|
| lili ✗ 64 Actief
| |
| Onderwerp: You see a hell [uit] za 14 apr 2012 - 21:26 | |
| My fur is under the water, you think; it's a dream, but it's so real as you can see my fur, i look like a dream Dreampaw opende haar ogen, ze lag op een steen. De rvier maakte achter haar veel lawaai. Het was mistig en de wind stond hard. De korte haartjes van haar prachtige pels danste met de wind. Ze hief haar kop en keek tegen de wind in, ze sloot haar ogen. Ze genoot een tijdje van het gevoel, maar uiteindelijk werd de wind te hard. Er steeg meer mist op en de rvier klonk woest. Ze stond op en keek ernaar, het water knalde tegen de rand van de rivier en maakte een heel stuk nat. Ze liep naar de rand van de rivier en keek ernaar. Haar ambere ogen stonden kalm en rustig. Haar oren wiebelde toen ze iets hoorde. Haar ogen stonden nu iets ondeugender, er kwam iemand, eindelijk! Dreampaw keek naar de struiken waar een poes uit kwam, het was Lightpaw. Ze liep naar haar toe. Ze keek even in de lucht en zag dreigende donkere wolken opdoemen. Ze haalde even haar schouders op en keek weer naar Lightpaw. Dikke druppels vielen voor haar poten, maar het zou wel een gewoon regenbuitje zijn, die waren er in het begin van Newleaf gewoon. Meerdere druppels vielen op de grond, het was donker en de mist en de wind maakte het alleen maar erger. Het begon hard te regenen, maar Dreampaw trok zich er niks van aan, een gewoon regenbuitje. & Topic uit!
Laatst aangepast door Dreampaw op do 19 apr 2012 - 18:43; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | !!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: You see a hell [uit] zo 15 apr 2012 - 2:51 | |
| Het rode poesje lag lekker opgerold in haar nest inde Apprentices den. Ze droomde over een harde onweersbui die over de clan territoria heen zou woeden. Ze hield er van. Die harde heerlijke donder geluiden. En die fijne bliksem geluiden. Heerlijk gewoon. Ze opende haar gele ogen en gaapte een keertje. Ze rekte haar poten uit en trippelde naar de prooi stapel. Na dat ze haar prooi op had gegeten begon ze aan een was beurt van haar glimmende heldere half lange rode vacht. Ze schudde haar vacht uit en verliet het kamp. Haar lenige poten brachten haar naar de river. Een plek waar ze graag was. Ze had al leren zwemmen van haar mentor. En daar was ze super blij mee. Ze was niet meer bang voor water. Oké, dat was ze ook nooit echt geweest. Maar ze was er ook niet dol op geweest. Het was nu duizend keren beter. Ze liep tegen de stroom. Het was wat mistig en het begon ook hard te waaien. Nu liep ze tegen de stroom in, door de mist, en tegen de wind in. Lekker was dat. Ag, ja het was ook lekker. Ze hield van dit soort weer. Ze sprong lenig over een rots heen en liep door. Toen drong een bekende geur haar neus binnen. Dreampaw. Een al wat oudere Apprentice. Ze wist dat Dreampaw zo'n acht manen oud was. Lightpaw was iets ouder dan zes manen. Maar jonger dan zeven manen. Rustig liep ze door. Toen zag ze haar. Ze had een ondeugende twinkeling in haar ogen. En dat beviel Lightpaw wel. Ze ging op een rots zitten terwijl ze naar Dreampaw keek. 'Heb je vannacht hier de nacht door gebracht?' Vroeg ze luid. Dat moest wel, want de river maakte helse harde geluiden. En het onweer dat boven hun was gaan woedden maakte het nog harder. Dus moest ze wel luid praten om verstaan baar te zijn. |
| | | lili ✗ 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You see a hell [uit] zo 15 apr 2012 - 10:34 | |
| Lightpaw ging op een rots zitten en keek haar aan. 'Heb je vannacht hier de nacht door gebracht?' Vroeg ze met een luide stem. Dreampaw spitste haar oren en knikte. "Ik voel me fijn bij de rivier, en ik kan goed zwemmen." Zei ze luid terug. Ze had sterke poten waardoor ze goed kon zwemmen, dus had ze daar nu wel zin in. Toch wist Dreampaw dat ze het beter niet kon doen, het water was heel woest. Ze stond nog wel op de rand van de rivier, maar ze wist heel goed dat ze nu niet moest gaan zwemmen. Met een paar passen stapte ze achteruit. Luide donder klonk in de lucht en een bliksemflits doorboorde de donkere hemel. Dreampaw wist dat het geen kwaad kon, ze vond het juist heerlijk. Alles in het territrium van de Riverclan maakte haar gelukkig, ze was te gelukkig voor woorden in de Riverclan, en niets kon dat veranderen. Misschien zou Stormstar ook wel nog komen, om hun vorderingen te bekijken. Dreampaw dacht aan haar geweldige leven, met iedereen uit de clan. Iedereen geeft om elkaar, en dat kon nooit veranderen. |
| | | !!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: You see a hell [uit] zo 15 apr 2012 - 11:49 | |
| Een golf water kwam tegen Lightpaw aan en ze gleed uit. Niet in het water, maar tussen de rotsen. Ze maakte zich zelf los en sprong terug op de rots waar ze op zat. Ze schudde haar natte vacht uit en grinnikte. 'Ja, in dit drukke water zeker. Als je nu zou zwemmen zou het je dood worden,' zei ze grinnikend. Ze haalde haar poot over haar doorweekte kop en moest lachen. Het zou er vast dom uit hebben gezien. Een rood poesje zittend op een rots, een grote golf water duwt haar van de rots, lijkt net als of ze verpletter slaat tegen de stenen, maar vervolgens springt ze weer dom op de rots. 'Pff, die val door die golf water zou er vast dom uit gezien hebben,' grinnikt ze. Een volgende bliksem flits is te zien in de lucht, en twee seconden er na vervolgt er een donderslag. 'Het onweer is dicht bij, zegt ze tegen zich zelf.' Door de harde wind, en de herrie uit de rivier zou het moeilijk verstaan baar zijn, maar wel een beetje, als je goed luistert. Lightpaw was dol op onweer. En ze was er heilig van overtuigd dat het haar ook niks zou doen. Ze is toch zo klein vergeleken met de bomen. |
| | | lili ✗ 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You see a hell [uit] zo 15 apr 2012 - 12:22 | |
| 'Ja, in dit drukke water zeker. Als je nu zou zwemmen zou het je dood worden,' Grinnikte Lightpaw. Dreampaw moest ook lachen. Ze zwiepte met haar staart en sprong op een rots dichtbij de rivier. Lightpaw werd overspoeld, Dreampaw keek even naar haar en zag dat ze al weer op de rots stond. Dreampaw lachte om haar. 'Pff, die val door die golf water zou er vast dom uit gezien hebben,' Grinnikte Lightpaw. Dreampaw moest weer lachen. "Nee hoor, als ik dat was geweest zou het er nog dommer uit hebben gezien." Lachte ze. Er kwam een nieuwe golf uit de rivier die haar ook overspoelde. Ze begon te lachen en stond weer op. Uiteindelijk hield ze op met lachen en keek even naar de rivier, opnieuw kwam er een golf uit en overspoelde haar. Met haar sterke poten kwam ze weer op de rots terecht. "Dat was even schrikken." Hijgde ze.
|
| | | !!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: You see a hell [uit] wo 18 apr 2012 - 18:30 | |
| Lightpaw moest laggen om Dreampaw's op mering. 'Pff, niemand ownt Light-bloopers!' grinnikte ze. Als of ze het water had uitgedaagd, werd Dreampaw overspoeld. Dreampaw begon te lachen. En Lightpaw moest ook laggen. En toen Dreampaw weer begon te praten moest Lightpaw weer lachen. 'Als of je het water had uitgedaagd,' grinnikte ze. Ze sprong van de steen af en ging op het gras zitten. Ze schudde het water uit haar pluizige rode vacht en grijnsde. 'Wie is jouw mentor eigenlijk?' Vroeg ze met een grijns. 'De mijne is Lionclaw... Alleen denk niet dat hij nog al trots op me is... Ik ... eh, na dat weet je vast wel, ik ga graag op avontuur buiten het territorium, is slecht, weet ik, maar ik snap niet waarom dat nou zo super slecht is,' brabbelde ze. Haar oren vingen het geluid op van een muis. Ze grinnikte en sloop er nog al stumperig op af. Toen ze wou springen stoof het muisje weg en bleef Lightpaw nutteloos op de grond liggen. Ze blies haar staart uit haar gezicht, ja, die was over haar kop heen gevallen. 'Meh, dat gebeurt nou altijd,' klaagde ze. Ze rolde zich om en keek naar Dreampaw. Yep, ze mocht haar wel. |
| | | lili ✗ 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You see a hell [uit] wo 18 apr 2012 - 19:41 | |
| Dreampaw luisterde naar wat Lightpaw zei. 'Pff, niemand ownt Light-bloopers!' 'Als of je het water had uitgedaagd,' Grinnikte ze. Dreampaw begon ook weer te lachen. 'Wie is jouw mentor eigenlijk?' Grijnsde Lightpaw. Dreampaw keek naar haar poten, maar keek algauw weer op. 'De mijne is Lionclaw... Alleen denk niet dat hij nog al trots op me is... Ik ... eh, na dat weet je vast wel, ik ga graag op avontuur buiten het territorium, is slecht, weet ik, maar ik snap niet waarom dat nou zo super slecht is,' Zei ze. "Ik heb nog geen mentor, ik ben nog vrij," Zei ze. De regen, wind, onweer en mist was nog steeds heel erg. "Ik heb nog een goed leven! Nee, trainen is ook wel leuk. Maar ik vind mijn leven gewoon geweldig! En ik wil het nog langer niet kwijt!." Zei ze enthousiast. Lightpaw probeerde een muis te vangen, maar het lukte haar niet. 'Meh, dat gebeurt nou altijd,' Klaagde ze. Dreampaw keek haar spottend aan. "Echt altijd?" Vroeg ze. Haar oren wiebelde bij nog een golf die haar drijfnat maakte. Opnieuw schoot ze in de lach. Die lach hield al snel op toen een sterke golf haar richting op kwam. Lightpaw was nog aan het klagen over die muis. "Light...!" Kon ze nog uitbrengen. Haar lichaam werd mee het water in gesleurd, ze kreeg water in haar mond. Toen ze boven het water uitkwam begon ze met haar sterke poten te zwemmen, maar de rvier was te woest. Een nieuwe golf rees op uit de duistere rivier en nam haar mee. Dreampaw keek met een angstig gezicht naar Lightpaw die haar waarschijnlijk nog niet gezien had. Met een klap werd ze tegen de stenen aangeknald...
Iedereen mag reageren! |
| | | !!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: You see a hell [uit] do 19 apr 2012 - 11:17 | |
| 'Ik weet zeker dat je een goede mentor krijgt,' zei ze met een glimlach. Lightpaw grijnsde enkel bij de volgende woorden van Dreampaw. Ze sprong van de rosten af en kreeg een muis in het versier. Alleen dat ging nog al mis. Lightpaw wist de muis niet te vangen. En daar was ze niet blij mee. 'Oke, bijna altijd,' zei ze mokkend. Toen hoorde ze Dreampaw lachen. 'Wat is daar nou gra...' ze werd onderbroken door een schok. Ze zag water van de stenen af druppelen, zonder Dreampaw er op. Toen hoorde ze het begin stuk van haar naam. Lightpaw sprong op de stenen en zag hoe Dreampaw tegen de stenen aan werd geduwd door het water. Lightpaw nam een seconden om na te denken over wat ze zou doen. Toen sprong ze het water in. Ik ben een riverclan kat, ik kan zwemmen... Ik kan zwemmen, ik heb het geleerd. En ik zou mijn clan genoot/vriendin redden! zei ze tegen zich zelf in gedachten. Een golf kwam haar kant op en ze zwom tegen de stroming van de golf in. Het lukte haar om niet tegen de stenen aan te knallen. Ze zag Dreampaw tegen de stenen aan liggen. 'Dream!' Riep ze. Met haar poten zwom ze de kant op van Dream. Ze werd weer een stuk bij haar weg gesleurd door de sterke stroming. Ze bleef het proberen. Ze raakte vermoeid. Maar ze gaf niet op. 'Dream!...' haar bek vulde zich met water en ze spuugde het uit. En weer stroomde het water haar bek binnen. En ze spuugde het ook weer uit. 'H...hou vol!' proestte ze. Een paar stenen bij Dreampaw vandaan bleef ze haken. Haar kop ging telkens boven water, en ze probeerde naar Dreampaw toe te gaan. Maar dat lukte niet. Weer ging haar kop onderwater. Oh, grote starclan, hoe kan ik dit nou vol houden? Hoe kan ik Dreampaw redden? |
| | | lili ✗ 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You see a hell [uit] do 19 apr 2012 - 15:58 | |
| Lightpaw sprong het water in en schreeuwde, maar Dreampaw hoorde het niet. Waar waren de warriors? Wie ging haar nog meer helpen? Ze voelde een helse pijn in haar rug. Een scherpe punt van een rots stak in haar rug. Ze kreunde en schreeuwde om hulp. Al snel hield het geschreeuw op, ze begon te hoesten en er kwam water uit haar bek. Haar longen waren weer vrij om te ademen, maar ze hijgde. "H-Help! I-I-Iemand!" Bracht ze schreeuwend uit. Ze lag redelijk ver op de rotsen, dus het was daar droog. Bloed stroomde de rotsen op, maar het werd niet weggespoeld. Waar waren de warriors om haar te helpen? Een vreemd en luid gergorchel rees uit haar keel op, was er dan ook werkelijk niemand behalve Lightpaw die iets deed? "...P!" Kreunde ze. Een koud gevoel bekroop haar. Het was nog niet te laat, ze zou nog makkelijk naar het kamp gesleept kunnen worden.
Het zou leuk zijn als Lightpaw haar dan naar het kamp sleept, dan maak ik daar een topic. |
| | | !!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: You see a hell [uit] do 19 apr 2012 - 17:35 | |
| Het water stroomde weer haar bek binnen. Ze proestte. Het onweer boven haar kop maakte het er niet beter op. Het was letterlijk een helse dag. Het stormde en het water was te sterk voor haar. I-ik kan niet meer ging er door haar kop heen. Toen proefde ze zout haar bek binnen komen. Ze opende haar ogen en zag stromend bloed bij Dreampaw's lichaam weg komen. Oh grote starclan! Geef me de kracht om haar te redden, smeekte ze bij haar zelf. Als of de starclan haar gehoord had voelde ze zich sterker. Natuurlijk was het Lightpaw's wil kracht om haar te redden. Ze trok zich via de stenen Dreampaw's kant op. Dat ging super zwaar. Ze hoorde Dreampaw om hulp roepen. Wat een mooie nieuwbald. Ze trok zich veder. Haar spieren deden pijn. De kou maakte haar moe en zwak. Maar ze was sterk genoeg om bij Dreampaw te komen. Ze sloeg haar poot over haar heen en pakte haar nek vel. 'Hou vol,' mompelde ze zowel tegen zich zelf als tegen Dreampaw. Ze trok zich met Dreampaw een stukje om hoog en bleef toen weer stil staan. Dreampaw's kop was nu tenminste boven water. Weer ging ze om hoog. En nog een keer. Ze gleed een stukje naar beneden en hun kopjes kwamen weer onderwater. Ze liet bijna los, maar wist weer greep te vinden. Ze klom weer om hoog en dit keer lukte het. Ze bleef samen met Dreampaw op de rots boven water liggen. Een nieuwe windvlaag liet haar weten dat ze naar het land moest. Ze stond op en pakte Dreampaw op nieuw op. 'Hou vol,' sprak ze zacht. Ze liet zich met Dreampaw op het gras vallen en hijgend bleef ze liggen. 'Dreampaw, het... het is gelukt,' zei ze hijgend. Ze bleef nog even zo liggen tot dat ze de wond van Dreampaw zag. 'Oh, oh grote starclan,' hijgde ze. Ze stond op en bleef wankelend zo staan. Vermoeid pakte ze Dreampaw's natte lijf. Ze leefde nog, dat zeg ze. Ze trok haar mee,'ik breng je naar het kamp, ik beloof dat alles goed komt,' mompelde ze terwijl ze Dreampaw mee sleepte. Alles komt goed, zei ze tegen zich zelf. Alles komt goed, mompelde ze nog een keer. De reis naar het kamp leek wel een eeuw te duren. Ze waren er nog lang niet. Ze waren nog maar net weg bij de rivier. Ze kwam na een lange poos aan bij de hooglanden. Ze was er bijna. Ze was bijna bij het kamp. Haar half lange rode vacht was nog lang niet op gedroogt. Ze zou zeker kouvatten. Ze zette door. Ze struikelde een keer bijna, maar bleef door zetten. Ze moest haar bij het kamp krijgen. Ze zou alles op alles zetten. 'We zijn er bijna, bijna, Dreampaw,' hijgde ze vermoeid. Ze bleef door lopen. Haar kaken werden moe van het slepen van Dreampaw. Haar poten zouden het niet lang meer houden. En eindelijk. Eindelijk kwam het kamp in zich. Ze geur van katten vulde haar neus. 'We... We zijn er,' zei ze opgelucht.
--Topic uit, vervolg is in Riverclan kamp-- |
| | | | Onderwerp: Re: You see a hell [uit] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |