Bo3 1548 Actief Everything is sacrificable for the greater good.
| CAT'S PROFILEAge: 90 moons || 5 livesGender: She-cat ♀Rank: Leader |
| Onderwerp: Re: No, you cannot give enough vr 15 okt 2021 - 22:36 | |
| Ergens was dat wel een vreemde opmerking, dat hij blij was dat ze zich schuldig voelde. Maar Crystalstar snapte het wel. Het was moeilijk om nog goed over iemand te denken als je hoorde dat ze zoiets hadden uitgehaald, en als ze zich helemaal niet schuldig had gevoeld zou Hermitshell het haar waarschijnlijk ook niet vergeven kunnen hebben. "Ik begrijp het." Mauwde de leader zachtjes. Het liefst sprak ze er niet over. Het hele onderwerp was meer last dan het waard was. "Het werd tijd dat we terugkeerden naar het kamp, niet?"
|
|
Eline 883 Actief B*tch don't kill my vibe
| |
| Onderwerp: Re: No, you cannot give enough za 16 okt 2021 - 11:39 | |
| Het was hem duidelijk dat dit gesprek tot een einde was gelopen. Die gedachte werd bevestigd toen Crystal voorstelde terug te gaan. Ergens had hij graag meer uit haar willen trekken. Wat was het hele verhaal? En hoe kwam ze in StarClans naam toch in deze shitzooi terecht? Maar hij begreep dat het klaar was en dat ze alleen maar kwaad zou worden als hij haar zou forceren. Ergens was hij ook wel blij dat dit ongemakkelijke gesprek klaar was. Terug in het kamp zou hij bij Cottonflower in hun nest kunnen kruipen.. Nee, dat was geen straf. "Ja, het wordt al donker..' Mompelde hij. "Ik- ik ben blij dat je me dit hebt verteld." Mauwde hij met een zwak glimlachje, waarna hij zich omdraaide en als eerste de nu bijna verdwenen zon de rug toekeerde.
- Uit
|
|
Bo3 1548 Actief Everything is sacrificable for the greater good.
| CAT'S PROFILEAge: 90 moons || 5 livesGender: She-cat ♀Rank: Leader |
| Onderwerp: Re: No, you cannot give enough di 19 okt 2021 - 13:54 | |
| Er waren weinig katten met een turbulenter leven. En Crystalstar begreep nu ook wel dat alles wat ze deed heus niet zo moreel was als ze gehoopt had toen ze haar rang net op zich had genomen. Ze deed het nog steeds voor de clan, en voor de katten die haar zo enorm dierbaar waren. Hoe sterk haar geloof in Starclan ook was, en hoe graag ze Starclan ook wilde dienen, ze zou haar plekje in de sterren opgeven voor haar Riverclan. "Je bent mijn kleinzoon, en in een beter leven was je mijn eigen zoon geweest." Vertelde ze Hermitshell zachtjes, voordat hij zich omkeerde en wegliep. Zelf bleef Crystalstar nog zitten, en keek naar de ondergaande zon. Wat nu?
|
|
| Onderwerp: Re: No, you cannot give enough | |
| |
|