|
|
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:28 | |
| Marieke idd ik irriteer me ook aan mensen maar ja meid ze en ga dr niet op in jij bent ook een noob geweest en je geeft mensen zo geen kans om beter te worden. En je moet niet alleen de fouten zien |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:29 | |
| Oh (: Echt, de eerste dagen hier, schaam me nog steeds soms xD
En Marieke, iedereen is zo begonnen, je kan het men niet kwalijk nemen dat het niet meteen tot hen doordringt. Ze bedoelen het ook maar goed, soms moet men fouten maken om er dan van te leren.
@ Mims, subtiel kindje dat je bent <3
|
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:30 | |
| Zo subtiel als ik ben x'D MUSHROOOOOOOM |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:30 | |
| Uiteindelijk word het wel wat met ze ^^ Toen mijn Lightheart nog Lightpaw was had ik echt wel een hoop foute dingen gemaakt, zoals geen leestekens, niet drie volle zinnen. Euh... Spammen, noem maar op ^^ Moet ik zeggen, ik was niet zo super erg, na een aantal tips enz ging het wel goed... Maar iedereen is begonnen als noob.
Geef ze gewoon de tijd. It will become better. En let anders niet op ze ^^ |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:31 | |
| Lol, en ik dacht, ik breng het zacht x'D Wie wil mijn eerste topic ooit zien? |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:31 | |
| aardig blijven voor elkaar. iedereen heeft vanalles uitgehaald. XD, ik vind het nu alleen maar grappig, wat we hebben uitgehaald. Al vond Wazz dat wat minder denk ik ^^'' XD *Awsome blijft leuk zinnetje: ''Heb jij ook een foto van de kont in je kluisje?'' Ik dacht in het super begin, dat je een poppetje kon maken. En rond wandelen ^^'' tja, dat hebben we allemaal gehad. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:32 | |
| Mijn eerste topic ooit dan met Redeye, kreeg meteen op mn donder van enge Honeyfeather x'D |
|
| |
Babs 962
| |
| |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| MOON JIJ MOET MIJN BALLOONLEGER JOINEN |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:33 | |
| |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:33 | |
| Ik ga eens wat oude topics van me bekijken en de waarschuwingen tellen met hoeveel keer ze zeiden dat ik drie volle regels moet typen (Of zijn het er vijf?) |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:35 | |
| |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:35 | |
| |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:36 | |
| - Lightpaw* schreef:
- Ik ga eens wat oude topics van me bekijken en de waarschuwingen tellen met hoeveel keer ze zeiden dat ik drie volle regels moet typen (Of zijn het er vijf?)
In de eerste maanden was het 3 volle regels, maar hierna is het verhoogd naar 5 |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:36 | |
| - Lightpaw* schreef:
- Ik ga eens wat oude topics van me bekijken en de waarschuwingen tellen met hoeveel keer ze zeiden dat ik drie volle regels moet typen (Of zijn het er vijf?)
Ik ga nu op zoek naar mijn eerste topic >D Ja, dit is haar dan, de Lightheart(Toen Lightpaw) EDIT: Whatefuq... Ik kan mijn eerste topic niet vingen... Misschien was het dan met Darkeye op WS... Ik zou even kijken.... Dit is iniedergeval een van mijn eerste topics me Lightheart(Toen Lightpaw) http://warriorcats.bigforumpro.com/t961-alleen-op-spuurtocht
Laatst aangepast door Lightheart op zo 22 apr 2012 - 16:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:44 | |
| |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:46 | |
| ik ga lekker pokémon SoulSilver spelen :3 Go Flare (Flare is een Chikorita ) |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:47 | |
| |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:47 | |
| Mijn allereerste is toendertijd verwijderd en kan hem dus niet meer terughalen, maar ik weet nog wel hoeveel ik fout deedXD. Ik zal even kijken of ik mijn oudste kan vinden die nog wel zichtbaar isXD |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 apr 2012 - 16:49 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |