|
|
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 19:08 | |
| - Lightningrush schreef:
- Dreamheart schreef:
- Amnesia is just epic ;D
Waz moet weer het gaan livestreamen x'D love to see her scared ;3 OH I KNEW YOU GUYS JUST LOVE TO SEE ME SCARED TO DEATH! xD lees je whats app |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 19:41 | |
| Morgen. Spreekbeurt. Help ;-; |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 19:42 | |
| - Saxon schreef:
- Morgen. Spreekbeurt. Help ;-;
Ik wens je heel veel succes! =) Hopelijk gaat hij goed ^^ |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 19:42 | |
| - Manip die ik net heb gemaakt (ik vind hem een beetje te leeg...):
|
|
| |
Quinty 110
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 19:43 | |
| - Linepaw schreef:
- Saxon schreef:
Ik wens je heel veel succes! =) Hopelijk gaat hij goed ^^ Dat hoop ik ook ;-; Ik haat spreekbeurten, verlies altijd m'n tekst >< En ik moet 6 minuten vollullen D: Anyhow. DONNA MOET GROEN WORDEN EN IK WIL DIE PUNT UIT M'N NAAM D; maar wil Wazzie niet weer erover storen>< |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 19:45 | |
| Ik ben slecht, ik ben zo slecht! Ik kon het niet meer verdragen en ben jankend naar mijn (ex) vriend toe gefietst. Ik heb gezegd dat ik niet zonder hem kan! Ik heb hem gezo end! En nu weet ik dat ik alles zeker heb verpest. Ik haat mijn leven! Ik haat het! Het houd ook nooit op! Eerst al dat gedoe met mijn vader Dan weer. Dan weer. Dan raakt mijn moeder in het zieken huis. Dan zorgt mijn vader er voor dat mijn moeder opgenomen word. Dat gaat mijn vader mijn moeder stalken. Dan gedoe op school. Dan een vriendin die zelfmoord wilt plegen. Dan ik die helemaal in de stress raakt en d'r polsen open snijd. Dan weer school. En nog meer gedoe op school. Dan Granddad die kankerkrijgt. Dan weer school. (Speelt nog steeds) Dan weer mijn vader. (Speelt nog steeds) Dan raak ik mijn stiefvader kwijt(Vorige week) Dan zie ik dat er iets met mijn rat is (Gisteren) En nu ben ik mijn vriend kwijt! |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 19:46 | |
| - Donna. schreef:
- Linepaw schreef:
- Saxon schreef:
Ik wens je heel veel succes! =) Hopelijk gaat hij goed ^^ Dat hoop ik ook ;-; Ik haat spreekbeurten, verlies altijd m'n tekst >< En ik moet 6 minuten vollullen D: 6 minuten?! O.O Dat is erg veel, zal mij waarschijnlijk niet lukken (als ik die tekst ook nog moet onthouden tenminste...) Nog een keer succes dan maar =) |
|
| |
Quinty 110
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 19:50 | |
| - Linepaw schreef:
- Donna. schreef:
- Linepaw schreef:
- Saxon schreef:
Ik wens je heel veel succes! =) Hopelijk gaat hij goed ^^ Dat hoop ik ook ;-; Ik haat spreekbeurten, verlies altijd m'n tekst >< En ik moet 6 minuten vollullen D: 6 minuten?! O.O Dat is erg veel, zal mij waarschijnlijk niet lukken (als ik die tekst ook nog moet onthouden tenminste...) Nog een keer succes dan maar =) Tussen de 6 en 8 minuten. Onder de 6 en boven de 8 is sowieso een onvoldoende >< Kud school xD @Nath; lieverd toch <3 Sterkte, echt waar *hug* |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 19:51 | |
| - Lightpaw* schreef:
- Ik ben slecht,
ik ben zo slecht! Ik kon het niet meer verdragen en ben jankend naar mijn (ex) vriend toe gefietst. Ik heb gezegd dat ik niet zonder hem kan! Ik heb hem gezo end! En nu weet ik dat ik alles zeker heb verpest. Ik haat mijn leven! Ik haat het! Het houd ook nooit op! Eerst al dat gedoe met mijn vader Dan weer. Dan weer. Dan raakt mijn moeder in het zieken huis. Dan zorgt mijn vader er voor dat mijn moeder opgenomen word. Dat gaat mijn vader mijn moeder stalken. Dan gedoe op school. Dan een vriendin die zelfmoord wilt plegen. Dan ik die helemaal in de stress raakt en d'r polsen open snijd. Dan weer school. En nog meer gedoe op school. Dan Granddad die kankerkrijgt. Dan weer school. (Speelt nog steeds) Dan weer mijn vader. (Speelt nog steeds) Dan raak ik mijn stiefvader kwijt(Vorige week) Dan zie ik dat er iets met mijn rat is (Gisteren) En nu ben ik mijn vriend kwijt! Nath schat, jij weet niet hoeveel wij op elkaar lijken gimme hug. Everything will be alright. I'm right here for you (: |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 19:51 | |
| - Lightpaw* schreef:
- Ik ben slecht,
ik ben zo slecht! Ik kon het niet meer verdragen en ben jankend naar mijn (ex) vriend toe gefietst. Ik heb gezegd dat ik niet zonder hem kan! Ik heb hem gezo end! En nu weet ik dat ik alles zeker heb verpest. Ik haat mijn leven! Ik haat het! Het houd ook nooit op! Eerst al dat gedoe met mijn vader Dan weer. Dan weer. Dan raakt mijn moeder in het zieken huis. Dan zorgt mijn vader er voor dat mijn moeder opgenomen word. Dat gaat mijn vader mijn moeder stalken. Dan gedoe op school. Dan een vriendin die zelfmoord wilt plegen. Dan ik die helemaal in de stress raakt en d'r polsen open snijd. Dan weer school. En nog meer gedoe op school. Dan Granddad die kankerkrijgt. Dan weer school. (Speelt nog steeds) Dan weer mijn vader. (Speelt nog steeds) Dan raak ik mijn stiefvader kwijt(Vorige week) Dan zie ik dat er iets met mijn rat is (Gisteren) En nu ben ik mijn vriend kwijt! ontzettend veel sterkte Nath. Weet dat wij er voor je zijn =) ps. Je bent niet slecht, echt waar |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 19:54 | |
| NATH SCHAT TOCH *hug* het komt goed beloofd! Echt waar! Anders kom je maar een dag naar amsterdam en vrolijk ik je op! Dat meen ik! Ht spijt me zo voor je ): Zo een geweldig persoon als jij verdiend dit niet! Het komt goed, echt! |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 20:13 | |
| Oh allemaal, dankjewel! Ik kan het gewoon niet begrijpen. Hij heeft het uit gemaakt, terwijl hij zei dat hij veel van me houd!
Je maakt het niet uit als je veel van iemand houd! Ik jank nu! Damn life!!!
En Juultje, ik zou sparen om me door jou op te laten vrolijken <3 |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 20:23 | |
| Uhm..
Right, ik moet een andere quote hebben voor Time's sig xD
*Gaat Ten's quote lijst doorzoeken* |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 20:30 | |
| Nath wat is dr gebeurt met je ratje?!
Quinty jou timesong moet da awesome ballooon of tha FOXY |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 20:31 | |
| Wie, wat, ik?
Oh, ik vind het best :3 Vind die ballonnetjes best epic xD |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 20:35 | |
| @ Tess, why the duck am I a Soldier o.O?
Mwehe, ik slof me maar eens naar het huiswerk, en de postjes<" D: |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 20:37 | |
| - Foxpaw. schreef:
- Nath wat is dr gebeurt met je ratje?!
Quinty jou timesong moet da awesome ballooon of tha FOXY Mijn rat heeft een klap van mijn kat z'n poot gehad. Leeft nog, heeft enkel een klein raar wondje, en haar kop staat scheef. Worried. Jeezz, ik zit nu met ratje te knuffelen. Net als gister avond. Had ik maar 't geld om met haar naar de dierenarts te gaan... |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 20:39 | |
| - Brightpaw schreef:
- Foxpaw. schreef:
- Nath wat is dr gebeurt met je ratje?!
Quinty jou timesong moet da awesome ballooon of tha FOXY Mijn rat heeft een klap van mijn kat z'n poot gehad. Leeft nog, heeft enkel een klein raar wondje, en haar kop staat scheef. Worried. Jeezz, ik zit nu met ratje te knuffelen. Net als gister avond. Had ik maar 't geld om met haar naar de dierenarts te gaan... willen je ouders het niet betalen? Quinty welke kleur? |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 20:40 | |
| Dat scheve kopje gaat weer over (: al drie dieren minstens heb ik gezien met een scheef hoofdje. Na een tijdje is 'ie weer helemaal de oude. |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 apr 2012 - 20:40 | |
| @ Nath Als je wilt, kunnen we samen sparen voor je ratje :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |