|
|
Sannemander 995 Actief All my troubles on a burning pile
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2021 - 14:00 | |
| |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2021 - 13:35 | |
| hey all, is alweer een tijd geleden : D weet niet of ik hier weer ga RP'en gezien ik het nooit volhoudt qua drukte, maar wil wel weer eens ff kijken hoe alles hier is (moest op oud acc inloggen, ben lunarpaws ww kwijt) |
|
| |
Julia 1022 Actief All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2021 - 13:57 | |
| - Snatcher schreef:
- hey all, is alweer een tijd geleden : D weet niet of ik hier weer ga RP'en gezien ik het nooit volhoudt qua drukte, maar wil wel weer eens ff kijken hoe alles hier is (moest op oud acc inloggen, ben lunarpaws ww kwijt)
Hee <3 ! Hier alles goed. En met jou? |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2021 - 14:03 | |
| - Icecream schreef:
- Snatcher schreef:
- hey all, is alweer een tijd geleden : D weet niet of ik hier weer ga RP'en gezien ik het nooit volhoudt qua drukte, maar wil wel weer eens ff kijken hoe alles hier is (moest op oud acc inloggen, ben lunarpaws ww kwijt)
Hee <3 ! Hier alles goed. En met jou? Ook prima hier! Exchange naar Japan helaas afgelast because pandemie, maar heb een minor in International Relations gedaan. Ben nu ook bezig met aanmelding voor een Masteropleiding in Leiden, dus ben nog vrij druk. |
|
| |
RavenstrikeCatministrator
Kiek 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2021 - 16:07 | |
| Upgrades people, upgrades! B) |
|
| |
Julia 1022 Actief All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jan 2021 - 17:55 | |
| - Snatcher schreef:
- Icecream schreef:
- Snatcher schreef:
Hee <3 ! Hier alles goed. En met jou? Ook prima hier! Exchange naar Japan helaas afgelast because pandemie, maar heb een minor in International Relations gedaan. Ben nu ook bezig met aanmelding voor een Masteropleiding in Leiden, dus ben nog vrij druk. Ah ja dat klinkt ook vrij druk! Wat balen van Japan... Ik heb nu twee kids rondlopen(nou ja de jongste loopt nog niet XD), dus hier ook druk zat. Wel leuk druk <3 . |
|
| |
Nouveau tour, nouvelles opportunités დ 26 Actief Wenst jullie veel succes met het 'online zijn' tracken.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 jan 2021 - 23:18 | |
| |
|
| |
Camilla 444 Actief I am blue beautiful
forget me not
| CAT'S PROFILEAge: ▸23 full moons!!Gender: She-cat ♀Rank: ▸Warrior!!! |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 jan 2021 - 23:22 | |
| |
|
| |
Sannemander>:) 227 Actief “Sometimes I believe in as many as six impossible things before breakfast.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 jan 2021 - 23:23 | |
| Hallo, ik ben sanne! En wie ben jij? |
|
| |
Nouveau tour, nouvelles opportunités დ 26 Actief Wenst jullie veel succes met het 'online zijn' tracken.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2021 - 11:32 | |
| Ik ben streepjes zijn streepjes დ |
|
| |
Anonymous 523 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2021 - 12:48 | |
| - Vixenshade schreef:
Ik ben streepjes zijn streepjes დ Ik krijg een Beertjes-vibe... not sure (a) Maar of je jezelf nu gaat reveilen of niet, een topic wil ik sowieso! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2021 - 16:56 | |
| Topics sta ik open voor. Verder, jullie mogen 1 persoon raden en ik al eerlijk antwoord geven. დ |
|
| |
Anonymous 523 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2021 - 17:00 | |
| - Vixenshade schreef:
Topics sta ik open voor. Verder, jullie mogen 1 persoon raden en ik al eerlijk antwoord geven. დ Ik heb Missingclaw, Jaggedpaw, Stormflight, Butterpact en Thornkit voor je in WC en Thawrage, Kauhu en Iroh voor je in een andere Clan (kies maar)? (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2021 - 17:05 | |
| Met welke Riverclanner speel je het liefst? Wanneer jullie fout gokken, morgen weer een kans. დ |
|
| |
Anonymous 523 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2021 - 17:08 | |
| - Vixenshade schreef:
Met welke Riverclanner speel je het liefst? Wanneer jullie fout gokken, morgen weer een kans. დ Dan doe Stormflight maar! Wie maakt? (: |
|
| |
Elfje 681 Actief Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2021 - 17:18 | |
| oh ik wil ook wel een topicje met spikkelkit als je wilt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2021 - 17:54 | |
| Ik zorg wel dat er topics verschijnen. დ |
|
| |
Beertje 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2021 - 22:00 | |
| We gokken op Loïs en verwachten hieronder een antwoord xoxo
Love ya |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2021 - 22:02 | |
| Ben ik in staat om de sluwe Zahida en de machtige Pantherstar te bespelen? Ben ik in staat om een legacy achter te laten zoals Zira?
Nee, helaas. Streepjes zijn niet altijd streepjes. დ |
|
| |
Camilla 463 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2021 - 0:01 | |
| streepjes zijn streepjes en ik vote Beer :bunny: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|