There's blood on your lies



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 There's blood on your lies

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heatherstorm
Member
There's blood on your lies Tumblr_po6kifB5xZ1vw48cvo1_400
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heatherstorm
BerichtOnderwerp: There's blood on your lies   There's blood on your lies Icon_minitimedo 7 jan 2021 - 21:37

Ze vervloekte Stagtine. Hij en zijn smerige bende vol met leugens. Hij had beloftes gemaakt en was ze niet nagekomen. Boos was ze ook vertrokken uit het kamp. Ze had allang warrior moeten zijn. Waarom mocht haar broer wel warrior worden en zij niet? Ze was net zo goed als hij was, misschien wel beter. Haar mentor was gewoon stekeblind. Kwaad trapte ze tegen een steentje aan die het Thunderpath op schoot. Boos mompelend liep de poes door en had ze niet eens door dat ze iets over de grens heen gelopen was. Wat zou het haar ook eigenlijk uitmaken? Heel ThunderClan kon gestolen worden. De hele clan was een zooitje.




fool me once, fool me twice
are you death or paradise?
Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
There's blood on your lies Skadi-10
Elfje
681
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: There's blood on your lies   There's blood on your lies Icon_minitimema 18 jan 2021 - 21:44

True Power, The Divine Right To Rule
SKADI

De calico struinde langs de grenzen van het clanterritorium, een deel van het Thunderpath wat leidde naar de twoleg place. Ze had niet echt een reden waarom ze hier was, geen speciale opdracht of whatsoever, ook al was ze nu de Captain. Ze had gewoon zin in een beetje rust en om haar spieren warm te maken. Want in de vrieskou in een speeltuintje zitten was niet haar idee van fun en Orchis leek het nu toch allemaal wel onder controle te hebben. Het bloed van wat kinderen hing nu aan haar poten, maar dat schrok haar niet af. Het had bewezen dat ze zeker wel geschikt was voor de machtspositie waar ze nu op stond. Ze was geen vissenvretertje meer, zoals anderen haar graag hadden genoemd. Diep van binnen was ze dat nooit geweest, maar dat wilde nog steeds niemand begrijpen. Terwijl ze langs de grenzen liep drong de geur van een van de boskatjes haar neus binnen door de sterke geur van het thunderpath. Ze was het inmiddels wel gewend, dus geuren onderscheiden was wat makkelijker voor haar hier, maar Skadi zou niet weten welke clan deze afkomstig van was. Om eerlijk te zijn gaf ze daar ook geen bal om. Ze waren allemaal het zelfde, allemaal even zwak. Maar het boeide haar wel als deze op haar thuis kwam wandelen zonder dat ze binnen enkele seconden weer rechtsomkeert zouden gaan. Met een snelle pas had ze de indringer zo bereik. “Zo, zo. Wat moet dat hier?” Vroeg ze op scherpe toon, terwijl ze de laatste paar stappen op de ander verbrugde. Een witte kattin, ongeveer dezelfde leeftijd als haar, maar zeker nog onsuccelvol in het leven, dat was zo te zien.

Is Something You Were Born With



There's blood on your lies Skadi_17

There's blood on your lies COxUkZtThere's blood on your lies E8v3o2There's blood on your lies Skadi_12There's blood on your lies Member10There's blood on your lies Toothy10
:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherstorm
Member
There's blood on your lies Tumblr_po6kifB5xZ1vw48cvo1_400
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heatherstorm
BerichtOnderwerp: Re: There's blood on your lies   There's blood on your lies Icon_minitimedi 16 feb 2021 - 22:42

Heatherpaw hoorde een stem vlakbij. “Zo, zo. Wat moet dat hier?” klonk het. Ze fronste en keek op. Wou een opmerking terug maken over waar zij juist zo dicht bij de grens stond alleen om zich te realiseren dat ze er al een tijdje overheen gegaan was. Shit. Ach ja. "Kan ik eerder aan jou vragen, jullie kamp is een best eind hier vandaan toch? Als ik één keer goed schreeuw kan de clan mij nog horen." een grijns kroop op haar gezicht. Als de kattin uit was op vechten kon ze komen. Heather was niet bang om haar klauwen in een andere kat te zetten. Ze had geroken dat het om een BloodClanner ging, maar ze schatte haar niet veel ouder dan dat zij was in. "Of ik schreeuw niet en jij verteld me wat je hier komt zoeken?" de grijns was nog niet van haar gezicht vertrokken. Die zou de vreemde kattin er af moeten slaan, als dat haar lukte.




fool me once, fool me twice
are you death or paradise?
Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
There's blood on your lies Skadi-10
Elfje
681
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: There's blood on your lies   There's blood on your lies Icon_minitimezo 7 maa 2021 - 22:05

En het wijf voor haar neus moest gelijk irritant gaan doen. Echt, hadden die boskatjes geen manieren, geen een koud botje in hun lichaam? Het waren altijd heethoofden die gelijk op een gevecht uit waren als ze haar ook maar zagen. En ze had ze geen eens wat aan gedaan… behalve Riverclan dan, maar dat was persoonlijk. “Nou, jij bent er ook geen voor lol,” kwam er gemakkelijk uit haar bek gerold. Skadi keek haar neerkijkend aan “Ik heb al het recht om hier te zijn, aangezien dit niet jou territorium is. Een wandeling mag iedereen maken, toch?” vroeg ze op scherpe toon. Echt, ze kwam heus niet om haar clan een kopje kleiner te maken. Dat zou te veel moeite kosten en het was het niet waard.


There's blood on your lies Skadi_17

There's blood on your lies COxUkZtThere's blood on your lies E8v3o2There's blood on your lies Skadi_12There's blood on your lies Member10There's blood on your lies Toothy10
:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherstorm
Member
There's blood on your lies Tumblr_po6kifB5xZ1vw48cvo1_400
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heatherstorm
BerichtOnderwerp: Re: There's blood on your lies   There's blood on your lies Icon_minitimema 8 maa 2021 - 20:53

De kattin merkte meteen op dat zij ook geen lol was. "Daar weet jij niks over," knipoogde ze toen de poes toe. "Geen assumpties maken over katten die je net kent. Ik ben Heatherpaw, kijk dan kennen we elkaar al iets beter." maar daarna merkte ze op dat ze het recht had om hier te zijn. Daar had ze gelijk in, want ze was geen grens over gestoken en nog netjes achter de lijnen gebleven. "Natuurlijk, natuurlijk. Vind je het erg als ik gezellig met je mee wandel dan? Of ben je meer een einzelgänger?" er kwam een klein grijnsje op het gezicht van Heatherpaw te staan. Ze was benieuwd wat de echte reden was dat ze poes hier kwam kijken. Het was vast niet zomaar een wandeling.




fool me once, fool me twice
are you death or paradise?
Terug naar boven Ga naar beneden
Skadi
Captain
There's blood on your lies Skadi-10
Elfje
681
Actief
Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Captain
Skadi
BerichtOnderwerp: Re: There's blood on your lies   There's blood on your lies Icon_minitimevr 9 apr 2021 - 18:17

Skadi had geen zin in spelletjes en richtte dan ook een geïrriteerde blik op de kattin voor haar neus. Hou je mond en laat me met rust leek het te zeggen, maar natuurlijk was dat het tegenovergestelde van wat de ander deed. “Ik geniet meestal niet van het gezelschap van anderen,” reageerde de calico schamper. Vaak omdat het intellect van die anderen zeer onder dat van haar lag en dat ze gewoon vreselijk irritant waren. Skadi was niet opzoek naar vrienden, kennisen of whatever. Ze had alleen connecties nodig die ze kon gebruiken als ze die nodig had. Daar was dit wijf er zeker geen van, omgaan met clankatten stond namelijk in het lijstje van dingen die nu verboden waren om te doen. “En ik denk ook niet dat jij zin hebt om de rest van de Elite te ontmoeten,” voegde Skadi er nog nonchalant aan toe. Meestal schrok dat die boskatjes wel af, maar er was natuurlijk de onnozele uitzondering hier en daar.


There's blood on your lies Skadi_17

There's blood on your lies COxUkZtThere's blood on your lies E8v3o2There's blood on your lies Skadi_12There's blood on your lies Member10There's blood on your lies Toothy10
:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: There's blood on your lies   There's blood on your lies Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
There's blood on your lies
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: