We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jan 2012 - 18:26
Ik heb morgen van tien voor half tien tot vijf voor half 4 les ;-; Met twee tussenuren D: Proberen ze me te vermoorden of zo ;-;
You're the devil. You're a filthy piece of trash. Gotta brush you off my shoulder. Gonna let you kiss my ass. You're a diablo. You're so damn evil. You're a diablo. Gast, your shit is evil.
Lucy
Member
Gail 952
CAT'S PROFILE Age: Arround 30 moons I guess.. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jan 2012 - 18:27
Zucht, hoor net dat ik wss zelf treinkaartje moet betalen.. god.. ik ga solliciteren bij de Alberthein.. of Deen?
Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey. Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jan 2012 - 18:29
Ik ben bij de AH afgewezen, van de PLUS en C1000 nooit meer wat gehoord xD Misschien ga ik me aanmelden voor een krantenwijk, das beter :}
You're the devil. You're a filthy piece of trash. Gotta brush you off my shoulder. Gonna let you kiss my ass. You're a diablo. You're so damn evil. You're a diablo. Gast, your shit is evil.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jan 2012 - 18:34
Ik moet het doen met 30 Euro per maand xD Daarom wil ik een krantenwijkje nemen, aangezien ik te veel wil en te weinig kan kopen xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jan 2012 - 18:36
I know xD Vroeger kreeg ik 5 euro per week, dat was een hel ;-;
@Feather; Dat is een code Daardoor zie je je accountnaam staan (:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jan 2012 - 18:38
Code:
{USERNAME}
Als je bovenstaande code ergens invoert, zie je dus de naam van het account waar je nu op zit Daarom zie je overal je naam staan ^^.