Cursed Apple - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Cursed Apple

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Coacaze
Member
Cursed Apple - Pagina 2 Cola-being-a-dummy
Ema
181
Actief
They say the world is blue when the sky is pink
They say the clouds are white 'cause the printer ran out of ink

CAT'S PROFILE
Rank: Loner
Coacaze
BerichtOnderwerp: Re: Cursed Apple   Cursed Apple - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 dec 2020 - 12:16

De kater kon zichzelf ook amper ooit bijhouden. Zeker nu niet- alles dat hij wilde was om hier weg te komen. Maar dat leek niet echt in de agenda van de ander te staan toen die heel hard in zijn ribbenkas duwde. Ik vind je misschien het grootste stuk vossenstront dat er rondloopt en ik heb zeker geen compassie met je, maar ik maak nog altijd onderdeel uit van een Clan. Voor wat dat dan ook waard is.’, mauwde deze en had een venijnige blik in zijn gouden ogen. En die ging ook nog eens verder! ‘ Als ik je één keer terug in dit territorium zie, als ik je één keer de katten van mijn Clan zie lastig vallen of als je je toch niet aan je woord houdt en je komt wraak op me nemen, dan is de eerstvolgende keer dat we elkaar zien je laatste uur wél geslagen. ’. Oh, hij mocht gaan? Echt? Want de vorige keer dat iemand hem vrijliet, gooide diegene hem van een klif af. En wat kreeg hij na een paar seconden? Een final touch van deze konijnenclanner. Die schraapte met zijn klauw over zijn borstkas, alhoewel het niet al teveel pijn deed zoals anderen hem hebben aangedaan. “Okidoki denk ik”. Hij vergat  even totaal de gedachte van hiervoor en wilde in actie schieten. De kater wist alleen niet precies hoe hij weg moest komen, want y’know, zijn lijf was nog helemaal stijf. De grijswitte tom hief zijn kop op en liet het wat verderop vallen, zich naar voortrekkend met zijn kin en een beetje steun van zijn pootjes. Hij leek wel bijna een worm. “Yay! Vrijheid!”. En zo kwam hij één meter verder.

+Hij is miss nog in beeld, maar hij is topic uit xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
Cursed Apple - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: Cursed Apple   Cursed Apple - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 dec 2020 - 17:27

Thawrage keek met een afkeurende blik naar op de BloodClanner. Hij sprak geen dappere woorden meer, daagde Thawrage niet verder uit en gaf gewoon een simpel antwoord dat genoeg moest zijn. Thawrage gaf een koud knikje en draaide zich om, waarna hij nog eens over zijn schouder keek toen hij de kat op een zielige manier over de grond zag kruipen en zijn woorden hoorde spreken. Hij rolde met zijn ogen en onderdrukte een diepe zucht. Hij kon wel begrijpen waarom de deputy van BloodClan korte metten met hem had willen maken: de kater was een absolute idioot en geen toevoeging aan welke groep dan ook. Het zou beter zijn als hij alleen was, zowel voor zichzelf als voor zijn groep. Thawrage richtte zijn blik weer strak naar voren en liet de BloodClanner alleen achter, waarna hij naar een ander gedeelte van zijn territorium veerde. Hij had wel weer genoeg sociale interactie gehad voor vandaag.

OOC: Topic uit!
Terug naar boven Ga naar beneden

Cursed Apple
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Gorge-
Ga naar: