|
|
Doreen 47
| |
| |
| |
Pen 38
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jan 2012 - 21:22 | |
| |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jan 2012 - 21:30 | |
| Ik begin morgen met twee uur mijn mentor ;-; Op woensdag zie ik 'm drie uur achter elkaar D: Hoezo ze proberen je te killen .< Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
"How beautifully leaves grow old. How full of light and color are their last days."
|
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Gail 102
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jan 2012 - 23:39 | |
| Ik geloof dat ik zometeen vermoord wordt omdat ik PotC niet leuk vind... -schuine blik naar Waz- Would you mind if I hurt you? Would you mind if I tried to? Cause you have turned into my worst enemy You carry hate that I feel It's over now, what have you done?Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy- Wolfwhisper |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 jan 2012 - 23:41 | |
| - Wolfwhisper schreef:
- Ik geloof dat ik zometeen vermoord wordt omdat ik PotC niet leuk vind... -schuine blik naar Waz-
Oooh yeah! Lets kill her Quinty! x'D Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 0:13 | |
| Ik ga nu slaapie doen ;D morgen 8 uur op ._. man, je vergeet de tijd als je aan een rpg werkt X'D I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
64
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 6:16 | |
| - Fireheart schreef:
- Wolfwhisper schreef:
- Ik geloof dat ik zometeen vermoord wordt omdat ik PotC niet leuk vind... -schuine blik naar Waz-
Oooh yeah! Lets kill her Quinty! x'D Mag ik ook helpen x3 Lolly's zijn gigantisch lekker, aye! - Awesome plaatje (niet van mij):
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 8:50 | |
| Wauw... gister om 11 uur begonnen met leren, heb 1 keer een half uurtje pauze genomen, en natuurlijk 3 kwartier avondeten. Ben tot 1 uur 's nachts doorgegaan... |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 8:57 | |
| Het was wat geklungel, maar ik heb eindelijk mijn sheet af 8D
|
|
Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
"How beautifully leaves grow old. How full of light and color are their last days."
|
|
| |
10
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 10:06 | |
| - Icespirit schreef:
Het was wat geklungel, maar ik heb eindelijk mijn sheet af 8D
|
|
Wouw mooi! Ik moet er ook nog 1 maken, tekst boven onder of inm een scroll vakje? With a heart filled with grief And a soul mourning ceaselessly, With no one in this world To share the burdens of my heavy mind, With a woe-begone countenance And tearful eyes, I turn to the shadows in the dark For comfort and solace. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 10:41 | |
| Wow Icespirit nice :3 Man k haat Maud x'D I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 12:31 | |
| Mijn maatschappijleer leraar is zo seksistisch dat het gewoon niet meer grappig is. Ik ga wel aan mijn eigen werk en niet meer naar hem luisteren. Geez he. Geen onderwijs meer voor meisjes omdat ze toch uiteindelijk achter de kinderwagen aanhobbelen. |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| |
| |
Gail 102
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 13:41 | |
| - Shiverkit schreef:
- Shiverkit leeft <'3
Oh speel jij de Shiverkit uit Darkfire's nestje? Would you mind if I hurt you? Would you mind if I tried to? Cause you have turned into my worst enemy You carry hate that I feel It's over now, what have you done?Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy- Wolfwhisper |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 jan 2012 - 14:55 | |
| I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |