We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Quinty jou timesong moet da awesome ballooon of tha FOXY
Mijn rat heeft een klap van mijn kat z'n poot gehad. Leeft nog, heeft enkel een klein raar wondje, en haar kop staat scheef. Worried. Jeezz, ik zit nu met ratje te knuffelen. Net als gister avond. Had ik maar 't geld om met haar naar de dierenarts te gaan...
willen je ouders het niet betalen?
Quinty welke kleur?
Ze kunnen het niet betalen...
En ikke ook ballooon willen >D Like color blue voor Lightpaw >D
@Persoon boven persoon boven me; okay gelukkig maar.
En mijn rat doet gewoon nog normale dingen...
Laatst aangepast door Brightpaw op ma 23 apr 2012 - 20:41; in totaal 1 keer bewerkt
Nathalie, hij gaat ook weer normaal doen. De echte reden van scheve hoofdjes ben ik nog niet helemaal achter. De dierenarts zei dat dieren sowieso niet echt, zoals mensen, een hersenbloeding of zo kunnen krijgen. Maar ik weet wel dat het altijd over gaat.
Brightspots
StarClan
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Nee hoor. Die krijgen de dieren niet. Sorry, ik wilde je niet laten schrikken xD Het lijkt ernstiger dan het is. Laat ik het daar op houden. Gewoon veel knuffelen en zo. Komt wel goed (:
Brightspots
StarClan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Dapple - welke kleur + welke kat Mimi - Je word geen god je blijft petty officer Silver - iedereen die er niet om eist krijgt dr gewoon een. Het is mijn leger en dat blijft wel groeien hoor ik vraag aan vet veel mensen of ze balloon willen maar ze negeren me allemaal ja dan is het hun probleem. En meestal is het wie gaat vragen word over geslagen
Liaan - welke kleur en welke kat (ik schijn jou ook hebben verkozen tot soldier of my army)
wie had ik nou nog meer belooft
ps ik moet maar ff een topic aanmaken voor de balloons het past niet meer in mn onderschrift
Zilver & Dapplepaw ;3
Brightspots
StarClan