot ▬ Grijs met witte kater Sintelpoot ▬ Grijze cyperse poes Honingpoot ▬ Lichtbruine cyperse poes Papaverpoot ▬ Lapjespoes Moederkatten Varenwolk ▬ Vaalgrijze poes met donkerdere vlekken en groene ogen, is de moeder van Schorspels’ kittens: Ijskit en Voskit Madelief ▬ Langharige crèmekleurige poes van de paardenplaats Eekhoornvacht ▬ Donkerrode poes met groene ogen, is de moeder van Braamklauw’s kittens: Leeuwenkit, Hulstkit en Vogelkit Oudsten Langstaart ▬ Lichtkleurige kater met zwarte strepen, kan slecht zien Muisbont ▬ Kleine donkerbruine poes
SchaduwClan Leider Zwartster ▬ Grote witte kater met enorme pikzwarte poten Commandant Roodbont ▬ Donkerrode poes Medicijnkat Kleinwolk ▬ Erg kleine cyperse kater Krijgers Eikenvacht ▬ Kleine bruine kater Besklauw ▬ Rode kater Leerling: Bladpoot Rookvoet ▬ Zwarte kater Leerling: Uilpoot Sneeuwvogel ▬ Sneeuwwitte poes Moederkatten Taanpels ▬ Lapjespoes Oudsten Cederhart ▬ Donkergrijze kater Klaproos ▬ Lichtbruine cyperse poes met lange poten
WindClan Leider Eenster ▬ Bruine cyperse kater Commandant Asvoet ▬ Grijze poes Medicijnkat Sparneus ▬ Bruine kater met een korte staart Leerling: Valkpoot Krijgers Scheuroor ▬ Cyperse kater Leerling: Hazenpoot Kraaieveer ▬ Donkergrijze kater Leerling: Heidepoot Uilensnor ▬ Lichtbruine cyperse kater Witstaart ▬ Kleine witte poes Leerling: Briespoot Nachtwolk ▬ Zwarte poes Wezelvacht ▬ Rode kater met witte poten Oudsten Ochtendbloem ▬ Oude lapjespoes Webstaart ▬ Donkergrijze cyperse kater
RivierClan Leider Luipaardster ▬ Opvallend gevlekte goudbruine poes Commandant Mistvoet ▬ Grijze poes met blauwe ogen Leerling: Vlekpoot Medicijnkat Mottenvleugel ▬ Gespikkelde goudbruine poes Leerling: Wilgpoot Krijgers Zwartklauw ▬ Bruinzwarte kater Muizentand ▬ Kleine bruine cyperse kater Leerling: Vispoot Rietsnor ▬ Zwarte kater Leerling: Sprongpoot Mospels ▬ Schildpadpoes met blauwe ogen Beukenvacht ▬ Lichtbruine kater Moederkatten Dauwbloem ▬ Vaalgrijze poes Oudsten Dikstaart ▬ Zwaargebouwde cyperse kater Zwaluwstaart ▬ Donkere cyperse poes Steenvacht ▬ Grijze kater
Katten die niet in Clans leven Grijsstreep ▬ Langharige grijze kater Millie ▬ Kleine zilverkleurige cyperse poes
|
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 9:59 | |
| Taan deze nit gewoon in de boeken vertaalt... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 10:06 | |
| ja.. daar ben ik nu ook mee bezig (nou.. ik probeer het) |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 10:10 | |
| Hahah ^-^. Ik denk dat de tribe van rushing water (?) ofzo in het nederlands: Stam van stromend water is (: Niet stromen. |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 10:11 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 apr 2012 - 10:14 | |
| typfout >< dit toetsenbord heeft nog wel eens de neiging om wat letters weg te laten terwijl ik de toetsen gewoon heb ingedrukt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|