|
| 125
| |
| Onderwerp: I feel sick za 10 apr 2021 - 22:55 | |
| Ze was al een tijdje al niet lekker en na een halve maan bemerkte ze wel dat haar buik wat gezwollener werd, maar ze wilde nu eindelijk wel eens weten waar dat rare gevoel vandaan kwam dat ze soms in haar buik voelde. Whitepool was lusteloos al probeerde ze wel mee te komen met de patrols en de het jagen, maar ze miste steeds vaker de prooi of had helemaal geen fut om vroeg op te staan of het kwam zelfs al vaker voor dat ze helemaal de kracht niet had om op te staan om de andere dan het kamp uit te volgen. Maar White dwong zichzelf om juist dan een tandje bij te zetten al liep ze vaak ver achterop. Nu was ze het geklaag zat en dwong zichzelf op te staan. Het gevoel hebbende dat ze water als poten had dan dat ze haar eigen stevige poten had zwabberde de witte poes tussen de nesten van de andere krijgers door. Hier en daar wekte ze een kat als ze bijna haar balans verloor voor dan op hun poot, oor of staart te trappen. Wel exuceerde ze zich en perste zich door het gat naar buiten. Daar bleef Whitepool even staan om uit te hijgen, nou ja eerder uit zitten hijgen. Toen ze weer op adem was gekomen werkte ze haar achterwerk weer omhoog en slingerde opnieuw alsof ze heel veel gefermenteerde jeneverbessen had gegeten. White letten niet op hoe de katten naar haar keken die haar zo zagen. Maar haar doel was simpel. De witte krijger wilde nu eindelijk eens weten of er echt iets mis was met haar of dat het weer over zou gaan? Half om half op wiebelende poten kwam Whitepool de varentunnel uit op een klein grasveldje. Daar ging ze weer zitten en sloeg haar staart even rond haar poten. 'Rousebell? Remnantpaw? Is een van jullie hier?' vroeg ze nog half hijgend en sloeg haar oren naar achteren wat had ze toch? Ze had een soort van gerommel in haar buik en toch maakte het geen geluid. Ook nu voelde ze weer iets verschuiven in haar buik. Haar twee gekleurde ogen schoten even heen en weer, maar ze wilde er niet aan denken dat het te maken zou hebben met haar vrije tijds verdrijf voor een poos terug. Iets waar ze niet geheel trots op was, maar ook niet tegen haar clan wilde of zou kunnen vertellen. @Rousebell , @Remnantpaw |
| | | Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: I feel sick zo 11 apr 2021 - 16:22 | |
| In het verre achtereind van de den liet Rousebell haar apprentice nogmaals over de namen van de verschillende kruiden gaan. Het was handig om te weten wat, wat was voor je er daadwerkelijk mee ging werken. Herhaling om dit te controleren was belangrijk om soms te doen. Net op het moment dat ze een volgende plant aan wilde wijzen voor Remnantpaw om te benamen, klonk er een stem door de den. 'Rousebell? Remnantpaw? Is een van jullie hier?' klonk de stem van een kattin op een wat hijgende toon. De zilvertabby wenkte haar apprentice mee te komen terwijl ze naar het grotere deel van de den liep. Whitepool zat daar op hun te wachten. "Hallo Whitepool, wat is er aan de poot?" begroette ze de nog jonge warrior. Zodra Remnantpaw zich bij hen had gevoegd, fluisterde Rousebell wat in de oor van haar apprentice. "Jij mag uitzoeken wat er met Whitepool is. Ik corrigeer wel als je een fout maakt. Maak je geen zorgen, succes", fluisterde ze met een knipoog naar de grijze kattin.
|
| | | Butter 874 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I feel sick ma 12 apr 2021 - 15:51 | |
| We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past Remnantpaw hield haar focus op haar mentor terwijl deze haar over de namen van de planten liet gaan die op dit moment nog aanwezig waren. Het was altijd de vraag of ze met voldoende Leafbare door zouden komen maar tot nu toe leek Rousebell nog niet zoveel zorgen te dragen. Haar amberkleurige ogen gleden naar de volgende plant die haar mentor waarschijnlijk aan zou wijzen terwijl ze de naam zocht, dit was een van de wat lastigere, zeker omdat het wat meer leek op andere planten en ze echt op de details moest letten. Voordat ze echter haar gedachten uit kon spreken en een gokje kon wagen, klonk er een stem door de den heen. 'Rousebell? Remnantpaw? Is een van jullie hier?' De jonge grijze kattin keek vragend naar de zilveren gestreepte kattin terwijl ze diep in ademde. Ze had nog niet zoveel katten verzorgd, al nam ze de kennis redelijk goed in zich op. Ze werd enkel door haar Mentor mee gewerkt, al draaide ze zich eerst kort om, om een van de planten wat beter op te ruimen, zodat het langer goed bleef. Immers wilde ze niet de hele kruidenstapel over hoop halen. Het was Whitepool die op hen aan het wachtten was waardoor de jonge kattin haar fronsend in zich op nam, ze rook in ieder geval geen bloed, wat zeker een prettig idee was. Het betekende dat er niet ineens een kat neer zou storten door bloedverlies. De hijgende toon was echter minder prettig, het gaf aan dat er ook wat anders kon zijn waardoor de grijze kattin langzaam met haar staart zwiepte. 'Hallo Whitepool, wat is er aan de poot?' Vroeg haar mentor terwijl Remnantpaw haar staart langs die van Rousebell liet glijden, een stille vraag om hulp en uitleg. De zachte stem van haar mentor in haar oortje deed haar kort met haar snorharen trekken. 'Jij mag uitzoeken wat er met Whitepool is. Ik corrigeer wel als je een fout maakt. Maak je geen zorgen, succes,' haar mentor vertrouwde er op dat ze de kattin in ieder geval geen kwaad zou doen en haar ervaring met Tallfright deed haar ook haar schouders rechten. Ze gaf Whitepool eerst de kans om haar Mentor te antwoorden voordat ze zelf zou spreken. De vragende blik in haar ogen was echter warm, zoals ze enkel voor een Clangenoot kon zijn.
❅ |
| | | 125
| |
| Onderwerp: Re: I feel sick do 6 mei 2021 - 0:06 | |
| Het duurde niet lang voor zowel Rousebell als Remnantpaw aan kwamen gelopen. Starclan zij dank waren ze hier en niet buiten het kamp. Een lichte zucht van verlichting ontglipte de witte poes an luisterde ze wel naar de vraag van Rousebell die zich later naar haar leerling keerde en iets toe fluisterde. 'Ik voel me de laatste tijd suf, moe en als ik verder dan 10 stappen zet lijken mijn poten wel van blubber te zijn.' miauwde Whitepool. Ze deed zich veel liever stoerder en groter voor dan ze waarschijnlijk was, maar zich zo zwak en zielig voelen was iets dat haar erg tegen haar vacht instreek. Maar bij Medicijn katten kon je maar beter eerlijk zijn net als tegenover de rest van de clan. 'Smorgens ben ik zo duizelig en misselijk dat alleen de gedachten aan prooi e de keel al uit hangt. Plus dat ik geen patrols kan mee lopen omdat ik anders te ver achter blijf.' voegde de vermoeide Warrior er aan toe. Maar ondanks dat ze zo weinig voedsel binnen kon houden voelde ze wel wat spanning op haar eigen buik komen. Zou er iets mis zijn met haar maag of darmstelsel? |
| | | Butter 874 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I feel sick zo 9 mei 2021 - 18:38 | |
| We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past Remnantpaw bleef in de buurt van Rousebell staan, ligt steunende op haar mentor maar ook duidelijk alert. De grijze kattin wist dat haar mentor haar niet aan het lot over zou laten maar dat maakte het niet minder spannend om zelf uit te zoeken wat er met Whitepool mis was. 'Ik voel me de laatste tijd suf, moe en als ik verder dan 10 stappen zet lijken mijn poten wel van blubber te zijn.' Mauwde de witte kattin waardoor de jonge Medicine Cat Apprentice haar kop schuin hield, nadenkend en aandachtig. Had ze een ziekte onder de leden, of zat er wat anders achter? 'Smorgens ben ik zo duizelig en misselijk dat alleen de gedachten aan prooi e de keel al uit hangt. Plus dat ik geen patrols kan mee lopen omdat ik anders te ver achter blijf.' De kleine Apprentice stapte voorzichtig naar voren toe terwijl ze diep in ademde, het leek haar niet dat de ander echt ziek was, ze had geen droge keel, geen hoofdpijn. Misschien dat de Warrior juist heugelijk nieuws te wachtten stond, aan de andere kant kon ze natuurlijk niet te snel conclusies trekken. 'Eh... Wil je.. wil je alsjeblieft even op je flank gaan liggen?' Dan kon ze voelen of er iets met de buik was, of de kattin pijn had daar of gevoelig was, en heel misschien. Als bleek dat de ander drachtig was zou ze de kittens al kunnen voelen. Mits ze ver genoeg in de zwangerschap was en dit ook echt de reden was dat Whitepool bij hen was gekomen.
❅ |
| | | 125
| |
| Onderwerp: Re: I feel sick ma 10 mei 2021 - 20:45 | |
| Haar voorpoten waren langzaam aan, aan het rillen gegaan. De witte poes had zowiezo al willen gaan liggen, maar dan moest ze wel uit kijken met hoe ze wilde gaan liggen. Het duurde even voor Whitepool de juiste manier gevonden had om goed op haar flank te gaan liggen. Ze had de laatste paar dagen wel wat voelen bewegen, maar had dat niet meer dan afgedaan aan bewegingen van darmen. Toen White eenmaal lag kon je beter zien dat ze niet zo slank meer was dan dat de witte Warrior oorspronkelijk zijn zou. Ook haar tepels waren nog net niet zichtbaar. Maar ze had zelf wel gemerkt dat het vreemd aan voelde. Niet dat ze er echt aandacht aan geschonken had gehad. Ze had enkel haar plichten willen vervullen. 'Kun je er zo goed bij Remnantpaw?' vroeg Whitepool en ze probeerde haar gekleurde ogen op de leerling medicijnkat te houden, maar ook die inspanning werd haar al snel te veel waardoor ze haar kop maar op haar voorpoten legde. Wat zou ze vinden? |
| | | Butter 874 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I feel sick di 11 mei 2021 - 19:43 | |
| We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past De jonge Medicine Cat Apprentice stapte voorzichtig op de witte kattin af toen deze eindelijk een manier had gevonden om op haar zij te gaan liggen. Het was duidelijk dat de Warrior niet zo slank als normaal was, zeker voor het oog van een Medicine Cat Apprentice, deze leerden namelijk goed te kijken naar hun Clangenoten. 'Kun je er zo goed bij Remnantpaw?' Remnantpaw knikte voordat ze een zacht instemmend geluidje maakte. Een kleine glimlach verscheen op het gezicht van de jonge, grijze kattin terwijl ze voorzichtig met haar poot op de buik van Whitepool drukte. Ze evoelde iets dat bijna niet kon missen. Zeker toen ze haar poot goed over de buik van de kattin bewoog. Al was ze eniet in staat om te voelen hoeveel kittens de ander zou krijgen. 'Ik..ik eh... Denk dat je zwanger bent....' Mauwde ze een tikkeltje onhandig voordat ze vrolijk snorde. Het was altijd goed, nieuwe kittens. Kittens die hun Clangenoten zouden doen smelten, en die net zoals de rest van de Clan ooit bij zouden dragen aan hun Clan. Als Warriors of misschien zelfs een hoge rang. Dat was altijd de vraag. 'Gefeliciteerd. Ik weet enkel niet hoeveel kittens het zijn.' Bij de laatste woorden draaide ze zich even om naar haar mentor. Soms was het gewoon lastig om te voelen. Daarnaast had ze niet de nodige ervaring om dit met zekerheid te kunnen zeggen.
❅ |
| | | 125
| |
| Onderwerp: Re: I feel sick di 11 mei 2021 - 21:05 | |
| Toen ze eenmaal lag kwam Remnantpaw voorzichtig dichterbij en onderzocht haar buik nadat ze geknikt had op haar vraag. Er ging een vreemde tinteling door haar lichaam heen terwijl de leerling medicijnkat haar zo bevoelde. Even leek het alsof ze op een bobbel in haar lijf stoten, misschien was dat wel de boosdoener van hoe ze zich voelde? Haar volgende woorden schokte Whitepool toch wel even. Zou ze zwanger kunnen zijn? Hoewel Remnantpaw het een beetje onhandig naar buiten had gebracht tilde ze haar kop op om de blauw/grijze leerling aan te kijken. Goed ze had wel met verschillende katers een avontuurtje gehad, maar White had niet verder gedacht dan gewoon lol te hebben. De witte krijger kon soms best flirterig zijn zeker als de kater knap was, maar van kitten had ze zins de zelf leerling was geworden niets moeten hebben. Ze had zelfs de kittens van Mistynose de leerlingen den uit gejaagd omdat ze haar in haar slaap gestoord hadden. Maar wat haar moeder betreft had ze nooit echt veel aangehad... Whitepool werd uit haar gedachten getrokken door de woorden van Remnant. 'Weet je het zeker?' ze klonk nog steeds wat geschrokken, maar ook een tikkeltje benauwd. Ze had willen groeien in haar ervaringen als krijger en nu zou ze dat de komende tijd wel (letterlijk) op haar buik kunnen schrijven. Maar ze kon er verder niets meer aan doen dan groot brengen en het kitten zien opgroeien tot het wat het geslacht ook mocht zijn ooit krijger zou mogen worden en misschien wel meer maar dat was nog te ver vooruit kijken in de toekomst. Iets dat ze eigenlijk voor niemand meer gedaan had dan voor zichzelf. Whitepool schudden met haar kop. Ze had geen panter om de last voor het grootbrengen te zorgen buiten dat alle queens de last van de kittens wel droegen, maar White zou niet eens weten wie de vader van deze kittens zou zijn steker nog wat als het van een kater van buiten de clan zou zijn dan zouden ze half clan zijn en eigenlijk wel de grootste schande die ze de Donderclan kon toe brengen. Nog diep geschokt meer door het laatste feit dan dat ze zwanger was liet ze haar kop weer op haar poten zakken. Hoe moest ze dit aanpakken? |
| | | Butter 874 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I feel sick wo 12 mei 2021 - 13:33 | |
| We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past Het leek erop dat Whitepool dit niet verwacht had. Remnantpaw was zelf nog wat te jong om te begrijpen hoe kittens ontstonden, waarschijnlijk moest iemand het haar ooit uitleggen maar voor nu was het voldoende om te weten dat de ander in verwachting was en kittens zou krijgen. Dat de witte kattin zoveel katers had die de vader konden zijn van haar kittens, dat was iets waar de jonge grijze kattin zich nog niet bewust van was. Ze wist enkel dat kittens vaak met open poten ontvangen werden, ze waren de toekomst en bijna iedereen hield er wel van om met de onschuldige, dikwijls drukke, wezens om te gaan. 'Weet je het zeker?' Klonk er ietwat geschrokken en benauwd waardoor Remnantpaw knikte. 'Zo zeker als ik een grijze vacht heb,' Mauwde ze zachtjes terwijl haar blik naar de tweekleurige ogen vand e witte kattin gleed. 'Ik denk dat het goed is als je nu naar de Nursery vertrekt. Zeker gezien je duidelijk al een poosje drachtig bent. Je staat niet alleen.' Het klonk wat onhandig maar nog steeds oprecht. Zelfs als Whitepool zich alleen voelde, zolang ze maar om hulp vroeg zou het gegeven worden. Dat was een feit, ze waren een Clan. Geen van allen stond geheel alleen.
❅ |
| | | 125
| |
| Onderwerp: Re: I feel sick wo 12 mei 2021 - 21:35 | |
| Ze begon langzaam van de eerste schrik te bekomen. Whitepool had zich liever niet zo zwak gevoeld om de leerling medicijnkat boos van repliek te willen geven, maar daar had ze nu de kracht niet voor. Net zoals het waarschijnlijk geen enkel nut zou hebben. De witte poes zag hoe Remnantpaw reageerde en ze slikte even moeilijk. Was ze al klaar om kittens te schenken aan de clan? Het gevoel dat ze nu had zei van niet, maar als ze dit eerder door had gehad was er misschien nog wat aan te doen geweest... Al zou het misschien een nog ergere schande zijn dan de mogelijkheid dat de vader van haar ongeboren kittens misschien geen eens uit de donderclan zou komen. Het voorstel om zich bij de andere queens in de kraamkamer te gaan voegen stond haar net zo min aan als dat ze zelf straks nog zou bevallen. Ze kon niets anders doen dan instemmend reageren al klonk ze nog niet overtuigd, maar Whitepool drukte zich toch op. Hoewel het nog wat wankel ging, maar de witte queen stond toch uit eindelijk al dan niet erg stevig op haar poten. Ze voelde zich zo slap als een blad dat niet genoeg water had gekregen. 'Goed dan ga ik maar.' miauwde ze en deed er wat langer over om te draaien voor ze van het grasveldje naar de varentunnel liep. White knipperde nog even een paar keer met haar ogen voor ze er wat meer vaart achter zetten. Ze wilde zich niet al te lang op haar poten houden dan nodig was, maar echt rennen zat er niet in, wel liep de witte poes wat sneller dan dat ze naar de medicijnden toe gekomen was. Ondanks de rust was het toch nog een hele trip tot Whitepool daar zou komen. |
| | | | Onderwerp: Re: I feel sick | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |