[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[RPG] Blue Moon Horses

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 maa 2012 - 10:28

Dotpaw schreef:
Dotpaw schreef:
Oh my Freaking god o.o
It's so Damn beatiful <33
Ik ben echt zowat sprakeloos ._.
Wie heeft de gebieds plaatjes gedaan?
Ik moet weten welk effect dat is o.o

Ik ga me er alleen niet aanmelden, aangezien het me nooit lukt het actief te houden ;-;

??

Ik heb me er trouwens aangemeld als, Surprise Surprise, Joos :3

Maaike heeft die plaatjes gedaan ^^

[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 maa 2012 - 14:20

T is niet echt een speciaal effect Dot. Heb gewoon wat gekloot met overlays, levels en curves. xD

What do you wish for at night?

Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 mei 2012 - 23:02

[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Wazbeer
Mensen BMH heeft over de 100 leden, en dat betekend niet accounts, maar personen! Dus neem gerust een kijkje. Daarbij is er nu een hele gave wedstrijd bezig, waar iedereen aan mee kan doen.

I would be really happy if some of you would join. ^^ Maar bedenk wel dat je het alleen moet doen als je de site leuk vind, want inactieve leden zitten ze natuurlijk ook niet op te wachten.

Other:
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 mei 2012 - 17:49

Jup, ga me opgeven xD En jouw puntjes geven Smile Awesome dat het zulke actie heeft <3

[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 D2o

Thanks peepz c:
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jun 2012 - 18:03

Ik ga me óóit een keer registreren, maar, ik weet nog niet wanneer. Als iemand me er even doorhelpt, okee. Maar ik vind het altijd heel moeilijk om te beginnen ensoo >(
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jun 2012 - 18:12

Ik wil je graag helpen Very Happy

[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 D2o

Thanks peepz c:
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 12:37

Er zijn in totaal 16647 berichten geplaatst
We hebben 149 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Bluemoon

Er is momenteel een wedstrijd bezig om reclame te maken. De personen die de meeste mensen op BMH krijgen zullen geweldig mooie manips cadeau krijgen van bekende artiesten op BMH. (Wil je mij helpen, meld dan even dat WazBeer je naar BMH heeft verwezen). Zelf kan je ook nog mee doen, want de wedstrijd eindigt past 20 juli.

Even alle nieuwe toevoegingen op een rijtje:

• Een nieuwe lay-out

• Twee nieuwe gebieden: Seheron en Vyrantium

• Een updatetabel boven het forum, zodat jullie altijd op de hoogte zijn van gebeurtenissen op de site

• Een Chatbox

• Een volledige gerenoveerde portal, met een nieuwe stijl en allemaal nieuwe extra's; zoals de 'Quick links' tabel en een trailer gemaakt door Perfectperfection

• BMH heeft nu een deviantart group en youtube kanaal

• Met dank aan madeinspace; prachtige nieuwe pagina's waarop de gebieden en kuddes stuk voor stuk staan uitgewerkt

Daarbij hebben we de 5e blauwe maan alweer overleefd, hoewel niet iedereen er ongeschonden vanaf is gekomen. Het schimmenteam is uitgebreid met drie nieuwe leden; Zircon, Aleera en Mitch.

Nog geen lid? Neem dan snel een kijkje!
Blue Moon Horses

Other:

Laatst aangepast door Fireheart op ma 11 jun 2012 - 16:23; in totaal 1 keer bewerkt
Lilythorn
Member
Maartje
390

CAT'S PROFILE
Lilythorn
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 15:40

Ik ben zoooo verliefd op de nieuwe lay-out <33
als er nu geen stromen mensen gaan komen weet ik het niet meer.

Lilythorn ~ Frostpaw. ~ Case ~ Brambleberry ~ Rosescent
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 2yke6tk
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Serah_and_snow_stamp_by_xselfdestructive-d2yo9h6[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Farrons_stamp_by_pikaripeaches-d3irdk9 [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 E58b359ffeac80c699197a1b34be7a98-d4kb26p [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Noel_serah_by_spirasen-d4jcv40
Frostclaw
Member
Mushroom C:
462

CAT'S PROFILE
Frostclaw
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 jun 2012 - 12:00

I love de nieuwe lay-out ook!

En hoe graag ik ook zou willen aanmelden, ik ga het niet doen. Puur omdat ik nu al lid ben op heel veel sites en ik ze niet inactief wil maken.

Maar als ik ooit eens een plaatsje zou vinden, zou ik me hier zeker aanmelden!

[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 34hgso9
Let the happyness shine. Forget the terrible past.
Because the world that excist now, is the future.
You will shine as a star as long as you are yourself.

They could use your clicks:
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Lsmaw [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 FhKDF [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 F6Z0G
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 18:30

We hebben 328 geregistreerde gebruikers

De wedstrijd om een Guardian te maken van Mysticus Isle is geëindigd en binnen enkele dagen zullen de stemopties open gaan.

• Alle lay-out foutjes zijn opgelost

• Een nieuwe moderator (Mimi)

• De updatetabel boven het forum is helemaal opgeschoond

• We zijn weer helemaal terug Nederlands. Engelse leden kunnen helaas niet meer komen.

• BMH heeft nu een youtube kanaal waar jij een liedje wat je nou echt bij bmh vind vinden kan opgeven! (opgeven kan bij Mimi)

• Leiders op orde gesteld (kan je hier vinden)

Daarbij hebben we de 12e blauwe maan alweer overleefd, hoewel niet iedereen er ongeschonden vanaf is gekomen. Het schimmenteam is uitgebreid met twee nieuwe leden; Xariv en Thriumph.

Blue Moon Horses
Creamyfrost
StarClan
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 12:36

Ik heb een account aangemaakt.
Ik vind het een erg mooie site <3 ! Ik was al een tijdje aan het twijfelen of ik me zou aanmelden.
Ik zal vanavond een karakter aan gaan maken (: .

I'm hunting with StarClan
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Dreamheart
StarClan
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 maa 2013 - 11:52

We hebben 340 geregistreerde gebruikers

De wedstrijd van de Guardian is afgelopen en Mysticus Isle is open voor enkelen. Een nieuwe layout komt er aan en er zijn veel nieuwe dingen neem snel een kijkje.

• De OTM's van maart zijn gekozen

• We zijn bezig met een nieuwe layout kijk hier hoe jullie het team kunnen helpen met deze layout!

We zoeken nog wat mensen die dingen willen maken voor de OTM's heb je intresse? Kijk hier!

• BMH Deviantpagina is opgeschoont Kijk hier voor de schone pagina

• Wellicht komen er binnenkort nieuwe leiders

Blue Moon Horses

I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Rowanflight
StarClan
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 19:52

We hebben 343 geregistreerde gebruikers

De wedstrijd van de Guardian is afgelopen en Mysticus Isle is open voor enkelen. Een nieuwe layout komt er aan en er zijn veel nieuwe dingen neem snel een kijkje.

• We hebben een nieuw teamlid. Pip is dankzij het vele werk dat ze doet voor ons officieel editor geworden!

• De OTM's van april zijn gekozen

• We zijn bezig met een nieuwe layout kijk hier hoe jullie het team kunnen helpen met deze layout!

We zoeken nog wat mensen die dingen willen maken voor de OTM's heb je intresse? Kijk hier!

• BMH Deviantpagina is opgeschoont Kijk hier voor de schone pagina

• Wellicht komen er binnenkort nieuwe leiders

Blue Moon Horses

Because we always have a choice
even when it feels like we don't.

Dreamheart
StarClan
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 apr 2013 - 12:20

I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Rowanflight
StarClan
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 16:59

Do you believe in
ghoststories

26 || September || BMH IS WEER OPEN

Na een lange tijd van stilte is Blue Moon Horses nu terug beter dan ooit tevoren! Met nieuwe verhalen, rangindelingen en een spetterende nieuwe layout is iedereen er klaar voor om voor eens en voor altijd de schimmen een lesje te leren

• Er is een nieuwe layout, met oude puntjes die geliefd waren en nieuwe!

• De schimmen zijn opnieuw uitgedacht waardoor ze nu nog gevaarlijker zijn

• Er is een nieuw rangen systeem ingesteld

• De rangen zoals Generals staan open om ingenomen te worden
Blue Moon Horses

Because we always have a choice
even when it feels like we don't.

Brindleleaf
StarClan
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 17:55

Oeh blue moon weer open?
Ik ga even kijken yay

[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 X4eC3NF
[Low posting account]
Sinclaw
Dark forest
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 21:19

Jaaah Julia ik wil topic dan! Ben echt zo blij dat het weer open is

[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 CsvhKMJ
Butterstar
StarClan
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 okt 2015 - 13:36

Do you believe in
ghoststories

22 || oktober || FIRST BLUE MOON ENDED

Na ongeveer een maand open te zijn geweest heeft BMH officieel haar eerste blauwe maan achter de rug. Hoewel er geen doden zijn is dit toch een grootse waarschuwing naar iedereen. Level jezelf snel hoger en zoek de veiligheid op..

• Er kunnen nieuwe schimmen komen

• Er zijn nog altijd general plaatsen beschikbaar

• De eerste blauwe maan is geweest
Blue Moon Horses

One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.

Sinclaw
Dark forest
[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimema 16 nov 2015 - 14:24

Do you believe in
ghoststories

16 || November || 2 GENERAL SPOTS LEFT

Alle gebruikers hebben in totaal 56986 berichten geplaatst
We hebben 372 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Esperanza

Na krap twee maanden weer open zijn is er al veel veranderd, BMH is weer vol actief en kijkt uit naar meerdere nieuwe leden.

• De blauwe maan komt er!

• Pilgrim van Banaan is General geworden

• Er worden nog twee generals gezocht voor de eerste en derde rang

Blue Moon Horses

[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 CsvhKMJ
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 10:55

Do you believe in
ghoststories

Je kunt niet komen … je mag niet komen … alstublieft ga weg, keer je rug naar deze wereld en ren, ren zo hard en ver als je kunt. Ze komen, hij komt … hij komt altijd, het wil ons doden. Ik dacht … ik dacht verkeerd. Ik dacht dat ik hier toekomst kon bouwen maar deze grond houd me vast op mijn plaats, dit gebied, dit land laat het me niet toe te vluchten. Iedere keer als iemand een poging doet om te vluchten van al deze schoonheid dan wil ik hen tegen houden. Maar ze luisteren niet, ze luisteren nooit. Ik zie ze galopperen, hun hoeven als razenden over de drassige grond. En net als ze denken dat ze het gaan halen … net als ze denken dat ze er zijn dan duiken ze op, uit het niets. Soms halen ze je neer, soms nemen ze je mee het bos in en hoor ik enkel hun angstvallige kreten. Je mag niet komen, ren, ren voor ze je vinden.

BLUE MOON HORSES

Welkom op Blue Moon Horses, een Nederlands paardgerichte RPG die je mee neemt naar het huiverende verhaal achter de blauwe maan. Jij bent het paard dat moet zien te overleven op het weelderige gebied van BMH. Maar net als altijd heeft ook deze medaille een keerzijde, een blauwe maan. Durf je het aan je paard door een blauwe maan te loodsen? Durf je het aan je paard tegenover de meest gevreesde schimmen te zetten? Of speel je liever op safe en wil je omhoog klimmen naar de hoogste rang voor veiligheid? Dan is deze rpg misschien wel iets voor jou. BMH is sinds 2012 jaren lang een actieve rpg geweest en is sinds kort weer een beetje tot leven gekomen.

Kom,
Ze verwachten je, ik verwacht je.

Liefs,
Jennifer

[RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 2wd7hxj

Other:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses   [RPG] Blue Moon Horses - Pagina 2 Icon_minitime

[RPG] Blue Moon Horses
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: