|
|
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 20:26 | |
| - Tinderpaw schreef:
- I LIKE TRAINS : D
ASDF movie!!!! XD XD XD |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 20:34 | |
| *sniffs* ik moest douchen, en heb mijn epic hoedje nii meer op D: En btw, voor als mensen mn Msn willen; - Spoiler:
|
|
| |
7
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 20:35 | |
| Ik heb ook msn alleen ik geef het alleen aan vriendinnen en niet aan vreemden.
- Spoiler:
Tailstorm
Darkpaw*
Whitenose
Shinekit*
Deathkit
Yaro
|
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 20:36 | |
| - Snowrose schreef:
- Verveel mij als een vis op het droge x3
Join the club Laura :} |
|
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 20:39 | |
| - Tinderpaw schreef:
- Sabrefang schreef:
- Spoiler:
Dit maakt dat ik een vossenforum wil, so ROUND AND PLOOFFY <3 Awesome :} Wij waren ooit onwijs ver met eentje maar we zijn er nooit verder mee gegaan :s Ik was toen echt slecht en inactief bezig :s btw: ik wil ook zo'n katje van spotlight <3 People talking without speaking People hearing without listening People writing songs that voices never shared No one dared Disturb the sound of silence ~My Theme Song ~
Laatst aangepast door Thistlepaw op di 27 maa 2012 - 20:40; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 20:39 | |
| |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 20:43 | |
| Omg Juul kidding right, kijk je daarnaar Dx I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 20:53 | |
| @ Thistlepaw Ik ben nu een poging tot vossenrpg aan het wagen, hopelijk gaat het me lukken, ik doe het in mijn eentje, want niemand die ik in RL ken houdt veel van rpg's. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 20:58 | |
| - Beautypaw vanaf nu..........:
her heart is broken....... Who can fix it? I had never listen to him...... Darkpaw! Leave me and never turn back to me.... I can't trust you anymore......... And i never turn back.........
Gedichtje voor Beautypaw, Darkpaw heeft haar verraden en wilt zelfmoord plegen..... Dan komt er een kater apprentice die haar red en waar ze 'verliefd' op word...... Maar toch blijft ze op Darkpaw en komen later uiteindelijk toch weer bij elkaar :3.
OMG wat had ik inspi om dit te schrijven xD - Thanks <3:
|
|
| |
222
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 21:04 | |
| I am really like that song Lost in her own way Trying to find the happyness back
Hoe kunnen een paar mensen me helemaal overstuur maken? Lig hier nu serieus met hoofdpijn --"
|
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 21:06 | |
| omg hoe kan opeens te 'schrijven xD' in mijn onderschrift gekomen zijn 0.o'' - Thanks <3:
|
|
| |
50
| CAT'S PROFILEAge: I'm just 5 moons... It looks yesterday i was born...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 21:31 | |
| owkeee.. Hackers?????
hoe moet je zo'n liedje hierop zetten?? Listen to your heart (slow) is namelijk mijn mood nu... || Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw || .:Everybody says leafs are green:. .:The sky blue:. .:Fire red:. .:That my fur is black, white, and orange:. .:But white, grey and black is the only thing i see....:.
- Spoiler:
|
|
| |
222
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 21:32 | |
| Hoe bedoel je? In zo'n youtube frame? - Code:
-
[youtube]Hier dus de link?[/youtube] |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 21:50 | |
| Morgen probeer ik op WC te posten ^^ so no worry peepz Mimi is going to try her best :3 I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 21:53 | |
| Ik ga zo even met Darkpaw antwoorden Beautypaw. |
|
| |
177
| |
| |
| |