|
|
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 13:51 | |
| Die zijn echt mooi, en leuk gedaan zo, al je accountjes =D Wie tekende ze? o.0
Iig, nederlands ging wel goed hoop ik n.n Voor morgen latijn, heb echt nog niets voorbereidt xD Maar eerst even uurtje pauze<3 |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 14:34 | |
| - Fireheart schreef:
- K heb ze nei zelf getekend. En kjk dan:
\ Tigerpaw TC, Ottersplash TC, Arrowkit TC, Charcoalflare SkyC, Fireheart TC, Nightstream RC, Sealpaw TC, Rainkit WC niet zelf getekend of net zelf getekend x'D I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Q 24
| |
| |
| |
Viktor 126
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 15:49 | |
| Look at this Zelf getekend!
Laatst aangepast door Stripedpaw op di 27 maa 2012 - 15:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 15:49 | |
| epic, eens zien, ga gewoon voor de lol ook maken, niet dat ik ze neem als Ava, die eer is voor jou Waz x'D I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 15:59 | |
| Stuur even de link, ik ben een fail in zoeken x'D :$ of waar t staat x'D I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Viktor 126
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 16:00 | |
| ga gewoon naar warriorcatsrpg.com
|
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 16:02 | |
| Ben ik maar kan het niet vinden..
Never mind found it <3 I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Axe girl~ 120
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 16:11 | |
| Ik moet Jelly's setje gaan veranderen xD Maar eerst maar eens Biologie gaan leren :/ My mistress' eyes are nothing like the sun; Coral is far more red than her lips' red; If snow be white, why then her breasts are dun; If hairs be wires, black wires grow on her head. I have seen roses damasked, red and white, But no such roses see I in her cheeks. [right] |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 16:13 | |
| Falconpaw is Tinderpaw geworden : D dankje Waz ^^ |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 16:18 | |
| Hoe maak je bij een zelfgemaakt forum het forum breder? And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Viktor 126
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 16:19 | |
| ik heb vandaag een leuke dag gehad op school (voor zo leuk school kan zijn) Ik heb: - Een klein prullenbakje in het gezicht van de irritantse jongen van school gegooid (die gast stalkt mij en ik heb een soortvan hekel aan hem)
- Twee nieuwe vrienden gemaakt
Laatst aangepast door Stripedpaw op di 27 maa 2012 - 16:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
222
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 16:21 | |
| @Crowkit, staat ergens bij de algemene instellingen, weet wel niet meer precies waar Maar het staat normaal in % , dan kan je zo veranderen c: Zoeken? :c
|
|
| |
Viktor 126
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 16:24 | |
| - Crowkit schreef:
- Hoe maak je bij een zelfgemaakt forum het forum breder?
Beheerderspaneel → Algemeen → Forum → Configuratie |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 maa 2012 - 16:26 | |
| ik ben blij met mijn nieuw ava :} |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|