|
| They can say, they can say I've lost my mind. | |
| Anonymous 214 Actief
| |
| Onderwerp: They can say, they can say I've lost my mind. ma 15 jun 2020 - 10:56 | |
| Met een ijzige blik keek hij naar zijn reflectie, welke weerspiegeld werd in een poel water dat nog resteerde van de regenbui van afgelopen nacht. Hij liet zijn blik glijden over het lange litteken dat zijn flank tekende, maar wat hij weigerde een effect te laten hebben op zijn leven. Hij ging niet verbitterd rondlopen. Hij ging geen anderen afsnauwen. Hij ging zich niet terugtrekken. Nee, hij zou hier sterker uitkomen. En als hij die BloodClanner ooit weer zou vinden, zou hij hem vermoorden. Hij zou elke BloodClanner vermoorden die het zijn familie nog moeilijk maakte, dat was een belofte dat hij al naar zichzelf maakte. Zijn mentor Shadowstrike had hem al een paar goede technieken bijgeleerd, maar helaas was de tom cat al oud en had hij last gekregen van zijn spieren waardoor hij Loudpaw’s training niet op de manier voort kon zetten als hij wilde. En dus zou Acornstar een vervanger voor hem moeten zoeken, maar Loudpaw had wel vertrouwen in zijn leader. En hij had vertrouwen in Settleddust, zijn nieuwe deputy. Samen zouden ze ShadowClan weer sterk maken. Loudpaw grijnsde bij de gedachte dat die bloedmormels verdreven waren van ShadowClan en keerde de poel demonstratief de rug toe. Alles zou beter worden, daar was hij van overtuigd. Maar eerst was er iets anders wat hij moest doen, iets waar hij zijn voorkeur aan moest geven. Het duurde slechts enkele minuten eer dat hij een prooi had gelokaliseerd en het duurde nog geen halve minuut eer dat hij de prooi had gevangen. Hij pakte het nog warme dier op in zijn nek en begon aan de terugtocht naar het kamp. Zijn trots blik gleed even over de katten die zich in het kamp bevonden, waarna zijn ogen algauw bleven hangen op een al te bekende grijze pels. Hij liep naar zijn moeder toe en legde het nog warme prooidier voor haar neer, waarna hij zich naar voren boog en snorrend zijn kopje kort tegen de hare duwde. “Mama,” sprak hij op een warme toon. “Hoe voel je je?”
+ @Slatefur |
| | | Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: They can say, they can say I've lost my mind. do 25 jun 2020 - 19:40 | |
| Slatefur haar flank ging gestaag op en neer. Ondanks dat ze zich nog altijd ellendig voelde en haar wonden trokken en jeukten en af en toe nog steeds staken van de pijn, voelde ze zich wel elke dag een beetje herstellen. Het was een wonder dat ze Sinclaw’s aanval overleefd had en een tweede wonder dat ze Bloodclan’s overname had overleefd. Ze had slechte ervaringen gehad met Cobra en Shade. Ze kon zich enkel bedenken dat Cobra het te druk had gehad om twee clans in bedwang te houden, anders had hij haar waarschijnlijk allang lastig gevallen. Niet dat dat betekende dat de clan veilig was geweest.. Ze had in de waas van papaverzaadjes genoeg gehoord over alle vreselijke dingen die gebeurd waren, inclusief dat haar eigen zoontje gewond was geraakt en dat één van haar dochtertjes haar mentor was verloren. En nu was Hoarsepaw ook nog verdwenen.. Starclan protect him.. Gelukkig kwamen ze haar vaak genoeg opzoeken en wist ze dat alles goed was met de rest van haar kinderen. ”Helemaal goed nu ik jou hier bij me heb lieverd,” snorde Slatefur zachtjes, haar stem krakerig. ”Je hebt wat voor me meegenomen, ruik ik?”
|
| | | Anonymous 214 Actief
| |
| Onderwerp: Re: They can say, they can say I've lost my mind. ma 29 jun 2020 - 9:58 | |
| Loudpaw was een meester geworden in het verbergen van zijn gevoelens. Als hij alleen was, dan voelde hij zich gefrustreerd, boos en verdrietig om alles wat er gebeurd was en wat er nog steeds gebeurde, maar als hij bij zijn Clanmates was en bij zijn familie, dan behield hij zijn masker. Alleen bij zijn moeder vond hij dat lastig om te doen. Hij had zijn angsten altijd al met haar gedeeld en hij was een echt moederskindje. Hij vond het dan ook niet erg om zijn problemen met haar te delen, maar dan wel enkel als ze alleen waren en zijn andere siblings niet bij hem waren. Zij hoefden niet te weten waar Loudpaw ’s nachts allemaal van wakker lag. Nu Hoarsepaw verdwenen was, was hij diegene die de zorg moest nemen over zijn zusjes en die hun moest beschermen. En dat zou hij doen ook. Hij snorde toen zijn moeder haar woorden sprak en gaf haar een liefdevolle lik over haar oortje, waarna hij de prooi dichterbij haar schoof. “Uiteraard,” zei hij met een lachje, maar zijn houding versomberde weer zodra hij aan Hoarsepaw dacht. Hij ging liggen en drukte zich dicht tegen zijn moeder aan, haar geur in zich opnemend. Het had een troostende uitwerking op hem, net zoals het altijd al gedaan had en Loudpaw voelde zich kalmer worden. “Mama, ik vind het soms lastig om sterk te blijven,” gaf hij met een zucht toe. “Ik maak me zorgen om Roughpaw en om Hoarsepaw. Roughpaw is niet meer zo vrolijk als dat ze was en Hoarsepaw… Hoarsepaw…” Er vormde zich een brok in zijn keel en hij slikte hem moeizaam weg. Hij besloot om maar gewoon te zwijgen en zijn kopje tegen de schouder van zijn moeder te drukken, zoals hij als kitten ook al tig keren gedaan had.
|
| | | | Onderwerp: Re: They can say, they can say I've lost my mind. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |