|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Meeting vr 6 aug 2010 - 14:09 | |
| Hey,
Blackpaw stuurde me een pb dat een meeting haar wel echt leuk zou lijken. Nou zou ik wel even willen weten. Wie van de leden zouden naar zo'n meeting mogen? Want als het er erg weinig zijn, dan heb je er ook niet zo veel aan denk ik. Een meeting zou dan een bijeenkomst zijn van de leden, in bijvoorbeeld een dierentuin. Er komen dan een aantal leden en die gaan gewoon gezellig een dagje met elkaar doorbrengen. Mijn ervaring daarmee is dat het heel gezellig is. Ik begrijp dat sommige ouders het absoluut niet willen en dat begrijp ik ook wel, maar als ze twijfelen, zeg maar dat ze van harte welkom zijn om mee te gaan. Ik neem ook altijd mijn moeder mee op een meeting, vooral als het wat verder weg is van mijn huis.
Ik zou graag willen weten wat jullie van het idee meetings vinden en of jullie eventueel misschien een keer zouden mogen, of absoluut niet, want zoals ik al zei, een meeting met maar een paar mensen is niet leuk en dan kunnen we beter wachten tot we veel meer andere leden hebben.
Mvg. Rusty
Wie zouden mogen Rusty Night Bluestar Ravenwing Brokenstar Blackpaw Moonfur Sunpelt Fluffyfur Redkit
Wie niet zouden mogen Shadowstream Aztec Steelfang Fenrir Kittypaw
Misschien Leopardfur Winterstorm Honeyfeather
Laatst aangepast door Rusty op zo 8 aug 2010 - 23:05; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Meeting vr 6 aug 2010 - 14:14 | |
| Leuk idee hoor Maar ik weet zeker dat ik absoluut niet mag van mijn ouders. Die zijn niet zo betrouwbaar als het om sites gaat. Sorry. Vind dat zelf ook wel vervelend. |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Meeting vr 6 aug 2010 - 14:27 | |
| JAAA IK IK MAG Alleen waar.? Ik ken maar een iemand in het echt hier dus ik hoop dat het leuk word |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Meeting vr 6 aug 2010 - 14:30 | |
| Jammer Shadow. En Night, veat coowl dat je mag. Maar dit is alleen nog maar om even te vragen wie er eventueel naar zo'n meeting zou mogen. Als er nou genoeg mensen mogen, dan zullen we bespreken op welke plek en wanneer. |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Meeting vr 6 aug 2010 - 14:31 | |
| Ik vind het wel een heel leuk idee. Maar misschien kunnen sommigen alleen als het in de buurt is bv, ik woon in Zeeland en als jullie nou in Groningen gaan zou ik niet mee kunnen. Wel een heel veat idee hoor |
|
| |
| Onderwerp: Re: Meeting vr 6 aug 2010 - 14:32 | |
| Euhm, we bespreken het daarom ook. En in Groningen? Ik dacht het niet. Ik woon zelf in Amsterdam, dus het zal wel midden Nederland worden denk ik. |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Meeting vr 6 aug 2010 - 14:33 | |
| Dan had ik al sowieso geen kans, want ik woon in België |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Meeting vr 6 aug 2010 - 14:42 | |
| Ik ben op het moment in Gelderland t/m 3 sept en daarna ben ik weer in Engeland... |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Meeting vr 6 aug 2010 - 14:57 | |
| Ik kan ook niet denk ik.... Aangezien ik in Belgie woon. |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Meeting vr 6 aug 2010 - 15:01 | |
| Ik weet dat mijn ouders het nooit goed gaan vinden. Misschien als het in Apeldoorn zou zijn, maar als het verder weg is mag het zeker niet. Ik vind het wel jammer, want ik vind het wel een leuk idee. |
|
| |
150
| |
| Onderwerp: Re: Meeting vr 6 aug 2010 - 16:35 | |
| Ik zou mogen, mag altijd naar een meeting |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Meeting vr 6 aug 2010 - 16:41 | |
| Ja ik kan zoiezo, ik hoop dat de meeste meemogen. Even ter info, het is veilig. Ookal geloven sommige ouders dat niet. Wat gaan wij jullie aandoen? Dat jullie dat zélf even weten. Ik ben hier ervaren mee, en het is alleen maar gezellig. |
|
| |
216
| |
| Onderwerp: Re: Meeting vr 6 aug 2010 - 16:45 | |
| Ik denk dat ik wel mag maar het ligt eraan waar het is. Bovendien ken ik nauwelijks iemand hier, alleen Wazzbeer en BlauweStarha. :] |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: Meeting vr 6 aug 2010 - 16:46 | |
| Ik mag miss. alleen ga niet. al is het dichtbij hou er niet zovan om wild vreemde te ontmoeten |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Meeting vr 6 aug 2010 - 18:09 | |
| het is echt een leuk idee en als ik hoor van Rusty moet het wel vet cool zijn en ik mag maar lig een beetje aan waar |
|
| |
Pinecone 24
| |
| Onderwerp: Re: Meeting za 7 aug 2010 - 12:28 | |
| Ik woon in belgië dus in nederland een meeting zou niet gaan.. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Meeting za 7 aug 2010 - 20:28 | |
| Ik mag niet van m'n moeder.. Sorry |
|
| |
114
| |
| Onderwerp: Re: Meeting zo 8 aug 2010 - 22:58 | |
| Het ligt er helemaal aan waar dat het plaats neemt. Maar mijn broer mocht zelfs naar Eindhoven, dus ik denk wel dat er grote kans is dat het mag ;D
- Moonfur & Wrenkit. |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: Meeting di 10 aug 2010 - 23:28 | |
| Ik kom als er een is |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Meeting wo 11 aug 2010 - 0:03 | |