|
| |
433
| |
| | | | Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG vr 13 apr 2012 - 19:43 | |
| Tigerstar // leader // med.den
"Stoor ik? " riep soundwave vanbuitenaf .. tigerstar keek naar dekat "een beetje " zei ze. " maar ik leg zo uit waarom " voegde ze er snel aan toe. Ze richttezich weer op leafpool. (Srry dat het zo kort is, ik zit op de tablet en de verbining is aweful) |
| | | Lianne Todd. 53
| |
| | | | Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG vr 13 apr 2012 - 20:37 | |
| Puzzlekit ~ Kitten ~ Medicine Den
(oja, Leafpool, oeps)
"Dromen van Starclan betekenen altijd iets, alleen zijn we er niet altijd zeker van wat ze betekenen." zei Leafpool. 'Ja, fijn,' zei Puzzlekit 'maar wat betekenen deze dromen dan?' De kitten voelde de staart van haar leader op haar rug, op de plek waar de vlek in de vorm van een puzzelstukje zat. Tigerstars staart voelde warm aan, maar ze voelde hoe hij weer weggetrokken werd. '' Puzzlekit, je puzzelstukje is koud! '' fluisterde Tigerstar geschrokken. Puzzelkit was verbaasd. Hoe kon dat nou? Maar wacht... Icestrike had toch een koude poot? Was hij haar nu? Mijn geest zal niet veel later in een klein kittentje terecht komen, had hij in Tigerstars droom gezegd. Maar het was toch niet echt... Puzzlekit huiverde, ze vond het maar een vreemd idee dat ze misschien iemand geest in zich had. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
| | | Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG wo 18 apr 2012 - 8:30 | |
| Tigerstar // leader // Medicine Den
"Ehh... Leafpool? P-Puzzlekits vlekje is koud. Wat is dit?? Is dit écht de geest van Icestrike??" zei Tigerstar hees. "Dat zou heel vreemd zijn..." mompelde ze. |
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG wo 18 apr 2012 - 8:42 | |
| Leafpool - Medicine cat - Medicine cat's den
'Ja, fijn,' antwoorde Puzzlekit ongeduldig 'maar wat betekenen deze dromen dan?' Leafpool zuchtte, hoe moest zij dat nou weten? Zij kwam toch niet van Starclan? Hoe graag ze ook zelf wilde weten wat de dromen betekende ze kon het niet. Tigerstar's staart raakte Puzzlekit's vlekje in de vorm van een puzzelstukje. '' Puzzlekit, je puzzelstukje is koud! '' Leafpool keek naar Puzzlekit, zou dit echt de geest zijn van Icestrike? Vroeg ze zich af. "Ehh... Leafpool? P-Puzzlekits vlekje is koud. Wat is dit?? Is dit écht de geest van Icestrike??" Zei Tigerstar hees. "Dat zou heel vreemd zijn..." Mompelde ze erna. Leafpool keek bedachtzaam naar Puzzlekit en zei zachtjes, half tegen zichzelf; "Het zou kunnen...." Maar wat zou dat betekenen? Dat Puzzlekit later Puzzlestar zou worden? En dat Icestrike dus eigenlijk, soort van weer leefde? Was Puzzlekit dan ook echt Icestrike, of zat zijn geest in haar? Dat zou erg speciaal zijn... Bij allebei eigenlijk, want Icestrike was gestorven, en ze had nog nooit gehoord dat een kat uit Starclan kon terug komen. Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
Thanks Mousechaser =D: Brownkit - Coalkit - Mizu - Tawnypelt - Thistleheart
|
| | | Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG zo 13 mei 2012 - 10:09 | |
| Puzzlekit ~ Kit ~ Medicine cat's den
"Ehh... Leafpool? P-Puzzlekits vlekje is koud. Wat is dit?? Is dit écht de geest van Icestrike??" Zei Tigerstar hees. "Dat zou heel vreemd zijn..." "Het zou kunnen...." kwam Leafpools gemompelde antwoord. 'Echt waar? Hoe kan dat nou? Ik bedoel, hij is toch gewoon in StarClan? Of werd hij het zat daar?' Ondanks de schrik was Puzzlekit haar nieuwsgierigheid niet kwijt. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG zo 13 mei 2012 - 16:30 | |
'Echt waar? Hoe kan dat nou? Ik bedoel, hij is toch gewoon in StarClan? Of werd hij het zat daar?' Zei Puzzlekit. Leafpool keek haar aan. "Ik zeg niet dat ik het zeker weet, maar wie weet, misschien kunnen geesten van Starclan terugkeren naar onze wereld." Ze keek even naar buiten en dacht na. Nu kon ze nog niets met zekerheid zeggen, maar ze vermoedde wel dat er een connectie was tussen Icestrike en Puzzlekit. Niet alleen vanwege dat puzzelstukje, maar ook door die dromen. Als de geest echt in haar zat, was het logisch dat Icestrike dan via dromen met haar sprak. "Ik zal proberen contact te krijgen met Starclan, dat is alles wat ik kan doen." Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
|
| | | Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG ma 14 mei 2012 - 15:22 | |
| Tigerstar // Leader // Medicine den.
"Ik zeg niet dat ik het zeker weet, maar wie weet, misschien kunnen geesten van Starclan terugkeren naar onze wereld. Ik zal proberen contact te krijgen met Starclan, dat is alles wat ik kan doen." zei de Medicine cat. tigerstar knikte. "Bedankt, Leafpool." zei ze tegen de poes. Als het zo was, zou Ze een ander beeld krijgen. "Wat als een déél van Icestrikes geest in haar zit?" zei ze hardop denkend. "Het zou altijd kunnen. Of is het toeval?" murmelde ze verder, in gedachten verzonken. "Ik moet naar de Spirit toe" zei ze opstaand. "Ik moet slapen met de Starclan" zei ze en ze liep al weg. Ze verstarde. "Het kamp kan ik niet hier zo achterlaten, nu ik nog geen Deputy heb." zei ze. Ze sprong op de Highrock. "Alle katten, verzamel zich bij de speaking rock!" riep ze door het kamp, iets wat ze normaal nooit zo zei. Meestal moesten de kits niet komen. Maar nu hield ze daar zich niet mee bezig. "Vandaag zal ik de nieuwe Deputy kiezen. Het was een moeilijke beslissing, aangezien veel katten hiervoor in aanmerking komen." ze wachtte even en keek de katten aan, die zich stil hielden. De kits waren enthousiast, die huppelden rond en fluisterden allerlei dingen tegen elkaar. Puzzlekit en Leafpool zaten er ook. "De Deputy zal Soundwave worden. Kom naar voren." hij wachtte tot de kat voor de Speaking rock stond. "Soundwave, ik bewonder je moedigheid en trots voor de clan. Laat de clan niet zakken. Gefeliciteerd." ze sprong van de rots af en raakte de neus aan. Ze liet de clan de Deputy feliciteren, en toen het wat rustiger was, sprong ze weer op de Speaking rock. "Ik ben nog niet klaar. Er is ontdekt dat de geest van de vorige Deputy en mijn vader Icestrike" hij keek puzzlekit even aan "Misschien in de geest van Puzzlekit zit. Ik zal vandaag nog naar de Spirit vertrekken met 2 warriors. Dit zullen Firecloud en Brokenheart zijn. Maak jullie klaar voor de reis, haal jullie reismedicijnen bij Leafpool op. Soundwave zal de clan leiden tot ik terug ben. Soundwave, ik vertrouw dat je de clan goed zal leiden. Ik zal met zonsondergang vertrekken. Dit was de ceremonie" ze sprong van de Speaking Rock af en glimlachte naar haar nieuwe deputy. "Ik vertrouw in je" murmelde ze toen ze Soundwaves oor likte. Ze liep naar Puzzlekit toe. "Wees niet bang, het komt goed. We zullen achterhalen wat het is" suste ze Puzzlekit en likte haar kopje. Ze ging zitten en staarde naar haar poten. Ze was bang voor de dieren in het bos. De wolven, vossen, dassen... xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
| | | Hear me roar 422 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG ma 14 mei 2012 - 15:54 | |
| Soundwave || Deputy || Camp Soundwave bleef een hele tijd doodstil zitten, wachtend. Af en toe ving hij wat woorden op die hem deden nadenken, tot Tigerstar langs hem heen sjeesde en op de Highrock sprong. Na haar oproep duwde de massieve kater zich omhoog en liep in de richting van de Highrock. Ze moest een deputy hebben, en aangezien veel katten daar voor in aanmerking kwamen was hij een van de weinige die zich daar mee bezig hield. Zijn honingkleurige ogen vernauwde toen ze begon met haar toespraak, en ergens er tussen in ving hij zijn eigen naam op. Soundwave. Voor een hele tijd bleef hij zitten tot hij omhoog kwam en met een rustige tred naar voren liep. Hij boog eerbiedig zijn kop en haalde diep adem. Van alles wat er vandaan kon gebeuren had hij dit niet verwacht. Toen Tigerstar zijn neus aanraakte trok hij met zijn oren en likte haar schouder eerbiedig. Hij ontving er na nog eentje over zijn oor, en keek hoe ze twee krijgers optrommelde om met haar mee te gaan naar de Spirit. Zwijgend keek hij haar na om even te verwerken wat er zo net gebeurd was. Zijn lange staart ging geamuseerd heen en weer. You're gonna hear me roarAh, distinctly I remember it was in the bleak December, And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor. Eagerly I wished the morrow;- vainly I had sought to borrow
But as in ethics, evil is a consequence of good, so in fact, out of joy is sorrow born |
| | | Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG ma 14 mei 2012 - 16:00 | |
| Lovepaw ~ Medicine Cat's apprentice ~ Camp. ----------------------------------------------------------- ''Au... Mijn oog.'' murmelde ze. Haar oog was nog steeds pijnlijk. Ze stond op en rekte zich uit. Ze hoorde een stukje van een gesprek. "Ik zal proberen contact te krijgen met Starclan, dat is alles wat ik kan doen." zei Leafpool. Lovepaw spitste haar oren. Meende ze dat echt? "Bedankt, Leafpool." zei Tigerstar. ''Leafpool'' kreunde ze. Ze had gewoon veel last van haar oog en ze kon er zelf niet bij om haar medicijn erop te smeren. "Wat als een déél van Icestrikes geest in haar zit?" zei ze hardop denkend. "Het zou altijd kunnen. Of is het toeval?" murmelde ze verder, in gedachten verzonken. "Ik moet naar de Spirit toe" zei ze opstaand. "Ik moet slapen met de Starclan" Zei de leader. ''Leafpool...'' kreunde ze nog een keer. ''Alsjeblieft Leafpool luister naar me....'' kreunde ze naar de medicine cat. ''Mijn oog.....'' zei ze kreunend. Het deed veel meer pijn dan anders. Ze keek de medicine cat aan met 1 oog. Ze kon ook niet anders. Ze was immers blind aan 1 oog. "Alle katten, verzamel zich bij de speaking rock!" "Vandaag zal ik de nieuwe Deputy kiezen. Het was een moeilijke beslissing, aangezien veel katten hiervoor in aanmerking komen." hoorde ze in de verte, maar ze wist dat ze niet naar buiten mocht als ze weer last had van haar oog. "De Deputy zal Soundwave worden. Kom naar voren." hoorde ze. ''Gefeliciteerd Soundwave.'' murmelde ze. Soundwave kon het niet horen want ZIJ lag nog in de Medicine Cat's den. "Soundwave, ik bewonder je moedigheid en trots voor de clan. Laat de clan niet zakken. Gefeliciteerd." Ze zuchtte even. Waarom moest zij dit soort momenten missen? "Ik ben nog niet klaar. Er is ontdekt dat de geest van de vorige Deputy en mijn vader Icestrike" hoorde ze opeens. En zo begon Tigerstar. "Misschien in de geest van Puzzlekit zit. Ik zal vandaag nog naar de Spirit vertrekken met 2 warriors. Dit zullen Firecloud en Brokenheart zijn. Maak jullie klaar voor de reis, haal jullie reismedicijnen bij Leafpool op. Soundwave zal de clan leiden tot ik terug ben. Soundwave, ik vertrouw dat je de clan goed zal leiden. Ik zal met zonsondergang vertrekken. Dit was de ceremonie" zei Tigerstar en Lovepaw sprong op en maakte de reiskruiden klaar. Dat deed ze al snel. Maar ze was immers ook een snelle leerling. ''Is dit goed?'' vroeg ze aan Leafpool. ''Ik bedoel, zitten hier de juiste kruiden in?'' vroeg ze aan de Leafpool. |
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG ma 14 mei 2012 - 18:51 | |
"Bedankt, Leafpool." Zei Tigerstar. Leafpool boog haar kop. "Wat als een déél van Icestrikes geest in haar zit?" Leafpool keek van Tigerstar naar Puzzlekit. "Het zou altijd kunnen. Of is het toeval?" "Ik moet naar de Spirit toe" Zei Tigerstar. Leafpool knikte instemmend. "Ik moet slapen met de Starclan" Leafpool keek haar leidster na. ''Leafpool...'' Ze keek rond. Ze zag Lovepaw. ''Alsjeblieft Leafpool luister naar me....'' ''Mijn oog.....'' Leafpool liep naar haar toe. Ze bekeek haar oogje. Hij zag er nog steeds niet goed uit. Ze gaf er voorzichtig een likje over. "Wat is er?" Ze hoorde haar clanleider de nieuwe Deputy aankondigen en ze liep naar de ingang om mee te kijken. Ze feliciteerde hem. Ze luisterde naar de rest van het verhaal en verzonk weer in gedachten. Ze wist dat het geen toeval was.. Dit hele verhaal.. Ze schrok op toen ze de stem hoorde van Lovepaw. ''Is dit goed?'' Leafpool zag dat ze de reiskruiden al had klaargelegd. ''Ik bedoel, zitten hier de juiste kruiden in?'' Ze glimlachte en liep naar haar toe. Ze snuffelde even aan de kruiden. Ze knikte en zei; "Goed gedaan hoor." Ze keek even naar haar blinde oog. "Zal ik kijken of ik er iets op kan doen, zodat het stopt met pijn doen?" Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
|
| | | Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG ma 14 mei 2012 - 20:16 | |
| Puzzlekit ~ Kit ~ Medicine cat's den & Camp
De kitten liep achter haar leider aan naar buiten. Ze luisterde naar wat Tigerstar vertelde. "Er is ontdekt dat de geest van de vorige Deputy en mijn vader Icestrike misschien in de geest van Puzzlekit zit." Puzzlekit keek haar aan. "Ik zal vandaag nog naar de Spirit vertrekken met 2 warriors. Dit zullen Firecloud en Brokenheart zijn. Maak jullie klaar voor de reis, haal jullie reismedicijnen bij Leafpool op." Puzzlekit liep naar Tigerstar toe. "Wees niet bang, het komt goed. We zullen achterhalen wat het is," zei deze tegen haar. 'Bang? Ik ben niet bang hoor. Mag ik mee?' vroeg ze. Ze vond het allemaal wel vreemd, maar bang? Nee, dat was ze niet. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
| | | Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG ma 14 mei 2012 - 20:40 | |
| Lovepaw ~ Medicine Cat's apprentice ~ Camp ---------------------------------------------------------- "Goed gedaan hoor." prees Leafpool haar. Leafpool keek naar haar blinde oog. "Zal ik kijken of ik er iets op kan doen, zodat het stopt met pijn doen?" Zei ze. ''Ja, Graag zelfs.'' murmelde ze. ''Moet jij mee als Tigerstar met de Starclan samen droomt?'' vroeg ze verlegen. Ze was nog steeds niet zo spontaan meer als vroeger. In de verte zag ze Puzzlekit. ''Het is een wonder kitten he?'' zei ze kijkend met 1 oog naar de kitten. Ze zuchtte even. Vroeger vonden ze haar leuk, aardig en speels.... en vooral spontaan. Waarom moest ze die kater tegenkomen..... Waarom? Even kreeg ze weer een terugval. ''Vaarwel poesje...'' Siste hij en haalde uit naar haar oog. Daar lag ze... Achtergelaten. Alleen. een bloedend oog en veelste veel bloed verloren. Ze zag een fel licht.. Zou dit haar einde zijn? '' S-s-starclan?'' murmelde ze zwak............ Op een groot groen grasveld kwam ze terecht... Alleen... ze kon niks zien met haar ene oog. Toen kwam er een poes tevoorschijn. ''Moonstar?'' murmelde ze opeens. Ze wist niet waarom ze die naam zei. ''Je oog zal niet meer genezen jonge Lovekit... Hij zal alleen maar pijn blijven doen..'' zei de poes. ''Maar toch zul jij een goed leven leiden. You're path will light by Starclan.'' zei de poes en verdween. Dat moment werd ze wakker in de medicine cat den met een blad op haar oog.. Ze kon niet praten.. niks zeggen.. Bang om weer aangevallen te worden....
''NEEE! Neeee!'' gilde ze weer. Dat deed ze altijd als ze weer een terugval had. Ze zakte weer in elkaar en begon te snikken. Leafpool moest begrijpen dat ze een terugval had. Het probleem was... Als ze een terugval had gehad kon ze een paar dagen niet meer praten.. op die nee na dan. Ze snikte weer en voelde een traan over haar wang rollen. |
| | | | Onderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |