|
|
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 21:47 | |
| tja,dan maar vervelen ik denk dat het tijd word om op te houden moet morgen vroeg op WELTRUSTEN iedereen |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 21:48 | |
| Jammer! Byebye Firelion! Welterusten ^^
Ik ga zo ook dan maar.. |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 21:50 | |
| - Fireheart schreef:
- Chikita schreef:
- IK HEB FF X MITHERFKEERRSSS <333
Cooowl
Maar je had het over downloaden? Heb je m nie als spel? He gedown load ja :3 EN IK HEB RIKUUU DIE ??? HEET!! XD |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 21:51 | |
| Huh? xD.. Ik vat jou niet Chikita ;p. Wat heb je gedownload dan? ^^ |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:05 | |
| - Scratch schreef:
- Hmm,, verveling heerst xD..
Probeer anders de nutteloze lijst hier... Hierdoor kreeg ik een beetje meer inspi... Maar niet genoeg voor een topic... |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:06 | |
| Zal eens kijken ^^.. Thanks Spider (: |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:10 | |
| Geen dank... Maar ik heb echt zo'n vreemde dag... M'n hoofd staat precies op ontploffen, terwijl het preies barst van inspiratie... Echt... Weird... |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:12 | |
| Das wel weird ja ;o..
Ben het tussendoor aan het invullen (:.. Mijn hoofd bonkt van de hoofdpijn,, ben ziek,, maar ben te verslaafd om er achter vandaan te gaan xd.. |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:14 | |
| Bij mij ook... Ik kan geen geluid verdragen, geen licht... Terwijl ik hier met muziek bezig ben, de tv aan staat en voetbal is nogal luidruchtig, en de lampen branden, maar ik kom er echt niet lekker van... Alsof m'n lichaam last heeft van al die stralingen... Maar m' muziek kan ik absoluut niet laten hoor... Ow neen,: Music feeds my soul... |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:16 | |
| Dat kan ik jou weer net aan verdragen,, Maar heb nu geen muziek opstaan,, Kijk een horrorfilm xD.. Maar hij is echt zo eng hé xD.. |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:18 | |
| Hebben jullie trucjes om luidheid af te leren? xD Want ik zeg altijd voor iedere vakantie dat ik allemaal dingen ga doen en ik doe het gewoon nooit en ik ben het hartstikke beu dat ik mezelf van alles beloof en het nooit waar maak D; Iemand een baten tegen mijn vreselijke luiheid? x3 |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:22 | |
| O neen, nu heb ik absoluut niet zin om een horror te zien hoor... Normaal zou ik hier wel voor in zijn, maar ik voel me veel te slecht, veel te ziek, alsof ik elk moment kan overgeven... Ik ga wat water nemen... Helpt dit misschien een beetje... Of melk, tegen de misselijkheid, helpt dit?? Of niet???
@Snowrose, doe aan sport ofzo... Al is het enkele keren pompen of set ups op je kamer, het zou kunnen helpen... Maar je moet het ook willen, want ik weet hoe moeilijk het is als je lui begint te worden(ben ikzelf ook) |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:24 | |
| Ik zou eerder water nemen dan melk .. Spider heeft gelijk,, je kan beter aan een sport gaan doen of iets anders in je kamer ^^,, vooral minder achter je pc gaan zitten,, word je alleen maar luier xd.. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:26 | |
| Ben net naar The Hungergames geweest... Het is serieus een van de meest awesome films die ik heb gezien zover. o.o
Het was echt hetzelfde als het boek, dus daar ben ik happy mee, dat ze niks echt hebben veranderd <3 |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:28 | |
| Och, bedankt... Ik doe niets anders... Maar ja, idd ik voel wel dat ik luier hierdoor word... Al heb ik nou wel soms de kracht om te stoppen en te gaan fietsen... Alleen als het echt mooi weer is... Maar anders, zou ik ook wel een hele dag achter de pc topic's kunnen doen, en zitten klooien... Maar ik ga maar drinken halen... Kennelijk ben ik minder misselijk door enkel hieraan te denken... Weird... Voor een keer houd m'n lichaam van me zeker??? |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:29 | |
| @Spider; Amg hell no xD Het is eigenlijk meer luiheid van doel/droom dingen achtige om te doen, snap je? :p |
|
| |
222
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:31 | |
| Ik voel me erg D: Ik heb precies niets in me maag Maar ben toch misselijk ~ En ik heb hoofdpijn o.0
LIKEDAFQHAVEIDONE D:?
|
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:33 | |
| *zucht even* heb vandaag 4/5 uur aan het leren geweest voor de toetsweek xP |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:34 | |
| En nu in die tempel maar kom nii verder .__. |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 22:34 | |
| Ahw, succes met toetsweek! ik heb like als een gek de vorige 3 dagen geleerd voor paasexamens haha en nu is het wachten op punten en flip ik compleeeetely. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|