|
| Chi 380
| |
| Onderwerp: a tear ... di 24 apr 2012 - 19:28 | |
| Ze voelde haar hart bonzen . Ze weende nu al een paar dagen , al de hele tijd . Ze voelde haar eenzaam sinds firelion haar had verlaten . Ze voelde nog steeds veel voor hem , maae blijkbaar hield firelion meer van darkvoice . Haar poten deden nog pijn van het ijskoude water . Eigenlijk wou ze gewoon neer storten en de wereld verlaten , dan had niemand meer last van haar . Ze verwaarloosde haar weer zoals toen haar zus was gestorven . Ze was broodmager en haar ogen stonden dof en wazig . Ze kon haar kittens nog maar net genoeg melk geven . Dit was de eerste keer dat ze naar buiten ging sinds ze get te weten kwam van firelion en darkvoice . Ze wist nog altijd niet waarom firelion haar bedroog . Ze voelde hoe de koude wind door haar korte geklitte vacht blies . Haar poten trilde hard , ze kon amper nog staan . Ze keek even naar een bosje dat ritselde . Het maakte haar niets uit of het een vos was . Dan kon ze meteen de wereld verlaten , zodat ze geen last meer van haar hadden . Ze zuchtte toen ze doorhad dat het een zwarte kat was die daar was . De woede rees in haar op toen ze zag dat het darkvoice was . ( darkvoice aleen ! ) |
| | | ~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: a tear ... di 24 apr 2012 - 19:52 | |
| De zon scheen verwarmend op haar zwarte pels, haar ogen lichtte op als ze naar je opkeek. Darkvoice liep rustig door het kamp. Ze snoof even de frisse lucht in, ze rook ook nog iets anders. Silverleaf! Ze trippelde naar de poes toen en zag dat ze er verschrikkelijk uitzag. Snel stapte ze weer achteruit en trippelde naar de prooistapel, ze pakte twee muizen en liep toen weer snel naar Silverleaf. Ze legde de muizen voor Silverleaf en ging naast haar zitten. Zonder iets te zeggen begon ze haar vacht te wassen, waarom had Silverleaf zichzelf zo verwaarloosd? Toen haar vacht er weer normaal uitzag zag je dat ze heel mager was. "Eet maar iets, ik weet dat je boos bent, maar het ligt zeker niet aan mij. Ik wilde dat Firelion verder ging met jou." Fluisterde met een zachte stem in haar oor. Ze wilde geen ruzie met Silverleaf. Natuurlijk was ze blij dat Firelion voor haar had gekozen, maar ze was totaal niet blij voor Silverleaf.
Inspiloos |
| | | Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: a tear ... di 24 apr 2012 - 20:00 | |
| Ze wou eigenlijk darkvoice aanvallen en zeggen waar het op slaat , maar dat deed ze niet . Ze voelde haar daar te zwak voor . Ze zag nijdig hoe darkvoice naar de prooistapel liep en terug kwam met twee muizen . Ze wou niet dat haar vacht er normaal uitzag ofzo , dus trok ze weg . Ze verloor bijna haar evenwicht toen . Ze keek met een nietszeggende blik naar darkvoice . "Eet maar iets, ik weet dat je boos bent, maar het ligt zeker niet aan mij. Ik wilde dat Firelion verder ging met jou." Fluisterde met een zachte stem in haar oor. Waarom moest ze daar over beginnen . Ze voelde weer tranen opkomen dus keek ze weg . ¨ jij weet niet hoe het voelt , en jij hebt al helemaal geen kittens van firelion , ik dacht dat hij écht om me gaf ¨ zei ze schor . ¨ wat als jij ooit kittens krijgt van hem , dan kan ik zeggen tegen mijn kittens , kijk daar zijn jullie halfbroers en zussen , want jullie vader ging simpelweg vreemd ¨ zei ze vals . Het maakte haar niets uit hoe ze er uitzag voor de anderen , of dat ze vals klonk en gemeen . |
| | | ~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: a tear ... di 24 apr 2012 - 20:15 | |
| You do not want Then I will not Then you find it yourself Till death threatens you Eventually you give up Then you're trapped in the cold clutches of death ¨ jij weet niet hoe het voelt , en jij hebt al helemaal geen kittens van firelion , ik dacht dat hij écht om me gaf ¨ Zei Silverleaf schor. Darkvoice keek bij die woorden naar haar poten. ¨ wat als jij ooit kittens krijgt van hem , dan kan ik zeggen tegen mijn kittens , kijk daar zijn jullie halfbroers en zussen , want jullie vader ging simpelweg vreemd ¨ Zei ze vals. Darkvoice keek haar boos aan. "Zo moet je vooral denken! Jij denkt dus dat je je kittens zó goed opvoed? Jezelf verwaarlozen en niks eten? Zo verwaarloos je je kittens ook!" Snauwde ze boos. Ze hield op met wassen en stond op. Hoe kon Silverleaf nou zo dom denken? Ze wist heus wel beter. "You do not want. Then I will not. Then you find it yourself. Till death threatens you. Eventually you give up. Then you're trapped in the cold clutches of death." Zei ze met een duistere stem. Haar ambere ogen keken vals naar Silverleaf, als ze zo wilde denken, moest ze dat ook blijven doen tot de dood haar te pakken kreeg. |
| | | Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: a tear ... di 24 apr 2012 - 20:21 | |
| Ze keek vragend naar darkvoice . Ze dacht aan de woorden die ze ooit tegen haar zei . De woorden die ze nu ook kon gebruiken . Helemaal wild geworden stond ze recht . ¨ jij denkt ook alleen aan jezelf he ! ¨ riep ze wild . Ze ontblootte haar lanhe vlijmscherpe nagels en keek dreigend naar darkvoice . ¨ nee de dood krijgt mij niet te pakken ¨ zei ze raar . Ze keek recht in de ogen van darkvoice toen ze de volgende woorden zei ¨ want ik zal zelf naar de dood gaan ¨. Ze draaide haar wild om en liep zo snel als ze kon weg . Ze hoopte dat ze onderweg ergens in trapte of weg valde en stierf . Zo kon firelion gezellig bij darkvoice zijn . Haar hele hoofd was wazig . Ze keek niet naar voor , maar liep wildelings door het woud . |
| | | ~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: a tear ... wo 25 apr 2012 - 10:21 | |
| Silverleaf probeerde haar nog een beetje te bedreigen, maar ze sprak alleen rare dingen uit. Darkvoice bleef gewoon rustig zitten en begon zichzelf te wassen. Silverleaf mocht doen wat ze wilde, dan kregen haar kittens maar een pleegmoeder. "Death is good for you. Your kittens will soon follow. If you just feed them. Who did? If you want your kittens to the rats on hold. Do that. Then they might even earlier than you." Zei ze met een zachte en duistere stem tegen Silverleaf. Ze stond op en liep weg, naar de ingang van het kamp. Daar ging ze zitten en begon ze zichzelf verder te wassen. Ze dacht aan Firelion. Toen ze klaar was met wassen liep ze de ingang uit. Ze liep richting de rivier. Toen ze aan de rand van de rivier stond keek ze even naar de lucht, er vloog een vogel over. Ze keek weer naar de rivier en zag vissen rondzwemmen. Er kwam een glimlach op haar gezicht bij het zien van de rondzwemmende vissen.
Flut en kort |
| | | Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: a tear ... wo 25 apr 2012 - 14:25 | |
| "Death is good for you. Your kittens will soon follow. If you just feed them. Who did? If you want your kittens to the rats on hold. Do that. Then they might even earlier than you." Zei darkvoice . Haar vacht prikte onbehaagelijk . Haar ogen stonden scherp . ¨ de dood ¨ , haar woorden klonken duister en hol . Ze keek duister naar darkvoice . ¨ jij houd daar precies van , je kunt er alleen maar over praten ¨ zei ze half lachend . Ze ging iets dichter bij darkvoice staan en fluisterde iets in haar oor . ¨ weet je wat meissie , jij kent niets over de dood , en niets over het real life , jij leeft nog altijd in jou sprookjes wereld , maar get a life stupid girl or others ...¨ haar woorden stierven weg in de wind . Ze stond op en liep naar de kamp ingang , ze bekeek het kamp nog eens goed en haalde dan sidderend adem . Ze zal het wel leren , dacht ze . Darkvoice weet niet eens hoeveel dood ik al in mijn leven heb mee gemaakt . Ze dacht aan haar ouders die nog niet zo lang geleden waren gestorven , en haar zus ..... . Ze wist niet meer wat te doen . Ze dacht nog eens goed na en besloot dan wat ze ging doen . |
| | | ~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: a tear ... wo 25 apr 2012 - 17:51 | |
| Silverleaf zei nog allemaal onzindingen. "Ik gedraag me tenminste niet als een luie apprentice!" Snauwde ze. Ze stond op. "Ik ga hier niet mijn tijd aan verdoenen, ik ga even met Firelion spreken." Miauwde ze. Ze snoof even en rook geen geur van Firelion. Ze liep naar de warrior den. Er lagen veel warriors nog te slapen. Ze wist niet precies waar Firelion lag, maar ze stapte naar binnen en zocht een plaatsje. Ze ging daar liggen en legde haar kop op haar poten. Ze sloot haar ogen en al snel viel ze in slaap.
Darkvoice werd wakker op een groot grasveld. Vuur vlamde in een cirkel om het veld heen. Firelion stond ook in de ring. Ze rende naar hem toe en wilde haar neus tegen hem aan drukken, maar hij verdween. Bijna liep ze het vuur in. Firelion was verdwenen. Snel draaide ze zich om, de ring werd kleiner. Paniek rees op in haar. De ring werd kleiner en kleiner tot het nog maar een klein ringetje was. Het werd nog kleiner. "Firelion!" Schreeuwde ze.
Met een schok werd ze wakker. Ze keek om zich heen en zag dat ze in de Warrior den lag. Het liefst wilde ze nu naar Firelion rennen om te zien of hij er nog was en hem knuffelen.Ze stond snel op en liep naar de ingang van de den, daar bleef ze staan om het kamp rond te kijken, geen Firelion. Snel rende ze naar de ingang van het kamp en rende het bos in. Ze rende door tot ze in een grote kuil viel. De wanden waren te steil om op te klimmen, en ze waren te slap. Wie moest haar nou redden? Ze kon niet op Silverleaf rekenen, met haar onzinpraatjes. "Firelion! Help!" Begon ze maar te schreeuwen. Wat wilde ze hem toch graag zien. |
| | | Chi 380
| |
| Onderwerp: Re: a tear ... wo 25 apr 2012 - 18:00 | |
| "Ik gedraag me tenminste niet als een luie apprentice!" Snauwde ze. Makellijk luisterde ze naar de onzin van darkvoice . Ze zag hoe darkvoice opstond . "Ik ga hier niet mijn tijd aan verdoenen, ik ga even met Firelion spreken." Miauwde ze. Rustig knikte silverleaf naar darkvoice . Ze ging dan maar naar de rivier . Dat was de eerste plek waar ze firelion was tegen gekomen . Vermoeid liep ze door het bos . Nadekend over darkvoice haar woorden . Deels had ze gelijk , ze gedraagde haar bellachelijk . Rustig ging ze naast de rivier zitten . Ze keek naar haar spiegelbeeld die weerkaatste in het water . Ze zag er inderdaad verschrikkelijk uit . Ze kreeg haar oude geest weer . Waarom zou ze opgeven ? Ze had drie prachtige kittens , die ook zouden sterven als ze zelfmoord plag . Een luid gegil maakte haar wakker van haar dagdroom . Even moest ze de stem indentificeren . Darkvoice ! Meteen sprong ze recht en holde ze naar het gegil . Het duurde even voor ze de plek bereikte , maar toen ze vlakbij het geluid was zag geen darkvoice . Maar toen zag ze een glimp van haar in een gigantische kuil . ¨ oh hemeltje lief ! ¨ gilde ze . ¨ ik kom je helpen darkvoice , houd vol !¨ riep ze terwijl ze naar de kuil holde . Ze wist niet wat ze moest doen , als ze haar eruit probeerde te trekken zou ze zelf in de kuil vallen . Ergens in de verte zag ze een lange tak . Jha die kunnen we gebruiken. Snel liep ze naar de tak , en pakte hem stevig beet tussen haar tanden . Een beetje ongemakkelijk rende ze terug naar de kuil waar darkvoice in vast zat . ¨ probeer je vast te houden darkvoice !¨ riep ze luid . Ze duwde de tak richtig darkvoice , en boorde haar nagels in de grond voor evenwicht . |
| | | ~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: a tear ... do 26 apr 2012 - 11:12 | |
| Darkvoice hoorde poten aankomen, waren die van Firelion? ¨ oh hemeltje lief ! ¨ Gilde Silverleaf. Darkvoice keek verbaasd, was ze echt op haar gegil afgekomen? ¨ ik kom je helpen darkvoice , houd vol !¨ Riep Silverleaf. Ze keek verbaasd omhoog. Wat was er met Silverleaf gebeurd? Ze bleef verbaasd omhoog kijken tot ze een stevige lange tak zag verschijnen. ¨ probeer je vast te houden darkvoice !¨ Ze knikte en zette haar nagels in de tak. Snel zette ze haar achterpoten er ook op en boorde haar klauwen in de tak. Ze begon omhoog te klimmen. Steeds zette ze haar nagels in de tak tot ze boven was. Toen ze naast Silverleaf stond keek ze haar vriendelijk maar verbaasd aan. "Waarom heb je me gered?" Vroeg ze. Ze ging naast Silverleaf zitten en begon haar vacht te wassen. "Ik weet dat je niet wilt dat ik je vacht verzorg, maar zo kan het echt niet door." Zei ze. Rustig bleef ze doorgaan tot Silverleaf antwoordde. Na een tijdje begon haar vacht er al beter uit te zien.
Kort... |
| | | | Onderwerp: Re: a tear ... | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |