Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Call me by your name ma 1 feb 2021 - 12:38 | |
|
Ze zagen elkaar de laatste tijd niet vaak genoeg, vond Amberhunt in ieder geval. Met alle nieuwe spanningen en probleempjes van Shadowclan was het natuurlijk ook moeilijk om alsmaar tijd voor elkaar te maken. Maar de kleine rode kater miste het toch om zijn mate wakker mee te maken, en niet alleen als ze samen in het gedeelde nest sliepen. Hij was dan ook enorm verheugd geweest toen Demon had voorgesteld om eens een nachtelijk tripje buiten het kamp te maken. Toen Amber nog jonger was, hadden ze wel vaker dit soort uitstapjes gemaakt, maar al ver voor de afgelopen wisseling van leader was de laatste keer geweest. Toen ze het kamp uit waren en Amberhunt zijn pootjes in de laag sneeuw weg voelde zakken drukte hij zich liefdevol tegen de dikke vacht van Demonslayer, die dit weer waarschijnlijk een stuk beter trotseerde dan hijzelf. "Weet je.. Nu ik zo oud ben als jij toen we hieraan begonnen, kan ik niet geloven dat je mij ooit zag zitten." Plaagde hij zachtjes, de fijne herinneringen uit die tijd ophalend. [Demon]
|
|