64 Actief
| |
| Onderwerp: [VIGIL] For my friend stopped running today zo 14 feb 2021 - 20:11 | |
| c o p p e r t u s k
Kon het dan niet stoppen? Had Thunderclan niet al genoeg geleden? Coppertusk had gehoopt dat Stagtine zijn leiderschap wat meer rust in de tent zou brengen, maar starclan had kennelijk de pik op hen. Met een sombere blik stapte hij het kamp in, hijgend onder het gewicht van het zware, witte lichaam dat hij over zijn schouders had getild. Hij was niet echt iemand die wist wat 'voorzichtig' was, maar het lichaam van zijn clangenoot droeg hij met respect. Coppertusk zelf had het niet zo op grapjassen, maar Nightpool was een goede warrior geweest. Een die niet had moeten sterven. In stilte liep hij het kamp binnen, liet rustig het lichaam op de grond vallen en keek de clan rond. Zijn blik was koud, afwezig. "Ik vond hem zo bij fourtrees," bromde hij en keek naar het stille lichaam van de grote kater. Het was zonde, zo doodzonde. "De geur van Bloodclan en Windclan hing er, ik weet niet wat hij aan 't doen was, maar het is niet goed afgelopen," hij boog zich en raakte de neus van de kater aan, waarna hij stilte bij hem ging zitten.
[Open voor de clan, Nightpool zijn lichaam is teruggebracht.
|
|
Camilla 894 Actief and so the adventure begins
| |
| Onderwerp: Re: [VIGIL] For my friend stopped running today zo 28 feb 2021 - 20:17 | |
|
Silver was bezig met een wasbeurt toen de kater het kamp binnenkwam. Er was duidelijk iets vreemds, want over hem lag een hoop witte vacht. Silver zag pas echt wat- of wie het was toen Coppertusk de kater neerlegde. Haar adem stokte even en haar hart zonk naar beneden. Nightpool, dood. Ze had hem zo'n aardige kater gevonden, ze hadden zoveel plezier gehad samen. Silverwish moest hem nog gaan leren om in bomen te klimmen. Maar dat kon nu niet meer. Ze slikte en kwam langzaam overeind. Ze had hem als een vriend gezien. Ze haalde verdrietig haar neusje op voor ze deze voorzichtig tegen zijn lichaam aan drukte. 'Ik hoop dat je het goed kan vinden daar boven,' murmelde ze zachtjes, waarna ze ook bij hem ging liggen, haar ogen gesloten. Dit had niet mogen gebeuren.
|
|