.: Rainbow veins ~~Skywalker~ :.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mousechaser
Member
.: Rainbow veins ~~Skywalker~ :. DPKsfdL
Gasai-san
130

CAT'S PROFILE
Mousechaser
BerichtOnderwerp: .: Rainbow veins ~~Skywalker~ :.   .: Rainbow veins ~~Skywalker~ :. Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 10:09

High rise, veins of the avenue
Bright eyes and subtle variations of blue
Everywhere is balanced there like a rainbow above you

Hup, hup, hup. Met soepele passen sprong deze jonge, grijze poes door de bomen. Het was minder gaan sneeuwen dus ook minder koud. De rivier was ook niet meer bevroren. Maar nog wel hartstikke koud. Met haar neusj in de lucht zocht ze naar een prooi. Vanaf een tak zag ze een dikke, vette watrrat zitten. Ze likte met de tong over de lippen en sprong op hem af. In haar sprong griste ze hem van de grond en beet hem dood. ''Yea, Mouseh for the win!'' Schreeuwde ze. Maar het was nog glad, dus gleed ze door, Plons, zo de rivier in. Snel, met de waterrat in haar bekje klom ze eruit. Snel zocht ze naar wat mos om op te liggen. Ze had een lekker bedje onder de boom bij elkaar geschraapt om een uit te rusten. HIerna, zou ze he meenemen en naar de elders brengen. Ze was drijfnat. Ze kon niet lang meer blijven, anders zou ze misshien wel ziek worden.
Uit de osjes kwam opeens een andere RiverClan kat tevoorschijn. Ze hief haar kop op om te kijken wie het was. Maar ze legde het al snel weer neer, omdat d ijzge wind haar oortjes bevroor. ''Kom tevorschijn, ik heb je allang gezien.'' Zei ze rollend met haar ogen. Pff, nou ja, Ze schoof de waterrat dichtr tegen zich aan om het een beetje warmer te krijgen.
Na eventjes liggen en opdrogen stond ze op. Ze zou die kat eens wat laten zien! Ze sprong op hem af. En viel boven op hem. Met har oortje op zijn borstkas luisterde zeof hij nog leefde. Onnodig, maar het stelde haar gerust. Het was een pikzwarte kater met blauw ogen. ''Wat doe je hier?'' Vroeg ze tenslotte, terwijl ze nog steeds op zijn warme lichaam lag.

Make haste, I feel your heartbeat
With new taste for speed, out on the street
Find a road to a humble abode where both of our routes meet
The silver sound is all around and the colors fall like snow
The feeling of letting go, I guess we'll never know

Terug naar boven Ga naar beneden
Skywalker
Member
198

CAT'S PROFILE
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: .: Rainbow veins ~~Skywalker~ :.   .: Rainbow veins ~~Skywalker~ :. Icon_minitimezo 5 feb 2012 - 20:26

Skywalker liep door de bossen om eens te jagen. Zijn zwarte poten werden nat van de sneeuw. Hij schudde snel de poedersneeuw eraf. Hij stak zijn neus in de lucht en snoof. Hij rook allemaal dingen. Maar hij was naar iets op zoek, prooi. Hij ving de geur op van een muis. Hij snoof nog eens diep om te ontdekken waar de muis zich bevond. Hij draaide zijn kop in die richting. Daarna liep hij ernaartoe. Hij zag een grijs muisje zitten, die nietsvermoedend naar eten aan het scharrelen was. Hij maakt zich klaar voor de sprong. Hij veerde even door zijn achterpoten en sprong. De muis schrok en probeerde weg te komen. Maar hij was te laat. Skywalker greep hem beet en beet hem dood. Hij groef een klein kuiltje en legde de muis erin. Daarna gooide hij er nog wat zand overheen. ''Yea, Mouseh for the win!'' Hoorde hij opeens. Hij haalde zijn schouders op. Hij liep rustig verder, opzoek naar nog een prooi. Hij kwam bij een rij bosjes aan. Hij snoof de geur op van een RiverClan poes. ''Kom tevorschijn, ik heb je allang gezien.'' Hij haalde zijn schouders weer op, hij wilde haar toch niet aanvallen of zo. Hij bleef stilstaan, hij had iets geroken. Hij stak zijn neus in de lucht. Precies op dat moment sprong de poes bovenop. Ze legde haar oortje op zijn borstkas. Verbijsterd bleef hij liggen. Ze was kletsnat. ''Wat doe je hier?'' Vroeg ze, terwijl ze nog steeds op hem lag. "Ehm..." Zei hij. "Misschien is het wat handiger als je even van me af gaat?" Op dat moment viel er een druppel van haar vacht op zijn neus. Hij gaf haar een zachtjes duwtje met zijn poot en kroop onder haar vandaan. "Ik ben trouwens Skywalker." Hij zag dat ze een kletsnatte vacht had. "Ehm, misschien is het wat handiger als we gaan schuilen. Het is best koud nu en misschien vat je wel kou. Je bent kletsnat. En als antwoord op je vraag, ik ben hier om te jagen." Hij keek om zich heen, opzoek naar een schuilplaats.
Mousechaser
Member
Gasai-san
130

CAT'S PROFILE
Mousechaser
BerichtOnderwerp: Re: .: Rainbow veins ~~Skywalker~ :.   .: Rainbow veins ~~Skywalker~ :. Icon_minitimema 6 feb 2012 - 12:45

De kater antwoorde. "Ehm..." Zei hij. "Misschien is het wat handiger als je even van me af gaat?" Vervolgde hij terwijl hij haar een zacht duwtje gaf. Mouse stemde in en gaf geen tegen stribbeleling. Ze keek omhoog, het begon al lichter te worden. Ze glimlachte, en keek de kater aan. Hij begon zich voor te stellen. "Ik ben trouwens Skywalker." Zei hij tegen haar. Mousechaser knikte even. ''Oke,'' Ze knikte nogmaals. ''Ik ben Mousechaser, Mouse, Mouseh, of wat dan ook, noem me maar hoe je wilt!'' Zei ze glimlachend. Ze gaf even een paar vlugge likken over haar doorweekte vacht. "Ehm, misschien is het wat handiger als we gaan schuilen. Het is best koud nu en misschien vat je wel kou. Je bent kletsnat. En als antwoord op je vraag, ik ben hier om te jagen." Goh, die kater praatte wel veel. Zij was kwa praten meer het stille type. Maarja, geen antwoord geven was ook maar onbeleefd. Ze voelde een druppel op haar neus vallen. ''Een druppel, het gaat regenen, ik denk dat we inderdaad naar een schuilplaats moeten gaan zoeken. Kom je?'' Ze liep alvast vooruit en vond een holle boom. Vast het huis van een ander dier. Vos ofzo. Maarja, dat boeide niet. Ze kroop er in, en met een zwiep van haar staart lag ze lekker warm. Ze stak haar kop uit de opening. ''Hier heen,'' zei de tegen de zwarte kater die de naam 'Skywalker' droeg. Ze wachtte tot hij er ook was. Gelukkig had ze de waterrat meegenomen. Ze kon hem helaas niet opeten, dat was tegen de warrior code. Buiten begon het harder te regenen, en te sneeuwen. ''We zijn net optijd..'' Zei ze tegen hem.
Skywalker
Member
198

CAT'S PROFILE
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: .: Rainbow veins ~~Skywalker~ :.   .: Rainbow veins ~~Skywalker~ :. Icon_minitimevr 10 feb 2012 - 16:34

De poes had hem verteld hoe ze heette: Mousechaser. Daarna atwoorde ze. ''Een druppel, het gaat regenen, ik denk dat we inderdaad naar een schuilplaats moeten gaan zoeken. Kom je?'' Ze liep alvast vooruit. Hij bleef even staan. Hij zag dat ze een holle boom had gevonden en daar inkroop. Ze stak haar kop uit de opening. ''Hier heen,'' Zei ze tegen hem. Hij liep naar de boom toe waar ze in zat. Hij keek naar binnen toen hij bij de opening stond. Hij zag haar liggen met een waterrat bij zich. Ze had vast net gejaagd of zo. Hij kroop erbij. Buiten begon het hard te regenen. En ook nog te sneeuwen. ''We zijn net optijd..'' Zei ze tegen hem. "Ja..." Antwoorde hij. Hij ging liggen en krulde zich op.

OMG 0.o
FLUUUUUT
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: .: Rainbow veins ~~Skywalker~ :.   .: Rainbow veins ~~Skywalker~ :. Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: