☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

☃The Fangclan ☃RPG topic ☃

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Jaytail
Member
☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 17:18

''Waar.....Waar is Firefur?'' stamelde ze. ''Waar is Snowpelt? Waar zijn de kittens die ik net zag?'' Enzo stamelde ze even door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brownkit
Member
☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 17:30

Goldenfur was blij dat de onbekende kat Lovestar ging verzorgen, die had er waarschijnlijk meer verstand van als hij. Misschien kon ze hun medicine cat wel worden. ''Kun je wat bessen halen? Ik zal naar haar wonden kijken. En let op dat je geen Taxus bes mee neemt." "Wat voor bessen dan?" Zei hij beschaamd. Hij had er natuurlijk geen verstand van.
Avalanchefall
Member
128

CAT'S PROFILE
Avalanchefall
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 17:36

''Dat zijn rode bessen, klein'' zei ze kortaf en keek weer naar Lovestar, ''Ik doe het wel'' zei ze zuchtend, zo te merken had die kat geen verstand van bessen. Straks kwam hij nog met brandnetel terug, of zo. Al vlug kwam ze weer terug met zwarte bessen en wat frambozen. Ze ging naast Lovestar zitten en legde het voor haar, ''Eet maar'' Daarna ging ze wat kruiden halen, ''Dit ook'' ''Het verzacht de pijn'' De poes was zanger, dat kon Leaf vaak al merken en zien als een kat dat pas net was.
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 17:47

Lovestar at rustig de dingen op. ''Aaaw... Mijn buik'' zei ze zacht. En ze viel rustig in slaap.
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 17:48

''Dat zijn rode bessen, klein'' Zei ze. ''Ik doe het wel'' Zei ze zuchtend. "Sorry" Zei hij kortaf. Wat kon hij er aan doen? Er was nooit een enkele kat geweest die hem geneeskunde had geleerd. Hij wist van de doodsbessen, maar voor de rest was hij nooit zo vaak bij de medicine cat geweest. Ze kwam terug met wat bessen en voerde die aan Lovestar, en liep toen weer terug. Dit keer kwam ze terug met wat kruiden, en die gaf ze ook aan Lovestar. Hij liep naar haar toe en keek hoe ze sliep.
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 7:13

Lovestar/ Leader/Rivier
''Huh?! Waar ben ik? Waar zijn Leaf, Goldenfur, Ebonyscar en Smokedance?'' Ze stond alleen bij de rivier. En haar wonden waren weg! Zou ze een leven verloren hebben? Of was dit een droom? Toen kwam Firefur naar haar toe. ''Wees op je hoede. De Starclan is nog niet klaar, Je zult een medicine cat nodig hebben. Geef haar de naam Leafspot.....''
Lovestar werd wakker en stamelde ''Leafspot......Leafspot.....Leafspot........''
Grainkit
Member
14

CAT'S PROFILE
Grainkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 10:50

Leafspot/Medicine Cat/River

De poes was na het eten in slaap gevallen en de andere kat ging naar haar toe, Leaf bleef zitten, ze keek naar de lucht. Het ging regenen, in de verte hoorde ze het vuur nog steeds. ''Zo te zien gaat het regenen, het zal de brand blussen'' Ze keek de andere katten enkele seconden aan en keek toen weer naar Lovestar, ''Ik ben Leaf'' zei ze weer tegen de andere katten, ''Ik kom uit een ver gebied, maar ben hier heen verhuist, ik zag de brand en ging maar kijken'' Ze zag dat Lovestar droomde, waarover wist ze niet. Zal zij bij de clan mogen? Waarschijnlijk niet... Opeens werd de leider weer wakker, ''Leafspot......Leafspot.....Leafspot........''
stamelde de poes. Leafspot? Zij heette Leaf, niet Leafspot. Leaf keek de poes aan, ''Waarom zegt u Leafspot'' opeens begon ze het door te krijgen, zij was waarschijnlijk Leafspot. ''Heet ik soms nu Leafspot?'' ze nam aan van wel, ''Ik ben u dan dankbaar, ik zal een goede Warrior voor de clan zijn'' wist zij viel dat zij geen Warrior werd...
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 13:25

Lovestar/Leader/ River

''Heet ik soms nu Leafspot?'' Ik ben u dan dankbaar, ik zal een goede Warrior voor de clan zijn'' Lovestar was even verward en vond het raar dat ze dat zei en schudde haar hoofd. ''Jij bent geen Warrior Leafspot...... Jij bent een Medicine cat......... geen warrior...... En ze viel weer in slaap.
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 13:55

''Zo te zien gaat het regenen, het zal de brand blussen'' Zei de poes. Hij knikte en keek richting het vuur. "Al zal er wel niks meer van het kamp over zijn..." Murmelde hij. ''Ik ben Leaf'' "Dag Leaf. Ik ben Goldenfur." ''Ik kom uit een ver gebied, maar ben hier heen verhuist, ik zag de brand en ging maar kijken'' "Nou Leaf, bedankt voor de hulp." Hij glimlachte naar haar. Ze leek hem een goede medicine cat. Ze wist veel van kruiden en bessen af, in ieder geval meer dan hij... Hij keek weer naar Lovestar, ze leek wakker te worden. ''Leafspot......Leafspot.....Leafspot........'' Zei Lovestar opeens. Leafspot... Wie was Leafspot? ''Heet ik soms nu Leafspot? Ik ben u dan dankbaar, ik zal een goede Warrior voor de clan zijn'' Lovestar schudde haar hoofd. ''Jij bent geen Warrior Leafspot...... Jij bent een Medicine cat......... geen warrior......" Had Lovestar soms een teken gehad van de StarClan? Dat Leaf hun nieuwe medicine cat zou zijn? Een medicine cat, dat zou hun clan helpen herstellen.
Grainkit
Member
14

CAT'S PROFILE
Grainkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 14:11

Leafspot/Medicine Cat/ River.

Golderfur heette er een, leuke naam...

Lovestar schudde haar hoofd, toch niet? ''Jij bent geen Warrior Leafspot...... Jij bent een Medicine cat......... geen warrior......" zei de verzwakte poes. Medicine Cat, moest zij soms gewonden en zieke helpen? Oké, ze zag wel, het ging wel lukken...Dat wist ze zeker. Moest zij nu ook met de...Hoe heette het nou weer? Starclan en hoe heette deze clan nou precies, Fangclan Ja, dat was het. ''Ik zal mijn taak als Medice Cat opnemen en mijn naam Leaf zal dan Leafspot worden, als u dat wilt'' De poes viel weer in slaap. Leafspot moest even aan haar nieuwe naam wennen, Leafspot...De lapjeskat keek naar hun slapende leider, de eerste druppels vielen al. ''Ik ga slapen, als er iets is, maak me wakker'' Ze wist dat er niet zoveel meer was. De poes ging liggen, in de storende regen, wat het vuur vlug bluste. Ze viel als een blok in slaap...

''Leafspot!'' riep een onbekende stem in haar oor, ze keek op, wie was daar. ''Ik ben Firefur'' zei de stem nu. Leafspot keek om zich heen, wat was dit? ''De Starclan is nog niet klaar, maar ze stuurden jou naar dit gebied en zorgde er voor dat jij naar ze toe ging bij de brand'' "'Dus de brand was om mijn te lokken?'' ''Nee'' was het korte antwoord, ''Het gaat nog verder'' Opeens verdween hij.

De poes werd weer wakker, ze keek om zich heen, de regen was al opgehouden, maar het vuur was geblust. Wie was Firefur. Ze ging naar Lovestar toe en maakte haar voorzichtig wakker, ''Lovestar, ik heb gedroomd van Firefur, hij zei de Starclan mij naar dit gebied heeft gestuurd.'' Ze ging zitten en wachtte af
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 14:47

''Lovestar, ik heb gedroomd van Firefur, hij zei de Starclan mij naar dit gebied heeft gestuurd.'' Zei Leafspot. ''Firefur?!'' Lovestar sprong op en kreeg pijn en tranen in haar ogen. Ze zuchtte even. ''Ik zal je vertellen wie Firefur was.... Voor de brand waren er honden en dassen het kamp binnengestormd.... Daarbij waren mijn kittens en degene van wie ik hield omgekomen.... Degene van wie ik hield was.... Firefur...... Sindsdien waakt hij over mij in de Starclan.....'' Ze zuchtte weer. Al die pijlijke herinneringen werden haar te veel. En er komt nog meer......... '' Firefur vertrouwt jou dus ik vertrouw je nog meer als dat ik deed.'' En ze boog haar kop naar de poes.
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 15:13

Goldenfur - Deputy - River

''Ik ga slapen, als er iets is, maak me wakker'' Hij zuchtte. Hij keek rond maar hij zag niemand. Hij rook in de lucht, maar er waren geen bedreigingen in de buurt. Van wat hij rook tenminste, zijn neus werd gevuld met as, en nu ging het ook nog regenen. Dat zou alle geuren verbergen. Ook Leafspot leek te dromen. Hij zuchtte en keek rond. Leafspot schrok wakker. ''Lovestar, ik heb gedroomd van Firefur, hij zei de Starclan mij naar dit gebied heeft gestuurd.'' ''Firefur?!'' De naam leek Lovestar pijn te doen. ''Ik zal je vertellen wie Firefur was.... Voor de brand waren er honden en dassen het kamp binnengestormd.... Daarbij waren mijn kittens en degene van wie ik hield omgekomen.... Degene van wie ik hield was.... Firefur...... Sindsdien waakt hij over mij in de Starclan.....'' Hij zuchtte ook. ''Firefur vertrouwt jou dus ik vertrouw je nog meer als dat ik deed.'' Ze boog haar kop, hij keek naar Leafspot en boog zijn kop ook.
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 15:36

Lovestar/Leader/River

''Goldenfur ga wat jagen! De clan heeft voedsel nodig. Smokedance jij gaat ook mee!'' beval ze. ''Leafspot..... Mag ik je iets vragen?'' zei ze toen de andere katten weg waren. Ook zei ze het een beetje aarzelend.
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 16:18

Goldenfur - Deputy - River

''Goldenfur ga wat jagen! De clan heeft voedsel nodig. Smokedance jij gaat ook mee!'' Beval Lovestar hem. Hij knikte gehoorzaam en liep het bos in. Hij rook in de lucht en keek rond. De prooi was waarschijnlijk gevlucht voor het vuur dus moest hij een heel eind rennen. Hij begon hard te rennen en bleef rondkijken. Hij zag een konijntje in de bosjes wegglippen en sloop erheen. Hij zag het konijntje wat eten en wachtte niet langer. Hij sprong uit de bosjes en doodde met een snelle beet het konijntje. Hij keek naar het konijntje en kon de geur van de vers-gedode prooi bijna niet weerstaan. Hij had best wel honger. Toch begroef hij hem en ging verder jagen.
Smokedust
StarClan
Bo ~
334
Afwezig
"J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokedust
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 16:48

Lovestar/Leader/River

''Leafspot..... Mag ik je iets vragen?'' zei Lovestar nog een keer aangezien Leafspot nog steeds niet geantwoord had. ''Het is belangrijk..... Belangrijk voor mij en de clan.'' En ze boog haar kop naar haar medicine cat
Autumnleaf
StarClan
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 16:52

Leafspot/Medicine Cat/River.

''Leafspot..... Mag ik je iets vragen?'' zei Lovestar nog een keer, Leafspot keek haar aan, ''Het is belangrijk..... Belangrijk voor mij en de clan.''vervolgde de poes en boog haar kop. ''Jazeker, vraag maar raak'' zei ze, ze wachtte af.
Smokedust
StarClan
Bo ~
334
Afwezig
"J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokedust
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 17:07

Lovestar/Leader/River

''Jazeker, vraag maar raak'' zei Leafspot. Ze kon nu niet meer terug. ''Ik heb het gevoel dat er een nestje aankomt want ik heb de laatste tijd veel krampen maar het kan ook een ziekte zijn.....'' Eigenlijk hoopte ze de eerste. Dat ze kittens krijgt maar het kon ook gewoon zijn dat ze kittens gaat krijgen over een paar maanden. ''Misschien kan jij mij wat zekerheid geven?'' Ze kreeg het even het gevoel dat ze zich ervoor schaamde maar slikte dat gevoel weg.
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 jan 2012 - 18:11

Goldenfur - Deputy - Forest

Na een konijn en twee muizen gevangen te hebben ging Goldenfur terug om het aan zijn leider te geven. Terug naar het kamp gaan had toch niet zo'n zin. Hij zag dat Lovestar en Leafspot in gesprek waren, dus legde hij de prooi een stukje verder neer naast de rivier. En liep terug naar het bos om verder te jagen.
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 jan 2012 - 19:48

Lovestar/Leader/River

Lovestar had nog geen antwoord gekregen van haar Healer maar stond op. '' Ik ga kijken hoever Goldenfur en Smokedance zijn... Ebonyscar? Let jij op dit tijdelijke kamp?'' Ze knikte naar haar Opvolger en sprong naar de rest van de territorium. Ze zag een muis en sprong hem achterna. Ze had de muis nog niet gevangen toen ze zag dat de muis kleintjes had. Rustig pakte ze alle muisjes en moeder muis in haar bek en liep terug naar het kamp. ze maakte een nestje en liet de muisjes weer los en liep weer het bos in en riep ''Jullie vertikken het om ze opteeten of te doden!'' Ze kon nu niet de moeder of haar kleintjes doden.
Colorkit
Member
50

CAT'S PROFILE
Age: I'm just 5 moons... It looks yesterday i was born...
Colorkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitimewo 7 maa 2012 - 16:58

Diamondleaf ~ Fullfanger ~ River

Diamondleaf vertrok uit het geïmproviseerde kamp dat was gebouwd na de bosbrand. Ze had aan de Opvolger geïnformeerd dat ze ging jagen, en de kat knikte. Ze ving een vogel en 2 kleine konijnen. Langzaam liep ze weer het kamp in, en ze zag hoe haar Leader ook net binnenkwam. De jonge Diamondleaf keek hoe Lovestar, haar leider, terugkwam met kleine muisjes in haar bek "Jullie vertikken het om ze opteeten of te doden!" zei ze toen ze een nestje had gemaakt. Verbaasd keek de poes naar Lovestar, wat had ze opeens?? Waarom wilde ze ons voedsel beschermen?? het voedsel lééfde!! 'ehhh... Lovestar?? waarom bescherm je muizen?? Ons eten?' zei de poes met haar zangerige gemiauw.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 3 Icon_minitime

☃The Fangclan ☃RPG topic ☃
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: