|
| [Tour] New horizons to pursue | |
| |
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: [Tour] New horizons to pursue di 4 mei 2021 - 0:58 | |
|
Settleddust liep rustig door via de grens, zijn apprentice luidskeels met hem instemmend. Hij humde nog een keer in overeenstemming, waarna hij even stil bleef. Maar het was niet lang voordat Bluepaw weer vragen begon te stellen, en ze begon over vechten. Zo, ze was wel erg ijverig. Hij keek haar aan en lachte even. ‘Hmm, wat dacht je van, nee,’ sprak hij. Het was al een lange dag. Het was goed dat ze energie voor tien had, maar hij wilde haar wel horen piepen morgenochtend, als haar spieren zouden zeuren van de hoeveelheid lopen dat ze vandaag hadden gedaan. ‘Je moet nog eerst veel leren voordat je ook maar kan denken aan beginnen met vechten,’ miauwde hij. ‘Het gebied nog beter, jachttechnieken, geuren en oh, wat dacht je van de Warrior Code?’
Settledstar I remember the minute It was like a switch was flipped— I was just a kid who grew up strong enough To pick this armor up and suddenly it fit
|
| | | Camilla 444 Actief I am blue beautiful
forget me not
| CAT'S PROFILEAge: ▸23 full moons!!Gender: She-cat ♀Rank: ▸Warrior!!! |
| Onderwerp: Re: [Tour] New horizons to pursue ma 31 mei 2021 - 20:25 | |
|
Settleddust lachte om haar opmerking. Pft. 'Hmm, wat dacht je van, nee,' sprak hij. Blue rolde met haar ogen. Dat vond ze dus echt helemaal onzin. Ze kon prima alvast vechten, dat had de Clan nodig. Warriors. Dat haar mentor, de Deputy nog wel, zo saai was, was niet haar probleem. Ze zou haar vader wel vragen dan hoor. 'Je moet eerst veel leren voordat je ook maar kan denken aan beginnen met vechten,' miauwde hij verder. 'Het gebied nog beter, jachttechnieken, geuren en oh, wat dacht je van de Warrior Code?' Bluepaw zuchtte diep. 'Ja oké, sure. Maar ik weet heus wel dat ik niet zomaar mag vermoorden hoor. Ik weet al best veel,' miauwde ze, haar kopje had ze opgeheven en een trots glimlachje sierde haar snoetje. Echt waar!
and you liked me, cause i was blue |
| | | SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: [Tour] New horizons to pursue do 3 jun 2021 - 18:03 | |
|
Oke, ze wist al best heel veel? Hij kon aan haar zien dat ze er niet mee eens was, dus Settleddust stopte pardoes met lopen en ging op zijn kont zitten. ‘Oké dan,’ miauwde hij, een mondhoek trok omhoog, zijn ogen glommen speels. ‘Vertel dan. Je mag niet vermoorden, duh, en..?’ Hij wilde het nu ook wel horen. Hij wilde er wel op wedden dat ze niet de hele code zo op kon noemen. Misschien zou hij dat hierna nog wel doen. Maar echt, hij zou er een maan ochtendpatrouilles op durven te verwedden dat ze het niet wist.
Settledstar I remember the minute It was like a switch was flipped— I was just a kid who grew up strong enough To pick this armor up and suddenly it fit
|
| | | | Onderwerp: Re: [Tour] New horizons to pursue | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |