|
| ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ | |
| |
105
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 17 feb 2012 - 8:37 | |
| .: Silphy || The Deck :. Eventjes knikte Silphy kort naar Kyra, om duidelijk te maken dat ze het begrepen had. Ze prentte zich eventjes snel alle namen in. Jack Sparrow, Scrum, Kyra, het waren er zoveel. Vast nog wel meer. Naja, ze had de tijd nodig. Ze had sowieso de tijd nodig om te wennen aan deze nieuwe crew. Haar gedachtenstroom werd echter opnieuw verbroken door een poes die één van de andere katten uitbundig begon te begroeten, of tenminste, uitbundig in haar ogen. Een zacht kuchje ontsnapte uit haar mond, maar duidelijk genoeg om hoorbaar te zijn. "Het spijt me dat ik jullie zoete hereniging moet onderbreken," Miauwde ze kalmpjes terwijl ze van Jack naar de onbekende poes keek, om vervolgens met haar blik op de witte poes te blijven hangen. "Maar tenzij je interesse hebt je bij mijn crew te voegen, wil ik je verzoeken dit schip te verlaten," Haar stem was nu eerder scherp geworden. Honingzoete stemmetjes werkten haar op de zenuwen.
Sorry mensjes, ik heb niks tegen jullie ^^" Silphy is gewoon keihard.
|
| | | 15
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 17 feb 2012 - 11:59 | |
| Page :: The Deck :: Pirate
De helblauwe ogen van Page, wende zich af van die van de Captain die zich voorstelde als Silphy. Aparte naam, inderdaad. Ze liep langs haar heen en zei in het voorbij gaan: "Page is de naam" Toen ze naar de crew liep, nam ze plaats tussen twee willekeurige katten en krulde haar dunne staart om haar voorpoten. Haar blik had nu een soort mysterieuze uitstraling, wat voor haar normaal was. Met de bovenkant van haar pootje raakte ze het flesje aan dat om haar hals hing en ze trok met haar oortjes. Toen nog een nieuweling verscheen, bekeek ze het hele schouwspel en viel haar oog op de kat met een .. bandana? Nog steeds redelijk emotieloos, probeerde ze een randje verbazing weg te werken en de kater strak aan te staren. |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 17 feb 2012 - 12:21 | |
| Jack Sparrow || Pirate || The Deck Bij een bekende stem keerde hij zich om en keek naar de poes die het schip op stapte. Ze herkende hem, hij kende haar vaag. Oh ja, hij had haar eens ontmoet, maar dat was niets nieuws in zijn leven. Jack had contact gehad met vele poezenbeesten, om hen even snel weer te vergeten. Zijn leven was vrij van echte goede vriendschappen. Gezien hij iedereen kon verraden wanneer dat hem uitkwam. Snel dacht hij na, ze begroette hem, hij moest iets terugzeggen. Plots schoot hem iets te binnen, niet zeker of hij goed zat deed hij zijn mond open. 'Lang geleden, Shiny' zei hij snel. Geen idee hebbend dat zijn wilde gok nog in de buurt kwam ook. |
| | | Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 17 feb 2012 - 13:44 | |
| Guppy|Sailor|the deck
Een zwarte poes met gele ogen liep verlegen rond in de haven, ze had geen familie en was hier op zoek naar vissers die haar wel een visje wilden geven. Guppy keek naar een groot schip dat in de haven stond, ze had het nog nooit hier gezien. Hoewel ze niet van veranderingen hield, liep ze heel vorzichtig naar het schip toe, alsof het een gevaarlijk beest was. Toen ze de loopplank opliep rook ze de geur van katten, opeens werd ze minder bang voor het schip en besloot het schip verder te onderzoeken. De gouden munt om haar nek leek ineens veel zwaarder te worden toen ze het dek van het schip opstapte. Voor haar zag ze verschillende katten, sommige hadden bandana´s of halsbanden om, anderen hadden geen accesoires."Hier zou ik best wel bij willen horen..." mompelde ze tegen zichzelf en keek rond. Wie zou hier de baas zijn? vroeg ze zich af. |
| | | 105
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 17 feb 2012 - 14:09 | |
| .: Silphy || The Deck :. Koeltjes keek Silphy over het dek, wat een stel had ze hier verzameld... Dit zou nog wel wat worden, ze allemaal in het gareel krijgen. Voor het eerst sinds een paar dagen verlangde ze terug naar haar oude crew, maar nee, dat was niet mogelijk. Ze moest doorzetten of anders zou ze voortaan alleen moeten leven. Ze sloot haar ogen eventjes, eerst haar eigen gedachten weer op een rijtje krijgen. Maar een jonger katje kwam het dek op lopen, meteen richtte Silphy haar felle groene ogen op het katje, wachtende tot het iets ging zeggen. De zon begon al hoger aan de hemel te staan, het zou niet lang meer duren totdat het schip zou vertrekken.
Twee uur tot vertrek!
|
| | | 23
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 17 feb 2012 - 16:17 | |
| Scrum || Pirate || The Deck || "Show a Leg, Sailor!"
Scrum's ogen gleden over de rest van de katten die wilde aanmonsteren. Dear goddess of the sea, dat waren er aardig wat. Had dit schip soms enige reputatie of zo? Het was lang geleden sinds hij op een schip had gezeten, zijn vorige captain was met kat en muis ten onder gegaan op hun oude schip. Sindsdien leefde hij weer alleen. Met een zucht keken zijn zeegroene ogen in het rond. Hij had zo'n idee dat hij de jongste was hier, fijn. Oh, nee, wacht. Er kwam nog een jonger kattie aan, eens zien wat die moest hier. -- Maximo || Pirate || The Deck ||
Maximo moest zich inhouden om niet uit te vallen tegen de cap'n toen ze tegen hem in ging. Hij moest zich kalm houden, dat ging niet goed komen. Misschien moest hij in het vervolg gewoon kalm blijven, niet direct tegen de orders van de Cap'n ingaan en zorgen dat ze hem een beetje zou vertrouwen. Al ging dat lastig, hij had zo'n idee dat ze hem nu al minachten. Ja, sorry hoor. Hij zat gewoon liever in Davy Jones Locker dan op een schip met een vrouw aan het roer. Blah. |
| | | 113
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 17 feb 2012 - 17:07 | |
| Tirna/The Deck/ Pirate
Tirna trok zich niks van de wild kleurige kat, die een vervelende opmerking maakte. De Captain had hem al even onder handen, of eigenlijk, onder poten. De zwarte/witte poes bekeek de andere katten. En luisterde toen naar Silphy, daarna antwoordde ze vlug en duidelijk, ''Ik durf het aan en zal trouw blijven'' vertelde ze en was weer stil, ze was in een stille bui vandaag. Ze sloot haar ogen en voelde het schip lichtjes deinsden op de kleine golfje bij de haven. Mmmm. Ze liep naar de rand, sprong er op en keek in de verte. De hemel was mooi lichtblauw, maar twee wolken te zien. Het waaide wel wat en het leek meer te gaan waaien. Mmm, harder waaien, maar geen wolkje aan de lucht. Ze keek nog eens goed, maar overal zag ze geen wolken. Dat was dus harde wind, maar waarschijnlijk geen storm. Mooi, goed weer. Opeens merkte ze dat er nog een kat het schip opkwam, ze draaide zich om en keek naar de kat, oké. Ze dacht aan niet eens aan om de kat te begroeten en keek weer naar de zee, intussen kwamen allemaal katten aan boord. Ze hoorde de katten achter haar praten, maar trok zich er niks van aan. Opeens draaide ze zich om en sprong weer op The Deck. Ze zag nu weer wat nieuwe katten, zo te zien was dat jonge poesje daar, de verste nu. Tirna ging naar de groep toe en keek naar Silphy. ''Silphy, ik wil je niet storen, maar volgens mij is het een prima weertje. Een mooie wind-stand en geen storm te bekennen. Verder had ik niks'' zei ze. Het maakte haar niet echt uit hoe Silphy zal reageren.
Occ: Denk er aan dat Tirna veel eerder dan de meesten kan merken wat voor weer het wordt. |
| | | Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 17 feb 2012 - 17:15 | |
| Guppy|Sailor|the deck
Guppy kreeg het gevoel dat ze bekeken werd en keek nog een keer rond. Ze zag een zwarte kat met zeegroene ogen naar haar kijken. Ze liep naar hem toe en vroeg heel voorzichtig: "Ben jij hier de baas?" Ze hoopte maar dat ze het aan de goede kat had gevraagd en dat ze geen problemen zou krijgen. Haar gele oogjes glommen terwijl ze het schip nog een goed bekeek. Ze had wel eens gehoord van groepen katten die in de bossen leefden of in de woestijn, maar op een schip, dat had ze nooit verwacht. |
| | | 105
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 17 feb 2012 - 17:19 | |
| .: Silphy || The Deck :. Eventjes wierp Silphy een blik op de zeilen die langzaam omhoog getrokken worden. Gelukkig, ze gingen vertrekken. Ze had niet verwacht dat ze nog meer katten aankon mentaal op dit moment, want de meesten begonnen haar nu al te ergeren. Het was tijd om te vertrekken. De loopplank werd ook al binnen gehaald. "Je stoort me wel," Miauwde ze kortaf terug naar Tirna. Ze had het zelf ook wel kunnen zien aan de wolken, ze was immers al flink ervaren. Als katten echt dachten dat ze een streepje voor zouden krijgen omdat ze zogenaamd bijzonderder waren dan anderen zou ze dat vies tegen vallen. Ze keek nog eventjes naar de loopplank die opgehesen werd en hoe het schip zich langzaam los te maken van wal. Met een lenige sprong sprong ze op een aantal dozen. "Katers, poezen, welkom op mijn schip," Miauwde ze luid, "Stuk voor stuk zijn jullie op dit schip gekomen om deel te worden van mijn crew, maar denk maar niet dat dit een lui lekker leventje zal worden," Haar blik werd eventjes waarschuwend, "Ik zal veel van jullie verwachten, en ik hoop dat ik dan ook in jullie kan vertrouwen." Haar stem echode over het dek. "Iedereen slaapt in het ruim, hier kun je nesten maken van het hooi dat er ligt of op de jute zakken slapen. Er wordt van ons verwacht dat we het schip knaagdiervrij houden zover mogelijk. Om dit verblijf zo soepel mogelijk te halen is er een scheepscode opgesteld. Je zult niet moorden, mensen lastig vallen of al het voedsel voor jezelf houden. Kittens mogen niet het dek op en je dient naar mij te luisteren, verder is de machinekamer verboden terrein. Worden deze regels verbroken, mag je je tegen mij verantwoorden," Ze kneep haar ogen eventjes half dicht. Dat mocht duidelijk zijn.
|
| | | Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 17 feb 2012 - 17:24 | |
| Delaney || Pirate || The Deck
Jack leek even te twijfelen over wie zij nou precies was en dat deed haar lachen. Hij opende zijn mond 'Lang geleden, Shiny' zei hij snel. Bij die woorden grijnsde ze breed. "Je weet het nog. Het is niet langer meer Shiny eigenlijk. Delaney vanaf nu af aan." Even dacht ze terug aan de tijd toen hij nog captain was. Ze had sterk onder hem gediend en was trouw gebleven. Dus dit was een soort wederzien, perfect toch? Een zacht kuchje ontsnapte uit de mond van de nieuwe captain, maar duidelijk genoeg om hoorbaar te zijn. "Het spijt me dat ik jullie zoete hereniging moet onderbreken," Miauwde ze kalmpjes terwijl ze van Jack naar Delaney keek, om vervolgens met haar blik op de witte poes te blijven hangen. "Maar tenzij je interesse hebt je bij mijn crew te voegen, wil ik je verzoeken dit schip te verlaten," Haar stem was nu eerder scherp geworden. Meteen draaide ze haar kop om en keek bijna scherp de captain aan. "Wel degenlijk wil ik me bij jou aansluiten. Duidelijk toch?" Sprak ze zacht en kil. Nog even bleef ze haar strak aankijken maar glimlachte daarna koud en keerde haar hoofd weer om naar Jack om breed naar hem te lachen.
|
| | | Jûûl Und Irô 103
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 17 feb 2012 - 17:28 | |
| Mickey| Pirate |The Deck Wraak, wraak zal ze nemen op haar ouders. Ergens, ergens in de zee zouden ze zijn. Op het land, kon ook. De zwarte poes opende haar ogen en met een luide geeuw stond ze op. Haar oortjes trokken even wat naar voren. Ze strekte haar poten en kwam op het dek. Met een soepele sprong, sprong ze op de rand van het schip. Het was erg riskant, dat wist ze wel. Maar dat boeide haar niks. AAL het moest gebeuren gebeurde het toch wel. Het schip zou bijna vertrekken. Af en toen schommelde het wat heen en weer. Ze sloot haar ogen. Vandaag, was de dag. "Katers, poezen, welkom op mijn schip," Klonk het. Mickey draaide zich om, en trippelde naar Silphy. "Stuk voor stuk zijn jullie op dit schip gekomen om deel te worden van mijn crew, maar denk maar niet dat dit een lui lekker leventje zal worden," Haar blik werd eventjes waarschuwend, "Ik zal veel van jullie verwachten, en ik hoop dat ik dan ook in jullie kan vertrouwen." Mickey knikte, terwijl ze haar heldere ogen op haar Captain gericht hield. Even prikkelde ze zilveren ring door haar oor. Maar dat negeerde ze. "Iedereen slaapt in het ruim, hier kun je nesten maken van het hooi dat er ligt of op de jute zakken slapen. Er wordt van ons verwacht dat we het schip knaagdiervrij houden zover mogelijk. Om dit verblijf zo soepel mogelijk te halen is er een scheepscode opgesteld. Je zult niet moorden, mensen lastig vallen of al het voedsel voor jezelf houden. Kittens mogen niet het dek op en je dient naar mij te luisteren, verder is de machinekamer verboden terrein. Worden deze regels verbroken, mag je je tegen mij verantwoorden," Mickey knikte opnieuw, zoveel regels, ze zal het wel onthouden. Even gierde de wind door haar vacht. Haar pootjes gingen richting het ruim, ze zal alvast een plekje zoeken. Onderweg kruiste een bruine muis haar pad. Ze dook in elkaar, elk spiertje in haar lichaam geconcentreerd. Toen het diertje verder liep, sprong ze, ze beet het diertje in de slagader, en bracht het naar het dek. 'Alstubliefd, Silphy.' Miauwde ze met een buiginkje van haar kop. |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 17 feb 2012 - 17:32 | |
| Jack Sparrow || Pirate || The Deck In de roos! De naam had hij goed. 'I see' sprak hij op een zachte toon toen ze hem adresseerde dat haar naam vanaf nu Delaney zou zijn. Namen, het maakte hem niets uit, als ze hem maar Jack Sparrow bleven noemen. Mooier nog met een Cap'n ervoor. Stilletjes luisterde hij naar de uitleg van zijn nieuwe Captain. Nee, Jack zou haar orders moeten volgen, anders kwam er nooit iets van. Met een knik van zijn kop maakte hij duidelijk dat hij alles gehoord had wat ze zei. Hoewel hij niet kon beloven dat de regels niet af en toe gebroken zouden worden, door hem natuurlijk. De bedeltjes rond zijn staart rinkelde even toen hij er een kleine zwiep mee gaf. Het was klaar, het schip voer uit en hij was deel van de crew. |
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 17 feb 2012 - 17:40 | |
| Kyra - Pirate - The deck
Kyra keek op toen de loopplank binnen werd gehaald. Na zich voorgesteld te hebben had ze niks meer gezegd. Niet dat dat nodig was, ze was immers niet zo spraakzaam. Ze keek naar de lucht en kreeg steeds meer in om te gaan varen. Ze hoopte wel dat ze mocht blijven, ze had namelijk niet veel wat ze deze groep kon bieden behalve jagen. En ze wist wat ze moest doen tegen sommige ziektes, al wist vast elke kat dat. Vanuit haar ooghoek zag ze de Captain op een stapel dozen springen. "Katers, poezen, welkom op mijn schip," Miauwde ze. "Stuk voor stuk zijn jullie op dit schip gekomen om deel te worden van mijn crew, maar denk maar niet dat dit een lui lekker leventje zal worden," Gelukkig niet nee dacht ze, met een glimlach op haar gezicht. "Ik zal veel van jullie verwachten, en ik hoop dat ik dan ook in jullie kan vertrouwen." "Iedereen slaapt in het ruim, hier kun je nesten maken van het hooi dat er ligt of op de jute zakken slapen. Er wordt van ons verwacht dat we het schip knaagdiervrij houden zover mogelijk. Om dit verblijf zo soepel mogelijk te halen is er een scheepscode opgesteld. Je zult niet moorden, mensen lastig vallen of al het voedsel voor jezelf houden. Kittens mogen niet het dek op en je dient naar mij te luisteren, verder is de machinekamer verboden terrein. Worden deze regels verbroken, mag je je tegen mij verantwoorden," Waarom zou ze mensen aanvallen, mensen hadden haar nog nooit pijn gedaan. Behalve die kapitein van haar vorige schip, die had haar letterlijk van boord geschopt. |
| | | 15
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ vr 17 feb 2012 - 18:22 | |
| Page // Pirate // The Deck
Page trok met haar sneeuwwitte oortjes toen de loopplank werd opgehaald, en de Silphy op een paar dozen sprong. Ze draaide haar kop in haar richting en luisterde naar haar toespraak. Het klonk duidelijk, muizen vangen, orders opvolgen, klaar. Met een zwiep van haar witte staart bevestigde ze het en duwde zich overeind. Haar helblauwe ogen bestudeerde de mannen die aan het werk waren. Ze leken geen aandacht te besteden aan het groepje katten. Page draaide haar kop om en liep richting een zilvergrijze poes, ze nam plaats naast haar en miauwde, gewoon om een gesprek aan te knopen: "Is dit je eerste rit op een schip?" |
| | | 105
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ za 18 feb 2012 - 11:22 | |
| .: Silphy || The Deck :. "Wel degenlijk wil ik me bij jou aansluiten. Duidelijk toch?" Siste een stem, zacht en koud. Meteen draaide Silphy haar kop om, met vernauwde ogen naar de spreker kijkende. Maar in tegenstelling tot een persoonlijke belediging uit te spreken, ging ze het deze keer anders aanpakken. "In deze drie dagen dat we op zee zitten, ga ik jullie allemaal in de gaten houden en zo kijken of jullie deel uit kunnen maken van mijn crew, dat betekend dus," Ze keek Delaney eventjes even kil aan als zij zelf net gesproken had, "Dat sommige katten aan het eind van deze drie dagen misschien wel weer aan wal staan," Ze richtte haar kop eventjes hemelwaarts en sprak vervolgens verder, "We hebben hier niks aan lanterfanteraars of katten die niet te vertrouwen zijn, we eisen hier efficiëntie." Ze liet haar blik eventjes over de katten glijden, en sprong daarna weer kalmpjes van de dozen af, haar woorden mochten duidelijk zijn.
|
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ za 18 feb 2012 - 11:57 | |
Kyra draaide haar kop richting de poes die naast haar kwam zitten. Ze bekeek de poes met haar hagelwitte vacht en felblauwe ogen. "Is dit je eerste rit op een schip?" Miauwde de witte poes. Kyra keek weer voor zich uit en miauwde; "Nee, ik woonde vroeger ook op een schip." Ze zweeg even en vervolgde toen zachtjes. "En... Is dit jouw eerste keer op een schip?"
(Srry heel kort, maar kheb geen inspiratie =[ ) |
| | | 105
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ zo 19 feb 2012 - 10:00 | |
| .: Silphy || The Deck :. Ondertussen was het land al uit haar zicht verdwenen, en een opgeluchte zucht ontsnapte haar eventjes. Eindelijk, ze waren op zee. Een veilig gevoel overspoelde haar terwijl ze erover nadacht. Daarna kwam ze weer terug in haar concentratie. "Ik hoop dat alles duidelijk is, you are all dismissed," Miauwde ze kalmpjes, om aan te geven dat ze klaar was met praten. Voor haar part mochten ze nu het schip wel gaan verkennen. Met een lenige sprong, sprong ze van de dozen af en landde ze met een zacht plofje op de grond.
|
| | | 15
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ zo 19 feb 2012 - 16:40 | |
| Page // Pirate // The Deck
Toen er een antwoord kwam van de poes, Kyra, knikte ze eventjes kort en trok met haar oren. "Eveneens, nee" Beantwoordde ze haar vraag. Meer kon ze er niet over zeggen, meer ging ze er ook niet over zeggen. Ze durfde haar talisman er om te verwedden dat ze het nog druk ging krijgen aangezien het ooit andersom was geweest. Ze keek in Silphy's richting toen die nog een order blafte, ja ja, ze gingen al. Page duwde zich overeind en knikte naar Kyra. "Zin om mee te gaan om het schip te verkennen?" Al wist ze bijna zeker dat een schip er uit zag zoals alle andere, van hout. |
| | | 19
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ zo 19 feb 2012 - 17:16 | |
"Eveneens, nee" Reageerde de witte poes. Meer zei ze er niks van, niet dat Kyra dat wat aanging. Ze vertelde zelf ook niks van haar verleden en dat was ze ook niet van plan, waarom zou ze? Ze keek op toen Silphy nog iets miauwde. Ze had niet gehoord wat, hopelijk niks belangrijk. Ze wou niet meer weg, ze had nu een nieuw schip gevonden om op te wonen. En het land vond ze niks, al die tijd dat ze op het land woonde verlangde ze naar het varen. Ze had veel katten ontmoet die een hekel hadden aan water. Deels snapte ze dat, maar deels ook niet. In het water vallen was natuurlijk erg, maar als je dat niet probeert te doen, is water toch niet zo erg? Page stond op en Kyra draaide haar kop richting haar. "Zin om mee te gaan om het schip te verkennen?" Ze stond op en zei; "Tuurlijk, laten we gaan." |
| | | 433
| |
| Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ zo 19 feb 2012 - 18:42 | |
| Page // Pirate // Het ruim
Toen Page er zeker van was dat Kyra volgde, ging ze op hetzelfde tempo als zij richting een deur die open stond. Ze daalde helemaal tot ze in een grote ruimte kwam, met kratten, dozen, jutte zakken, stro.. Whot? Dit moest het ruim zijn. Stelde Page geluidloos vast. Haar witte staart ging even heen en weer toen ze duidelijk een muis weg zag schieten. Ze had wel beter geslapen dan hier, maar toch gaf het haar een soort .. thuis gevoel? "Cozy" Grapte ze droogjes zonder humor in haar stem. Page was het soort kat, dat niet wist wanneer iemand een grap maakte, of wanneer het de tijd was om eentje zelf te verzinnen. |
| | | | Onderwerp: Re: ☸ Cats of the Seven Seas ☸ RPG topic ☸ | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |