☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

☃The Fangclan ☃RPG topic ☃

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Brownkit
Member
☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 DPKsfdL
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 jan 2012 - 19:46

Goldenfur zuchtte bij het denken aan het kamp en liep mee terug. Hij trippelde het kamp in en keek naar Smokedance. Hij leek het ook vreselijk te vinden. ''Ik zal doen wat ik moet doen.'' Zei hij. Toen keek Goldenfur weer naar Lovestar. ''Dat is maar goed ook want ik zal binnenkort ook niet meer kunnen helpen.'' Ze liep naar de Three rocks en sprong erop. ''Katten van The Fangclan! Het zijn moeilijke tijden en daarom moeten we hard werken. Daarom heb ik aan Smokedance gevraagd om bij ons te komen en dat heeft hij geaccepteerd. Nu kunnen we er met zijn 3en opuit gaan. Nu moet ik nog iets melden! Ik.... Ik..... Ik ben zwanger... Ik krijg nog 1 nestje van Firefur. Dat is wel goed nieuws en niet goed nieuws. Niet omdat ik over 2 manen dan niet meer mee kan helpen omdat ik dan hoog zwanger ben en wel omdat we dan nieuwe leden hebben voor de Clan. Nu gaan we het kamp herbouwen en weer mooi maken. Morgen gaan Ebonyscar en Smokedance op pattrouille bij zonhoog en tegelijkertijd jagen. bij de zonsondergang gaan Smokedance en Goldenfur op pattrouille en tegelijkertijd jagen. We moeten hard zijn want bladkaal komt eraan. Nu gaan we verder en slapen. Ik wil dat Goldenfur Smokedance ons territorium laat zien.'' Hij luisterde aandachtig en knikte. Toen bedacht hij zich dat ze de prooi nog hadden laten liggen. "Lovestar, we hebben de prooi laten liggen, ik zal ze wel even gaan halen." Gelukkig had hij gezien waar Lovestar haar prooi had begraven. Hij trippelde naar de ingang en liep eerst naar de plek waar Lovestar haar prooi had begraven. Hij groef het op en pakte het op in zijn bek. Hij rende naar de plek waar hij zijn konijn had begraven en groef hem op. Het paste allemaal maar net in zijn bek. Hij rende snel terug naar het kamp en legde het neer. Toen hij bijna bij het kamp was rook hij een muisje. Hij rende snel naar het kamp, legde het neer, en liep snel terug. Hij rende naar het muisje en had hem te pakken voordat het muisje ook maar iets doorhad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 jan 2012 - 9:29

Lovestar/Leider/Camp

"Lovestar, we hebben de prooi laten liggen, ik zal ze wel even gaan halen." zei Goldenfur. Ze knikte naar hem en sprong rustig van de Three rocks af. Lovestar liep naar Smokedance toe ''Ga Goldenfur achterna en neem wat prooi van hem over. Lovestar liep heen en weer. toen liep ze naar Ebonyscar ''Ebonyscar..... We moeten hard werken en we hebben meer leden nodig voor de clan...... Ik geef jou de opdracht om vanavond even uit het territorium te gaan en wat leden zoeken. Poesiepoezen, Rogues Het maakt niet uit...... We moeten leden hebben.... met zijn 3en gaan we het niet redden.''
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 jan 2012 - 10:56

Nadat hij het muisje oppakte, en toen hij terugkwam, dacht hij teleurgesteld; Dat is stom, nu kan ik de rest niet meer dragen.. Hij legde het muisje neer bij de andere prooi, en zuchtte. Hij begroef het. En liep terug naar het kamp. "Kan iemand me even helpen met de prooi te dragen?" Toen hij Smokedance tegenkwam, "Kan je me helpen?"

[Omg.. Zo kort...]
Blacksoul
Member
☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 jan 2012 - 11:05

//Smokedance//Fullfanger//Camp

''Natuurlijk kan ik je helpen, waar ligt de prooi? Dan kun je me misschien ook het terretorium laten zien.'' Smokedance hoopte dat hij niet al te veel had gevraagd. Hij kende het hier maar weinig.
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 jan 2012 - 11:15

Lovestar/leider/Camp

Lovestar was te uitgeput en ging naar de StarFangroom. Haar holletje lag ookal bedekt met bloed en plukken vacht. ze zuchtte. ze ging op het mos liggen en was al snel in slaap. Lovestar werd wakker. Maar was niet in de StarFangroom. Waar was ze? Ze zag toen opeens Firefur staan en riep ''Firefur! Hier ben ik'' Firefur kwam naar haar toegelopen en zei ''Ik ben altijd bij je'' Toen vervaagde Firefur ''Firefur! Ga niet weg!'' schreeuwde ze in haar slaap ''Ik hou van je ga niet weg Firefur!'' maar het was te laat Firefur was weg en ze zag haar oude kittens die toen ze stierven net Warriors geworden waren. Snowpelt! Haar oudste zoontje zag ze weer tot ze een por in haar buik voelde...... ''Huh? Wat?''
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 jan 2012 - 11:30

''Natuurlijk kan ik je helpen, waar ligt de prooi? Dan kun je me misschien ook het terretorium laten zien.'' Goldenfur glimlachte vriendelijk en zei; "Fijn, en natuurlijk laat ik je het territorium zien." Hij liep naar de plek waar hij de prooi had begraven en groef het weer op. "Hier ligt het, laten we het eerst naar het kamp brengen, en zal ik je daarna het territorium laten zien." Hij pakte een deel van de prooi en liep terug richting het kamp.
Blacksoul
Member
☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 jan 2012 - 11:32

Smokedance knikte vriendelijk en hij begon met het opgraven. Er lagen een paar prooien en met zijn bek pakte hij ertwee op, en keek toen Goldenfur aan, hij glimlachtte tussen de dode diertjes heen.
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 jan 2012 - 11:35

Lovestar/leider/Camp

Iemand bleef haar maar in haar buik porren. ''Wie...Wie doet dat? en ze viel weer in slaap en gek genoeg weer dezelfde droom en weer schrreuwde ze weer:
Lovestar werd wakker. Maar was niet in de StarFangroom. Waar was ze? Ze zag toen opeens Firefur staan en riep ''Firefur! Hier ben ik'' Firefur kwam naar haar toegelopen en zei ''Ik ben altijd bij je'' Toen vervaagde Firefur ''Firefur! Ga niet weg!'' schreeuwde ze in haar slaap ''Ik hou van je ga niet weg Firefur!'' maar het was te laat Firefur was weg en ze zag haar oude kittens die toen ze stierven net Warriors geworden waren. Snowpelt! Haar oudste zoontje zag ze weer tot ze een por in haar buik voelde...... ''Huh? Wat?''
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 jan 2012 - 11:53

Goldenfur glimlachte terug, en kwam het kamp binnen en legde het neer. Hij wachtte tot Smokedance het ook neer had gelegd, en er dus een prooihoop ontstond. "Laten we eerst even wat kleins eten." Hij pakte een muisje en at die heel snel op. Toen liep hij naar de uitgang, en draaide zich om te kijken of Smokedance hem volgde.
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 15:50

Lovestar/Leider/Camp

Lovestar schrok wakker van wat ze net had gezien. Firefur met Snowpelt in een brand! ''Wat heeft dit te betekenen'' Ging er door haar hoofd heen. Toen werden haar ogen groter toen ze zag wat het betekende. ''Vuur!'' Gilde ze. Ze sprintte naar buiten en gilde ''Vuur! Vuur! Goldenfur! Vuur!'' ze wees met haar staart naar de richting van het vuur. ''Ebonyscar! Vuur! Smokedance! Vuur!'' Ze voelde zich niet zo goed meer. ''We moeten direct weg! Ebonyscar jij gaat voorop naar de rivier. Daar steken we over. Goldenfur jij loopt achteraan. Smokedance en ik lopen in het midden!'' Snel verzamelde ze de katten klaar om weg te gaan bedacht ze iets en sprintte snel terug. ze was haar bundeltje vergeten. ze nam het mee en ging terug. ''Waarom Starclan! Waarom!''
Avalanchefall
Member
128

CAT'S PROFILE
Avalanchefall
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 16:10

Leafspot/Medicine cat/Camp

Geschrokken keek de poes op, ze zag rook in de verte. Weg wezen! Maar misschien waren er wel andere katten in nood. Ze had wel eens gehoord van een clan die daar ergens leefde, misschien waren ze wel in gevaar! Leaf rende er naar toe, recht het gevaar in en zag toen wat katten bij het vuur. Dat moest de clan zijn! Opeens ging er een terug. Gelukkig kwam ze weer veilig terug. Leaf rende op haar af, ''Kan ik helpen? Ik ben Leaf!'' ze keek naar het vuur wat vlug hun kant op kwam.
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 16:15

''Aaaw! Help maar ja! Aaaw! Ik ben Lovestar de leidster van deze clan. mijn buik! De anderen zijn al naar de rivier.... Aaaw! Snel pak dit bundeltje en breng dit naar de rivier! Ik ben er zo! En laat er niets uitvallen het is belangrijk voor me!'' Lovestar vond het moeilijk om het bundeltje overtebrengen want ja daar zaten plukken vacht en een nagel van Firefur en haar kittens. Ze rende richting de rivier. maar de steken werden steeds erger. Maar bij de rivier had ze er niet aangedacht dat ze niet kon zwemmen met die steken. ze ging er gewoon in en kreeg dus steken ''Help! Ik verdrink!'' Riep ze.
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 16:31

Goldenfur was bij het teken van brand snel naar de rivier gerend, maar daar bleef hij staan tot de laatste katten waren overgestoken. Hij zag een onbekende kat bij Lovestar, maar het was nu geen tijd voor een gevecht. Ze moesten zo snel mogelijk weg... Hij zag dat Lovestar gewoon in het water sprong, maar toen ze er in was riep ze; "Help! Ik verdrink!" Bij help sprong hij al in het water, en zette snel zijn tanden in haar nekvel om haar uit het water te slepen. Het was best moeilijk zwemmen met een kat in je mond, maar toch lukte het hem om de overkant te bereiken. Aan de overkant liet hij haar los en vroeg haar hijgend; "Lovestar? .... Gaat het wel?"
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 16:35

''Mijn....'' Ze proestte water uit ''Poten....'' Haar poten waren helemaal geschaafd en bloede vreselijk. ''Mijn.....Kittens.......'' Lovestar was bewusteloos geraakt en zei niks meer.
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 16:42

''Mijn....'' Ze proestte water uit. ''Poten....'' Hij keek naar haar poten en schrok van hoe bebloed ze waren. ''Mijn.....Kittens.......'' Hij keek weer naar haar ogen, maar ze was bewusteloos. Hij begon haar vacht te likken en zei steeds; "Lovestar? Wordt alsjeblieft wakker!" Hij riep naar de onbekende kat; "Kan je me misschien even helpen?" Hij ging door met likken, en hoopte dat ze wakker werd.
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 16:54

''Firefur? Wat doe jij hier?'' maar Firefur zei niets terug en vervaagde steeds meer. ''Firefur!'' Toen zag ze opeens 2 jonge kittens. 1 lapjes kat en 1 een vuurrode kat.....
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 17:01

"Lovestar? Lovestar! Wordt nou toch wakker!" Schreeuwde hij tegen haar. "Heb je het dan niet koud?" Hij ging door met likken. Ze leek te dromen. Hij nam aan van Firefur.
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 17:07

Lovestar knipperde rustig met haar ogen. ''Goldenfur?'' Murmelde ze ''Wat....Wat is er gebeurt?'' Lovestar wist niks meer van de brand. En wist alleen de pijn die ze had aan haar poten en buik.
Brownkit
Member
Ilse
281

CAT'S PROFILE
Brownkit
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 17:12

Goldenfur zuchtte opgelucht, Lovestar werd weer wakker. ''Goldenfur?'' Murmelde ze ''Wat....Wat is er gebeurt?'' Hij keek haar aan en zei zachtjes; "Er was brand, dus zijn we gevlucht. Maar omdat je zwanger bent, verdronk je bijna. Dus toen heb ik je uit het water gesleept maar toen raakte je bewusteloos. Maar gelukkig ben je nu weer wakker." Hij zuchtte en likte over haar kop.
Avalanchefall
Member
128

CAT'S PROFILE
Avalanchefall
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jan 2012 - 17:17

Leafspot/Medicine Cat/Rivier

Leaf nam het bundeltje over en ging Lovestar achterna, de poes had duidelijk pijn, maar het was nu geen tijd daar voor. Ze waren bij de Rivier aangekomen en opeens sprong Lovestar in het water! Ze ging onder water en Leaf hoorde haar angstig om hulp roepen. Een andere kat sprong het water in en het lukte hem om de kat op de kant te treken. Leafspot ging er naar toe, ''Mijn....'' Ze proestte water uit ''Poten....'' zei Lovestar, haar poten waar geschaafd en bloeden ernstig. Opeens verloor de poes haar bewustzijn, de andere kat begon likken. Leaf ging er naar toe, ze sprong het water in, terwijl ze met moeite het bundeltje omhoog hield. Zeiknat klom ze aan wal. Ze legde het bundeltje neer en ging naar de twee katten toe. Ze keek Lovestar aan. ''Kun je wat bessen halen? Ik zal naar haar wonden kijken. En let op dat je geen Taxus bes mee neemt. De poes was weer wakker geworden, maar ze was erg zwak. Leafspot keek de bezorgde kater aan en toen weer naar Lovestar.
''Ik zal je wonden wel bekijken, als deze hier alstublieft nu wat bessen wil halen. Ik heb hier verstand van'' zei ze en streng keek ze de ongeruste kater aan en daarna keek ze naar de poten. Eerst moest dat bloed weg, ze moest spoelen, was er een ondiep stuk water? Ze liep de rivier langs en zag al snel een ondiep stuk. Ze ging terug naar Lovestar, ''Vertrouw me'' Ze pakte haar beet en sleepte haar het water in, het stuk was zo ondiep dat Leaf het lukte om Lovestar,s kop omhoog te houden, terwijl het water de wonden spoelden. Daarna ging ze weer terug met de kat. ''Sorry voor al dat gesleep'' Ze keek om zich heen en zag al snel wat ze zocht, spinnenrag. Ze trok het van de tak en ging weer terug, toen haalde ze blad en toen begon ze de poot te verbinden. Blad onder, Spinnenrag boven, voor de stevigheid. Dat deed ze ook met de andere poten. ''Je wordt weer beter hoor, je bent niet je hele leven mank''
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃   ☃The Fangclan ☃RPG topic ☃ - Pagina 2 Icon_minitime

☃The Fangclan ☃RPG topic ☃
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: