We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 16:19
OMG, da's toch die nieuwe iphone, niet? Die wil ik ook... Maar ik zit hier weer met m'n stomme samsung, die niet eens zoveel megapixels en geheugen heeft...(1.3 MP) Maar ik ben al blij dat we bij papa nou een ipad hebben, die volgens m'n stiefmoeder van 'haar' is, hebberig kind, die ipad was voor iedereen bedoelt, jij hebt je laptop, waar ze nu niet meer achter zit, dus waarom gee je die lapto pnou gewoon niet aan mij? Je gebruikt hem toch niet meer, je hebt nu 'jouw' ipad... Ok, sorry dit moest er eventjes uit...
Maar wat vinden jullie nou van Indina, voldoet ze aan jullie smaak, of hadden jullie haar anders voorgesteld???
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 16:24
Persoonlijk, vond ik de Bold 9780 toch beter dan de curve,, maarja had ik hem maar niet in het water moeten laten vallen toen ik door het water heen ging crossen op Kalixtus -.-'..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 16:25
Neen, ik had rossiger of roodhariger verwacht, of een Maine coon of Noorse boskat, een echte ijdeltuit zeg maar... Maar ik vond deze avatar zo cute, dat ik even geen zin had om verder et zoeken...
Maar het ergste van alles, is dat ze nu de hele dag op de ipad zit, haar laptop ligt daar maar, maar zodra ze in bad gaat, neemt ze haar laptop éN ipad mee, en zet ze de laptop gewoon voor het toilet, ja ze is dus bezig op de ipad terwijl ze in bad zit... Dat is pas verslaafd... Ze komt thuis van haar werk en onmiddellijk die ipad uithalen, ze blijft zelfs thuis van haar werk om op de ipad te zitten, en het huishouden, tsjah, daar kijkt ze niet eens naar om, ze heeft hopen vuil goed, vuile kleren, ze zou niet eens de moeite doen om ze te wassen... Gewoon om op internet te zitten... Zo erg is ze wel... Ze kan zelf geen 4uren per dag aan huishouden doen, omdat ze vortdurend op internet zit...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 16:54
Jemug ;o.. Dat noem je dan pas verslaafd! Als ze overal de Ipad meeneemt ;o.. Zo erg verslaafd ben ik nog niet eens aan me laptop,, terwijl ze mij verslaafd noemen xd.. Ze zou wel wat aan het huishouden moeten doen,, of doen jij en je vader dat ;o..
Spider
Member
Assie 178 Actief
CAT'S PROFILE Age: 9 yr but I live forever Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 16:58
Och neen hoor, m'n vader voortdurend achter de playstation, OOK OP INTERNET samen met m'n broer, en ik zit me lekker het hele weekend op m'n kamer te vervelen met m'n ds, zonder internet, terwijl m'n broer wel het ww van het internet mocht hebben voor op z'n psp, en ik niet... Ze zegt voortdurend dat ze het niet kent, maar ik ken ook een trukje om het hele internet plat te leggen, eens zien of ze het dan nog kent... Maar mij noemen ze ook verslaafd hoor, ik kwam nog maar thuis rond 12u at eerst wat, rond 1 uur ging op de de laptop, en nou zit ik er nog steeds achter...
Maar ik zal eventjes moeten afsluiten om een postje te maken... So back.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 16:59
Juul, even als tip voor FFX het begin! Vergeet niet af en toe te healen, want zonder ga je dood en dan moet je het hele eerste stuk opnieuw doen, omdat er nog geen save sphere is. xD En dat is echt aaaargh. xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 maa 2012 - 17:03
Lekker dan dat jij het niet mag weten ;o.. Je kan het ook via je laptop zien hé (:.. Heb het internet op school gekraakt xD.. Maar eigenlijk moet je gewoon als zij in bad zit het internet plat leggen xD.. Dan kijkt ze wel heel anders ;p.. Ik zat vanaf half 9 op me laptop,, werd gewekt door de buren die aan het verbouwen zijn,, toen ging ik om half 11 ffies naar de stad en kwam om half 2 thuis,, en vanaf toen zat ik op me laptop (:..
Okay tot zo ^^
Zou vanavond feestje hebben bij vrienden ;o.. Maar gaat niet door want ben ziek --'.. Vanochtend voelde ik me wel goed,, maar toen ik thuis kwam,, werd het weer erger --'..