|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: [RPG] Blue Moon Horses zo 5 feb 2012 - 12:34 | |
| Op Blue Moon Horses speel je een paard in de gevaarlijke wereld van de blauwe maan. Hier kun jij zelf een paard bedenken, van geschiedenis tot uiterlijk, en door te schrijven kun jij jouw karakter bespelen. Stap jij deze gevaarlijke wereld in? De schoonheid van het vervloekte leven, de angst voor donkere tijden, de liefde voor het onsterfelijke, dat vind je hier zonder twijfel op Blue Moon Horses. Ik zelf heb jaren in dit gebied geleefd, de schoonheid van de natuur hield mij hier vast. De bergen tegen de horizon met hun toppen langs de hemel, de rivieren die tussen de velden een weg kabbelen naar de zee, de klaprozen die iedere lente weer hun rode kleur bloot geven aan moeder natuur, de meeuwen die meedeinde over de wind en het lange groene gras waar wij paarden ons iedere keer weer tegoed aan doen. Een betere plaats is er niet, veulens opvoeden lijkt plots zo gemakkelijk. Onder het strenge toezicht van vier leiders is alles zo simpel, zo vertrouwd en zonder zorgen. Ik heb me steeds weer kranig verweerd tegen het vervloekte maar uiteindelijk werd ook ik, een statige sterke hengst, ingenomen door de bezitterigheid van de donkere bossen. Laat het me vertellen, mijn verhaal, mijn einde. Lees verder op BMH Blue Moon Horses- Lijstje:
Naam: Blue Moon Horses Soort: [ RPG ] Onderwerp: Paarden Omschrijving: Op BMH kruip je in de huid van een paard in het prachtige gebied BMH. Toch is deze wereld niet zo mooi als het op het eerste gezicht lijkt. Vol van duistere geheimen en een blauwe maan die ongekende wezens uit hun hol laat komen. Link: http://bluemoonhorses.actieforum.com/Eventuele banner/afbeelding: Op de site.
|
| Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
TASHA 60
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses zo 5 feb 2012 - 12:35 | |
| Heb jij dat forum gemaakt? O.o Ik heb dit forum ooit al eens gezien, enkele dagen terug. En ik was écht onder de indruk van de lay-out. Zó mooi.. Misschien dat ik me aanmeld, maar ik heb het erg druk enz. en ik zit nu al op 3/4 rpgs.. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses zo 5 feb 2012 - 12:36 | |
| Ziet er super mooi uit Wazzeh, deze meid gaat zich aanmelden I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| |
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses zo 5 feb 2012 - 13:18 | |
| De maan in de banner vind ik dan persoonlijk een min puntje, aangezien dat in IE het niet goed doet. Dit is trouwens wat ik zie; - Spoiler:
Misschien is het handig om op het portal ofzo een bannertje te zetten met "Best viewed in /en dan de browser waar alles correct staat/"? Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit |
|
| |
| |
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses zo 5 feb 2012 - 13:21 | |
| Bij mij staat de maan in de O, en het ziet er erg mooi uit, ik ga me zeker aanmelden, maar ik weet nog niet waneer. |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses zo 5 feb 2012 - 14:51 | |
| Het lijkt me leuk, maar ik kan me neit zo goed in paarden inleven, net zoals wolven, maar ik snap dat schimmengedoe niet helemaal |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses zo 5 feb 2012 - 14:58 | |
| Ik moet bijnaam hebben ._. Hmmz, ik ga me denk ik aanmelden Echt congratz, het forum is prachtig |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses ma 6 feb 2012 - 9:28 | |
| Ik ben lid geworden. Ik ben daar Babs -hoe verrassend-
^-^ |
|
| |
TASHA 60
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses do 9 feb 2012 - 16:04 | |
| Uuuh..wat is er gebeurd met blue moon DX Als ik ernaar toe wil komen zie ik dit: Welcome to nginx! |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses do 9 feb 2012 - 18:35 | |
| - Dotpaw schreef:
- Oh my Freaking god o.o
It's so Damn beatiful <33 Ik ben echt zowat sprakeloos ._. Wie heeft de gebieds plaatjes gedaan? Ik moet weten welk effect dat is o.o
Ik ga me er alleen niet aanmelden, aangezien het me nooit lukt het actief te houden ;-; ?? Ik heb me er trouwens aangemeld als, Surprise Surprise, Joos :3 - other:
|
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses zo 25 maa 2012 - 10:20 | |
| OMG ik heb het toch overwogen hierop te komen! Ik kon het niet meer laten en mims had me overgehaald xD - Thanks <3:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Blue Moon Horses | |
| |
|
| |
|