|
|
Mrs. Estheim 170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 22:19 | |
| |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 22:21 | |
| misschien wel zijn paar mensen die weten wat dr laatst is gebeurt maar goed mijn msn pakt jou msn niet |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 22:30 | |
| Oké. Ik kijk The Decoy Bride. Een schrijver met een Writers Block, I know that feeling bro xd |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 7:02 | |
| Waaaaaaaa<33 Ik heb als kado een zilveren ketting waar Mickey opstaat gekregen<33 |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 7:39 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 7:43 | |
| - Lightningrush schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Icy schreef:
- Idd, ik ben ook 13 en heb ook nog nooit vriendje gehad x'D
En jeeezus ik lach me ziek hier :p Ik moet denken aan iets wat vandaag gebeurde tijdens 5e uurtje in les wiskunde
Er passeert zo iemand in de gang, een of andere volwassen vent. En onze lerares mvr. Stockman loopt zo naar de deur en roept zo die vent bij zn naam "Patrick!" Gaan ze zo praten in de gang zegt S. een jongen uit mijn klas zo op het moment dat ze die vent dus roepte al lachen "Patrick, Spongebob!" xD Hele klas slap vant lachen x'D Daarna een preek van Stockman dat we onbeleefd waren x'D Ik ook nog nooit x'D. Ik voel me echt laat, terwijl enkele al een of meer vriendjes hebben gehad 0-0 Maar ik denk meer dat ik gewoon..opzoek ben naar de juiste xD Als jij je al laat voelt xD Ik snap da nie he. Ik heb ook het gevoel dat veel jonge mensen gwn iemand hebben alleen maar vanwege de status. Oh ik ben cool, ik heb al zo veel vriendjes gehad
Alsof je nie prima kunt leven zonder. Wat ik al heel lang doe, nog nooit eentje gehad en ik ben 17. Ach, we just wait untill the good one comes xD |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 7:45 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Lightningrush schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Icy schreef:
- Idd, ik ben ook 13 en heb ook nog nooit vriendje gehad x'D
En jeeezus ik lach me ziek hier :p Ik moet denken aan iets wat vandaag gebeurde tijdens 5e uurtje in les wiskunde
Er passeert zo iemand in de gang, een of andere volwassen vent. En onze lerares mvr. Stockman loopt zo naar de deur en roept zo die vent bij zn naam "Patrick!" Gaan ze zo praten in de gang zegt S. een jongen uit mijn klas zo op het moment dat ze die vent dus roepte al lachen "Patrick, Spongebob!" xD Hele klas slap vant lachen x'D Daarna een preek van Stockman dat we onbeleefd waren x'D Ik ook nog nooit x'D. Ik voel me echt laat, terwijl enkele al een of meer vriendjes hebben gehad 0-0 Maar ik denk meer dat ik gewoon..opzoek ben naar de juiste xD Als jij je al laat voelt xD Ik snap da nie he. Ik heb ook het gevoel dat veel jonge mensen gwn iemand hebben alleen maar vanwege de status. Oh ik ben cool, ik heb al zo veel vriendjes gehad
Alsof je nie prima kunt leven zonder. Wat ik al heel lang doe, nog nooit eentje gehad en ik ben 17. Ach, we just wait untill the good one comes xD Than you can ian eternalty, iedereen heeft gebreken :3 |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 7:46 | |
| XD ik zoek niet naar een perfecte jongen (: Maar gewoon naar iemand die bij me past, iemand waarop ik echt verliefd ben, en iemand die ik kan vertrouwen |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 7:49 | |
| Kappen over jongens guys deze non wil r door ._, I feel so bad Dx Never kissed ._. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 8:08 | |
| - Lilythorn schreef:
- Kappen over jongens guys deze non wil r door ._,
I feel so bad Dx Never kissed ._. Ik heb ook nog nooit gekust hoor x}. |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 8:12 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Lilythorn schreef:
I feel so bad Dx Never kissed ._. Ik heb ook nog nooit gekust hoor x}.
Hahaha, same (En ook geen behoefte aan) --- Pffft, ik heb slaap, ik moet wakker worden. -gaap, rek, strek- |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 8:13 | |
| Mijn kat..is aan het spelen met mijn benen lawl xD En nu, wachten tot ik naar school moet, en mijn SO moet maken D; Het is frans, hopelijk lukt het me want dan sta ik een 8 gemiddeld *-* |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 8:14 | |
| - Inkmask schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Lilythorn schreef:
Hahaha, same (En ook geen behoefte aan) ---
Pffft, ik heb slaap, ik moet wakker worden. -gaap, rek, strek- je mist dr niets aan.. Je moet echt iemand hebben die goed zoent en geen wasmachine is |
|
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 8:15 | |
| welke warrior naam past het beste bij applepaw ? appleblossom of appleleaf ? |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 8:15 | |
| - Foxpaw. schreef:
- Inkmask schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Lilythorn schreef:
Hahaha, same (En ook geen behoefte aan) ---
Pffft, ik heb slaap, ik moet wakker worden. -gaap, rek, strek- je mist dr niets aan.. Je moet echt iemand hebben die goed zoent en geen wasmachine is ....Wasmachine?xD.... Dapplepaw@ AAAHH Frans haal het weg DDD8 x'D |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 8:16 | |
| Whaha, XD En, Het viel me op dat Dapplepaw nog niet onder Angelvoice staat c:
@Apple: Appletear miss? Applecloud Appletree Appleclaw
;D
@Babs: Waahhh! Jij bang voor frans? D; Ik bang voor Nederlands
Laatst aangepast door Dapplepaw op vr 27 apr 2012 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 8:16 | |
| wacht ff ik heb iets door ! als je de D bij dapplepaw weg doet krijg je applepaw ! xD |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 8:17 | |
| Haha inderdaad ;D En daarboven staan wat namen btw ^^
Edit: Misschien is Applevoice wel wat? ;D
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 8:18 | |
| jha maar appletree is al bezet xD die andere vind ik ook heel goed ! , maar ja duurt toch nog ff , ben nog niet eens aan mijn training begonnen , straf xD |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 27 apr 2012 - 8:19 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |