♪ Musicclan RPG topic ♫

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

♪ Musicclan RPG topic ♫

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Darkvoice
StarClan
♪ Musicclan RPG topic ♫ DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 15:01

♪ Musicclan RPG topic ♫

♪ Musicclan RPG topic ♫ 25jvywg

♪ De Gebieden: ♫
Beek: Een beek met vers stromend water, hier gaat de clan meestal water halen. Er zijn veel waterdieren te vinden.
Stonehill: Een grote heuvel van steen.
Music Forest: Hier is een grote hoeveelheid prooi en het zit vol muziek van de vogels en dieren.

Camp:
Beat's den: Dit is een stenen den met een vogeltje achter tralie in de muur, hier slaapt The Beat.
Medicine Sound's den: Dit is een den van hout en klei, het is een lange den en in elk deel zit een vogeltje achter tralie in de muur. Hier slaapt The Medicine sound.
Nursery: Dit is een den van hout, hier slapen moederkatten. Ook hier zit een vogeltje achter tralie in de muur.
Refrain's den: Hier slapen The Refrain's, het is een grote den van steen en klei. Er zitten verschillende vogeltjes in de muur.
Bridge's den: Hier slapen The Bridge's, het is net als The Refrain's den.
Musicrock: Hier spreekt The Beat naar zijn clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipsepaw
Member
81

CAT'S PROFILE
Eclipsepaw
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 17:57

?? // ?? // ?? ( ze weet niks meer, en nietmand weet nog van haar geheugenverlies.)

Het zwart dat voor de ogen van de kat hing was oneindig. De koude grond onder haar warmde op. De kat ademde zacht in en uit, haar ogen gesloten. Ze wist niks meer. Alsof ze echter gewoon in het leven is gesprongen. Ze hoorde 2 onbekende stemmen praten. Ze klonken zangerig. Langzaam opende de witte kat zijn ogen. Waar was ze? De katten keken haar aan. ''Waar ben ik '' miauwde ze. '' WAt doe ik op deze onbekende plek, wat is mijn naam? Waarom lig ik? Wie zijn julie? '' siste de kat. '' wie ben ík? '' stamelde ze.

♪ Musicclan RPG topic ♫ Eclipsepawonderschriftj
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw ||
~Deep in the meadow, under the willow~
~A bed of grass, a soft green pillow~
~Lay down your head, and close your sleepy eyes~
~And when they open, the sun will rise~
~Here it's safe, and here it's warm~
~Here the daisies guard you from every harm~
~Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true~
~Here is the place where I love you~

Click here for singing.
♪ Musicclan RPG topic ♫ Solar_Eclipse_Stamp_with_Text_by_dehydromon♪ Musicclan RPG topic ♫ Fe1e6c68b64b2dbf40c16fa45554e956-d1t3tm5
Darkvoice
StarClan
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 18:08

Dreambeat| The Beat| Music forest

Dreambeat trippelde rustig door Music forest. Ze glimlachte toen ze een clanlid rook. Ze rende naar de plek en zag Wintersong. Maar ze lag op de grond, met veel bloed en wonden. Met wijd opengesperde ogen keek Dreambeat naar haar Vocal sound. "Wintersong!" Zei ze. Wintersong was niet alleen een goede vriendin, ze was ook haar Vocal sound. Wintersong opende haar ogen. ''Waar ben ik '' miauwde ze. '' WAt doe ik op deze onbekende plek, wat is mijn naam? Waarom lig ik? Wie zijn julie? '' siste de kat. '' wie ben ík? '' stamelde ze. Dreambeat keek verbaasd. "Je bent in Music forest, Wintersong." Zei ze stomverbaasd. Hoe kon ze dat nou niet weten? "Ik ben Dreambeat, je Beat. En jij bent The Vocal sound van de Musicclan."

♪ Musicclan RPG topic ♫ 23h6cdj

Crowcall
Member
♪ Musicclan RPG topic ♫ Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 19:53

Silentpaw ~ Mini Sound ~ Music Forest

Silentpaw was op jacht. Ze rende achter een klein muisje aan dat zich tussen de bladeren door haastte. Opeens bleef Silentpaw staan toen ze een eind verderop een kat op de grond zag liggen. het was haar moeder. Als verstijfd bleef ze staan. Waarom lag haar moeder daar zo stil? De muis was intussen in het gebladerte verdwenen, maar daar dacht Silentpaw nu niet aan. Ze rende naar haar moeder toe en zag dat de Beat er ook al was. Ze keek naar de witte poes. Wat was er gebeurd? Mam? vroegen haar ogen, mama? Ze keek de Beat vragend aan met haar vreemd paarsblauwe ogen. Wat was er gebeurd? ''Waar ben ik '' hoorde ze haar moeder opeens miauwen. '' Wat doe ik op deze onbekende plek, wat is mijn naam? Waarom lig ik? Wie zijn julie? '' siste zet. '' wie ben ík?" Wat was er met Wintersong moeder gebeurd? Silentpaw drukte haar snuitje zacht tegen haar moeders schouder. Dat was haar manier om 'hallo' te zeggen. Als Wintersong wat wakkerder was zou ze alles toch wel weer herkennen?
Weer keek Silentpaw even vragend van Dreambeat naar haar moeder. Hopelijk kon de Beat haar vertellen wat er met Wintersong was gebeurd.

And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me

Darkvoice
StarClan
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 20:19

Dreambeat| The Beat| Music Forest

De kleine Silentpaw was ook gekomen, ze had haar snuit in de vacht van haar moeder gedrukt en vragend naar haar gekeken. Dreambeat ging dicht naast haar zitten om haar te troosten. "Ik weet niet wat er gebeurd is." Ze keek even naar de arme Silentpaw. "Kun je haar onderzoeken? Haar wonden zijn erg groot." Dreambeat keek bedenkelijk. "Wintersong, je bent The Vocal Song van de Musicclan, en je bent in Music Forest." Zei ze wat harder. "Als ze weer bij bewustzijn is zal ik vragen wat er aan de hand is. Ik ga nu even Frozensound halen." Dreambeat knikte naar de kleine apprentice en stond op. "Ik zal ook aan Frozensound vragen of ze wat pijnverminderende zaden heeft, je zult wel geschrokken zijn." Ze leefde ontzettend met Silentpaw mee. Ze stond op en sprintte naar het kamp. Snel stormde ze het kamp in en rende ze naar het hol van Frozensound. "Frozensound, Wintersong is gewond. Silentpaw is bij haar, ze is erg in Shock en Wintersong is er niet best aan toe."

Eclipsepaw
Member
81

CAT'S PROFILE
Eclipsepaw
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 20:30

Wintersong // vocal sound // Music Forest.

een onbekende poes drukte zijn snuit tegen haar vacht aan. '' Waar ben jíj nou mee bezig? '' snauwde ze. '' Ik ken je niet eens!'' ze keek naar de appirentice, en keek naar haar eerst witte vacht. Het zat onder de bloedvlekken. Ze schrok even. War was er met haar gebeurd. Ze keek naar de kitten die triest keek. '' Ga toch weg '' zei ze en plofte met haar hoofd op de grond. '' Wie was ik ook al weer? Waar ben ik? Wie ben jij? Wie ben ik? Waarom lig ik? '' herhaalde ze. Alles was weg. Ze sloot haar ogen weer maar ze was niet buiten bewustzijn. Ze dacht heel goed na, maar ze wist echt niks meer. We hoorden 2 katten die haastig naar haar toerenden. maar de kat verroerde zich niet.

|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw ||

Click here for singing.
♪ Musicclan RPG topic ♫ Solar_Eclipse_Stamp_with_Text_by_dehydromon♪ Musicclan RPG topic ♫ Fe1e6c68b64b2dbf40c16fa45554e956-d1t3tm5
Darkvoice
StarClan
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 20:35

Dreambeat| The Beat| Medicine Sound den

Dreambeat keek om zich heen, het was stil in de den. "Wat raar." Dacht ze. Ze liep de den helemaal door en volgde het verse geurspoor van Frozensound. Het leed haar naar de ingang van het kamp. "Ze is vast kruiden zoeken." Dacht ze. Ze volgde het geurspoor verder, totdat ze aan de rand van het grote territorium kwam. Was Frozensound weg? Stomverbaasd keek Dreambeat naar de grens. Ze draaide zich met een ruk om en rende naar de plaats waar Wintersong en Silentpaw waren. "Frozensound is weg." Hijgde ze toen ze bij de twee was. Ze besefte dat Frozensound gewoon echt weg was.

Crowcall
Member
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 21:02

'' Waar ben jíj nou mee bezig? '' snauwde Wintersong. '' Ik ken je niet eens!'' Geschrokken deinsde Silentpaw achteruit. Dit was niet waar, dit was echt niet waar! Mam! wilde ze schreeuwen, maar zoals gewoonlijk kwam er geen geluid uit haar keel.'' Ga toch weg '' zei haar moeder een beetje bozig. Silentpaws ogen vulden zich met tranen en ze zag alles door een waas. Haar eigen moeder herkende haar niet! Haar eigen moeder! '' Wie was ik ook al weer? Waar ben ik? Wie ben jij? Wie ben ik? Waarom lig ik? '' zei Wintersong nog eens. Silentpaw wilde wel antwoorden, maar ze kon het niet. Ze zag haar moeder door het gordijn van tranen alleen nog maar als een vage witte vlek tussen het groen en bruin van het bos. Het gefluit van de vogels drong niet tot haar door. De zon die warm scheen op haar vacht ook niet. De tijd leek stil te staan voor de apprentice. Het voelde voor haar net alsof haar moeder dood was. Dat was ze eigenlijk ook, alleen haar lichaam was nog overgebleven. Silentpaw hief haar gezicht naar de hemel. Waarom? dacht ze. Waarom gebeurt dit? Wat heeft StarClan tegen mij?Sielntpaw zette een paard stappen weg van haar moeder. Ze had gezegd dat ze weg moest gaan, maar ze wilde haar moeder niet verlaten. Tegelijk kon ze ook niet kijken naar wat haar moeder was geweest. Ze was een vreemde geworden.
Vaag merkte Silentpaw de Beat op. Ze zei iets, maar Silentpaw hoorde het niet.

And I missed you tonight
So it's time to leave

Eclipsepaw
Member
81

CAT'S PROFILE
Eclipsepaw
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 22:51

Whitesong // vocal // waar ook al weer?

De kleine appirentice antwoordde niet. Hij keek half huilend naar haar. De vreemde kat rende weer op haar af. '' Frozensong is er niet'' hijgde hij. '' Wie is Frozensong, wie is hij? wie ben jij? Wat doe ik hier? Waarom lig ik? Waarom heeft dat katje mij aangeraakt? Wat was mijn naam nou? '' De kat voelde zich leeg in zijn hoofd. Opeens kreeg Whitesong een flits gedachten in zijn hoofd. een wolf, zij, de poes, maar dan klein. '' wolf!'' schreeuwde hij en sprong weg, echter niet bewust van wat hij aan het doen was. De wonden prikte, waardoor Whitesong weer op de grond knalde. '' Wie ben ik? '' fluisterde ze nog eens terwijl er een traan over haan wang rolde.

Click here for singing.
Darkvoice
StarClan
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 7:23

Dreambeat| The Beat| Music Forest

'' Wie is Frozensong, wie is hij? wie ben jij? Wat doe ik hier? Waarom lig ik? Waarom heeft dat katje mij aangeraakt? Wat was mijn naam nou? '' Vroeg Wintersong. "Jij bent Wintersong, en jij bent The Vocal Song of the Musicclan en dat is je dochter, alleen ze kan niet praten." Legde Dreambeat uit. Was Wintersong het nou echt vergeten? "We weten niet wat er gebeurd is, jij lag hier bloedend op de grond." Zei ze verder. '' wolf!'' Schreeuwde Wintersong. Wat bedoelde ze met wolf? "Er leven hier geen wolven." Zei ze. Wintersong lag nu al weer op de grond. Er rolde een traan over haar wang. Dreambeat keek naar Silentpaw. "Kun je haar wonden bekijken?" Ze keek weer naar Wintersong. Hoe had het ooit kunnen gebeuren? "Je bent een belangrijke kat in onze clan." Zei ze tegen Wintersong.
Eclipsepaw
Member
81

CAT'S PROFILE
Eclipsepaw
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 10:55

Wintersong // the vocal // music forest
"Jij bent Wintersong, en jij bent The Vocal Song of the Musicclan en dat is je dochter, alleen ze kan niet praten." Legde Dreambeat uit. "We weten niet wat er gebeurd is, jij lag hier bloedend op de grond." '' Wolf! '' schreeuwde Wintersong weer. Een pijnscheut trok door zijn keel van het gillen. De beet in zijn nek van de wolf was diep, het deed verschrikkelijke pijn. ''Ik heb geen kinderen gekregen, hoe heette je nou ook al weer?? '' Wintersong stond op '' iK ben geen wintersong, ik ben een kittypet die Tazmania heet. Ik ben geen vocal sound, ik ben een kittypet! '' schreeuwde hij. '' wie ben ik? Waar ben ik? Wat is er gebeurt? '' zei hij weer. '' Wolf.. Bijt... '' zei hij en viel met een bons op de grond. De rode ondergrond maakte Wintersongs vacht nog viezer.

Click here for singing.
Saxon
Deceased
♪ Musicclan RPG topic ♫ TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 16:40

Timesong - Refrain - Music Forest

Met een prooi in zijn bek liep de kater door het Music Forest heen. Het voelde heerlijk om eventjes vrij te zijn. Hij hielt van het bos, de muziek gaf hem altijd een goed gevoel. Opeens merkte hij de geuren van zijn leader op, samen met -hij snoof eventjes- de Vocal Sound en de Mini Sound. Wat was er aan de hand?
Hij liep er snel op af, zijn prooi had hij begraven, die zou hij later wel ophalen. Eenmaal bij de katten aangekomen keek hij eventjes naar Dreambeat en knikte respectvol naar d'r. "Wat is er aan de hand?" vroeg hij kalmpjes. Wintersong zag er niet uit, wat was hier toch gebeurd?

♪ Musicclan RPG topic ♫ HmCY3UZ
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once «

Frostclaw
Member
Mushroom C:
462

CAT'S PROFILE
Frostclaw
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 18:06

Wintersong // de vocal sound // music forest
'' Wat is er aan de hand? '' zei een onbekende kater. '' Wie ben jij, wie ben ik, waar ben ik, waar zijn wij, waarom lig ik, waarom zit ik onder het bloed, wie ben jij? '' stelde ze achter elkaar. "Wolf!'' schreeuwde ze weer. "Wolf... Bijt... Hard " kreunde ze zacht. "Wie ben jij, kleintje?" snauwde ze tegen de jonge poes. '' Wie ben jij, wie ben ik, waar ben ik, waar zijn wij, waarom lig ik, waarom zit ik onder het bloed, wie ben jij?" zei ze nog eens.

♪ Musicclan RPG topic ♫ 34hgso9
Let the happyness shine. Forget the terrible past.
Because the world that excist now, is the future.
You will shine as a star as long as you are yourself.

They could use your clicks:
♪ Musicclan RPG topic ♫ Lsmaw ♪ Musicclan RPG topic ♫ FhKDF ♪ Musicclan RPG topic ♫ F6Z0G
Saxon
Deceased
Quinty
1529
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 18:11

Wintersong was zichzelf niet, dat was el duidelijk. Timesong wist dat het nu niet de tijd was om grapjes te maken, nu moest hij uiterst serieus blijven. Hij keek eventjes naar Dreambeat die nog niet gereageerd had. '' Wie ben jij, wie ben ik, waar ben ik, waar zijn wij, waarom lig ik, waarom zit ik onder het bloed, wie ben jij? '' Ze siste naar hem!? Een donkere blik kwam in zijn ogen. "Ik ben Timesong, jij bent Wintersong. We zijn momenteel in Music Forest. Waarom je hier ligt en je onder het bloed zit, weet ik niet." Hij keek eventjes om naar Dreambeat. What is StarClans name happend?

Crowcall
Member
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 20:51

Silentpaw volgde het gesprek van haar moeder en Dreambeat vaag, zonder zich om te draaien. Wat moet ik doen? Ze is mijn moeder, maar ze herkent me niet. Hoe kan ik haar helpen? Komen haar herinneringen nog terug? Ze denkt dat ze een kittypet is! En Tazmania, hoe komt ze bij die naam? De gedachten spookten door haar hoofd. Ze krijgt haar geheugen misschien nog wel terug. Maar daar heeft ze hulp bij nodig. Ik moet haar helpen. Ik kan haar niet in de steek laten. Ze draaide zich om en keek haar moeder aan. Vroeger kon haar moeder bijna altijd in haar ogen zien wat ze dacht, maar of dat nu ook nog zo was...
Haar moeder keek terug, maar Silentpaw zag geen blijk van herkenning in haar ogen. "Wie ben jij, kleintje?" snauwde de witte poes. Silentpaw kromp in elkaar. Het werkt niet, het werkt allemaal niet. Ze komt niet terug! De echte mama is dood! De rest wat Wintersong zei hoorde ze al niet meer. Ze was al in het groen verdwenen.

Silentpaw stoof door het bos. Ze zag en hoorde niets van de mooie bloemen en het vogelgezang. Weg! Weg van hier, weg van alles!
pas na lange tijd rennen stopte ze. Ze hijgde en haar hoofd tolde. Ze hoorde niet ver weg stromend water. Ze volgde het geluid en kwam aan bij de beek. Er waren wat rotsen waar het water in kleine watervalletjes overheen stroomde. Midden in de stroom stak een steen uit het water. Silentpaw sprong erop en ging liggen. De steen was nat en koud maar ze merkte het niet. Water spatte op en doorweekte haar vacht, maar ze lette er niet op. Aan de waterkant zat een vogeltje dat ze makkelijk zou kunnen vangen, maar ze zag hem niet door het waas van tranen. Ze sloot haar ogen. Waarom? Waarom gebeurt dit?

And I missed you tonight
So it's time to leave

Darkvoice
StarClan
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 9:30

Drembeat| The Beat| Music Forest

Timesong was net op tijd aangekomen. Dreambeat keek naar Silentpaw en Timesong. Silentpaw probeerde nog iets te doen maar het lukte niet, daarna rende ze weg. "Silentpaw!" Riep ze haar nog na, maar Silentpaw rende door. Dreambeat keek naar Timesong. "We moeten haar naar het kamp brengen, misschien krijgt ze haar geheugen terug door vertrouwde geuren. Ze knikte hem toe en pakte het nekvel van Wintersong. Ze droeg haar mee tot ze bij het kamp waren, daar legde ze haar neer. In het midden van het kamp kwamen de geuren en het geluid bij elkaar.

Saxon
Deceased
Quinty
1529
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 16:42

[

Dreambeat gaf hem een knikte, waarna Silentpaw al snel wegrende. Zijn ogen gingen achter de apprentice aan, maar hij wist niet zeker of hij er achter mocht gaan. "We moeten haar naar het kamp brengen, misschien krijgt ze haar geheugen terug door vertrouwde geuren." Hij knikte haar toe en keek hoe ze Wintersong meenam. "Dreambeat?" begon hij langzaam, terwijl hij achter zijn leader aan liep. "Zal ik kijken waar Silentpaw is? Misschien kan ik helpen..." Er klonk wat twijfeling in zijn stem, maar hij voelde zich ergens rot voor de jonge apprentice. Het moest niet makkelijk zijn om te zien dat je eigen moeder je niet meer herkende...

Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 20:16

Silentpaw ~ Mini Sound ~ Beek

Silentpaw lag nog steeds op de steen. Ze had haar ogen dicht. Haar vacht was nat van het opspattende water en van de tranen. Het lawaai van het water dat op de stenen kletterde deed pijn aan haar gevoelige oren, maar het overstemde haar gedachten tenminste. Ze wist dat ze haar moeder niet in de steek mocht laten. Het was en bleef haar moeder en als Mini Sound moest Silentpaw helpen met haar verzorgen, maar ze wilde niet terug gaan, niet weer in die ogen kijken. De ogen van een vreemde waren het. Silentpaw wilde hier eeuwig blijven liggen, maar ez wist dat ze terug zou moeten. En als ze terugging, dan hadden natuurlijk alle katten van de clan medelijden met haar en ze zouden haar willen troosten, maar haar moeder zou er haar geheugen niet van terug krijgen. Opeens kwam er een gedachte in Silentpaw op. Er was wel een manier om niet meer terug te hoeven, nooit meer...

♪ Musicclan RPG topic ♫ 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Darkvoice
StarClan
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 20:50

Dreambeat| The Beat| Camp

In Music Forest;

"Dreambeat?" Begon Timesong ineens, Dreambeat keek hem aan. "Zal ik kijken waar Silentpaw is? Misschien kan ik helpen..." Zei hij verder. Dreambeat keek in zijn ogen. "Goed, al weet ik niet of ze dat wel wilt, maar ga toch. Misschien zijn we haar ook wel kwijt..." Zei ze.

In Camp;

Dreambeat keek om zich heen, was er iemand die Wintersong kon vergezellen terwijl zij een toespraak hield? Ze keek om zich heen en zag Fogflurry. Ze liep naar de krijger toe en keek haar aan. "Fogflurry, jij gaat Wintersong vergezellen terwijl ik een toespraak houd." Beval ze. Ze liep naar de Musicrock en sprong erop. "Cats of the Musicclan, verzamel je hier voor een caln meeting!" Sprak ze haar clan toe. Even wachte Dreambeat tot de katten zich verzameld hadden en keek de groep in. "Ik en Silentpaw hebben Wintersong in het Music Forest gevonden, ernstig gewond. Timesong is nu bij Silentpaw om te kijken hoe het met haar gaat. Appledance is nu een tijdelijk The Vocal Sound, dat is hij totdat Wintersong genezen is. Fogflurry is nu tijdelijk The Medicine Sound, Frozensound is weg, hopelijk is ze kruiden zoeken..." Dreambeat keek haar katten aan. "Ik sluit deze Meeting af." Ze sprong van de Musicrock af en ging naar haar hol. Het was een slechte en zware dag voor haar geweest.

Laatst aangepast door Darkvoice op zo 15 apr 2012 - 10:39; in totaal 1 keer bewerkt
Saxon
Deceased
Quinty
1529
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 20:59

Timesong - Refrain - Beek

Zijn leader gaf hem toestemming om te kijken waar Silentpaw was. Timesong voelde zich er opgelucht door. Hij maakte zich zorgen om de kleine apprentice. Al snel had hij haar geur opgepikt en liep in de richting van de beek. Naar zijn gevoel was het hier veelte lawaaierig, maar voor een apprentice als Silentpaw kon het zelfs gevaarlijk zijn. Hij hoopte haar snel te kunnen vinden.
Haar geur was lastig te volgen, maar het lukte hem uiteindelijk wel Timesong vond de kleine apprentice aan de rand van de beek. "Silentpaw!" riep hij naar de Mini Sound en liep snel op haar af. "Hey," miauwde hij vriendelijk. Timesong was van nature heel erg zorgzaam voor de jonge dieren van de Clan, zowel kittens als apprentices. Hij wist wel hoe hij met de jongere om moest gaan. "Ik snap best dat je geen medeleven wilt hebben, Silentpaw. Je moeder is d'r geheugen kwijt en je voelt je er rot over. Dat kan ik me heel goed voorstellen, maar je moet haar tijd geven. De Medicine Sound zal goed voor haar zorgen en ze komt er vast en zeker weer boven op. Trust me," Hij glimlachte eventjes en probeerde een manier te vinden om Silentpaw wat te kalmeren, maar begon langzaam uit de ideeën te raken. Damn.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: ♪ Musicclan RPG topic ♫   ♪ Musicclan RPG topic ♫ Icon_minitime

♪ Musicclan RPG topic ♫
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: