.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

.:Ladybugclan:. RPG

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Firelion
Member
.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 18:36

Firecloud-warrior-Bug Lake

Hij zag hoe een traan over de wang van de leider gleed en hij zelf kon een traan ook niet tegenhouden en lanngzaam rolde hij over zijn wang.Hij keek naar boven hij zag een ster die helderder was dan de rest en hij moest denken aan zijn vader die ook dood was gegaan.

.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklepaw
Member
Ya epic Tazmaria girl
101

CAT'S PROFILE
Sparklepaw
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 7:57

Tigerstar//leader//Bug Lake

Ik grinnikte even. 'Zitten we hier gewoon te huilen.' ze lachte naar Firecloud. 'Puzzlekit' zei Tigerstar 'Kun je even meekomen?' ik knipoogde even naar Firecloud en stond toen op. 'Ik moet je iets zeggen' Ze keek naar Puzzlekit. 'dit is toch de eerste keer dat je hier bent? Dan zal ik je de rest van de plaatsen laten zien. Kom maar mee.' Ze wenkte Puzzlekit 'Kom je mee Firecloud?' zei ze en liep weg van de Bug Lake. Met Puzzlekit naast haar. Ze lette goed op haar stappen, dat ze niet te snel zou gaan. Ik hoorde het geruis van de waterval al. 'Puzzlekit, dit is the Waterfall. We verschuilen ons daarachter als het kamp wordt aangevallen, of als er brand is. Achter de Waterfall is een grot met nesten. Als er dan iets gebeurt, kunnen we hier gaan rusten.' Het geruis van de waterval deed Tigerstar goed. 'De grot ligt halverwege de waterval, en we komen daar via de Climbing Rocks.' Ze ging op de onderste inham staan. 'Wil je de grot zien Puzzlekit? Ik weet zeker dat je het mooi gaat vinden.'

.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 29d7502
xXI'm only answering your call tonightXx
xXI'm only answering your lust for lifeXx
xXBelieve me, you're the only oneXx
xXSparkle in my mindxX
stamps:

Crowcall
Member
.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 21:09

Puzzlekit ~ Kitten ~ Bug Lake

Puzzlekit luisterde geboeid toen Tigerstar een lang verhaal vertelde over hoe zij de leider was geworden en de lieveheersbeestjes er kwamen. 'De lieveheersbeestjes waren echt een prachig gezicht' zei Firecloud. Tigerstar knikte. 'Het was prachtig: Ik geloof nog altijd dat mijn vader Icestrike die gestuurd heeft. Want toen ik klein was, Puzzlekit, was ik dól op ze.' 'Ik ook.' zei Puzzlekit zacht. Ze zag dat een traan over de wang van de leider rolde.
'Puzzlekit' zei Tigerstar toen 'Kun je even meekomen? Ik moet je iets zeggen' Puzzlekit keek de leader nieuwsgierig aan. 'dit is toch de eerste keer dat je hier bent? Dan zal ik je de rest van de plaatsen laten zien. Kom maar mee.' vervolgde Tigerstar, Puzzlekit wenkend. 'Kom je mee Firecloud?'
Ze liepen een tijdje. Puzzlekit merkte dat de leader haar tempo aan haar aanpaste. Na een tijdje hoorde ze een luid geruis. Zo'n hard lawaai had ze nog nooit gehoord! Even legde ze haar oortjes plat in haar nek. Wat was dat eigenlijk voor gebulder? Wat kon zo'n geluid veroorzaken? Maar toen ze zag de de leader rustig doorstapte en niet ongerust leek te zijn was ze niet bang meer en stak ze haar oortjes nieuwsgierig naar voren 'Puzzlekit, dit is the Waterfall. We verschuilen ons daarachter als het kamp wordt aangevallen, of als er brand is. Achter de Waterfall is een grot met nesten. Als er dan iets gebeurt, kunnen we hier gaan rusten.' vertelde Tigerstar. 'De grot ligt halverwege de waterval, en we komen daar via de Climbing Rocks.Het duurde even voor de woorden tot de kleine kitten doordrongen. Ze keek vol verwondering naar het vallende water. Waar kwam het vandaan? Ging het water dat daarboven zat nooit op? Was er daar een soort oneindige poel? Ze vroeg het: 'Waar komt al dat water vandaan? Raakt het water daarboven nooit op? Is er daar een soort oneindige poel?' Een windvlaag blies een vlaag van water in haar gezicht. Puzzlekit sprong achteruit en schudde het water van haar kopje. 'Hè bah!' zei ze. 'Ik word nat!''Wil je de grot zien Puzzlekit? Ik weet zeker dat je het mooi gaat vinden.' vroeg de leader aan Puzzlekit. Het kleine poesje knikte enthousiast en trippelde achter Tigerstar aan.

And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me

Sparklepaw
Member
Ya epic Tazmaria girl
101

CAT'S PROFILE
Sparklepaw
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 16:49

Tigerstar // leader //Climbing Rocks

'Waar komt al dat water vandaan? Raakt het water daarboven nooit op? Is er daar een soort oneindige poel?' Tigerstar glimlachte. Toen riep Puzzlekit opeens: 'Hè bah!' Tigerstar bulderde van het lachen en liet Puzzlekit voorgaan. Ze klom onhandig op de Climbing Rocks. Tigerstar grinnikte om haar acties. 'Puzzlekit, Klim maar op mijn rug, dan draag ik je' ze ging op de grond liggen en liet Puzzlekit op haar rug klimmen. 'Hou je goed vast!' zei ze en ze stond op. Ze sprong verder op de Climbing Rocks totdat ze achter bij de waterval waren. Tigerstar liet Puzzlekit van zich af glijden en ging toen zitten. 'Boven is er iets magisch; regen noemen ze het. Er is geen dak zoals wij hebben, er is een open plek. Je kunt er ook makkelijker doodgaan. Het kan bijvoorbeeld héél koud worden of er kan sneeuw gaan liggen. Dan is het echt heel koud en de prooi is dan schaars. Het is niet fijn. De kou noemen we Bladkaal. In Bladgroen is het juist warm; veel prooi. maar nog steeds is het niet fijn. Het regent dan heel weinig of niet. In bladkomst is het het fijnst; niet te koud en ook niet te warm. Genoeg regen, en genoeg prooi. In Bladval is het ook redelijk; de bladeren vallen van de bomen. We merken hier niet veel van. In bladkaal is de rivier bevroren; hett water kan niet stromen. Ook zijn er geen bladeren. In bladgroen is er bijna geen water in de waterval. De bladeren zijn er dan wel. In bladkomst zijn er bloemen aan de bomen, en de waterval ontdooit. In bladval liggen overal bruine bladeren op de grond die van de bomen afvallen. De starclan zorgt hiervoor, Puzzlekit. Elk jaar weer. Soms minder hevig dan de andere keer.' Tigerstar glimlachte naar Puzzlekit.

xXSparkle in my mindxX
stamps:

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 20:23

Firecloud~warrior~Climbing Rocks

Firecloud liep zwijgend achter Tigerstar en Puzzlekit aan toen Puzzlekit plotseling 'Hè bah!' riep hij zag dat Tigerstar begon te lachen en hij zelf begon ook te lachen.Hij zag dat Puzzlekit moeite had om naar boven te gaan en Tigerstar hem hielp hij liep achter hem aan ondertussen goed oplettend op Puzzlekit.'Boven is er iets magisch; regen noemen ze het. Er is geen dak zoals wij hebben, er is een open plek. Je kunt er ook makkelijker doodgaan. Het kan bijvoorbeeld héél koud worden of er kan sneeuw gaan liggen. Dan is het echt heel koud en de prooi is dan schaars. Het is niet fijn. De kou noemen we Bladkaal. In Bladgroen is het juist warm; veel prooi. maar nog steeds is het niet fijn. Het regent dan heel weinig of niet. In bladkomst is het het fijnst; niet te koud en ook niet te warm. Genoeg regen, en genoeg prooi. In Bladval is het ook redelijk; de bladeren vallen van de bomen. We merken hier niet veel van. In bladkaal is de rivier bevroren; hett water kan niet stromen. Ook zijn er geen bladeren. In bladgroen is er bijna geen water in de waterval. De bladeren zijn er dan wel. In bladkomst zijn er bloemen aan de bomen, en de waterval ontdooit. In bladval liggen overal bruine bladeren op de grond die van de bomen afvallen. De starclan zorgt hiervoor, Puzzlekit. Elk jaar weer. Soms minder hevig dan de andere keer.'Hoorde hij Tigerstar zeggen en hij knikte instemmend hij liep naar een plekje verder van de rand en wenkte dat ze moesten komen.Toen hij plotseling een paar druppels voelde het ging regenen hij legde zijn staart beschermend om de kleine Puzzlekit heen en zei "het gaat regenen."

.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 20:29

Puzzlekit ~ Kitten ~ Climbing Rocks

Puzzlekit klom op de rug van de leader. Tigerstar sprong soepel via de Climbing Rocks omhoog. Puzzlekit lachte. Wat ging dit snel! Het was net of ze vloog! 'Boven is er iets magisch; regen noemen ze het. Er is geen dak zoals wij hebben, er is een open plek. Je kunt er ook makkelijker doodgaan. Het kan bijvoorbeeld héél koud worden of er kan sneeuw gaan liggen. Dan is het echt heel koud en de prooi is dan schaars. Het is niet fijn. De kou noemen we Bladkaal. In Bladgroen is het juist warm; veel prooi. maar nog steeds is het niet fijn. Het regent dan heel weinig of niet. In bladkomst is het het fijnst; niet te koud en ook niet te warm. Genoeg regen, en genoeg prooi. In Bladval is het ook redelijk; de bladeren vallen van de bomen. We merken hier niet veel van. In bladkaal is de rivier bevroren; hett water kan niet stromen. Ook zijn er geen bladeren. In bladgroen is er bijna geen water in de waterval. De bladeren zijn er dan wel. In bladkomst zijn er bloemen aan de bomen, en de waterval ontdooit. In bladval liggen overal bruine bladeren op de grond die van de bomen afvallen. De starclan zorgt hiervoor, Puzzlekit. Elk jaar weer. Soms minder hevig dan de andere keer.' Puzzlekit keek naar de lucht. Regen kende ze wel, het had al wel eens geregend in haar leven. 'Er komt opeens water uit de lucht!' had ze verschrikt geroepen toen ze het voor de eerste keer meemaakte. Maar Die dingen als Bladkaal en Bladgroen kende ze niet. 'Maar waarom wordt het dan Bladkaal, dat is dan toch niet goed? Waarom is het er dan?'
Het begon zachtjes te regenen. Puzzlekits vader legde zijn staart om haar heen en ze genoot van zijn warmte toen ze dicht tegen hem aan kroop. Ze geeuwde. Er was ook zoveel gebeurd op die ene dag.

.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Sparklepaw
Member
Ya epic Tazmaria girl
101

CAT'S PROFILE
Sparklepaw
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 10:00

Tigerstar // Leader // Climbing Rocks

Het begon zacht te regenen. 'Puzzlekit, niemand weet waarom. Het gebeurt gewoon. Jij bent nog niet zo oud, maar hier gebeurt het ook. Nu is het Bladkomst. Zie je al die bloemen aan de bomen. Bladkomst dus. De Starclan zorgt ervoor dat het zo gaat. Elk jaar weer. Als jij het zou weten waarom, Puzzlekit, dan zou iedereen je kennen.' Tigerstar glimlachte naar het kittentje. 'Ik zie dat je uitgeput bent. Kom maar, dan gaan we terug naar huis. Ga maar lekker slapen. Het zal je goed doen.' Ze liet het poesje weer op haar rug klimmen. Toen sprong ze van de Climbing Rocks af en liep naar het kamp toe. Ze schudde Puzzlekit zacht heen en weer en ze voelde hem wegzakken. Tigerstar glimlachte en liep het kamp in. Ze liep naar de Queens waar ze het poesje van zich af schoof en zacht tegen de buik van de Queen aanlegde. Tigerstar glimlachte. De geest die in dat kleine poesje zat was bijna hetzelfde als die van haar. Nieuwsgierig, en net zo goed. De vragen had ze ook aan haar vader gesteld. Tigerstar zuchtte en liep naar haar den. Daar kroop ze in haar nest en ging slapen...

'Tigerpaw, Tigerpaw?' riep een stem. Tigerstar stond op en keek naar het fleurige bos dat voor haar stond. Nog voor de bosbrand. De tijd dat ze een Appirence was. Haar vader kwam tevoorschijn. Ze raakte zijn neus aan en gaf hem een kopje. 'Tigerpaw, als je groot bent, zul je me zien. Je zul leader zijn en ik zal dood zijn. Net zoals Fernstar. Mijn geest zal niet veel later in een klein kittentje terecht komen. Wanneer je hem ziet, zul je denken aan mij. Je vader met de ijskoude poot. Zijn nieuwsgierigheid zal je opvallen en laten denken aan jezelf. Neem hem als hij 6 manen is hem als je Appirence. Let op hem.' Toen vervaagde Icestrike, net als het bos om hem heen...

Tigerstar werd wakker van de droom. Puzzlekit was dus.... had dus... De geest van haar VADER?! Tigerstar zag dat een kleine kitten voor de deuropening stond. Ze ging rechtop zitten. 'Wat is er?'

xXSparkle in my mindxX
stamps:

Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 15:51

Puzzlekit ~ Kitten ~ Climbing Rocks and Camp

Puzzlekit klom dankbaar weer op Tigerstars rug en de leader bracht haar terug naar het kamp. Ze viel in slaap op het moment dat de leader haar in de nursery legde.
Bij de bosrand stond een kater. Het was Icestrike, wist Puzzlekit, al wist ze niet hoe ze dat wist. Opeens was er vuur. Heel veel. Alles stond in brand. Puzzlekit wilde naar de kater toe rennen, maar ze kon niet bewegen. Opeens zag ze Tigerstar. Nee, een jongere versie van haar. Ze sprong in het vuur naar haar vader. Hete ging precies zoals Tigerstar het de kitten had verteld, ze kwam met de dode kater op haar rug het vuur uit.
Opeens was Puzzlekit bij de waterval. Een eindje verderop zag ze Icestrike. Hij glinsterde vreemd en hij was een beetje doorzichtig. Hij keek de kleine poes niet aan. 'Je zult groot worden, Puzzlekit, Puzzlepaw, Puzzlepiece, Puzzle...star?'

Puzzlekit schrok wakker. In de nursery was het donker, het was nacht. Ze herinnerde zich haar droom. Het was geen gewone droom, dacht ze, meestal zijn mijn dromen niet zo duidelijk, alleen vage beelden. Maar deze herinner ik me helemaal. Ze stond op. Ze voelde dat ze naar de leader moest gaan. Waarom wist ze niet precies. Ze liep een beetje slaperig de nursery uit. Ze rilde in de koude nachtlucht. Ze liep naar de Leaders Den en bleef even voor de ingang staan. Mocht ze Tigerstar wel wakker maken? 'Wat is er?' klonk de stem van de leader uit haar den. Blijkbaar was ze al wakker. 'I-ik had zo'n vreemde droom.' zei Puzzlekit zacht.

.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Sparklepaw
Member
Ya epic Tazmaria girl
101

CAT'S PROFILE
Sparklepaw
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 17:50

Tigerstar // leader // High Den

' I-ik had zo'n vreemde droom ' zei het kleine poesje. Tigerstar knikte ' Ik ook, Puzzlekit, kom maar bij me zitten en vertel maar over je droom. ' ze ging zitten en keek hoe het poesje plaats nam tegenover haar. ' Ik vertel mijn droom eerst wel. Als je het niet erg vindt ' zei Tigerstar. ' Ik hoorde een stem die Tigerpaw, Tigerpaw?' riep. Ik was in het bos, hierboven. Het was nog fleurig. Ik was een Appirence. Toen kwam mijn vader tevoorschijn. Ik raakte zijn neus aan. toen zei hij: ''Tigerpaw, als je groot bent, zul je me zien. Je zul leader zijn en ik zal dood zijn. Net zoals Fernstar. Mijn geest zal niet veel later in een klein kittentje terecht komen. Wanneer je hem ziet, zul je denken aan mij. Je vader met de ijskoude poot. Zijn nieuwsgierigheid zal je opvallen en laten denken aan jezelf. Neem hem als hij 6 manen is hem als je Appirence. Let op hem.'' Toen was alles opeens weg. Het was gek. Ik snap het niet' Tigerstar keek naar de ingang van de Den. Daarna naar de kleine Puzzlekit. Wat zou hij gedroomd hebben?, Dacht Tigerstar.

xXSparkle in my mindxX
stamps:

Crowcall
Member
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 18:51

Puzzlekit ~ Kitten ~ Camp

' Ik ook, Puzzlekit, kom maar bij me zitten en vertel maar over je droom. ' zei Tigerstar. Puzzlekit ging tegenover de leader zitten. ' Ik vertel mijn droom eerst wel. Als je het niet erg vindt ' zei Tigerstar. ' Ik hoorde een stem die Tigerpaw, Tigerpaw?' riep. Ik was in het bos, hierboven. Het was nog fleurig. Ik was een Appirence. Toen kwam mijn vader tevoorschijn. Ik raakte zijn neus aan. toen zei hij: ''Tigerpaw, als je groot bent, zul je me zien. Je zul leader zijn en ik zal dood zijn. Net zoals Fernstar. Mijn geest zal niet veel later in een klein kittentje terecht komen. Wanneer je hem ziet, zul je denken aan mij. Je vader met de ijskoude poot. Zijn nieuwsgierigheid zal je opvallen en laten denken aan jezelf. Neem hem als hij 6 manen is hem als je Appirence. Let op hem.'' Toen was alles opeens weg. Het was gek. Ik snap het niet' Puzzlekit schrok. Zij was nieuwsgierig, maar... nee, dit kon niet. 'I-ik heb ook over jouw vader gedroomd.' begon ze zacht. 'Ik zag jullie, bij de brand. En daarna zag ik hem bij de waterval. Hij was heel vreemd doorzichtig en glinsterend, alsof hij was gemaakt van mist en kleine sterretjes. Hij zei: 'Je zult groot worden, Puzzlekit, Puzzlepaw, Puzzlepiece, Puzzle...' zei zweeg even. '...star?' zei ze toen zacht. 'W-wat betekend dit? Betekend het iets? Of is het gewoon zomaar een droom?'

(trouwens, Puzzlekit is een zij ^^)

And I missed you tonight
So it's time to leave

Sparklepaw
Member
Ya epic Tazmaria girl
101

CAT'S PROFILE
Sparklepaw
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 apr 2012 - 21:06

(ok)

Tigerstar // leader // High den

'I-ik heb ook over jouw vader gedroomd.' begon ze zacht. 'Ik zag jullie, bij de brand. En daarna zag ik hem bij de waterval. Hij was heel vreemd doorzichtig en glinsterend, alsof hij was gemaakt van mist en kleine sterretjes. Hij zei: 'Je zult groot worden, Puzzlekit, Puzzlepaw, Puzzlepiece, Puzzle...' zei zweeg even. '...star?' zei ze toen zacht. 'W-wat betekend dit? Betekend het iets? Of is het gewoon zomaar een droom?' zei Puzzlekit. 'Hmmm...' zei Tigerstar. ' Het is inderdaad gek. Misschien is het een goed idee dat we naar de Medicine Cat gaan?' zei ze. De Medicine Cat wist meestal wat de dromen betekenden. Misschien kon hij dit ontrafelen. Tigerstar stond op. 'Kom. We gaan nu. Ook al is het nacht' Tigerstar was vastbesloten dit raadsel op te lossen.

xXSparkle in my mindxX
stamps:

Crowcall
Member
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimema 9 apr 2012 - 8:59

Puzzlekit ~ Kitten ~ High Den

Puzzlekit zweeg nadat ze haar verhaal had gedaan. 'Hmmm...' zei Tigerstar tegen haar. ' Het is inderdaad gek. Misschien is het een goed idee dat we naar de Medicine Cat gaan? Kom. We gaan nu.' 'Midden in de nacht? Wil de Medicine Cat dan niet slapen?' vroeg Puzzlekit. 'Ook al is het nacht' zei de leader terwijl ze opstond. Puzzlekit besloot ook maar op te staan en de leader te volgen. Ze vroeg zich af of de dromen iets betekenden. Kittens kregen toch nooit bijzondere dromen? Nee, het was vast gewoon zomaar een droom, al was hij wel erg vreemd...
Puzzlekit volgde Tigerstar naar de Medicine Cats Den. Puzzlekit was opgewonden, ze had de Medicine Cat ook nog nooit van dichtbij gezien.

And I missed you tonight
So it's time to leave

Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 15:27

Leafpool - Medicine cat - Camp

Het geluid van een krijs liet Leafpool om zich heen kijken, waar was ze? Ze keek wanhopig rond en hoorde het nog een keer. Ze begon te rennen maar ze kwam geen stap verder. Ze stopte en hijgde. Ze hoorde iets in de bosjes achter haar. Ze draaide zich geschokt om. Voor haar stond een kat van Starclan. Ze boog haar kop, deels respectvol en deels opgelucht. Ze herkende Littlecloud, de Medicine cat die de mentor was geweest van haar mentor. Littlecloud was gestorven toen zij 2 weken oud was, en ze kende alleen verhalen van haar. "Waar ben ik?" Vroeg ze angstig. Voor de oude kat iets kon zeggen hief ze haar kop, en was ze weer in haar den. Weer een onderbroken droom dacht ze verstoord. Ze keek rond en zag bij de ingang twee katten staan. Ze stond op, gaapte even en gaf haar borst een paar likken. "Kom maar binnen." Probeerde ze zo vriendelijk mogelijk te zeggen.

Lolly's zijn gigantisch lekker! Very Happy

Spoiler:
Crowcall
Member
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 15:55

"Kom maar binnen." hoorde Puzzlekit de stem van de Medicine Cat vanuit haar den. Wat toevallig dat zij ook al wakker was. Puzzlekit keek even naar Tigerstar. Daarna liep ze samen met de leader Silverpools Den in. 'Hallo.' zei ze. 'We zijn hier voor een rare droom, die kan jij vast wel uitleggen, toch? of zeggen of het iets bijzonders is?'

And I missed you tonight
So it's time to leave

Eclipsepaw
Member
81

CAT'S PROFILE
Eclipsepaw
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 16:05

Tigerstar // Leader // medicine den

'' Kom binnen '' zei Silverpool. Tigerstar stapte naar binnen, het gezicht van de Medicine Cat wat angstig en geschrokken. Tigerstar lachte toen Puzzlekit wat vragen stelde: 'We zijn hier voor een rare droom, die kan jij vast wel uitleggen, toch? of zeggen of het iets bijzonders is?' Tigerstar keek naar de kat en zei: '' We hebben vreemde dromen gehad. We droomde allebei over mijn vader Icestrike. Vertel de dromen maar, Puzzlekit '' Puzzlekit begon meteen de dromen te vertellen. Ze keek bezorgd naar Silverpool, die er wat moe uitzag. '' Is alles wel goed Silverpool? '' vroeg ze bezorgd.

.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Eclipsepawonderschriftj
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw ||
~Deep in the meadow, under the willow~
~A bed of grass, a soft green pillow~
~Lay down your head, and close your sleepy eyes~
~And when they open, the sun will rise~
~Here it's safe, and here it's warm~
~Here the daisies guard you from every harm~
~Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true~
~Here is the place where I love you~

Click here for singing.
.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Solar_Eclipse_Stamp_with_Text_by_dehydromon.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Fe1e6c68b64b2dbf40c16fa45554e956-d1t3tm5
Crowcall
Member
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 16:33

'Nou ja, mijn droom ging dus zo:'
begon Puzzlekit, ''Ik zag Tigerstar, nouja, ze was jong, dus dat moet Tigerpaw geweest zijn en haar vader Icestrike, bij de brand. En daarna zag ik Icestrike nog een keer bij de waterval. Hij was heel vreemd doorzichtig en glinsterend, alsof hij was gemaakt van mist en kleine sterretjes. Hij keek niet mijn kant op, maar zei: 'Je zult groot worden, Puzzlekit, Puzzlepaw, Puzzlepiece, Puzzle...' weer stopte ze even. '...star?' Daarna vertelde ze wat de Leader had gedroomd. 'Betekend dit iets?' vroeg ze. Ze was wel een beetje over de schrik heen, ze was nu voornamelijk nieuwsgierig, al vond ze het nog steeds vreemd. 'Het lijkt wel een beetje alsof ik dat stukje van Tigerstars droom zag in het begin van mijn droom.' zei ze daarna, Ze bedacht zich nu pas dat het precies hetzelfde was geweest.

And I missed you tonight
So it's time to leave

Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 16:50

Uchum... Ze heet Leafpool... Hoe komen jullie bij Silverpool??

'Hallo.' Zei de kleine Puzzlekit. 'We zijn hier voor een rare droom, die kan jij vast wel uitleggen, toch? of zeggen of het iets bijzonders is?' Leafpool keek ze bedachtzaam aan, een droom? Van een ander? Uitleggen? Dat werd wel moeilijk... Ze knikte. ''We hebben vreemde dromen gehad. We droomde allebei over mijn vader Icestrike. Vertel de dromen maar, Puzzlekit'' Zei Tigerstar. Icestrike hè? Wat zou er aan de hand zijn? Vroeg ze zich af. ''Is alles wel goed Leafpool?'' Ze knikte afwezig. 'Nou ja, mijn droom ging dus zo:' Begon Puzzlekit. ''Ik zag Tigerstar, nouja, ze was jong, dus dat moet Tigerpaw geweest zijn en haar vader Icestrike, bij de brand. En daarna zag ik Icestrike nog een keer bij de waterval. Hij was heel vreemd doorzichtig en glinsterend, alsof hij was gemaakt van mist en kleine sterretjes. Hij keek niet mijn kant op, maar zei: 'Je zult groot worden, Puzzlekit, Puzzlepaw, Puzzlepiece, Puzzle...' '...star?' Vertelde Puzzlekit. Leafpool bekeek het kleine poesje, Puzzlestar... Waarom zou Icestrike haar dat hebben verteld? 'Betekend dit iets?' Leafpool bedacht even wat ze zou zeggen. "Dromen van Starclan betekenen altijd iets, alleen zijn we er niet altijd zeker van wat ze betekenen." 'Het lijkt wel een beetje alsof ik dat stukje van Tigerstars droom zag in het begin van mijn droom.' Zei Puzzlekit daarna. Leafpool keek naar haar leidster, ze hadden dus gedeeltelijk dezelfde droom. Dat was bijzonder!

Spoiler:
Frostclaw
Member
Mushroom C:
462

CAT'S PROFILE
Frostclaw
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 14:25

Tigerstar // Leader // Medicine den

Leafpool keek naar Tigerstar, die ernstig keek. '' Zo ging mijn droom. '' zei ze rustig. ' Ik hoorde een stem die Tigerpaw, Tigerpaw?' riep. Ik was in het bos, hierboven. Het was nog fleurig. Ik was een Appirence. Toen kwam mijn vader tevoorschijn. Ik raakte zijn neus aan. toen zei hij: ''Tigerpaw, als je groot bent, zul je me zien. Je zul leader zijn en ik zal dood zijn. Net zoals Fernstar. Mijn geest zal niet veel later in een klein kittentje terecht komen. Wanneer je hem ziet, zul je denken aan mij. Je vader met de ijskoude poot. Zijn nieuwsgierigheid zal je opvallen en laten denken aan jezelf. Neem hem als hij 6 manen is hem als je Appirence. Let op hem.'' Toen was alles opeens weg. Het was gek. Ik snap het niet' Ze keek naar de Medicine Cat die nog steeds luisterde. De wind woei de den in. '' Kun je hier iets mee?'' vroeg ze voorzichtig.

.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 34hgso9
Let the happyness shine. Forget the terrible past.
Because the world that excist now, is the future.
You will shine as a star as long as you are yourself.

They could use your clicks:
.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Lsmaw .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 FhKDF .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 F6Z0G
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 15:09

'' Zo ging mijn droom. '' Zei haar leidster. ' Ik hoorde een stem die Tigerpaw, Tigerpaw?' riep. Ik was in het bos, hierboven. Het was nog fleurig. Ik was een Appirence. Toen kwam mijn vader tevoorschijn. Ik raakte zijn neus aan. toen zei hij: ''Tigerpaw, als je groot bent, zul je me zien. Je zul leader zijn en ik zal dood zijn. Net zoals Fernstar. Mijn geest zal niet veel later in een klein kittentje terecht komen. Wanneer je hem ziet, zul je denken aan mij. Je vader met de ijskoude poot. Zijn nieuwsgierigheid zal je opvallen en laten denken aan jezelf. Neem hem als hij 6 manen is hem als je Appirence. Let op hem.'' Toen was alles opeens weg. Het was gek. Ik snap het niet' Leafpool zuchtte, dit was eigenlijk niet wat ze normaal deed. Dromen hoorde je zelf op te lossen, ze zijn iets waar je alleen zelf achter kan komen wat het betekent. Maar ze snapte het wel, de droom klonk alsof Puzzlekit de geest van Icestrike bezat. En zij later de leidster zou worden van de clan. Maar dat zou nog lang duren, want Puzzlekit was nu nog een kitten. Leafpool bleef zwijgen en keek richting de ingang van haar den. Zou de droom wat betekenen? Vroeg ze zich af, het gebeurde nooit dat een kitten zo'n droom kreeg. Dus het zou wel iets moeten betekenen. Het was geen gevaar voor de clan, Puzzlekit zou een goede leider zijn, maar het zou wel betekenen dat Tigerstar dood zou gaan. Maar wanneer?

Spoiler:
Frostclaw
Member
Mushroom C:
462

CAT'S PROFILE
Frostclaw
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 15:31

Tigerstar // leader // med. den.

Tigerstar zag dat Leafpool naar buiten keek. '' Weet je iets? '' zei ze ongeduldig. Ze keek weer naar de kleine kitten. Toen keek ze naar het puzzlestukje op haar rug. Hij was mooi en uniek. Tigerstar legde haar staart op de rug van Puzzlekit. Het puzzelstukje was kouder dan de rest, maar het scheelde niet veel. Tigerstar schrok even, en keek ernstig naar Puzzlekit '' Puzzlekit, je puzzelstukje is koud! '' fluisterde hij. Hij wist dat leafpool het gehoord moest hebben. Als zijn vaders poot koud was, en het puzzelstukje van Puzzle, kon kat veel betekenen. Tigerstar dacht n a. Dus betekende dit nou dat hij Icestrike was??

.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 34hgso9
Let the happyness shine. Forget the terrible past.
Because the world that excist now, is the future.
You will shine as a star as long as you are yourself.

They could use your clicks:
.:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Lsmaw .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 FhKDF .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 F6Z0G
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: .:Ladybugclan:. RPG   .:Ladybugclan:. RPG - Pagina 2 Icon_minitime

.:Ladybugclan:. RPG
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: