| BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) | |
|
|
Wie word de nieuwe vader? (3 dagen om te stemmen!) | Falcon | | 59% | [ 17 ] | Heartkiller | | 41% | [ 12 ] |
| Totaal aantal stemmen : 29 | | Enquête gesloten |
|
33
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) vr 23 maa 2012 - 20:53 | |
| naam actiefste account: Scratch naam vader: Celtyc uiterlijk: Een rode kater met groenen ogen. leeftijd: 20 moons |
|
| |
113
| |
| |
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) vr 23 maa 2012 - 23:27 | |
| Even tussendoor, ik had het denk ik wel gezegt hur, maar vergissingen zijn mogelijk? |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) za 24 maa 2012 - 0:26 | |
| Omggg D: Sorry sorry sorry, Maar ik kon een tijdje even geen computer tot mijn beschikking krijgen, Als alles goed is komt de post morgen.
Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) za 24 maa 2012 - 9:45 | |
| Huh? Ik kreeg alleen van jou Moonstripe dit En ook, voor ik het vergeet, later zal hij Russetkit een BCwarrior maken ~ Maar laat maar zitten dan .. Ik wist niet dat Celtyc later de partner zou worden van Kita,, daar had ik niets over gehoord,, maar laat Celtyc maar zitten dan als vader,, die plannen gaan dus niet door ^^.. Breng alles wel even terug,, naar ze oude staat.. My tear is for you, because... You're not here when I need you...Silverkit* ~ Scratch |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) ma 26 maa 2012 - 17:18 | |
| Terwijl ik oefenpost afwacht.. Zijn er nog andere katten geïnteresseerd die niet opeens andere plannen hebben zoals Devil wat wel jammer is, want hij had het goede uiterlijk, maar toch? PLLEEEAAASSEEE?? Ik zal een hele brave dochter zijn (A) De verhaallijn klopt trouwens niet helemaal.. xx |
|
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) ma 26 maa 2012 - 18:08 | |
| ONEIDIG NIET WAAR & NEE. PUNT UIT! maaarrre wil iemand vadertje spelen? xx |
|
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| |
| |
Xenia 74
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) ma 26 maa 2012 - 20:13 | |
| Ik wil wel met falcon.
naam actiefste account: Sapphire naam vader: Falcon uiterlijk: Een zwarte bloodclankater met rode ogen en witte poten en puntje van staart leeftijd: 2 jaar
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) ma 2 apr 2012 - 15:42 | |
| Na lang wachten presenteer ik u de antwoorden van wie het heeft gewonnen in deze wedstrijd; "Wie-is-de-beste-vader-voor-de-fantastische-Magic-Golden-en-Spot?" The winner is...- kijk maar^^:
De super fanatstische en het verdiend hebbende onze vader te zijn...: !!!FALCON!!!
De andere deelnemers deden het heel erg goed en het was ook een moeilijke beslissing dus denk niet dat jullie minder waren :3 En het maakt me niet uit wat je zegt Spot, ik speelde niet vals en Golden stemde toe en het wordt dus gewoon Falcon Het duurt nu toch al zo lang.. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) ma 2 apr 2012 - 15:46 | |
| Magic Ik en Goldenshadow hebben als Wariors ( ) besloten dat wij Heartkiller willen.... Dus.... iedereen mag stemmen tussen: Heartkiller en Falcon Ik zal een poll maken. - Thanks peepz c:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) di 3 apr 2012 - 8:05 | |
| Stem pleassseeee op falcon n.n
Ik dacht ook nog aan Lotus, maar die wouden hun niet :c |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) di 3 apr 2012 - 17:50 | |
| !!!Stem op falcon en je krijgt 2 koekjes!!! :3 Please? xoxo |
|
| |
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) di 3 apr 2012 - 18:03 | |
| Ik denk dat dit helemaal nergens op slaat, want je kunt niemand een koekje geven via de computer/laptop |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) di 3 apr 2012 - 18:16 | |
| Euhmmm... Daar heb je wel een punt, maar ik zal je wel op 1 of andere manier een koekje geven. Dus wil je alsjeblieft op Falcon stemmen? met zoveel mogelijk acc? Het is trouwens niet dat ik de andere mensjes die zich op hebben gegeven helemaal niks vind, maar als ik tussen Heartkiller & Falcon moet kiezen dan kies ik toch voor Falcon.. Dus wil je alsj-alsje-alsjeblieft op Falcon stemmen? Ik zeg zelfs alsjeblieft :3 Dat doet Spot niet xp xx |
|
| |
43
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) | |
| |
|
| |
|