|
|
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 21:52 | |
| Ahhh dammmmn, das wel vervelend dan D: |
|
| |
99
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 21:53 | |
| Warrior Cats Fire and Ice lezen voor de boektoets morgen o.o Terwijl dat mens het helemaal neit gezegd had XC |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 22:53 | |
| Jeetje, dit maakt me echt ziek: - Spoiler:
KLAZIENAVEEN - De Dierenbescherming in het Drentse Klazienaveen doet een poging de daders te achterhalen van een wel heel sterk staaltje van dierenmishandeling. Beulen bliezen een kat op door een rotje in het achterwerk van het weerloze diertje tot ontploffing te brengen.
Het slachtoffer leefde nog heel even en stierf vervolgens een gruwelijke dood. ,,We maken het wel vaker mee dat vuurwerk naar dieren wordt gegooid, maar dit slaat echt alles”, aldus een verontwaardigde Yvon Veldhoen van de Dierenbescherming Zuid-Oost Drenthe. De organisatie probeert nu alsnog te achterhalen wie het baasje van de kat is. ,,En we willen natuurlijk dat de daders worden gestraft. Vandaar de aangifte.”
Het incident vond plaats op oudejaarsavond. De moeder van een meisje meldt hoe haar dochtertje de zwaargewonde kat in de buurt van een bouwmarkt ontdekte. ,,Het diertje gilde het uit van de pijn. Mijn dochter heeft de poes op haar scooter mee naar huis genomen. Daar nam ze het diertje op schoot, maar het overleed na een klein kwartiertje. Stinkend naar verbrand vlees en vuurwerk. We zijn er doodziek van, heel verschrikkelijk.”
De Dierenbescherming zegt zwaar aan het incident te tillen. ,,We laten het er niet bij zitten”, aldus Yvon Veldhoen. ,,Zeker omdat dit niet per ongeluk kan zijn gegaan. Hier is boze opzet in het spel geweest.”
Inmiddels heeft een Arnhemmer vandaag laten weten een beloning van 5000 euro uit te loven voor de tip die leidt tot aanhouding van een dierenbeul in Klazienaveen. De dader riskeert volgens het Openbaar Ministerie in Assen een straf van maximaal drie jaar cel of een boete van 18.500 euro. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 23:02 | |
| Wat vreselijk! Die daders zijn echt ziek gewoon.
Ik bedoel, zal ik een een rotje in hun kont proppen? ;-; |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 23:03 | |
| Er zijn ook mensen die een muis aan 2 vuurpijlen hebben gebonden... Vul de rest zelf maar in. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 23:04 | |
| Waarom doen mensen dat toch.. Echt.. Ik snap er niks van. >.< |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 23:08 | |
| Er waren ook mensen, die hadden een rotje in de mond van een hond gepropt, en de mond dicht getapete. De hond's bek was er afgevlogen, en deze heeft zo drie dagen rondgelopen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 23:11 | |
| Ja, dat had ik idd ook gelezen. Echt sneu... |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 23:39 | |
| Ik weet niet, een rotje kan niet ZO veel schade doen dat de mond van een hond helemaal kapit gaat of een kat overleid, het was dan wss iligaal vuurwerk.. Zoals een nitraat.. 1 enkel rotje kan je in je hand laten ontploffen zonder dat er enigsinds pijn van komt..
neemt niet weg dat t ziekelijk is, 3 jaar cel net goed voor ze, Ik hoop dat ze de dader te pakken krijgen |
|
| |
Daan 131
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jan 2012 - 23:44 | |
| Wil iemand nog in een topic met Coppersong? |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 7:24 | |
| Wat een dierenbeulen. Die zijn echt gestoord. Wat gaat er in hun hoofd om? |
|
| |
113
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 7:35 | |
| |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 9:18 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 9:21 | |
| Meeting Meeting Meeting |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 9:44 | |
| xD Ik hoop dat ik mee mag! |
|
| |
juul 183
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 9:45 | |
| Geen zin D: Ik wil ook Meeting, geen school --'
Meh D: Toch maar es gaan omkleden. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 10:00 | |
| IK EIS MEETING <3333 Imma hug everybody Behalve Babs die krijgt hand :3 En Angelo taart <3 Hmm kan je op station taarten kopen? X'DD Man ik kan echt niet wachten :3 Wazzie hug <3 Iedereen hug <3 |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 10:37 | |
| Ik ben 17 op de meeting 8)
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 10:47 | |
| Kijk uit, er loopt een oude dame rond op de meeting D8... Voorzichtig met die breekbare armpjes en beentjes en niet te hard rennen kindertjes! D8 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 11:03 | |
| ... Deze oude dame gaat wel even laten zien wat ze allemaal kan! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|