My kit, my love, and my. [Electra en Heartkiller]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitenose
Member
My kit, my love, and my. [Electra en Heartkiller]  DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Whitenose
BerichtOnderwerp: My kit, my love, and my. [Electra en Heartkiller]    My kit, my love, and my. [Electra en Heartkiller]  Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 11:15

Whitenose zat rustig op de harde bosgrond, de zon scheen op haar pels en liet het glanzen. Ze dacht aan Heartkiller, ze moest hem iets vertellen. Haar kleine trots zat naast haar. Electra, haar kleine duivel. Ze pakte haar kleine trots op en trippelde verder het bos in, ze rook iets van achter. Een hele bekende geur, Heartkiller! Whitenose zette Electra even neer en keek naar de kater. Die kater waar ze al die tijd nog verliefd op was geweest, die kater die dood moest, maar het niet bij kon. "Hallo." Miauwde ze kil. Ze keek naar Electra en weer terug naar Heartkiller. Zijn naam klopte wel, hij had haar hart vermoord, maar Electra had haar weer iets gelukkiger gemaakt. Ze stapte naar de kater toe en liet Electra een paar staartlengtes achter. "Wat moet jij hier?" Snoof ze. Er stond een vernietigende blik in haar ogen, wat moest die kater nog van haar?

Kort en flut, maar Electra en Heartkiller kunnen reageren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartkiller
Member
HARIBOOOOOO
68

CAT'S PROFILE
Heartkiller
BerichtOnderwerp: Re: My kit, my love, and my. [Electra en Heartkiller]    My kit, my love, and my. [Electra en Heartkiller]  Icon_minitimema 14 mei 2012 - 21:24

Met kille ogen en passen liep hij door het bos, vlakbij de Kittypets, die het leven niet waard waren. Hij keek naar een muis toen eropeens een Kittypet opsprong. ''He jij!'' gromde hij. ''Dat was mijn muis.'' siste hij kwaad. ''Oh ja? Nu niet meer viezerd!'' Siste de kater. ''Jij gaat eraan.'' siste Heartkiller kwaad. Hij sprong op de kater en voelde hoe een klauw langs zijn wang kwam. ''Daarvoor zul je boeten!'' siste hij en beet de kat op een plekje waar de slagader liep. Hij likte het bloed van zijn lippen en liep verder. ''Vaarwel Kittypet die het niet waard is om te leven.'' zei hij kil. Hij rende verder tot hij Whitenose zag. De poes die van hem hield.... en hij van haar. "Hallo." Miauwde ze kil. ''Hallo Whitenose...'' zei hij ook kil. ''Wie is de poes achter je?'' vroeg hij kil. Hij keek de poes nog steeds kil aan. "Wat moet jij hier?" Snoof ze. Er stond een vernietigende blik in haar ogen. ''Ehm ik mag gaan en staan waar ik wil Whitenose.'' gromde hij. ''Jij bent Icy niet weet je nog?'' siste hij kwaad. ''Niet dat ik naar haar luister.'' zei hij Sarcastisch

--FLUT! --
Whitenose
Member
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: My kit, my love, and my. [Electra en Heartkiller]    My kit, my love, and my. [Electra en Heartkiller]  Icon_minitimema 11 jun 2012 - 18:51

Heartkiller leek haar niet te willen vermoorden, dus kalmeerde ze. ''Ehm ik mag gaan en staan waar ik wil Whitenose.'' Gromde Heartkiller. Whitenose mompelde iets en keek toen weer op. ''Jij bent Icy niet weet je nog?'' Siste hij. Whitenose keek hem aan. ''Niet dat ik naar haar luister.'' Whitenose grinnikte. "Pff, jij altijd weer." Miauwde ze. Ze stond op en liep sierlijk naar hem toe, ze liep langs hem heen en liet haar staart langs hem glijden. "See the future, my love." Miauwde ze zacht in zijn oor. Ze liep terug naar Electra en pakte haar bij haar nekvel. Ze liep ermee naar Heartkiller en zette Electra voor hem neer. "See the future." Zei ze nog een keer. Ze ging achter Electra zitten en keek naar Heartkiller, haar ogen stonden zacht en liefdevol. "Look not to me, but look to that." Zei ze terwijl ze met haar staart naar Electra wees.

Mwuhahahaha, mega inspiloos en iets langer XD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: My kit, my love, and my. [Electra en Heartkiller]    My kit, my love, and my. [Electra en Heartkiller]  Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: