|
| I fell asleep amid the flowers | |
| MouseplagueMed. cat apprentice
Sans 349 Actief “Sleeping doesn’t help this type of tired anymore.”
| |
| | | | Butter 874 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I fell asleep amid the flowers di 1 jun 2021 - 18:44 | |
| We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past Remnantpaw keek een beetje bezorgd naar het water, de enorme hoeveelheid had de rivier doen opzwellen, en hoewel het niet in de buurt van het kamp kwam, wist de jonge Medicine Cat Apprentice ook dat het behoorlijk problematisch kon zijn, ze hoopte dat Riverclan, met hun kamp in het riet, geen katten had verloren. Haar amberkleurige ogen gleden naar een grijs-witte kattin die duidelijk twijfelend in de rivier stond. 'Heeft Riverclan hulp nodig? Kruiden?' Riep ze naar de overkant terwijl ze haar oortje wiebelde, blij dat ze iemand zag, levend. Stiekem had ze zich toch wel zorgen gemaakt. Zelfs als zou ze dit nooit toegeven. Want de meeste katten in Riverclan vond ze vreselijke visvreters. Wellicht dat het ook wel door haar mentaliteit kwam, het eisen van respect. Ooit zou ze het respect wellicht verdienen. Ze had echter geen idee dat deze kattin net als haar gekozen was om het pad van de sterren te bewandelen. Hoewel, zij was naar wat zijzelf wist niet door Starclan gekozen, ook al hadden ze haar op haar eerste nacht als Medicine Cat Apprentice als een bericht gestuurd.
❅ |
| | | MouseplagueMed. cat apprentice
| |
| |
| Onderwerp: Re: I fell asleep amid the flowers di 1 jun 2021 - 22:01 | |
| We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past Remnantpaw keek de verbaasde kattin aan, natuurlijk was ze nog niet heel erg bekend. Zo lang was ze ook nog geen Medicine Cat Apprentice, hoewel ze al wel enkele keren aan de grens ruzie had gemaakt. 'Mijn naam is Mousepaw, ik ben de medicine cat apprentice van Riverclan.' Het was nu aan de jonge Thunderclanner om verbaasd te kijken. 'Remnantpaw, aangenaam collega,' Sprak ze met een twinkeling in haar ogen, het was goed om te zien dat Shrimppaw een Apprentice had. 'Shrimppaw heeft haar volledige naam?' Vroeg ze nieuwsgierig. 'Ik denk dat de vraag meer is wat kunnen jullie missen?' De jonge Medicine Cat Apprentice knikte langzaam terwijl ze haar met een vriendelijk gebaar van haar staart wenkte. 'Niet veel maar vast een beetje. We staan er samen voor,' Murmelde ze zachtjes, niet alsof ze snapte hoe de Medicine Cat Code werkte maar ze snapte wel dat ze dezelfde doelen hadden. Zorgen dat katten niet dood gingen. Ze stond onder haar bescherming op hun territorium. 'Zijn er bepaalde verwondingen waar ik misschien iets voor mee kan geven? Dan kunnen we de hoeveelheden klein houden.' Mauwde ze zachtjes, zeker voor kittens was misschien wat nodig. Het water was vast niet vriendelijk voor ze geweest.
❅ |
| |
| |
| Onderwerp: Re: I fell asleep amid the flowers wo 9 jun 2021 - 17:43 | |
| We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past Remnantpaw besefte zich maar al te goed dat er maar een pootvol katten waren die dezelfde positie als haar innamen in de Clans. Dit betekende dan ook dat de jonge kattin geen andere keuze had dan toch langzaam haar hart en geest te openen naar die katten. Zelfs al bleef ze heel erg gericht op haar eigen Clan, ze was vol trots op Thunderclan. Zou als kitten omschreven kunnen worden als een kat met het hart van een ware Warrior, maar aan de andere kant zat er iets in haar hart dat zich nog kon ontwikkelen, iets dat nog moest groeien, een knop van een bloem dat dood kon gaan, kon verschrompelen en sterven maar ook kon opbloeien tot de mooiste bloesems. Die kat, die kat was de ware Medicine Cat Apprentice in haar en wellicht ook de reden waarom ze naast Rousebell zou mogen staan. Remnantpaw was nauwelijks verder in haar training als Mousepaw, maar ze had de namen van enkele planten wel geleerd, al kende ze lang niet alles. Het was nog op geluk dat ze wellicht de juiste planten zou ontdekken. Haar ambekleurige ogen stonden kalm terwijl ze wachtte tot Mousepaw op haar territorium stond. Ze wist dat de vloed niet makkelijk was, zeker niet nadat ze al zo'n winter hadden gehad. Thunderclan stond er ook niet fantastisch voor. Mousepaw bleef in de buurt van haar, iets dat Remnantpaw wel kon waarderen, haar hart dat altijd zo sterk voor Thunderclan had geklopt ook. Ze vond het fijn een keer iemand tegen te komen die niet direct in een woordenwisseling raakte. Riverclanners leken in haar ogen vaak katten die klaar stonden om te ontploffen, ook al kon dat ook wel aan haar liggen en het feit dat ze nog zo jong was. Zo jong en veeleisend qua respect. Respect kon iemand niet eisen echter, dat moest iemand verdienen. 'Ik weet het niet? Shrimpnose had gezegd dat ik langs de clans moest gaan om te vragen of ze wat benodigdheden aan ons kwijt konden. Ze had me verder geen specificaties gegeven.' Remnantpaw knikte even terwijl ze gespannen met haar staart zwiepte. 'Ik ben pas net begonnen. Een paar dagen, ik ken hooguit misschien enkele namen.' Ze keek gespannen naar het water. Ze mochten beide onervaren zijn maar dat betekende niet dat ze niks zouden kunnen. 'Wat als we afspreken dat we nu even van de zon genieten en elkaar leren kennen. Dan kan je morgen Shrimp.. hoe heet ze nu eigenlijk?...... Meenemen en misschien dat we dan de juiste planten aan haar mee kunnen geven?' Immers wist ze ook dat Rousebell momenteel erg druk was en wilde ze niet direct iemand het kamp mee in nemen. Het leren kennen van een ander was echter ook een goed idee. Zeker omdat ze wist dat ze later wellicht zij aan zij met Mousepaw zou lopen. Als hun mentoren de stokken over gaven, wat hopelijk nog heel lang zou duren. Rousebell was al wel iets ouder dan de Medicine Cat van Riverclan maar nog lang geen Elder.
❅ |
| |
| |
| Onderwerp: Re: I fell asleep amid the flowers za 12 jun 2021 - 12:01 | |
| We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past Remnantpaw wilde niet de verkeerde planten geven terwijl er best veel gewonden waren in haar Clan en de rivier zo buiten de oevers was getreden. 'Uh, weetje, Shrimpnose heeft...' De kattin leek heel onhandig waardoor Remnantpaw de Apprentice vragend aan keek. 'Het heel erg druk, ik kan wel kijken of ik iets kan regelen. Maar morgen gaat zeker niet lukken.' Remnantpaw had het idee dat de ander heel nerveus was, haar amberkleurige ogen verzachtte iets maar ook begon ze het idee te krijgen dat Mousepaw wellicht wat achter hield, dom was ze zeker niet. 'Je hebt je mentor niet gesproken hierover... Of wel. Ik ook niet om eerlijk te zijn. Ik weet wel dat Medicine Cat's elkaar helpen waar ze kunnen en wij meer hebben dan jullie waarschijnlijk door het water. Wat als je gewoon zegt tegen Shrimpnose dat we elkaar hebben gesproken?' Ze wilde namelijk niet haar mentor of die andere Medicine Cat in de problemen brengen. Dat was wel heel ernstig, maakte ze zich ook niet geliefd mee. Als ze überhaupt al geliefd was. 'Maar, we kunnen wel even chillen.' Remnantpaw begon te lachen bij de laatste woorden voordat ze zichzelf liet vallen op de grond. 'Zover onze positie dat toelaat.' Mauwde ze droogjes. 'Ik ben echt bang ooit zo'n dikke, luie kat te worden die enkel weet hoe planten werken.' Ze was opgegroeid met het idee dat ze Warrior zou worden, want de kans dat een kat tot Medicine Cat Apprentice werd benoemd was niet echt groot, zeker gezien het feit dat Waterpaw nog Apprentice was geweest van Rousebell. 'Had jij ooit verwacht.. om Medicine Cat Apprentice te worden?' De ander leek haar net als haar meer een Warrior mentaliteit te hebben. Misschien dat ze als ze geluk hadden elkaar konden steunen. Starclan wist dat ze het nodig had, een kat die haar begreep.
❅ |
| |
| |
| Onderwerp: Re: I fell asleep amid the flowers ma 14 jun 2021 - 21:45 | |
| We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past Remnantpaw was geen slechte kattin, zeker niet naar de katten die haar nodig hadden en andersom, tenzij ze het wel heel erg bont zouden maken. Warriors die bijvoorbeeld besloten te kunnen vechtten met wonden die nog moesten helen, of kittens die de en in kwamen terwijl ze veilig overal in het kamp mochten komen, behalve bij de planten. De planten waren van haar en haar mentor. Niet beschikbaar voor nieuwsgierige kittens die nog minder wisten. 'Oké, laten we dat maar doen dan.' Mauwde de grijs gestreepte Medicine Cat Apprentice zachtjes. Ze keek de ander niet aan, als ze dit wel had gedaan had ze de licht geamuseerde blik van Remnantpaw gezien. De vraag was of Shrimpnose het net zo amusant vond. Hoe dan ook, het was lang niet het ergste dat een ander haar had aangedaan, waardoor Remnantpaw het heen probleem vond om nog even rustig van het weer te genieten, zover dit met de overstroming kon. 'Nee nooit,' Mauwde de oudere Apprentice waardoor Remnantpaw haar kopje schuin hield. 'En jij?' De kleine kattin sloot haar ogen voordat ze had hoofd schudde. 'Nee, ik had het nooit verwacht. Het was ook dubbel.' Haar benoeming was een hele aparte geweest, geen feest zoals het normaal het geval was. Geen hoop, juist verdriet om een kater die ze waren kwijt geraakt.
❅ |
| |
| |
| Onderwerp: Re: I fell asleep amid the flowers ma 21 jun 2021 - 17:42 | |
| We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past Remnantpaw was blij om te zien dat de andere Apprentice haar niet verafschuwde. Ze had al voldoende kratten waar ze liever niet bij in de buurt kwam. Voornamelijk omdat ze niet bepaald het geduld had van een ervaren en doorgewinterde Medicine Cat. Ze had een vuur in zich brandden en hoewel het katten kon verwarmen en beschermen, kon het ook hun grootste vijand worden. 'Ik heb er nu wel vrede mee,' Remnantpaw knikte langzaam, voor sommige katten was het echt een droom en voor anderen was het een werkelijkheid waar nog veel aan gewerkt moest worden. 'Katten willen altijd wat ze niet kunnen hebben,' Mauwde ze zachtjes, zij wilde een leven vol trots, en hoewel ze trots was dat ze iets voor haar Clan kon betekenen was het nog steeds zo onwerkelijk en ongelooflijk dat ze gekozen was om een heilig pad te lopen. Ze was zelf niet bepaald heilig, zelfs al had ze een groots respect voor het verleden.
❅ |
| |
| |
| Onderwerp: Re: I fell asleep amid the flowers ma 21 jun 2021 - 21:48 | |
| We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past Remnantpaw keek de Riverclanner aan, ze snapten elkaar. Zaten allebei in hetzelfde schuitje en dat schepte een band. Opeens snapte ze waarom Medicine Cats en diens Apprentices zo aan elkaar gehecht leken te raken. Ze wisten wat het was om idioten in de Clan te hebben, om het woord van Starclan te verkondigen en iedereen te steunen die niemand anders had. 'Tja nou dat weet ik niet hoor,' sprak Mousepaw iets hooghartig, maar niet meteen gemeen terwijl ze op de grijze Thunderclanner af stapte. 'Maar to be honest...' De riverclanner grinnikte en gaf bijna identiek gekleurde kattin een speelse por tegen haar schouder aan. Niet super hard, maar zeker wel iets dat ze zou voelen. Remnantpaw grinnikte ook terwijl ze met haar staart zwiepte en speels haar tanden ontblootte. 'Dan wil ik geen kat meer zijn, vaarwel,' gespeelde paniek was in haar ogen te zien terwijl ze iets naar voren boog om de ander te pakken te krijgen. De ander plonste met zo'n snelheid in het water waardoor de kleine kattin meteen kletsnat was. 'Hey! Jij!' Riep ze vrolijk voordat ze probeerde de ander in het gezicht te raken met een plens water.
❅ |
| | | | Onderwerp: Re: I fell asleep amid the flowers | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |