|
|
25
| |
| Onderwerp: Re: Meeting do 12 aug 2010 - 11:38 | |
| moest het in belgie zijn dan zou ik miss kunnen komen we zouden dan beter een meeting geven in belgie |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Meeting za 14 aug 2010 - 21:21 | |
| Ik zou het wel coowl vinden. Maar ik weet helaas wel zeker dat het absoluut niet mag... Ik zou iedereen wel eens willen ontmoeten. Oke ik heb een hele vage vraag: Waarom niet via de webcam???... @ Firepaw: Ik woon 20 min. rijden van jou! X'D |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Meeting za 14 aug 2010 - 22:56 | |
| omdat sommige geen webcame hebben en dan nog hoe wil je iedereen in 1 pc scherm krijgen? |
|
| |
16
| |
| Onderwerp: Re: Meeting di 17 aug 2010 - 11:47 | |
| Ok ik heb het met mijn moeder besproken en ik zou mogen als het uitkomt natuurlijk dus mij je al zeker op de lijst zetten. |
|
| |
Esmee 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Meeting wo 18 aug 2010 - 20:30 | |
| Ik zou denk ik niet mogen maar heel mischien ook wel want mijn broer mocht met een meeting van een andere site mee maar ik ben nu pas 9 maar mischien zie ik er wel een beetje klein uit maar toch zou ik iedereen wel eens willen zien |
|
| |
83
| |
| Onderwerp: Re: Meeting za 4 sep 2010 - 18:47 | |
| ik denk niet dat ik kan, omdat ik in duitsland woon! Maar als ik als de meeting er is bij wazoula ben kan ik mischien. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Meeting wo 20 okt 2010 - 20:02 | |
| word er nog een meeting georganiseert of niet |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Meeting wo 20 okt 2010 - 20:04 | |
| Hmm, ik denk door dat iedereen het druk heeft, we niets echt iets hebben kunnen bespreken. Wat vind jij Sanne? Genoeg om het eens te proberen? |
|
| |
189
| |
| Onderwerp: Re: Meeting wo 27 okt 2010 - 20:10 | |
| Ik zou wel kunnen komen als het natuurlijk niet te ver weg is Blijdorp in Rotterdam zou leuk zijn, als we dan verzamelen bij Rotterdam centraal, dan zouden we daarna met z'n allen naar Blijdorp kunnen als uitje |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Meeting do 28 okt 2010 - 15:49 | |
| - Oakheart schreef:
- Blijdorp in Rotterdam zou leuk zijn, als we dan verzamelen bij Rotterdam centraal, dan zouden we daarna met z'n allen naar Blijdorp kunnen als uitje
Ik heb er niet erg veel verstand van hoor, aangezien ik niet erg vaak in Rotterdam kom... Maar is er niet 'n station super dichtbij Blijdorp zelf? In dat geval zouden we misschien ook gewoon kunnen afspreken bij de ingang van Blijdorp. Of één van de ingangen, aangezien ze er meer dan één hebben. |
|
| |
35
| |
| Onderwerp: Re: Meeting do 28 okt 2010 - 18:21 | |
| YAAY Ik mag toch wel :'D (Als het teminste komt ) Mij lijkt Blijdorp best cool xD Alleen kunnen we niet beter wat kiezen dat echt in midden Nederland ligt? Zodat het voor iedereen makkelijker te bereiken is?\ PS, Ik ben ook Mousefurrie x3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Meeting do 28 okt 2010 - 18:37 | |
| Ik denk dat ik hier een nieuw, speciaal topic over ga openen. |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Meeting do 28 okt 2010 - 19:12 | |
| OMG YAY, ik mag maybe! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Meeting | |