|
|
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic zo 5 feb 2012 - 11:23 | |
| // Blackspot \\ Warrior // Camp \\
De veelkleurige kater rekte zich uit en liep de Warrior's Den uit. Vandaag weer één van de zoveelste saaie dagen hier. Hij had de laatste tijd echt geen zin om zich in te zetten voor de Clan. De jachten waren saai, er gebeurde bijna nooit meer iets en die softy van een Leader leek ook al niets te doen. Toch hielt hij zich trouw aan de clan en deed alsof hij volledig te vertrouwen was. Kalm liep hij in de richting van de voedselstapel en haalde er wat te eten uit, rustig in een hoekje ging hij zitten om het op te eten. |
|
| |
73921 253
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic ma 6 feb 2012 - 20:00 | |
| || Shootingstar|| Leider|| Kamp||
Het werd al donker en Shootingstar liep langs de Warrior dennen. Hij bleef staan voor die van Blackspot. Zou die hier zijn? Het was een goeie trouwe warrior. Dat vond Shootingstar in ieder geval. Het zou een goeie deputie zijn en Shootingstar was er dan ook aan het over nadenken om hem tot deputie te benoemen.
|
|
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic ma 13 feb 2012 - 15:49 | |
| // snowkit // kitten // kamp //
Snowkit keek schichtig om zich heen. Dat was een gewoonte geworden wanneer hij door het kamp liep. Telkens als er iemand aan kwam dook hij snel de bosjes in. Zo zorgde hij er voor dat hij bijna nooit werd gezien. Dat zorgde er weer voor dat eigenlijk niemand echt goed wist wie hij was. Hij vermoedde zelfs dat er clanleden waren die niet eens wisten dat hij bestond. Terwijl hij aan het denken was liep hij tegen iemand op. hij keek in de verschrikt op. Hij keek recht in de ogen van...... |
|
| |
iess 89
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic ma 13 feb 2012 - 16:02 | |
Boem!! Shootingstar botste tegen een kitten aan. Hij was ook aan het dromen. Rustig keek hij naar beneden. Het was Snowkit. "Sorry Snowkit ik zat niet op te letten."Snowkit keek hem recht in de ogen. "Gaat het eigenlijk goed met je."Vroeg Shootingstar nieuwsgierig. |
|
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic ma 13 feb 2012 - 16:10 | |
Het was shootingstar. De Shootingstar. Angstig staarde hij hem aan. "Sorry Snowkit ik zat niet op te letten." zei hij. "Ehm....", zei hij heel zacht terwijl hij achteruit krabbelde. "Gaat het eigenlijk goed met je." vroeg Shootingstar ineens. Het maakte hem allemaal nog verlegener en hij kroop nog verder terug. "Ehm...ehm", kon hij alleen maar uitbrengen. |
|
| |
Toma dawg 153
| |
| |
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic ma 13 feb 2012 - 16:31 | |
"Je hoeft niet verlegen te zijn."Zei Shootingstar rustig en op een aardige toon. "Ehm....", zei Snowkit, "het.. het gaat wel goed", zei hij benauwd met een zachte piepstem. Hij wpu zo snel mogelijk naar hijs maar dat kon nu niet, dan zou shootingstar zich misschien beledigd voelen, en dan........... daar durfde hij niet aan te denken. |
|
| |
Toma dawg 153
| |
| |
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic ma 13 feb 2012 - 16:45 | |
"Oke Fijn, dan ga ik maar weer" Zei Shootingstar. En hij begon langzaam en met grote passen te lopen. Gelukkig, dacht Snowkit, en hij liet een harde zucht horen. zo hard dat Shootingstar het kon horen. Verschrikt hield hij zijn adem in en hoopte dat Shootingstar het niet gehoord had. |
|
| |
Haribo >D 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic ma 13 feb 2012 - 17:33 | |
| Blindpaw/ Medicine cat apprentice/ Camp
'' Sorry dat ik later ben!'' Schreeuwde hij naar Leaffall ''Er waren weinig paddestoelen en die heb ik toen even gehaald'' vertelde hij. |
|
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic wo 14 maa 2012 - 16:01 | |
| // Snowkit // Kitten // Camp //
Trillend bleef snowkit staan. In de verte hoorde hij hoe katten bezig waren. Krijgers die de prooistapel aan het vullen waren. Apprentices die druk in de weer waren. Later zou hij ook apprentice worden, maar wie wou hem nou als leerling. |
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic wo 14 maa 2012 - 20:40 | |
| Leaffall - Medicine cat - Camp
Blindpaw kwam terug en riep; '' Sorry dat ik later ben!'' Hij stopte en ging verder. ''Er waren weinig paddestoelen en die heb ik toen even gehaald'' Ze keek achter zich en zag dat hij gelijk had, er waren inderdaad weinig paddestoelen. Ze wende zich weer tot hem en zei kalm "Rustig maar Blindpaw, goed van je dat je ze gehaald hebt." Ze draaide zich om en begon alles te sorteren. Nadat ze dat gedaan had kauwde ze bessen tot zalfjes op grote bladeren. "Blindpaw, weetje waar dit voor is?" En ze wees met haar poot op Watermint.
(Sorry voor mijn lange inactiviteit, maar ik had gewoon geen tijd door huiswerk (Bedankt leraren!!!!) maar ik zal proberen actief te blijven...) Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
Thanks Mousechaser =D: Brownkit - Coalkit - Mizu - Tawnypelt - Thistleheart
|
|
| |
73921 253
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic ma 2 apr 2012 - 15:50 | |
Aangekomen bij zijn den ging Shootingstar zitten. Hoe zou het met Leaffal gaan, vroeg hij zich af. de kater besloot om even te gaan kijken en begon te lopen richting Leaffals den.
(Ook sorry, namelijk voor mijn zware inactiviteit, ik ga van af nu weer actief worden) |
|
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic ma 2 apr 2012 - 15:58 | |
| // Snowkit // Kitten // Camp //
gelukkig, Shootingstar had het niet door. Nu die weg was besloot Snowkit op zoek te gaannaar zijn moeder. En natuurlijk zijn broertje, Morningkit. Hij liep naar hun Den. Hij ging zitten op een mooie steen naast hun den waar hij vaak op zat. Vanaf hier kon je een groot deel van het territorium zien. Wat zou hij graag buiten het kamp willen zijn! Maar dan moest hij eerst apprentice worden, en wie wil hem nou als apprentice?? |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 101
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic di 3 apr 2012 - 18:15 | |
| Eclipsekit // Kitten // Forest
In de kou lag ze daar. De kat , halfblind. Achtergelaten. Ze rilde hard. Nogmaals schreeuwde ze om hulp. Zouden ze haar nog op tijd vinden?? De poes was achtergelaten bij het armzalige nest. Ze was koud. Haar bewustzijn. Ze wist niet wie ze was, niet waar ze was. De witte poes met de zwarte ogen. Ze schreeuwde nog eens. Ze werd opgepakt, en haar bewustzijn viel weg...
Eclipsekit werd wakker in een grot. 'Ze komt bij' zei een kat. 'Ik zal naar haar kijken' zei een andere. Een kat boog over Eclipsekit heen. 'Is alles wel goed met je?' zei de kat. Eclipsekit wist niet zeker of haar stem het nog wel deed. Ze rilde nog een keer, maar ze had het niet koud. Eigenlijk gek dat je kan rillen als je niet koud hebt. Ze sloot haar oogjes weer. xXI'm only answering your call tonightXx xXI'm only answering your lust for lifeXx xXBelieve me, you're the only oneXx xXSparkle in my mindxX - stamps:
|
|
| |
Toma dawg 153
| |
| |
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic di 17 apr 2012 - 16:01 | |
| // Snowkit // Kitten // Kamp // Nursey //
Snowkit zat helemaal in gedachten verzonken toen hij zijn moeder aan zag komen lopen. "Hoi mama," begroette hij haar. "Goedemorgen" Hij probeerde zo vrolijk mogelijk te praten. Hij wist dat zijn moeder vaak depressief was, dus vrolijkheid kon geen kwaad. Waar zou zijn broertje zijn? Vroeg hij zich af. Hij zou hem zo gaan zoeken... |
|
| |
Toma dawg 153
| |
| |
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic za 21 apr 2012 - 16:12 | |
| // Snowkit // Kitten // Kamp // Nursey //
" Hoi," zie Mooneye een beetje nors terug." Waar was je trouwens?" vroeg zijn moeder aan Snowkit. Ze was vast en zeker teleurgesteld, dacht hij. Toch zou je nu wel gewend moeten zijn dat hij elke dag ging wandelen. Dat zou hij dolgraag buiten het territorium willen doen, maar dan zou hij eerst apprentice moeten worden, en wie wou hem nou als apprentice?? Nu hij er over nadacht, hij zou bijna apprentice worden!! |
|
| |
Toma dawg 153
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Woodclan rpg topic | |
| |
|
| |
|