interview with a murderer(Malona)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
devil
Member
interview with a murderer(Malona) DPKsfdL
141

CAT'S PROFILE
devil
BerichtOnderwerp: interview with a murderer(Malona)   interview with a murderer(Malona) Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 18:44

Een jong kitten liep vrolijk door het kamp toen het een pikzwarte poes zag zitten. Hij pakte een klein muisje en liep naar de poes toe. Toen hij bij haar was vroeg hij "hoe heet jij,en heb je wel eens katten gedood?."Hij legde het muisje voor haar neer en keek haar respectvol aan "kan je goed vechten?"vroeg hij. Hij tripelde een rondje om haar heen en lie haar zijn eigen nageltjes zien. Toen ging hij voor haar zitten en vroeg "word ik later net zo groot als jou?"weer keek hij vragend."Mijn vader zegt dat je heel goed bent in vechten, is dat echt waar?"vroeg hij.Hij keek vol bewondering naar haar en zei "jou nagels zijn echt heel lang." Hij stond op en vroeg "wil je me laten zien hoe je vecht" waarna hij haar vragend aan keek. Hij tripelde weer om de poes heen en bleef maar niet stil staan.

(heel kort maar ik heb geen inspi)
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Malona
BerichtOnderwerp: Re: interview with a murderer(Malona)   interview with a murderer(Malona) Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 16:49

Malona, de zwarte bloodclan poes, zat in het kamp. Het was een mooi weertje vandaag, de zon scheen. Om haar heen hoorden ze allemaal katten praten. Toen kwam er een kleine witte kitten op haar af, met een muisje. Toen de witte kitten bij Malona was vroeg hij: "Hoe heet jij, heb je wel eens katten gedood?" De kitten legde het muisje voor Malona, en keek haar respechtvol aan. Malona keek vriendelijk naar de kitten en antwoordde: "Ik heet Malona, en ik heb wel eens katten gedood, ja." "Kan je goed vechten?" Vroeg de kitten. "Best wel, ja." Antwoordde Malona op een vriendelijke toon. De kleine witte kitten trippelde een rondje om haar heen en liet zijn nageltjes zien. "Zo, jij hebt al lange nageltjes." Miauwde de zwarte poes. Toen kwam de witte kitten voor Malona zitten en vroeg: "Word ik later net zo groot als jou?" Malona lachte even. "Misschien wel ja." Antwoorde ze. De witte kitten keek vragend naar Malona. "Mijn vader zegt dat je heel goed bent in vechten, is dat echt waar." Vroeg de kitten. "Ja, ik kan best wel goed vechten hoor." Miauwde de zwarte bloodclan poes. Ze keek even naar haar nagels. "Jou nagels zijn echt lang." Zei de kitten. Malona lachte even. Toen stond de witte kitten op en vroeg: "Wil je me laten zien hoe je vecht?" De zwarte bloodclan poes stond op en zei: "Ik zie geen kittypets, rogues en andere katten waar ik mee kan vechten, maar ik kan je wel laten zien hoe ik op een dier ga jagen, niet op een konijn ofzo, maar op een das." Malona keek de kitten aardig aan. "Mag je van je ouders het kamp uit?" Vroeg ze. Malona keek even naar de heldere lucht, en toen naar de kleine, witte kitten.
devil
Member
141

CAT'S PROFILE
devil
BerichtOnderwerp: Re: interview with a murderer(Malona)   interview with a murderer(Malona) Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 18:04

Op al zijn vragen antwoorde de poes en Devil knikte. Toen ze zei dat ze wou gaan jagen op een das riep hij opgewonden "ja, dat moet je doen."Toen vroeg ze "Mag je van je ouders het kamp uit?"hij wist het niet zeker maar toch knikte hij. Hij wou deze kans niet voorbij laten gaan. Hij rende naar de uitgang en keek haar vragend aan. Toen rende hij een rondje door het kamp van opwinding. Onderweg botste hij tegen een paar katten aan maar dat kon hem niks schelen. Hij keek naar boven en zag dat het perfect weer om op dassen te jagen was. Hij liep weer naar de poes en het viel hem op dat zijn vacht heel wit was en die van de poes pikzwart. Hij liep naar haar toe en keek haar aan toen vroeg hij "zijn alle enge katten pikzwart?" Nog voordat ze antwoord kon geven ging hij door."word ik later ook zwart?"vroeg hij en keek haar vragend aan. Van opwinding dook hij in de sluiphouding die hij zo goed mogelijk probeerde na te doen en sloop naar een onzichtbare vijand. Toen hij vlakbij de vijand was dook hij in elkaar en spande al zijn spieren. Hij ontblootte zijn kleine nageltjes en sprong. Helaas was hij nog niet zo goed en struikelde. Hij maakte een klein koprolletje en kwam met een plof tot stilstand. Toen hij zag dat hij op een blaadje was geland besloot hij dat dat de vijand was en beet er in. Toen het blaadje kapot was liep hij weer terug naar de uitgang en ging daar zitten.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: interview with a murderer(Malona)   interview with a murderer(Malona) Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: