Feed the poor



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Feed the poor

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitepaw
Member
Feed the poor DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Whitepaw
BerichtOnderwerp: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimeza 18 mei 2024 - 19:32


Feed the poor Sundaw10

Na een uitputtende training met zijn oom Ravenbeak mocht hij nu ook nog eens uitgaan om te jagen. Zonder zeuren had hij geknikt maar van binnen voelde hij zijn spieren branden. Het liefst was hij met de rest van de Apprentice teruggekeerd naar het kamp om te beginnen aan de avondmaal maar Ravenbeak vond dat hij zelf zijn prooi moest vangen. Als een échte Warrior dat ook deed, had de zwart gekleurde tom gezegd. De jonge tom-cat was er meteen erop uit getrokken, want naast zijn vermoeide poten had hij ook nog is een knorrende maag. Whitepaw liep door het hoge gras opzoek naar een gemakkelijke prooi maar ondanks het mooie weer vandaag leken de velden leeg. De Apprentice wiebelde met zijn oortjes. Ha de rest al alles gevangen? Hij hoopte van niet.. Hij had aardig wat energie verbruikt deze training en wou graag zijn buikje vullen. Na een tijdje rond zoeken gaf hij zuchtend op. Oke, hij moest dus veder het gebied intrekken.. Met zware poten liep de tom door, zijn zintuigen scherp voor een teken van prooi.

+ Eaglepaw 1st


Feed the poor Screen11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw
Member
Feed the poor 8f673f66346c7317f490a5c8d7b85827
EI
63
Actief
Schreeuwerd

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 7 moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: ➤ Rebels gespuis
Eaglepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimeza 18 mei 2024 - 20:56

Only those who risk going too far, know how far they can go.
Hier had zijn moeder vaak gelopen. Hier had ze als apprentice rond gehangen en hier was ze opgegroeid. Nieuwsgierig keek de apprentice om zich heen, zijn oren aandachtig naar voren gedraaid terwijl de wind aan zijn pels trok. Hij wist dat hij hier eigenlijk niet mocht zijn, maar dat maakte deze trip enkel veel leuker. Eaglepaw zag de grenzen als een uitdaging, een teken van de stomme regels die dit woud onderdrukte. En niemand ging hem vertellen waar hij wel en niet kon staan. Niet zolang ze hem niet vast bonden.

Daarbij- hij was zelf kwart Windclan dus wat wilde ze? Hem zijn familie geschiedenis ontnemen? Tevreden met zichzelf stapte hij de vlakte over- en hij moest toegeven dat het hem aansprak, de open vlakte, het eindeloze uitzicht. De in een ondergaande zon belichten bergen waren als het ware een uitnodiging voor de nieuwsgierige kater. Nog 6 manen...dan zou hij het kunnen verkennen. Dan zou zijn leven beginnen. Maar eerst, eerst kon hij het hier helemaal uitpluizen, en dit begon gelijk interessant zo te zien.

Zijn blik viel op een andere kat, en even was de apprentice bang gepakt te worden en waarschijnlijk terug gestuurd te worden. Niet het ergste, hij kon gewoon weer terug daarna, maar het koste hem tijd. Tijd die vandaag kostbaarder werd met de minuut. Maar gelukkig bleek het maar een apprentice te zijn- en wetende dat hij toch wel gezien worden op de vlekte besloot hij het maar slim te spelen voordat hij achter zijn rug om voor spion uitgemaakt werd en er weer een stomme oorlog ontstond omdat leaders niet kunnen nadenken. "Hey!" riep hij dan ook schaamteloos waarna hij naar de apprentice toe draafde "Wat is iets wat ik moet zien in het windclan gebied voordat de avond patrouille me hardhandig thuis afzet?" apprentice aan apprentice- hij zou toch wel gunnen niet?

Feed the poor D2md3sf-0c1417f5-b434-49cf-9f54-d25ccd392228.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzk1Y2NjM2FhLWQ1MzUtNDg3MS1iYWQ0LTNjNjM1ODQ2MDFkZlwvZDJtZDNzZi0wYzE0MTdmNS1iNDM0LTQ5Y2YtOWY1NC1kMjVjY2QzOTIyMjguZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0


Image 1 Image 2 Image 3
Civil disobedience. My passion
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw
Member
Feed the poor DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Whitepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimedo 23 mei 2024 - 15:14


Feed the poor Sundaw10

Een succesvolle training maakte geen ruimte meer voor een succesvolle jacht. Hoewel Whitepaw zijn uiterste best deed om tekens van prooi te vinden leek de wereld ineens leeg te zijn. Alsof hij plotseling de enige overgebleven was op de aardbol. Zelfs de vogels waren stil, terwijl ze normaliteit rond dit uur hun gezang met ze rest van de wereld deelde. Whitepaw kreeg er een apart gevoel bij. Er klopte iets niet, maar wat, dat kon hij zelf niet invullen. Het was pas enkele momenten veder dat hij een nieuwe geur rook. Een clangeur al niet van zijn eigen. Het was Shadowclan. De haren in zijn nek rees overeind en voor een moment dacht hij dat er een aanval aanzat te komen. Dat zou de stille wereld om hem heen wel verklaren. Het was echter niet zo, en gelukkig maar. In de verte zag hij een enkele kat rond Windclan’s heides dwalen. Whitepaw stond een beetje verbaasd bij. Hij wist wat te doen: de vijand verjagen, maar zijn poten bleven staan waar ze stonden. Was hij bang voor de ander? De tom kon het niet zeggen. In de tijd dat hij zo vastgenageld stond was de onbekende Shadowclanner naar hem toe gestapt: alsof ze elkaar al jaren kende. Whitepaw knipperde verrast met zijn ogen bij de begroeting. “Uh-u.. H-hey?” Stamelde hij met een bek vol tanden terug. "Wat is iets wat ik moet zien in het windclan gebied voordat de avond patrouille me hardhandig thuis afzet?" De rode tom moest even een seconde nemen om zijn vraag binnen te krijgen. Was deze Apprentice hem nou aan het vragen om een rondleiding? Starclan toch aan toe, wat gebeurde er hier zo in vredesnaam? Ravenbeak had hem voor veel dingen gewaarschuwd maar voor dit, met dit wist hij niet wat hij ermee aan moest. “Ik- uhm, i.” Whitepaw stamelde een beetje, verslikkend in zijn eigen woorden en verwarring. Zenuwachtig keek hij om zich heen. Geen andere Shadowclannwrs, geen andere Windclanners. De tom richtte zijn blik weer terug op de andere Apprentice. “Ons gebied is niet heel bijzonder eigenlijk..” Kreeg hij er uiteindelijk uitgeperst. Whitepaw sloeg met zijn witte staart, alsof hij bang was dat er straks een patrol uit het hoge gras zou springen en hem als verrader zouden uitmaken voor het niet direct wegjagen van deze indringer. “W-waarom wil je uhm, eigenlijk Windclan zien?” Vroeg hij toen maar. “Als je gesnapt wordt.. Ik, ja, nee ik bedoel, het is het niet waard.” Probeerde hij netjes de ander te suggereren om nog snel weg te komen zonder gepakt te worden door andere Windclanners.


Feed the poor Screen11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw
Member
Feed the poor 8f673f66346c7317f490a5c8d7b85827
EI
63
Actief
Schreeuwerd

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 7 moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: ➤ Rebels gespuis
Eaglepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimezo 26 mei 2024 - 22:24

Only those who risk going too far, know how far they can go.
Vermaakt keek de shadowclanner het arme schaapie in. Duidelijk was dat het niet bepaald een avonturier zoals hij zelf was. Maar dat was oke- zodra iedereen zoals hem was zou het leven lang niet zo interessant zijn als nu. Daarbij vondt hij het gestamel van de apprentice wel grappig. En zeker toen deze opbracht dat hij in de problemen zou komen kon hij het niet helpen te grinniken. "Pff boeie- wat wil Settledstar doen? Me langer apprentice houden? Ik weet toch al lang dat ik mijn warrior naam drop zodra ik em krijg. Nee hoor, windclan zien is et helemaal waard." knikte hij "Tis nie alsof ik hier aan het jagen ben, ik ben gewoon aan het kijken waar mijn moeder nu eigenlijk vandaan komt. Dus als ik je vraag beantwoord zou ik zeggen dat dat het is. Nieuwsgierigheid en baldadigheid."  legde de shadowclanner losjes uit terwijl hij om zich heen keek "Ik vindt et wel bijzonder hoor, de heide. Mooi stukkie grond dat jullie hebben. Zeg, wat is die grote steen daar eigenlijk? Die moet ik zien, vanuit daar kun je vast echt super ver kijken!" ging hij entohusiast verder terwijl hij zich richting outlook rock draaide "Zin om mee te gaan schaapie?"

Feed the poor D2md3sf-0c1417f5-b434-49cf-9f54-d25ccd392228.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzk1Y2NjM2FhLWQ1MzUtNDg3MS1iYWQ0LTNjNjM1ODQ2MDFkZlwvZDJtZDNzZi0wYzE0MTdmNS1iNDM0LTQ5Y2YtOWY1NC1kMjVjY2QzOTIyMjguZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0


Image 1 Image 2 Image 3
Civil disobedience. My passion
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw
Member
Feed the poor DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Whitepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimema 27 mei 2024 - 15:12


Feed the poor Sundaw10

Met een beetje error in zijn brein luisterde hij naar de mondvol woorden van de Shadowclanner. Oke, dus, hij wou Windclan zien? De andere Apprentice bleek niet bang te zijn voor Settledstar en zijn Warrior naam wou hij gaan´droppen´? Whitepaw had geen flauwbenul wat dat betekende.. Wou de Shadowclanner voor altijd Apprentice blijven dan? Met een duidelijk verward hoofd keek hij de heides over. Blijkbaar had de ander al interesse getoond in de Outlook Rock. Wacht- zei hij nou dat zijn moeder van Windclan kwam? Was hij een halfclanner? Maar dat mocht toch helemaal niet? Hoe verwarrend dit allemaal al was voor hem, kwam er enkel nog meer verwarring bij. “Uhm, o-oke dan. Dat is de Outlook Rock. Daar kunnen we wel heen; vanaf daar kun je wel wat van de heides zien.” Mauwde hij uiteindelijk twijfelend. Was dit wel slim? Hij kon geen woorden vinden om hem op een vredige manier terug naar de grens te krijgen.. en om nou te gaan vechten.. Oh hopelijk zou niemand erachter komen. “Waarom ga je je Warrior naam eigenlijk ´droppen´? Is het omdat je een halfclanner bent?” Vroeg hij toen niet al te subtiel. Slimme zet Whitepaw..


Feed the poor Screen11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw
Member
Feed the poor 8f673f66346c7317f490a5c8d7b85827
EI
63
Actief
Schreeuwerd

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 7 moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: ➤ Rebels gespuis
Eaglepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimema 27 mei 2024 - 15:38

Only those who risk going too far, know how far they can go.
Eaglepaw leefde volledig in zijn eigen ervaring. Vanaf jongs af aan was hij al verblind door passie en ook nu leek de gespannenheid van de Windclanner hem volledig voorbij te gaan terwijl hij baldadig door ratelde over zijn blik op de wereld. Hij zag enkel een apprentice voor hem die vast zat in een dom systeem, een gozertje die niet gewend was aan zijn manier van leven. Maar dat zou nog wel komen- Eaglepaw was niet van plan stil te blijven over hoe hij dacht. Met een brede glimlach op zijn kop knikte hij toen de ander antwoorde op zijn vraag- en trots was hij op het feit dat hij de locatie goed geraden had. Outlook rock- vanaf daar kon hij prima zijn volgende locatie van interesse vinden. "Top!" mauwde hij dan ook enthousiast waarna hij met de windclanner naast hem naar de grote rots toe stapte, het was extra leuk nu hij aanhang had. Iemand om mee te kletsen onderweg. Hij was benieuwdnaar het windclan leven en hoe anders het was dan zijn eigen. En daarnaast- vond hij het maar al te leuk om over zijn denkwijze te sparren met andere. Een goed gesprek, een debat, helemaal geweldig.

Het was dan ook niet gek dat hij zich niet beledigd voelde door de voor andere wellicht directe vraag. Sterker nog- hij kon het wel waarderen. De shadowclan apprentice grinnikte en schudde zijn kop. Heel dat halfbloed gedoe boeide hem niks. Het taboo benadrukte enkel het waardeloze systeem dat de clans wanhopig staande hielden. Als de natuur het toeliet? Waarom zouden ze het dan niet mogen? Hij was nie veel anders dan de rest van zijn clan genootjes. "Totaal niet! Bloed is bloed- boeie waar het vandaan komt- halfbloedjes zijn precies hetzelfde als ieder andere kat en daarnaast- weet je hoevaakt het wel niet voorkomt? Denk dat er bijna niemand meer helemaal puur is" legde hij losjes uit waarna hij van steen naar steen sprong. "Nee- zodra ik klaar ben met trainen ga ik weg hier" legde hij vervolgens uit "Dan wordt ik rogue en ga ik de wereld verkennen! Ver weg van de stomme warrior code en alle onzin die de oudere ons vertellen" hij knikte en keek trots op naar de bergen. Nog een paar manen en hij zou ze van dichtbij zien. "Het systeem waarin we leven ligt me voor geen haar- dus dan ga ik maar doen wat me wel licht"

Feed the poor D2md3sf-0c1417f5-b434-49cf-9f54-d25ccd392228.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzk1Y2NjM2FhLWQ1MzUtNDg3MS1iYWQ0LTNjNjM1ODQ2MDFkZlwvZDJtZDNzZi0wYzE0MTdmNS1iNDM0LTQ5Y2YtOWY1NC1kMjVjY2QzOTIyMjguZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0


Image 1 Image 2 Image 3
Civil disobedience. My passion
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw
Member
Feed the poor DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Whitepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimema 27 mei 2024 - 16:09


Feed the poor Sundaw10

Oei, misschien had die niet zo direct moeten zijn met zijn vraag.. Hij kon al te goed begrijpen dat sommige het niet zo leuk vonden om een halfclanner genoemd te worden. Gelukkig voor hem kwam hij er makkelijk van af; want de Shadowclanner leek er niks om te schelen! Phew, lucky him. De jonge tom knikte op de lading woorden die hem tegemoet kwam. Man, hij praatte wel veel. Dat ging hij natuurlijk niet tegen hem zeggen; dat zou onbeleefd zijn. Maar het was moeilijk om op de omgeving te letten terwijl de ander hem zijn toekomstvisie uitlegde. Gelukkig praatte hij niet over iets saais zoals sommige andere. Hij vond het zelfs wel een beetje interessant. Niet veel clankatten dachten zo als de Shadowclanner hier. Ze zouden nog net niet omvallen van schrik bij het woord rogue. “Wauw.. Je klinkt zo zelfverzekerd. Je weet al precies wat je wilt met de toekomst.” Mauwde Whitepaw lichtelijk bewonderend. Hijzelf had ook gedacht al te weten wat hij wou voor de toekomst, maar nu, nu klonk zijn droom niet zo speciaal; Iedereen was al een Warrior. Hij zou de zoveelste zijn.  “Ik heb nog niet echt een geplande toekomst.” Beaamde hij eerlijk terwijl hij de rots opklom. Met een denkende frons op zijn gezicht keek hij de verte in, naar de ondergaande zon, terwijl hij nadacht over de woorden van de Shadowclanner.  “Wat ligt je dan wel?” Vroeg hij toen uiteindelijk.


Feed the poor Screen11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw
Member
Feed the poor 8f673f66346c7317f490a5c8d7b85827
EI
63
Actief
Schreeuwerd

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 7 moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: ➤ Rebels gespuis
Eaglepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimema 27 mei 2024 - 16:31

Only those who risk going too far, know how far they can go.
Zodra de groud onder zijn poten vlak genoeg was om gewoon te lopen speurde de apprentice voortwaards, zijn oogjes groot van wonder zodra deze viele op de heides voor hem. Een eindeloze zee van verschillende tinten groen en geel- enkel onderbroeken door de vele bloemen die hier en daar boven de grond uit staken. Eaglepaw glimlachte breed terwijl hij van enthousiasme van pootje op pootje sprong. Het leek alsof hij er energie uithaalde, en waarschijnlijk was dit ook zo. Hij kon zich in ieder geval geen beter gevoel voorstellen dan hier staan, vrij en los. Al kwam het complimentje van de ander krijgen aardig dichtbij.

Eaglepaw glimlachte en knikte begrijpelijk. Het was ook niet alsof de clans hun apprentices aanspoorde om iets anders dan de norm te worden. Apprentices werden warriors, warriors werden seniors of misschien queens- en als je geluk had werd je elder. Dit was tenminste tenzij je het ' geluk' had om gekozen te worden door je leader of de sterren om iets 'speciaals' te worden. Het idee alleen al maakte hem woedend. Het was onzin dat niet iedereen die dit wilde een medicine cat kon worden, en het was een grotere onzin dat een leader gekozen werd door een leader en in eens 9 levens verdiende door het favorietje van te zijn. Terwijl de rest gewoonweg mocht sterven na eentje.

Het was dan ook met deze ervaring dat hij zich sterk er tegen verzette- iedereen liet horen hoe hij er over dacht. Hij wilde dat iedereen wist dat er meer in het leven zat dan stomme codes te volgen van katten die of op stomme wijze hun positie gekregen hebben- of zijn dood gegaan en nu in eens de wijsheid zelve waren. Ketters wellicht- maar dit was zijn waarheid en hoe hij leven wilde en iedereen die het niet eens was met hem kon zijn bek houden en doen wat ze graag wilde- boeie, hij gaf ze in iedergeval een kans tot nadenken.

Hij haalde zijn schouders dan ook losjes op zodra hij op het puntje van outlook rock stond en verwelkomd werd door een pracht warm zonnetje dat zich langzaam dichter tot de horizon bewoog. "Snap ik" beaamde hij glimlachend "De clans duwen je in een hokje niet waar? Buiten warrior worden heb je eigenlijk niet veel keus tenzij je een favorietje bent van starclan of je leader- althans dat is alles wat ze je ter keuze bieden..niks dus eigenlijk" mauwde hij koeltjes met een knikje van zijn kop, waarna hij plaats nam op de rots en zijn dikke staart over zijn pootkussentjes heen rolde "Maar er is zo veel meer dat je kunt doen- je kan de bergen gaan ontdekken, je kan je eigen huisje zoeken ergens- Wat mij ligt is het eerste- ik wil gaan rondreizen en de wereld buiten de clans zien. Er is nog zo veel om te zien, om te doen- ik bedoel het iwndclan gebied alleen al is zo cool en anders dan shadowclan..moet je nagaan hoeveel er buiten de grenzen nog te zien is" legde hij rustig uit 'Ik heb inmiddels al zo veel van de rogues geleerd ver de buiten wereld...ik wil graag meer leren en weten." ieder woord dat zijn mond verliet droop met passie, ieder zinnetje spoorde hem aan om nog meer te zeggen. Zijn oogjes glinsterde in het licht van de ondergaande zon. "Het clansysteem is mis- leaders kiezen leaders, wie zegt dat ze de juiste kiezen? Waarom verdienen ze meer levens dan wij? Het klopt gewoon niet. Maar goed- ik ga proberen zo veel mogelijk katten dit in te laten zien voor ik ga..hopelijk helpt het wat" legde hij uit alsof het niks was.

Feed the poor D2md3sf-0c1417f5-b434-49cf-9f54-d25ccd392228.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzk1Y2NjM2FhLWQ1MzUtNDg3MS1iYWQ0LTNjNjM1ODQ2MDFkZlwvZDJtZDNzZi0wYzE0MTdmNS1iNDM0LTQ5Y2YtOWY1NC1kMjVjY2QzOTIyMjguZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0


Image 1 Image 2 Image 3
Civil disobedience. My passion
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw
Member
Feed the poor DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Whitepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimema 27 mei 2024 - 21:48


Feed the poor Sundaw10

Het was moeilijk voor Whitepaw om van het moment te genieten, zeker met alle spanning die hij kreeg door het illegaal vervoeren van een Shadowclanner. Met zijn kont op de rots keek hij de open vlaktes over. De andere Apprentice had het goed naar zijn zin in ieder geval. Toch nog een goeie daad verricht vandaag- al onder de nom van een slechte. Whitepaw tuurde om de zoveel tijd rond, zijn zintuigen scherp: Er was nog geen teken van een avondpatrouille. Ondertussen was de andere tom hem komen vergezellen op de rots en beantwoorde hij de gedachtestroom die door zijn kop ging. Het was een gedetailleerd verhaal wat de Shadowclanner voorschotelde, wat betekende dat hij er wel écht over nagedacht had. Whitepaw hing aan zijn lip en knikte langzaam op elke zin dat van de Apprentice zijn lippen rolde. Wauw.. Hij had er nooit zo naar gekeken. Hij wist natuurlijk ook niet beter; als er iets meteen werd geleerd aan de kittens dan waren dat de ways of life van de clans.  Maar hij had wel gelijk. Hij zou bijvoorbeeld nooit iets speciaals worden.. Anders hadden de sterren dat  waarschijnlijk wel al verteld. De treurige realisatie ging nu door hem heen. Hij had altijd Warrior willen worden, maar nu leek dat alsof het eigenlijk helemaal niks inhield. De tom eindigde zijn redenering met dat hij zoveel ogen wou openen voor hij wegging. Whitepaw knoop zijn witte staart beschermd om zijn lijf heen. Hij leek de woorden van de ander goed in zich op te nemen. “Maar als je weggaat.. hoe ga je ons dan leren hoe we het beter kunnen doen?” Vroeg hij toen na een tijdje. “Als je Clanleader zou worden, dan zou je de regels kunnen veranderen. Naar hoe het écht moet. Een clanleaders woord is wet. Zul je dan niet veel meer bereiken dan door weg te gaan?”


Feed the poor Screen11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw
Member
Feed the poor 8f673f66346c7317f490a5c8d7b85827
EI
63
Actief
Schreeuwerd

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 7 moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: ➤ Rebels gespuis
Eaglepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimema 27 mei 2024 - 23:09

Only those who risk going too far, know how far they can go.
Tevreden keek de apprentice uit over het gebied voor zijn neus. Wat was de wereld toch wonderbaarlijk eigenlijk. Hoe tof was het wel niet, dat uit alle opties hij nu hier was? De kater glimlachte terwijl hij zijn staart enthousiast over de rotsgrond onder zijn poten heen schoof. Het was fijn hoe aandachtig de ander naar hem luisterde, het deed hem ontzettend goed om gehoord te worden, maar dan ook echt gehoord. De windclanner leek het allemaal in zich op te nemen en tot zijn verbazing..ook nog inbreng te hebben.

Eaglepaw's oortjes draaide naar voren toen hem een goede vraag gesteld werd- en tot zijn genoegen, zette op zijn beurt de windclanners woorden hem aan het denken. Het zeerde hem ook, het besef dat er een kans was dat zijn woorden wellicht nooit in daden uitzouden bloeien- maar proberen zou hij het zeker. De shadowclanner glimlachte breed "Oh jij bent slim windclanner" mauwde hij oprecht onder de indruk. Extreem blij om te horen dat de ander het met hem eens leek te zijn. Hij snorde vriendelijk- hij mocht m wel, deze man. "Ik snap de manier waarop je denkt vriend- maar dat zou me niet gelukkig maken, het ware leadership zoals die nu is. Ik ben niet van plan om te blijven wat er ook gebeurd. Maar ik wil wel een wereld achterlaten waarin iedereen gelijk is. Waar iedereen dezelfde kansen heeft, en je kan worden wat je wilt worden. Dus..ik ga zo veel mogelijk lawaai maken als ik kan. Ik ga de boel omgooien! En ik ga weg zodra ik weet dat ik een betere wereld voor jullie allemaal achterlaat. " de kater glimlachte warm "Maar je hebt zeker wel gelijk maat, ik moet luid zijn, ik moet andere overhalen. In mijn eentje kan ik schreeuwen wat ik wil maar samen?" zijn oogjes glinsterde in trots "Samen kunnen we dingen echt in iets beters veranderen. Leader wordt ik immers toch nooit- Settledstar haat me en hij wilt denk ik niet toegeven dat ik gelijk heb, hij is natuurlijk zo'n lgekozen eader. Hij zou me nooit de leiding geven." gaf hij vervolgens toe met een schouder ophaal "Maar dat geeft niet, als genoeg andere het met me eens zijn moeten dingen wel veranderen. Daar ga ik me voor inzetten in ieder geval, wat het me ook kost. Voor een beter woud voor iedereen." eindigde hij terwijl hij zijn nieuwe vriend warm aankeek, "Mijn naam is Eaglepaw trouwens, hoe heet jij?" vroeg hij vervolgens met een zacht schouder klopje.

Feed the poor D2md3sf-0c1417f5-b434-49cf-9f54-d25ccd392228.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzk1Y2NjM2FhLWQ1MzUtNDg3MS1iYWQ0LTNjNjM1ODQ2MDFkZlwvZDJtZDNzZi0wYzE0MTdmNS1iNDM0LTQ5Y2YtOWY1NC1kMjVjY2QzOTIyMjguZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0


Image 1 Image 2 Image 3
Civil disobedience. My passion
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw
Member
Feed the poor DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Whitepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimedi 28 mei 2024 - 12:54


Feed the poor Sundaw10

Met de ondergaande zonnestralen in zijn gezicht krulde Whitepaw nog iets meer zijn staart om zijn eigen lichaam. Het was een beschermende houding die hij aannam, een beetje self soothing eerlijk gezegd. Hoewel hij geïnteresseerd was in de woorden van de ander, de realisatie die zomaar binnenviel was niet een makkelijke. Gelukkig leek hij zichzelf te kunnen vermannen, zeker toen de Shadowclanner hem een slimmerd noemde. Hij vernam het als compliment, en blij was hij er wel mee; zelfs zijn oorpuntjes gloeide kort van warmte. Verlegen legde hij zijn oren naar achter, alsof hij bang was dat de Shadowclanner de hittebron van zijn oren kon aflezen. Gelukkig ging hij veder met praten; hij beantwoorde zijn vragen als iemand die echt interesse had om iemand iets te leren. Als een soort leermeester. Luisterend keek hij de ander weer aan terwijl hij uitlegde dat leiderschap niks voor hem was. Ergens kon hij dat wel begrijpen, zeker met iemand die dus zo graag vrij wou zijn, maar als hij er straks niet meer was wie ging er dan zijn woorden verspreiden? Hij kon wel luid zijn zoals hij vertelde, maar zouden degene die hem gehoord hadden wel doorzetten als er niet meer geschreeuwd werd met de waarheid? In al die jaren dat de clans al leefde zou de Shadowclanner toch niet de eerste geweest zijn met deze denkwijze? Met hoe de gang van zaken nu waren betekende eigenlijk dat zijn voorgangers dus gefaald hadden, anders was het leven nu wel anders geweest toch? Whitepaw beet zowel nadenkend als gefrustreerd op zijn onderlip. "Samen.." Murmelde hij zachtjes met zijn hoofd in de wolken. Hij landde pas weer op aarde toen hij een schouderklopje van de ander voelde. "Mijn naam is Eaglepaw trouwens, hoe heet jij?" Whitepaw schudde zijn warrige kop. Goh, zulke diepe gesprekken en hij was helemaal vergeten te vragen hoe de ander heette! "Oh! Ik- uhh heet Whitepaw, aangenaam." Mauwde hij beleefd met zijn kop laag. Pas toen hij weer omhoog keek en oogcontact had met Eaglepaw opende hij zijn mond weer: "Heb je al meer katten gevonden die denken zoals jij?" Vroeg hij toen. Hij had het over samen maar samen met z´n tweetjes konden ze geen vier clans veranderen.


Feed the poor Screen11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw
Member
Feed the poor 8f673f66346c7317f490a5c8d7b85827
EI
63
Actief
Schreeuwerd

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 7 moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: ➤ Rebels gespuis
Eaglepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimedi 28 mei 2024 - 20:23

Only those who risk going too far, know how far they can go.
Whitepaw was een naam die hij zou onthouden- een naam op wie hij hopelijk kon rekenen ooit. Glimlachend zocht de Shadowclanner zijn blik weer op terwijl de ondergaande zon hen wegzetten in een aangename scene. Het soort waar je met nostalgie op terug zou kijken in je oude jaren. Zouden ze dan nog steeds vrienden zijn? Eaglepaw dacht graag aan de toekomst en dacht zelden anders, maar op het moment was het heden aangenaam genoeg om nog niet zo ver te hoeven nadenken.

Whitepaw, het fascineerde hem hoe snel de windclanner met hem mee was gaan denken- en het maakte hem blij hoe graag de ander meer wilde weten over zijn passies. "Er is nog veel werk aan de winkel" gaf hij toe met een trotse blik op zijn gezicht- zelfs hier leek deze nog altijd niet van zijn koppie af te slaan. "Mijn broertje Sparrowpaw staat eigenlijk altijd wel achter mij- Nippy kan ik denk ik ook wel op rekenen" ging hij bedachtzaam verder "Ik heb een contact in Riverclan dat ook goed lijkt te gaan- maar er is nog heel wat te doen." Energiek bewoog hij zijn gewicht van zijn rechter poot op zijn linker "Vele in m'n clan horen me wel maar verklaren me na één zin al een ketters rotjoch die harder gestraft moet worden. Ze geven me amper de kans om te spreken zoals jij en andere apprentices doen!" hij snoof terwijl zijn ogen in vastberadenheid wat donkerder kleurde "Maar ik heb een plan- en dan moeten ze wel luisteren' mauwde hij met een trotse grijns op zijn jonge koppie.

Feed the poor D2md3sf-0c1417f5-b434-49cf-9f54-d25ccd392228.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzk1Y2NjM2FhLWQ1MzUtNDg3MS1iYWQ0LTNjNjM1ODQ2MDFkZlwvZDJtZDNzZi0wYzE0MTdmNS1iNDM0LTQ5Y2YtOWY1NC1kMjVjY2QzOTIyMjguZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0


Image 1 Image 2 Image 3
Civil disobedience. My passion
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw
Member
Feed the poor DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Whitepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimewo 29 mei 2024 - 15:23


Feed the poor Sundaw10

Eaglepaw leek blij met zijn interesse en hij kon goed inzien waarom; iemand die aandacht gaf aan zijn passie, mooier kon het niet zijn. Hopelijk zou hij net als de ander ooit op een dag ook z´n mooie droom hebben voor de toekomst. Hij wou ook de hitte van de passie voelen, het vuur om alles te doen om zijn doel te bereiken. Wellicht zou hij dezelfde passie gaan delen. Misschien zou hij aan de zijde van Eaglepaw komen te staan terwijl ze de wereld een betere plek maakte. Het idee daarvan liet zijn hart sneller kloppen maar gaf hem tegelijkertijd ook een treurig gevoel. Hij kende Eaglepaw dan pas een moment, hij wist dat hij op een dag weg zou gaan, en eigenlijk maakte dat idee hem verdrietig. Wat als hij zich zou aansluiten bij hem en Eaglepaw op één of andere dag niet meer terugkeerde. Hij had misschien nu eindelijk een vriend weten te maken, maar wel eentje waar hij ooit afscheid van moest nemen.. Whitepaw wist niet als hij dat zou aankunnen. De jonge tom was nou een echte familieman, was graag omringd met geliefdes, en zou alles voor hen doen. Eaglepaw beantwoorde in de tussentijd weer één van de vele vragen die hij stelde. De tom had dus een klein handje vol katten die achter hem stonden. Whitepaw wou zijn mond openen en zeggen ´reken mij er ook maar bij´ maar de aarzel hield zijn keel dichtgeknepen. Was hij wel sterk genoeg om te helpen de wereld te veranderen? Om zijn vriend uit te zwaaien?


Feed the poor Screen11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw
Member
Feed the poor 8f673f66346c7317f490a5c8d7b85827
EI
63
Actief
Schreeuwerd

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 7 moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: ➤ Rebels gespuis
Eaglepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimedo 30 mei 2024 - 22:44

Only those who risk going too far, know how far they can go.
Stiltes konden twee kanten opgaan. Sommige wareno ngemakkelijk, ondragelijk en lang. Terwijl andere just fijn en inzetbaar waren. Immers wat er in een stilte ruimte om na te denken en hij kon het de ander niet kwalijk nemen dat hij deze ruimte nodig vondt. De shadowclanner glimlachte hem enthousiast toe terwijl hij zich liet onder dekken door een warm rood zonlicht. Het geen dat amer de vrijheid kreeg in Shadowclan door de grote bomen die haar pad onderbraken. Zijn oogjes leken kort te glinsteren er in toen deze weer uitzicht kregen op de bergketen. Legendes hadden het over een groot meer aan de andere kant...zo groot dat de zon er in verdronk. Hij voelde zijn hartje al sneller kloppen bij het idee, terwijl zijn pootjes piekte om er heen te gaan.

"Waar denk je aan?" doorbrak hij dan toch echt uit eindelijk de stilte zodra hij vont dat Whitepaw genoeg tijd voor zichzelf gekregen had, een zelfverzekerde glimlach op zijn kop rustende terwijl hij de andere trots aankeek.

Feed the poor D2md3sf-0c1417f5-b434-49cf-9f54-d25ccd392228.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzk1Y2NjM2FhLWQ1MzUtNDg3MS1iYWQ0LTNjNjM1ODQ2MDFkZlwvZDJtZDNzZi0wYzE0MTdmNS1iNDM0LTQ5Y2YtOWY1NC1kMjVjY2QzOTIyMjguZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0


Image 1 Image 2 Image 3
Civil disobedience. My passion
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw
Member
Feed the poor DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Whitepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimezo 2 jun 2024 - 20:33


Feed the poor Sundaw10

Natuurlijk zou zijn stilte opvallen. Daarnet had hij nog aan de lippen van de ander gehangen en hem elke vraag gesteld wat in hem op was gekomen, en nu, nu was hij doodstil. Alsof hij ineens van gedachten veranderd was en hem elk moment de weg terug naar huis kon wijzen. Niet dat hij dat wou! zeker niet. Hij was blij met de toeval dat hij zo tegen Eaglepaw aangelopen was vandaag. Het zou wel eens levens veranderd kunnen worden. Wat als hij de bruin witte tabby nooit had ontmoet? Had hij dan misschien nooit op deze denkwijze gekomen? Zou hij opgroeien tot een Warrior dat altijd trouw zou meelopen met de rest? Zich nooit afvragend als het wel de beste keuzes waren die genomen werden? Eaglepaw doorbrak dan ook uiteindelijk de stilte, vroeg hem waar hij aan zat te denken. Juist de vraag die hij hoopte dat niet gesteld zou worden. Ongemakkelijk wiebelde hij met zijn oortjes en keek het landschap over. De zon begon bijna onder te raken en kleurde de lucht niet enkel oranje nu maar ook roze, paars en donkerblauw. Lichte sterrenlichtjes begonnen al te fonkelen. Zou Starclan hen nu horen? Zouden ze teleurgesteld of zelfs boos zijn of zouden ze juist ondersteunend zijn dat de jonge generatie het wellicht anders wouden gaan aanpakken? Bij het idee voelde hij zijn vacht kriebelen alsof er een vlooienplaag een feestje vierde op zijn rug. Whitepaw voelde hoe zijn keel steeds strakker vastkneep.  "Aan dat ik vandaag een vriend heb gemaakt." Begon hij zachtjes. "En dat ik op een dag hem vaarwel moet wensen." Murmelde hij erachteraan na een paar secondes. Het idee bracht scheuren in zijn gouden hart.


Feed the poor Screen11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw
Member
Feed the poor 8f673f66346c7317f490a5c8d7b85827
EI
63
Actief
Schreeuwerd

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 7 moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: ➤ Rebels gespuis
Eaglepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimezo 2 jun 2024 - 23:32

Only those who risk going too far, know how far they can go.
Eaglepaw was geen sentimentele jongen. Dat is hoe hij zichzelf en hoe andere hem zouden beschrijven. Hij leek zich met gemak los te kunnen maken van alles en iedereen. Echter helemaal waar was dit niet. Het was niet zo dat hij niet van andere hield, sterker nog hij was weg van zijn vrienden en familie. Het was meer dat van hem houden- betekende dat je hem los moest laten en er op moest vertrouwen dat hij op een dag terug zou komen. Want dat was één ding waar de kater zeker van zou zijn, hij zou altijd terugkeren. Een zachte glimlach verscheen dan ook op zijn kop toen Whitepaw vertelde dat hij gemist zou worden, dat ze vrienden geworden waren. Eaglepaw knikte waarna hij zijn blik op de steeds feller wordende sterren boven hun richtte, starclan.

"Gedag zeggen is nooit voor altijd" mauwde hij toen, alsof de sterren het hem hadden ingefluisterd. Hij was verre van het meest religieuze kindje- sterker nog, op vele fronten had hij ruzie met hun voor ouders en hun warrior codes. Maar hij geloofde wel dat ze er waren, en dat ze hem gemaakt hadden zoals hij was. Katten hadden wel is ruzie- en voor zover hij wist waren starclanners niet veel anders dan zij waren.

Kort drukte hij aanmoedigend zijn schouder tegen die van de windclanner naast hem "Ik blijf niet voor altijd weg- het is gewoon.." even dacht hij na- hij was ontzettend goed met woorden maar wanneer het aankwam op zijn gevoel uiten? "Het is een soort jeuk voor me, ik moet er op uit. Als ik ergens te lang op één plek blijf wordt ik gek,  mijn poten branden, mijn hoofd schreeuwt, als ik het niet doe." legde hij zo goed mogelijk uit. "Maar dat betekent niet dat ik jullie in de steek laat- ik moet het doen want anders ben ik niet gelukkig, en als ik niet gelukkig ben maak ik jullie ook niet gelukkig. Dus ga ik mijn poten strekken en er op uit, en zodra ik tevreden genoeg ben kom ik weer terug om geluk hier te vinden bij jullie tot de jeuk terug komt" mauwde hij met een knikje van zijn kop "Ik heb gewoon mijn buiten tijd nodig..maar ik zal terug komen echt waar" verzekerde hij de witte kater naast hem met een knikje van zijn kop.

Zijn hartje klopte wat sneller toen hij dat zie- al was onduidelijk of dit door de belofte kwam of het feit dat hij zo ontzettend veel zin had in zijn reis. "Ik bedoel je komt altijd terug voor vrienden toch." Was het vreemd? Hoe snel de twee elkaar gevonden hadden als vrienden? Eaglepaw zou het niet weten- maar zeker wist hij wel dat hij het verre van erg vondt. Hij grinnikte terwijl de zon hen bedekte in een warm licht, een laatste etappe na een lange dag. "Jullie zons ondergang is zoveel mooier dan de onze "

Feed the poor D2md3sf-0c1417f5-b434-49cf-9f54-d25ccd392228.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzk1Y2NjM2FhLWQ1MzUtNDg3MS1iYWQ0LTNjNjM1ODQ2MDFkZlwvZDJtZDNzZi0wYzE0MTdmNS1iNDM0LTQ5Y2YtOWY1NC1kMjVjY2QzOTIyMjguZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0


Image 1 Image 2 Image 3
Civil disobedience. My passion
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw
Member
Feed the poor DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Whitepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimema 3 jun 2024 - 14:02


Feed the poor Night_10

Een zenuwachtig gevoel kroop door zijn maag. Het leek wel alsof hij hier zijn liefde verklaarde aan zijn crush. Dat was het in dit geval niet; maar het was wel net zo doodeng. Zijn emoties delen was lastiger dan de trainingen die hij volgde met Ravenbeak. Hij was een gevoelige jongen, volgde eerder zijn hart dan zijn brein en daar schaamde hij zich soms een beetje voor. Zijn moeder drukte hem altijd op het hart hoe mooi het was om zo te zijn, maar soms voelde hij zich daardoor anders dan de rest. Soms wou hij net als de andere stoere apprentice zijn. Zoals bijvoorbeeld Eaglepaw in dit geval. Hij was zo eerlijk met zichzelf en totaal niet bang naar wat de toekomst zal brengen. Hij leek niet eens bang voor de gevaren van buiten de clans. Gedreven door zijn droom leefde hij zijn leven.. Hoe mooi was dat? Hun gesprek opende zijn ogen. Hij had geen passie, geen droom, of toekomstbeeld. En nu had hij misschien dan iemand gevonden die hem de echte kleuren van de wereld kon laten zien; maar hij ging weg. Hij was anders niet gelukkig, legde Eaglepaw uit. Whitepaw knikte zachtjes op zijn woorden. Zijn ogen waren gericht op heides dat kort in vlammen leek op te branden door de zonsondergang. "Maar wat als je geluk ergens anders vindt?" Vroeg hij toen. "Ik wil niet dat je terugkeert naar m- hier- wanneer je ergens anders gelukkiger bent." Mauwde hij tegen de tom. Als hij wilde reizen dan moest hij dat doen, zeker als hij daar gelukkig van werd, en niet zijn reis steeds afbreken voor iemand anders zijn geluk. Dat was... niet eerlijk. "Jij moet ook gelukkig zijn. Misschien vind je op je reis wel iets waardoor je daar wilt blijven. Of misschien is de wereld veder nog mooier en zal je jeuk altijd kriebelen. Om dan elke keer terug te lopen en weer terug.. Dat kost veel tijd. Misschien zoveel tijd dat je reis misschien niet kan afmaken." Murmelde hij zijn eigen gedachtegang op. Hij keek weer naar Eaglepaw. Zijn gekleurde ogen hielden die van de andere tom vast. In zijn blik glinsterde de laatste stralen van de ondergaande zon. "Dan is het toch niet eerlijk van je vrienden om aan je te vragen weer terug te keren?" Hij wilde niet de reden zijn dat Eaglepaw straks niet gelukkig was. Ook al zou het hem tegen die tijd veel pijn en verdriet kosten als hij zijn reis beginnen zal.

"Jullie zonsondergang is zoveel mooier dan de onze " Whitepaw knikte instemmend. Hij draaide zijn kopje terug naar de open vlaktes; De zon gleed weg en de twee katten werden in een donker blauwe deken gewikkeld. Het vuur dat hij net gevoeld had, had gebrand als de zon, maar was nu geblust zoals de donkere gewaad van de nacht dat deed bij de zonsondergang.


Feed the poor Screen11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw
Member
Feed the poor 8f673f66346c7317f490a5c8d7b85827
EI
63
Actief
Schreeuwerd

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 7 moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: ➤ Rebels gespuis
Eaglepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimedo 6 jun 2024 - 23:18


✯ EAGLE
Only those who risk going too far. Know how far they can go.

Feed the poor D7ypcdi-65d0a72f-b014-46d1-9a3e-59b04f76a9f5.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzZjNjc1NDcxLTQyNTAtNGE2Zi05Yjg1LWE1Nzk3YWZmZTUyNFwvZDd5cGNkaS02NWQwYTcyZi1iMDE0LTQ2ZDEtOWEzZS01OWIwNGY3NmE5ZjUuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Terwijl de zon zijn koel gekleurde pels opwarmde en het windclan gebied achter hen opbrandde in een stervend licht, was Whitepaw degene die sprak. En voelde het alsof de windclanner precies wist waar hij met de hamer opslaan moest om zijn gesprekspartner aan het denken te zetten. Eaglepaw moest toegeven zijn gedachtegang bijna zijn eigen te noemen. In alle werkelijkheid had hij vaker gestaan voor een lastige overweging in zijn kop, een wat als. Een wat dan- even beet de jongere kater op zijn wang waarna hij even op zijn wang beet. Whitepaw had objectief gezien gelijk, maar mistte kennis die enkel Eaglepaw kon beschikken. Zijn eigen gevoel.

De shadowclanner glimlachte waarna hij zijn schouder weer kort tegen die van zijn vriend aandrukte als zijnde een aanraking van kameraadschap. "Ik zou liegen als ik zei daar nooit an gedacht te hebben" mauwde hij- zijn stem voor het eerst verre van idealistisch, maar dichterbij gevoel. Hij zuchtte "De wereld is fascinerend, mooi en man- wat wil ik het allemaal graag zien en weten- maar" zijn kleine frons veranderde in een hoopvolle expressie "Zolang ik hier andere heb die van mij houden, zoals mijn moeder en vader..mijn briertjes, zusjes en vrienden. Vindt ik geen geluk in hun in de steek laten" legde de shadowclanner kalm uit "Zodra ik klaar ben met mijn revolutie wordt ik rogue, dan ben ik zelfs hier nog vrij en kan ik bij ze zijn. Dat is mijn plicht als zoon, broer en vriend- wellicht maak ik een agenda? Dan ben ik er in leafbare en de rest van het jaar doe ik wat ik wil...denk dat mijn moeder daar ook geruststelling in vindt. Ze was een medicine cat en het idee alleen al van haar zoontje ver weg in de kou" de kater grinnikte "Zelfs al had ik geen hart zou ik dat haar niet aan kunnen doen terwijl ze nog leeft op deze aarde"
winter


Image 1 Image 2 Image 3
Civil disobedience. My passion
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw
Member
Feed the poor DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Whitepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimema 10 jun 2024 - 17:45


Feed the poor Night_10

Een duw tegen zijn schouder bracht hem uit zijn strakke gespannen houding. Terwijl hij zijn woorden gesproken had, had zijn lichaam zich in een beschermende krul getrokken. Waarom? Geen idee. Het was niet alsof Eaglepaw hem ineens zou aanvallen. Zeker niet na een gesprek als deze, toch? Was hij misschien bang voor het antwoord van de ander? Dat Eaglepaw zou toegeven dat hij gelijk had en wel direct zijn koffers zou pakken en vertrekken. Hoe kon Eaglepaw hem dan nog leren om de wereld te veranderen? Hem laten inzien dat het anders kon. Waarschijnlijk was dat de angst dat hem zo gespannen maakte. Gelukkig kon de Shadowclanner hem geruststellen; Hij vertelde hem dat hij er zeker over nagedacht had maar dat hij geen geluk kon vinden als hij andere in de steek liet. Whitepaw durfde niet toe te geven dat hij zich opgelucht voelde. Het was vreemd dat hij zich zo kon voelen over iemand terwijl ze elkaar nog maar een zonsondergang kende.

Eaglepaw sprak daarna over zijn moeder. Ze bleek een voormalige Medicine cat te zijn. Wacht, had Eaglepaw ook niet gezegd dat ze uit Windclan kwam? Het was voor zijn geboorte gebeurd maar iedereen wist dat hun voormalige Medicine cat de clan verlaten had, dat ze zich bij Shadowclan gevoegd had. Zijn lichaam sprong nog net niet omhoog bij de realisatie. "Is jouw moeder Routnose?" Vroeg hij toen met zijn mond half open gevallen. Wisten de andere Windclanners al dat Routnose een familie was gestart? Waarschijnlijk zouden ze het niet boeien, ze had hen immers in de steek gelaten. De clan, de familie, verlaten. Die gedachten gaf hem een huivering. Konden ze nog in clans leven als Eaglepaw de regels zou veranderen? Hij hield van zijn familie, dat wou hij niet elkaar zien vallen..



Feed the poor Screen11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw
Member
Feed the poor 8f673f66346c7317f490a5c8d7b85827
EI
63
Actief
Schreeuwerd

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 7 moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank: ➤ Rebels gespuis
Eaglepaw
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitimema 10 jun 2024 - 20:48


✯ EAGLE
Only those who risk going too far. Know how far they can go.

Feed the poor D7ypcdi-65d0a72f-b014-46d1-9a3e-59b04f76a9f5.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzZjNjc1NDcxLTQyNTAtNGE2Zi05Yjg1LWE1Nzk3YWZmZTUyNFwvZDd5cGNkaS02NWQwYTcyZi1iMDE0LTQ2ZDEtOWEzZS01OWIwNGY3NmE5ZjUuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Hoe wel alles wat hij gezegd had duidelijk was binnengekomen bij de ander, had Eagle niet verwacht dat het zo'n klein detail zou zijn geweest dat was blijven hangen bij zijn gesprekspartner. En ietwat verbaasd keek hij op toen Whitepaw over zijn moeder begon. Voor Eaglepaw was het niet echt heel bijzonder waar zijn moeder vandaan kwam. Hij had niets eens echt doorgehad dat hij veel geluk had gehad met hoe populair Routnose was geworden in shadowclan en hij dus nooit benadeeld werd door zijn ouders. Voor hem was afkomst nooit belangrijk, zijn voorkeur lag in de toekomst. Clans en hij gezeik trok hem niet, sterker nog, hij snapte heel het idee van grenzen niet. Maar dat andere daar anders over dachten was iets waar hij vaker op zou moeten rekenen.

Eaglepaw glimlachtte, afkomst boeide niets, maar over zijn ouders praten deed zeker wel iets met hem. Op goede wijze dan. "Klopt!" antwoorde hij trots. Dat hij sprak met een windclanner, de clan die ze verlaten had, deed hem vrij weining. Clans konden zeiken over werkelijk alles en hij was er zeker van dat als er woede op zijn moeder vanuit Windclan was- er vast wel een oorlog om zou zijn begonnen. "Routnose mijn moeder, Bluejay mijn vader-" hij grinnikte "Ik ben een echte bloedsoep" Zijn moeder had hem Windclan en Riverclan bloed geschonken, zijn vader Shadowclan en rogue bloed. Perfect mix voor een goed gebouwde reiziger.
winter


Image 1 Image 2 Image 3
Civil disobedience. My passion
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Feed the poor   Feed the poor Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feed the poor
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: