|
|
Nouveau tour, nouvelles opportunités დ 26 Actief Wenst jullie veel succes met het 'online zijn' tracken.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2021 - 0:04 | |
| Prachtige setjes, epische plottwists die niemand verwacht en een heleboel diverse, schitterende karakters.
Nee, ik ben niet het getalenteerde persoon die jullie kennen als Beer. Waar dit setje prachtig is, is deze ook niet van mij, maar ook niet gemaakt door de vorige geraden personen. დ |
|
| |
Camilla 463 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2021 - 0:07 | |
| |
|
| |
Sannemander 615 Actief Always flying high and falling down
| CAT'S PROFILEAge: 46 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior / Papa |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2021 - 0:08 | |
| |
|
| |
Nouveau tour, nouvelles opportunités დ 26 Actief Wenst jullie veel succes met het 'online zijn' tracken.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2021 - 0:10 | |
| Ik heb beloofd niet te liegen en zal dit ook niet doen, maar ik heb mijn naam ergens in mijn teksten verborgen uit fatsoen. Waar en hoe is aan jullie om uit te vinden.
Jullie denken niet creatief genoeg, het staat zeker niet open en bloot in een tekst.
Maar leugenaars? Daar heb ik helemaal niks mee. დ |
|
| |
174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2021 - 0:48 | |
| you are annoying..
maar topic Vixen en Frog? moet haar actief krijgen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2021 - 10:18 | |
| Dat kan. Ik maak het topic wel. დ |
|
| |
R E I 303 Actief you should see me in a
c r o w n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2021 - 12:05 | |
| - Vixenshade schreef:
Ben ik in staat om de sluwe Zahida en de machtige Pantherstar te bespelen? Ben ik in staat om een legacy achter te laten zoals Zira?
Nee, helaas. Streepjes zijn niet altijd streepjes. დ omfg kjsdfjlksdf love dit wel die beschrijving super lief <33 |
|
| |
Anonymous 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2021 - 14:20 | |
| Nu wil ik bijna op mezelf gaan stemmen om te zien wat er dan voor een beschrijving volgt, not gonna lie lmao |
|
| |
Elfje 681 Actief Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2021 - 15:05 | |
| |
|
| |
Quinty 106 Actief "Try another verse, try another dis. You get a shot at the Queen, but you better not miss!"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2021 - 16:26 | |
| - Harmony schreef:
- Nu wil ik bijna op mezelf gaan stemmen om te zien wat er dan voor een beschrijving volgt, not gonna lie lmao
Dat is wel een mood thoxD |
|
| |
Anonymous 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2021 - 16:55 | |
| What can I say? Die beschrijvingen zijn echt legend haha |
|
| |
56 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 11 to 12 moonsGender: She-cat ♀Rank: Apprentice [Tunneler] |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2021 - 23:49 | |
| ah ik heb echt zin in dit meisje
|
|
| |
Sannemander 995 Actief All my troubles on a burning pile
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2021 - 23:57 | |
| |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2021 - 15:41 | |
| - Poppykit. schreef:
- ah ik heb echt zin in dit meisje
Ik wil wel topics met haar hoor <3 Ik zal beloven deze keer geen hele waslijst door te sturen lmao |
|
| |
56 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 11 to 12 moonsGender: She-cat ♀Rank: Apprentice [Tunneler] |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2021 - 16:05 | |
| - Butterpact schreef:
- Poppykit. schreef:
Ik wil wel topics met haar hoor <3 Ik zal beloven deze keer geen hele waslijst door te sturen lmao deal haha, moet alleen eerst nog wel kijken hoe we alles gaan doen want als newborn topics doen gaat niet heel handig zijn |
|
| |
Freedje 455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2021 - 16:09 | |
| - Poppykit. schreef:
- Butterpact schreef:
- Poppykit. schreef:
Ik wil wel topics met haar hoor <3 Ik zal beloven deze keer geen hele waslijst door te sturen lmao deal haha, moet alleen eerst nog wel kijken hoe we alles gaan doen want als newborn topics doen gaat niet heel handig zijn Ach, je moet ergens beginnen. Plus ik denk dat Thawrage best gediend zou zijn van een pluizenballetje bij zijn poten... not |
|
| |
56 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2021 - 16:12 | |
| - Thawrage schreef:
- Poppykit. schreef:
- Butterpact schreef:
- Poppykit. schreef:
Ik wil wel topics met haar hoor <3 Ik zal beloven deze keer geen hele waslijst door te sturen lmao deal haha, moet alleen eerst nog wel kijken hoe we alles gaan doen want als newborn topics doen gaat niet heel handig zijn Ach, je moet ergens beginnen. Plus ik denk dat Thawrage best gediend zou zijn van een pluizenballetje bij zijn poten... not Haha, maar als newborn zou ze alleen kunnen piepen, voeden en slapen, niet bijster veel topic materiaal daar |
|
| |
Freedje 455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2021 - 16:17 | |
| - Poppykit. schreef:
- Thawrage schreef:
- Poppykit. schreef:
- Butterpact schreef:
- Poppykit. schreef:
Ik wil wel topics met haar hoor <3 Ik zal beloven deze keer geen hele waslijst door te sturen lmao deal haha, moet alleen eerst nog wel kijken hoe we alles gaan doen want als newborn topics doen gaat niet heel handig zijn Ach, je moet ergens beginnen. Plus ik denk dat Thawrage best gediend zou zijn van een pluizenballetje bij zijn poten... not Haha, maar als newborn zou ze alleen kunnen piepen, voeden en slapen, niet bijster veel topic materiaal daar True. Kunnen we er beter één doen als ze wat ouder is |
|
| |
Yanthe 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2021 - 17:53 | |
| |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |