Not gonna kill you - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Not gonna kill you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Crystalstar
Moderator
Not gonna kill you - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1548
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna kill you   Not gonna kill you - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 feb 2021 - 0:21

Diep in het hart dat killer en killer was geworden in de afgelopen moons voelde Crystalstar een diepe sympathie voor Seamist. Natuurlijk, wat ze gedaan had was bijna onvergefelijk, zeker voor de leader van de clan die ze ermee verraden had. Maar Crystalstar kende liefde, kende haar regelloze spel en wist dat het niet zomaar een kwestie van de andere kant op kijken was. Maar dat alles nam niets weg van haar hardheid. Toch was ze blij dat Seamist enigszins opgelucht keek, en Crystalstar knikte met een kleine glimlach. "Over een straf heb ik nagedacht, maar wat is het nut nog?" Bij de volgende woorden van Seamist verbaasde ze zich opnieuw, maar opnieuw voelde ze ook een warmer gevoel jegens de ander. Dat ze na dit alles nog in vertrouwen genomen werd. "Uiteraard, ik zie je graag verschijnen. En ik ben discreet, ook tegenover Arcticwolf." Voegde ze eraan toe, want Crystalstar was ervan overtuigd dat dat een pijnpuntje bleef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Not gonna kill you - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna kill you   Not gonna kill you - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 feb 2021 - 0:49

She did what she had to do
Seamist wreef met haar poot in het stof van de nursery. Ondanks dat ze Crystalstar nu iets het voordeel van de twijfel gaf in hun gesprek, was ze nog steeds gespannen. De mist van haar verslagenheid was wat opgeklaard, verjaagd door de adrenaline die door haar aderen vloeide. Het maakte dat alles om haar heen scherper leek, samen met de koortsachtige gedachten die als tweebeenmonsters door haar kop heen raasden. Wat moest ze nog zeggen op de woorden van Crystalstar? "Dat laat ik aan u," reageerde ze voorzichtig. Natuurlijk zag ze liever geen straf, maar naar haar eigen mening was ze al genoeg gestraft. Ze had afscheid moeten nemen van Tidekit en Dimkit. Ze was op de meest pijnlijke manier losgescheurd van Settleddust. Ze moest vrezen voor Amberkit en Brackenkit. Arcticwolf leek een steeds grotere dreiging te worden.. de lijst zette zich voort. Desondanks voelde Seamist oprechte opluchting toen Crystalstar aangaf dat ze altijd welkom was. Voor het eerst in hun gesprek verscheen er een oprechte, doch waterige, glimlach op haar gelaat. "Dank u, dat vind ik erg fijn."

O lord O lord, what do I do.
I've fallen for someone who's nothing like you
Crystalstar
Moderator
Not gonna kill you - Pagina 2 E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1548
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna kill you   Not gonna kill you - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 feb 2021 - 0:59

Ze zou hier dubbelagent moeten spelen, als ze Seamist en Arcticwolf allebei onder haar controle wilde houden, en dat zou ze dus ook doen. Ze zou Arcticwolf voorhouden dat Seamist van hem was, en zou hem ook bijstaan in de zaak van de andere kinderen op een manier opsporen. Aan de andere kant zou ze Seamist wel degelijk haar veilige haven bieden. "Goed, dan zal ik je nu weer met rust laten. Miauwde Crystalstar terwijl ze opstond. "Ik ondervraag mijn eigen Warriors niet graag, dus ik waardeer je eerlijkheid. Ik hoop je snel bij me langs te zien komen." En met die woorden draaide ze zich om en liep de nursery weer uit, klaar om dit voor nu allemaal uit haar gedachten te zetten en weer te focussen op bredere zaken

[Topic Uit]
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Not gonna kill you   Not gonna kill you - Pagina 2 Icon_minitime

Not gonna kill you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: