|
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic do 10 mei 2012 - 16:07 | |
| // Snowkit // Kitten // Kamp // Nursey //
"AUW, mama je doet me pijn.", riep Snowkit zielig toen zijn moeder hem hardhandig de Nursey in sleurde. "Mama, moet dit echt. Je doet me pijn. Auw", jammerde hij. Hij wist dat et niet zou werken. Hij zou zeker weer straf krijgen. Hij kon er niet onderuit |
| | | Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic do 10 mei 2012 - 16:59 | |
| Blindpaw -- Med apprentice -- Camp
Met kleine stappen hoorde hij allemaal katten. Zij konden wel zien en jagen! Maar hij had een speciale taak... Hij zou later alle katten van de Woodclan moeten gaan behandelen. '' Leaffal... Zijn er nog kruiden nodig? Dan wil ik ze graag halen..'' zei hij twijfelend. Hij wist niet of hij alleen mocht gaan. Zou hij mogen? Zou het? Hij wist het niet. ''Als het niet nodig is wou ik graag alleen een ommetje maken.'' zei hij twijfelend. Hij wist niet of hij durfde, Hij wist het gewoon niet.
-- Fluut-- |
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic do 10 mei 2012 - 18:18 | |
| Leaffall - Medicine cat - Camp
Leaffall was rustig aan het dromen toen ze de stem van haar leider hoorde. " Leaffal, ben je daar?" Ze schudde zichzelf wakker en ging zitten. "Ja Shootingstar?" Riep ze terug. Ze wachtte op antwoord tot Blindpaw binnenkwam. '' Leaffal... Zijn er nog kruiden nodig? Dan wil ik ze graag halen..'' Leaffall keek naar hem en zei; "Ik zal even kijken" Ze liep de voorraad in en keek om haar heen. Ze snuffelde wat aan stapeltjes bladeren om te kijken of ze nog vers waren. Ze dacht even na en liep toen weer naar Blindpaw toe. ''Als het niet nodig is wou ik graag alleen een ommetje maken.'' Zei hij. "We hebben op het moment niks nodig, dus van mij mag je wel een ommetje maken." Ze wachtte tot hij weg was en richtte zich weer op Shootingstar. Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
Thanks Mousechaser =D: Brownkit - Coalkit - Mizu - Tawnypelt - Thistleheart
|
| | | Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic do 10 mei 2012 - 20:47 | |
| Blindpaw -- Med. Apprentice -- Camp/Forest
Met zijn blinde oogjes rook hij ook. Hij hoorde hoe Leaffal wegliep en even aan iets rook, doordat hij blind was kon hij goed horen. "We hebben op het moment niks nodig, dus van mij mag je wel een ommetje maken." Zei ze. ''Dankjewel.'' zei hij en gaf een knikje en een kopje aan de poes. ''Ik ben zo terug!'' zei hij terwijl hij de den uitstormde. Hij rende zo hard als hij kon uit het kamp. Weg van alle drukte en stress als Medicine Cat apprentice. Weg van de gewonde enzovoort. Hij hoorde het geritsel van struiken en probeerde met zijn gehoor te horen waar het diertje was. Toen hij ongeveer de plaats vond sprong hij. Maar in de plaats van dst hij het diertje pakte botste hij met zijn hoofd tegen een boomstam. ''Oef....'' Zei hij en hoorde opnieuw geritsel. Hij begon te ruiken of het een diertje was. Nee... Het was een kat, maar wie? ''Hallo? Wie is daar?'' zei hij op een kalme toon. |
| | | Toma dawg 153
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic vr 11 mei 2012 - 16:01 | |
| || Shootingstar|| Leider|| Kamp||
"Ja Shootingstar?" werd er geantwoord, het was Leaffal, hoorde Shootingstar aan haar stem. Shootingstar zette een stap naar voren. '' Leaffal... Zijn er nog kruiden nodig? Dan wil ik ze graag halen..'' hoorde hij Blindpaw zeggen. De leider bleef even staan, hij wachten tot dat de mentor en haar leerling waren uitgesproken. Hij stond nu voor de ingang van de den en kon alles zien wat er daar binnen gebeurden. "Ik zal even kijken" Zei Leaffal en liep de voorraad in. Nu kon Shootingstar haar niet meer zien maar hij hoorde dat ze wat snuffelde aan stapeltjes bladeren om te kijken of ze nog vers waren. Ze kwam weer binnen en Blindpaw zei: ''Als het niet nodig is wou ik graag alleen een ommetje maken." "We hebben op het moment niks nodig, dus van mij mag je wel een ommetje maken." Ze wachtte tot hij weg was en richtte zich weer op Shootingstar, hij merkte dat hij weer de aandacht had en liep de den binnen. " Heb je tijd om even mee te komen," vroeg hij." Ik wil even iets met je bespreken.
||Mooneye||queen||kamp||nursey||
"AUW, mama je doet me pijn.", riep Snowkit zielig toen zijn moeder hem hardhandig de Nursey in sleurde. "Mama, moet dit echt. Je doet me pijn. Auw", jammerde hij. Hij wist dat het niet zou werken. Mooneye toonde geen medelijden ze smeet hem zowat op de grond. Maar toen opeens keek ze haar kitten recht in de ogen. Bijna barsten ze in huilen uit maar ze kon zich nog net in houden." Sorry," stamelde ze." I.. ik..." Ze kroop dicht tegen Snowkit aan en likte hem over zijn kop. Waarom was ik ook zo stom, waarom werd ik ook zo snel boos, dacht ze terwijl ze nog dichter tegen haar kitten aan kroop.
- Click:
|
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic vr 11 mei 2012 - 18:32 | |
| Leaffall - Medicine cat - Camp
''Dankjewel.'' Zei Blindpaw, en gaf haar een knikje en een kopje. ''Ik ben zo terug!'' Riep hij terwijl hij de den uitstormde. Ze keek hem hoofdschuddend en glimlachend na, ze snapte wel dat hij soms gewoon zin had om even buiten het kamp te zijn. Even zonder verplichtingen... Ze wist nog wel hoe zwaar het in het begin was als Medicine apprentice, je moest al die kruiden onthouden, en ook nog is weten waar je ze voor kon gebruiken. Maar na goed opletten, en een beetje hulp van Starclan zou hij het wel halen. Ze bedacht zich dat haar leider nog zat te wachten en ze hoorde hem zeggen; " Heb je tijd om even mee te komen," " Ik wil even iets met je bespreken. Ze knikte en draaide zich even om om te kijken of ze mee kon. Ze bedacht zich weer dat de kruiden goed waren aangevuld, en dat alles goed gesorteerd en uitgezocht was. Ze liep haar den uit en keek afwachtend naar haar leider, benieuwd waar hij haar voor nodig had. Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
Thanks Mousechaser =D: Brownkit - Coalkit - Mizu - Tawnypelt - Thistleheart
|
| | | | Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |