Opgekrult lag Silver in zijn verwarmde mand. Zijn wollen deken lag over hem heen en zijn knuffel die de naam Muis droeg lag naast hem. Zijn pels ging op en neer. De ristige ademhaling was zeldzaam sinds hij kittens had gekregen. Ze waren de liefste en mooiste kittens allertijden. Maar nog mooier was zijn partner, Yucka. Silver tilde zijn kop op en gaapte uitgebreid. Zacht rolde hij naar de kachel toe, waar zijn mand aanhing. Hij wou Milly, zijn zusje niet wakker maken. Via de kachel sprong hij op de stoel. Met zijn bek trok hij het dekentje over Milly heen. Daarna trippelde hij voorzichtig naar zijn kittens toe. Yucka lag niet bij ze. Ze was vast even een luchtje scheppen. Silver besloot dat Milly ook maar eens haar eigen mandje moest hebben. Toevallig kwam op dat moment het baasje aan lopen. Ze kwam binnen met een paar bedjes. Ze glimlachte en gaf Silver een aai over zijn kop. Met wat schroeven en een raar ding wat erg veel herrie maakte, hing ze drie bedjes aan de muur. Er stonden namen op; Milly, Spooky en Charlie. Charlie was de nieuwe poes bij hun thuis. Hun baasje adopteerde allemaal dieren. Silver besloot naar Yucka te gaan. Hij sprong in het raam kozijn. Zijn ogen gleden over de witte wereld in hun tuin, en stopte toen ze een beeldschone kattin zagen. Dat was Yucka, zijn Yucka. Hij glimlachte en keek verliefd naar haar. Hij drong zich door het katten luikje en liep naar Yucka toe. "Dag schoonheid van me, is het niet veel te koud hierbuiten?" Zei hij zo charmant mogelijk. Hij drukte zijn lichaam tegen haar aan en spinde. "Wat ben ik blij dat ik uit de Thunderclan ben gegaan. Anders had ik jou nooit ontmoed." Hij gaf haar een likje over haar snuit. Over de snuit van de liefde van zijn leven.....
Xx-Lionclaw-Shadowheart-Silver-Mousechaser-Flashcoat-Yeastcloud-Frozenkit-Chikita-xX