| BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) | |
|
|
Wie word de nieuwe vader? (3 dagen om te stemmen!) | Falcon | | 59% | [ 17 ] | Heartkiller | | 41% | [ 12 ] |
| Totaal aantal stemmen : 29 | | Enquête gesloten |
|
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) wo 14 maa 2012 - 17:32 | |
| Hoi We hebben met z'n drieen besloten wat voor vader we willen: een bloodclanner. We worden binnenkort alledrie waarschijnlijk warrior. Tot nu toe was onze vader 'onbekend' maar daar zal verandering in komen. Want: Spotpaw/light en Magicpaw/spirit (?) gaan samen opzoek naar wie mogelijk hun vader kan zijn. dit is hoe we het in het kort gaan doen: - Magic en Spot besluiten te gaan zoeken. - Ze geven het op. - Spotpaw gaat via een kennis (tailpaw?) naar de bloodclan en magic merkt het op en volgt hen stiekem. - Magicpaw word door een bloodclanner aangevallen ( de vader) - Spotpaw schiet te hulp en voorkomt de dood van zijn zusje met hulp van kennissen. - Ze komen in contact met de aanvaller en komen er pratend door wie de vader is. - Ze gaan vaker stiekem hun vader ontmoeten... De rest houden we nog even geheim maar is ook niet van groot belang. Zou je het willen?Wil jij met je account, of een nieuw account het wel? Wat we dan wel graag willen: - actiefheid. - goede posten. - Een geschikte leeftijd en uiterlijk. (magicpaw: helemaal wit met groene ogen, Spotpaw: een tabby met geel/gouden ogen, Goldenpaw: goudkleur met groene of gele ogen (weet ik niet :S). Hun moeder was goudkleurig met een paar strepen en had gele ogen. Dus de vader het liefst iets met wit en groene ogen) Lijstjenaam actiefste account: naam vader: uiterlijk: leeftijd: geïnteresseerden:- Lotus - Dangerdance - Devil - - goed gekeurd door alle drie:- - - Thanks peepz c:
Laatst aangepast door Spotpaw op ma 2 apr 2012 - 15:47; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) do 15 maa 2012 - 12:35 | |
| Ik zou er wel een nieuw acc voor aan willen maken, Lijkt me wel epic om die vader te spelen >3
Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| |
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) do 15 maa 2012 - 16:15 | |
| Is het ook goed als ik met Lotus vader word? Ik moet toch actief met hem worden ^^ Hij is een langharige bruine kater.
naam actiefste account: Skywalker naam vader: Lotus (?) uiterlijk: Langharige, bruingestreepte kater leeftijd: 30 manen
(Voorbeeldpost komt eraan, ik stuur hem naar Spotpaw)
Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| |
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) vr 16 maa 2012 - 18:09 | |
| Lotus lijkt mij wel okay. Ik zal er nog even met Spot over praten en ik zal ook even aan haar vragen of ze je bij de geïnteresseerden wil zetten. Ik zal even de oefenpost afwachten, maar ik denk dat ie wel okay is. Ik zou wel nog even wachten of er ook nog anderen vader willen spelen. xx |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) vr 16 maa 2012 - 18:13 | |
| Misschien Dangerdance? Al zit hij nog niet in BC gaat hij dat later wel. Al zou hij ook zo katten aanvallen zonder waarschuwing. I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Nah, not tellin' ya 21
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) vr 16 maa 2012 - 20:21 | |
| naam actiefste account: Dreamheart naam vader: Dangerdance uiterlijk: een donkerbruine Bengaal. leeftijd: rond de 3 jaar |
|
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) di 20 maa 2012 - 20:18 | |
| Dangerdance is best cool char, maar wil niemand anders vader zijn van de super fantastische Magicpaw, Spotpaw en Goldenpaw?? We gaan waarschijnlijk vanavond nog niet beslissen dus je hebt nog genoeg tijd om het lijstje in te vullen ^^ xx
|
|
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) di 20 maa 2012 - 20:31 | |
| naam actiefste account:firelion naam vader:devil uiterlijk: hij heeft een witte langharige vacht leeftijd:ongeveer twee jaar
(hij zit nog niet bij de Bloodclan maar ik heb hem ingeschreven voor de Bloodclan - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| |
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) wo 21 maa 2012 - 8:28 | |
| naam actiefste account: Jaypaw/Beautypaw naam vader: Heartkiller uiterlijk: een grijze cyperse kater met best wel veel wit en groene ogen leeftijd: 24 manen :3 http://warriorcats.bigforumpro.com/u1390rpgde link naar zijn kattenprofiel voor meer info en hij is al aangemeld voor de BC alleen nog niet geacepteerd. - Thanks <3:
|
|
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| |
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) wo 21 maa 2012 - 13:07 | |
| laat maar zitten - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| |
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) wo 21 maa 2012 - 17:58 | |
| sorry,maar ik heb andere plannen - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
| Onderwerp: Re: BC father for Golden, Magic and Spotpaw. (stemmen!) | |
| |
|