We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
I saw :} En weet je, ik vind het soms eigenlijk wel raar dat ik geen vriendje heb gehad, Want ik heb 1 jongen in de klas gehad die nu nog steeds verliefd op mij is - maar ik ben niet op hem - hij is klein en dik. En nog enkele jongens x} En dan nog steeds no boyfriend. Ach ja..:} I don't need one at the moment.
It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Ik SO Frans, Dan wiskunde, Dan technologie (!) we gaan een eigen gebouw bouwen in groepjes, wat uit de toekomst komt *-*. Dan geschiedenis, dan engels en dan nederlands D; *Kills nederlands*
It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
ik skip uren tot mn ma brood heeft gehaald want ik heb honger en kan moeiijk crackers meenemen voor de uren 0900 - 1600 want dat red ik niet gezien ik geld loos ben