| ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ | |
|
|
105
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ ma 12 maa 2012 - 20:50 | |
| Het geluid van een scheepsfluit klonk snerpend door de lucht heen en met een doffe klap kwam de boot tot stilstand bij een oud uitziende stijger. Golven klotsten tegen het houten framewerk van de boot aan terwijl een schipper schreeuwde. "We zijn aangemeerd!"
-Je katten kunnen nu aan boord of van boord!- |
|
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ ma 12 maa 2012 - 20:55 | |
| Spot| Kit| The Deck
Spot stond op de haven te wachten tot het schip aanmeerde. Intussen keek ze naar de voorbij zwemmende vissen. De vissen zwommen snel weg toen een groot schip aan kwam varen. De aanloopplank werd op het land gegooid. Spot rende eroverheen en kwam op een groot dek terecht. Ze wist totaal niet waar ze moets zijn. Spot begon te huilen. Waar moest ze nou naartoe? Ze ging zitten en bleef huilen. Iemand zou haar toch op moeten merken? Al snel kwam er een kat aanlopen, Spot hield op met huilen en keek met grote tranerige ogen naar de kat. |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ wo 14 maa 2012 - 18:09 | |
| Shimmer ~ Pirate ~ The Deck Shimmer was al een tijdje in de haven aan het zoeken naar een geschikt schip. Een paar dagen geleden was ze van een ander schip vertrokken omdat er veel ruzies waren en de sfeer slecht was, maar ze had nog geen geschikt schip gevonden. Ze had grote jachtschepen gezien, maar daar hield ze niet van, want de katten daarop waren vaak behoorlijk arrogant. Ze was ook heel wat kleine vissersbootjes tegengekomen, maar die waren zo krakkemikkig dat Shimmer bang was dat ze in een lichte storm al zouden vergaan, met haar erbij. Shimmer dook in elkaar toen een meeuw dicht over haar heen vloog en ze rilde bij het horen van zijn schorre schreeuw. Ze was nog steeds een beetje bang voor meeuwen, sinds ze als kleine kitten een keer door zo'n beest was gepakt. Gelukkig had hij haar weer laten vallen. De meeuwen konden haar nu niet veel meer doen, al was ze niet zo'n heel grote kat, maar van haar angst was ze nog niet af. Ze zag een schip aanmeren en meteen wist ze dat ze dit keer een goed schip had gevonden. Het was een groot houten schip, en ze zag dat er meer katten op waren, dus er was ook gezelschap. Ze trippelde over de loopplank omhoog en keek even rond. |
|
| |
Jinte 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ do 15 maa 2012 - 19:46 | |
| ||Lost||Sailor||The Deck||
met ingehouden adem keek Lost hoe het grote schip, voor hem groot dan, langzaam naar de kade begon te varen. Voorzichtig gingen zijn kleine pootjes achteruit, bang dat het schip hem zou overweldigen. Hij keek hoe de houten loopplank uitschoof, en met een spurt wilde hij erop gaan, maar twee katten waren hem voor. ij stopte even en keek hoe hun lijven weer verdwenen. Nu wat rustiger zetten hij zijn poten op het dek, en voelde zijn linkervoorpoot slap worden, en met moeite hees hij zich over de plank heen. Het viel hem direct op dat er al veel katten aan boord waren, en snorrend liep hij naar een klein groepje toe.''Hallo, Ik ben Lost, net aan boord,'' Sprak de kleine jonge kater, terwijl hij met zijn grijze staart zwaaide waar een glimmende bronzen armband aan vast zat. Zijn poot hing er levenloos bij. |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 16 maa 2012 - 18:14 | |
| Kyra - Pirate - The deck
Kyra ging kalmpjes zitten vlak voor de loopplank en keek geïnteresseerd naar de nieuwkomers. Een poes en een kater, en zelfs een kitten. ''Hallo, Ik ben Lost, net aan boord,'' Hoorde ze de jonge kater zeggen. Even bekeek ze de kater en keek toen weer terug naar de kitten. Ze wist niet waarom maar de kitten was aan het huilen. Ze zuchtte even en stond toen op. De arme kleine had vast geen idee waar ze was beland. Rustig trippelde ze op de kleine poes af. "Hallo, hoe heet jij?" |
|
| |
7
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 16 maa 2012 - 18:23 | |
| Spot| Kit| The deck
"Hallo, hoe heet jij?" vroeg een poes. "Spot." zei Spot verlegen terug. Spot stond op en legde haar hoofd tegen de poot van de poes. Ze mocht haar wel. "Hoe heet jij?" Haar kleine piepstem klonk zacht en warm. Spot begon te snorren, dit deed ze nooit zo snel. "Jij bent aardig." miauwde ze. Ze dacht dat de poes haar niet zou zien staan zoals veel andere katten in haar leven. |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 16 maa 2012 - 18:34 | |
"Spot." Miauwde ze. Ze stond op en legde haar kopje op Kyra's poot. Ze was vast alleen, het was best raar.. Welke moeder liet haar kitten nou in de steek? "Hoe heet jij?" Hoorde ze Spot piepen. "Kyra" Ondanks dat ze piepte, klonk het best lief. Kyra hoorde haar snorren en glimlachte. "Jij bent aardig." "Jij ook hoor" Miauwde ze zacht. Ze keek op en vroeg zich af waar de moeder van dit kleintje was. "Misschien kan je beter even gaan slapen? Je bent vast moe.." |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 16 maa 2012 - 19:57 | |
| Shimmer ~ Pirate ~ The Deck
Shimmer zag een eindje verderop een kitten en een poes zitten. Shimmer liep naar hen toe. 'Hoi.' zei ze zacht. Ze vroeg zich af of deze poes de moeder van de kitten was, maar om de een of andere reden dacht ze dat niet. |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 16 maa 2012 - 20:37 | |
Kyra zag vanuit haar ooghoek de nieuwe poes op hen aflopen. Ze draaide haar kop en bekeek de poes. 'Hoi.' Zei de poes zacht. "Hallo, ik ben Kyra. Weet jij wie de moeder is van dit kleintje?" |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ zo 25 maa 2012 - 14:58 | |
"Hallo, ik ben Kyra. Weet jij wie de moeder is van dit kleintje?" zei de poes die bij de kitten zat. Het was dus inderdaad niet de moeder van het kleintje. 'Nee, ik weet het niet.' Shimmer vroeg zich af of de moeder nog leefde, maar ze betwijfelde het. Een moeder zou haar kitten niet zomaar alleen laten. Shimmer ging naast de kitten zitten. 'Hoi.' zei ze vriendelijk tegen het kleine poesje. 'Hoe heet je? Ik ben Shimmer. Waar is je moeder?' |
|
| |
7
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ zo 25 maa 2012 - 17:35 | |
| Spot| Kit| The deck
Een vreemde poes ging naast haar zitten. "Hoi." Zei de poes vriendelijk. "Hoe heet je? Ik ben Shimmer. Waar is je moeder?" Spot keek naar de poes. "Spot." Zei ze alleen maar. Ze keek even om naar de zee, het schip was al vertrokken. "Ik weet het niet." Zei Spot daarna. Haar moeder moest hier ergens op het schip zijn, maar waar? "Hier ergens op het schip." |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ di 27 maa 2012 - 15:36 | |
De kitten zei dat ze Spot heette en keek even om, in de richting van de zee. "Ik weet het niet." antwoordde ze op Shimmers vraag. "Hier ergens op het schip." Hm, blijkbaar was de moeder er toch nog wel. 'Hoe ziet ze eruit?' vroeg ze. Als ze dat wist kon ze haar misschien vinden voor Spot. Alhoewel, de moeder zou wel weten dat Spot hier was. Dan zou ze zo wel terugkomen.
|
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ di 27 maa 2012 - 20:20 | |
'Nee, ik weet het niet.' Kyra keek weer naar Spot, het was wel zielig, zo'n kleintje alleen gelaten. 'Hoi.' Hoorde ze haar zeggen tegen Spot. 'Hoe heet je? Ik ben Shimmer. Waar is je moeder?' Vervolgde de poes die dus Shimmer heette. "Spot." "Ik weet het niet." "Hier ergens op het schip." Antwoorde Spot. 'Hoe ziet ze eruit?' Vroeg Shimmer toen. Kyra keek om zich heen en vroeg zich af wie de moeder kon zijn. Ze bekeek een paar katten die voorbij liepen en richtte haar aandacht weer op Spot's antwoord. |
|
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ di 27 maa 2012 - 20:25 | |
| Spot| Kit| The deck
'Hoe ziet ze eruit?' Vroeg Shimmer. Spot keek even rond. "Ze is geen lapjespoes. Mijn vader was een lapjeskater." Spot keek weer rond. "Ze zeiden dat mijn moeder hier op het schip zou zijn. Ik heb haar eigenlijk nog bijna nooit gezien. Het kan best zijn dat ze niet eens herinnert dat ik er ben." Snikte ze. Toen ze uitgesnikt was keek ze weer rond. Er kwam een vage herinnering in haar op toen ze naar Kyra keek. Waarom kreeg ze bij Kyra een vage herinnering en niet bij Shimmer of de andere poezen hier? |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ zo 1 apr 2012 - 20:51 | |
"Ze is geen lapjespoes. Mijn vader was een lapjeskater." zei Spot rondkijkend. "Ze zeiden dat mijn moeder hier op het schip zou zijn. Ik heb haar eigenlijk nog bijna nooit gezien. Het kan best zijn dat ze niet eens herinnert dat ik er ben." ze snikte. Shimmer keek de kitten medelijdend aan. 'Wie hebben dat gezegd?' vroeg ze aan haar. |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ zo 1 apr 2012 - 21:05 | |
"Ze is geen lapjespoes. Mijn vader was een lapjeskater." Spot keek weer rond. "Ze zeiden dat mijn moeder hier op het schip zou zijn. Ik heb haar eigenlijk nog bijna nooit gezien. Het kan best zijn dat ze niet eens herinnert dat ik er ben." Snikte ze. Kyra vond het erg zielig voor Spot, toen ze moest denken aan haar eigen nestje die zomaar verdween toen ze kort geboren waren. Al haar kittens waren weg, zelfs voordat ze hen een naam kon geven. Haar partner was ook al weg, het leek wel alsof hij ze had meegenomen. Ze had lang gezocht maar ze kon niemand vinden. Ze belande uiteindelijk op dit schip met het voornemen alles te vergeten wat er was gebeurt. Al zou ze er alles voor over hebben om haar verloren familie terug te vinden. Shimmer wekte haar uit haar gedachten, 'Wie hebben dat gezegd?'. Kyra zei zichzelf niet zo alleen aan haarzelf te denken en eerst dit lieve poesje te helpen. |
|
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ ma 2 apr 2012 - 16:46 | |
| Spot| Kit| The deck
Met grote ogen keek Spot nog steeds naar Kyra, er was iets bekends in haar... "Wie hebben dat gezegd?" Vroeg Shimmer tussendoor. "Hij..." Zei Spot afwezig. Ze dacht aan haar vader, hij had het hun verteld. Zij en haar broertje en zusje, want zij was de oudste. "Mijn vader heeft mijn broertje en zusje vermoord toen ze even niet wilde gehoorzamen." Spot rilde. "Ik heb kunnen vluchten..." Tranen vulde op in haar oogkassen. Waarom waren zij vermoord? Waarom zijzelf niet? |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ ma 2 apr 2012 - 17:31 | |
"Hij..." Zei Spot. Over wie zou ze het hebben, vroeg Kyra zich af. "Mijn vader heeft mijn broertje en zusje vermoord toen ze even niet wilde gehoorzamen." Dacht aan haar eigen kits, ze hoopte maar dat ze veilig waren. Haar partner gedroeg zich soms heel raar toen ze het over de kits hadden. Als ze hem ooit weer zou zien en hij had haar kits iets aangedaan, dan zou ze zo boos worden. "Ik heb kunnen vluchten..." Zei Spot. Tranen vulden haar ogen. Kyra zuchtte even. "Hoe heet jou vader?" Vroeg ze. |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ ma 2 apr 2012 - 17:36 | |
"Hij..." Zei Spot afwezig. "Mijn vader heeft mijn broertje en zusje vermoord toen ze even niet wilde gehoorzamen." Spot rilde. "Ik heb kunnen vluchten..." Shimmer had medelijden met de arme kitten. Wat voor een vader was dat nou weer? Welke vader zou zijn eigen kittens vermoorden? |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ ma 2 apr 2012 - 20:05 | |
| Spot| Kit| The deck
"Hoe heet jou vader?" Vroeg Kyra. "Ehm... Spotface." Antwoordde Spot daarop. Ze dacht aan zijn vachtpatroon. "Hij had het lapjespatroon die ik ook heb." Voegde ze er nog aan toe. Waarom stelde Kyra die vragen eigenlijk? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ | |
| |
|
| |
|